-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі (стіл учнівський двомісний, регульований по висоті ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі, стілець учнівський, регульований по висоті ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі, шафа витяжна демонстраційна ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі, стіл демонстраційний для кабінету хімії ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі)
Торги не відбулися
179 202.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 896.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 896.01 UAH
Період оскарження:
31.05.2021 10:43 - 12.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
cc55f3db2fd744ca93cbfcfbe746d14f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-001972-b.c2
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради (надалі за текстом – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі (стіл учнівський двомісний, регульований по висоті ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі, стілець учнівський, регульований по висоті ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі, шафа витяжна демонстраційна ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі, стіл демонстраційний для кабінету хімії ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі). Очікувана вартість закупівлі - 179 202, 00 гривень з урахуванням ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 16 червня 2021 року до 23 години 59 хвилин.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ «Н'Ю-ЛАЙН»
ТОВ «ТД «ЮНІПРАЙМ»
ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ»
Згідно Рішення про відхилення пропозиції учасника № 20 від 25.06.2021 р., що опублікований в системі Prozorro 25.06.2021 року, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про відхилення пропозиції учасника ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН".
Детально ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Рішенням про відхилення пропозиції учасника № 20 від 25.06.2021 року (надалі за текстом – Рішення), Скаржник - ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" не погоджується з таким рішенням Замовника оскільки:
1. Замовник в своєму рішенні зазначає, що Відповідно до вимог п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації - кожним учасником у складі тендерної пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Для перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника учасником в порівняльній таблиці обов’язково зазначається інформація про виробника та модель (за наявності) запропонованого товару. З метою додержання вимог чинного законодавства України, в тому числі «санкційного законодавства», учасник в порівняльній таблиці зазначає країну походження виробника запропонованого товару.» В пропозиції Учасника відсутня інформація щодо моделі запропонованого товару.
Скаржник в своїй пропозиції додав файл «Порівняльна таблиця» де в змісті файлу міститься графа Модель. У зв’язку з тим, що Замовником в 4 абзаці п. 6 Тендерної документації зазначено, що Замовник повинен зазначити інформацію про виробника та модель (за наявності). Оскільки Скаржник є виробником товару, а зазначення моделі товару є необов’язковою, то Скаржник в порівняльній таблиці і не надав інформацію про модель Товару.
Отже на думку Скаржника ним не порушені вимоги зазначені в абзаці 4 п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації.
2. Відповідно до вимог Додатка № 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики» необхідно надати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали (плити, кромка, клей, фурнітура) у відповідності до таблиці «Технічних, якісних та кількісних характеристик». Про те Учасником надані інші Висновки на матеріали.
Згідно особливих вимог які зазначені в Додатку № 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики» у складі тендерної пропозиції Учасник в обов'язковому порядку надає завірені уповноваженою особою та печаткою (за наявністю) копії сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату (-ів) відповідності на Товар, висновку (-ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар та додаток до цього висновка, висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали (плити, кромка, клей, фурнітура).
Скаржником в складі тендерної пропозиції додані файли Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ДСП, клей, крайку та фурнітуру.
Також слід зазначити, що Замовник в тендерній документації в абзаці особливі вимоги, не зазначено того, що висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи повинні бути надані у відповідності до Технічних, якісних та кількісних характеристик. Крім того згідно Примітки яка міститься в додатку 4 до тендерної документації: Усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробника слід розуміти «або еквівалент».
Отже на думку Скаржника, він виконав всі вимоги тендерної документації та надав вичерпний перелік документів за формою та змістом які вимагались Замовником в додатку 4 до тендерної документації надавши висновки на еквівалентні матеріали.
3. В якості підстави для відхилення тендерної пропозиції Замовник в Рішенні зазначає, що Відповідно до п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» – Учасник банківська гарантія Учасника не містить КЕП уповноваженої особи банку та термін дії складає менше ніж 90 днів.
Скаржник не може погодитись з такими висновками Замовника, оскільки в складі тендерної пропозиції Скаржника надано документ «Підписаний_G0621-6258-GL_tender_PROZORRO_2628.pdf» який містить банківську гарантію, що відповідає вимогам НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції" від 14.12.2020 N 2628.
Відповідно п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» глави III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 16 червня 2021 року до 23 години 59 хвилин.
Банківська гарантія № G0621/6258 видана 16.06.2021 року, що відповідає даті початку дії гарантії. Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане 15.09.2021 року включно. Отже банківська гарантія діє 92 календарних дні, а отже висновки Замовника з приводу того, що банківська гарантія діє менш ніж 90 календарних днів є помилковою.
Останні три абзаци тексту банківської гарантії містять інформацію про спосіб перевірки як самої гарантії так і достовірності і цілісності кваліфікованого електронного підпису, а саме «Достовірність та цілісність кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої цифрової печатки можна перевірити на офіційному вебсайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України за посиланням https://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів АТ КБ "ПРИВАТБАНК" за посиланням https://acsk.privatbank.ua/cloud/cert/sign/doc.»
Згідно Протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису отриманого з офіційного вебсайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України, в графі Результат перевірки підпису зазначено, що банківська гарантія G0621-6258-GL: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено.
Отже висновки Замовника зазначені в рішенні № 20 від 25.06.2021 року про відсутність кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку та строку дії банківської гарантії є помилковими та такими, що не відповідають дійсним документам в пропозиції Скаржника.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі викладені в Рішенні про відхилення пропозиції учасника № 20 від 25.06.2021 року щодо розгляду тендерних пропозицій по процедурі закупівлі ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі (стіл учнівський двомісний, регульований по висоті ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі, стілець учнівський, регульований по висоті ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі, шафа витяжна демонстраційна ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі, стіл демонстраційний для кабінету хімії ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі) про відхилення тендерної пропозиції Скаржника ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" відповідно до п.п.1 п.2. ч.1. ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом згідно ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі (стіл учнівський двомісний, регульований по висоті ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі, стілець учнівський, регульований по висоті ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі, шафа витяжна демонстраційна ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі, стіл демонстраційний для кабінету хімії ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі).
Додатки:
1. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-31-001972-b
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2021-05-31-001972-b.pdf 05.07.2021 17:33
- Скарга UA-2021-05-31-001972-b.docx 05.07.2021 17:33
- рішення від 07.07.2021 № 15307.pdf 08.07.2021 10:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2021 №16335.pdf 19.07.2021 15:57
- рішення від 16.07.2021 №16335.pdf 21.07.2021 19:59
- Пояснення щодо скарги (рішення 15307-рпк-пз від 07.07.2021).docx 14.07.2021 18:26
- скан0002.pdf 14.07.2021 18:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.07.2021 17:53
Дата розгляду скарги:
16.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.07.2021 10:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.07.2021 19:59
Скарга
Відхилено
Скарга на дії Замовника
Номер:
1fbf284a864449bf9d7fbd03eacf25da
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-31-001972-b.c1
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга на дії Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на закупівлю UA-2021-05-31-001972-b.pdf 05.07.2021 16:45
- 15.1. Лист підтвердження 1972.pdf 05.07.2021 16:45
- 5. Технічні характеристики 1972.pdf 05.07.2021 16:45
- рішення від 07.07.2021 № 15306.pdf 08.07.2021 10:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2021 № 16334.pdf 19.07.2021 16:37
- Рішення від 16.07.2021 № 16334.pdf 21.07.2021 20:57
- скан0004.pdf 14.07.2021 18:30
- Пояснення щодо скарги (рішення 15306-рпк-пз від 07.07.2021).docx 14.07.2021 18:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.07.2021 17:37
Дата розгляду скарги:
16.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.07.2021 10:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.07.2021 20:57