• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп'ютерне обладнання ( комплекти)

Завершена

177 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 5 310.00 UAH
Період оскарження: 31.05.2021 10:02 - 12.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Неправомірне рішення

Номер: e88a280e1fad4378bd048f91fb5a8cc5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-31-001193-b.c6
Назва: Неправомірне рішення
Скарга:
Скарга на дії Замовника Лозуватською сільською радою (далі – Замовник) 31.05.2021 року було розпочато процедуру закупівлі, (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-31-001193-b. Фізична особа-підприємець Моїсеєнко Володимир Сергійович (надалі – Скаржник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подав тендерну пропозицію. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 6 учасників: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 2. Фізична особа-підприємець БАСС ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ 3. ТОВ "АСАНАРА" 4. ФОП "Гусарук Олег Віталійович" 5. ФОП МОЇСЕЄНКО ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ 6. ФОП "ГОНЧАРОВ ЄВГЕН ОЛЕГОВИЧ" 05.07.2021 р. за результатами розгляду пропозиції ФОП "Гусарук Олег Віталійович" (код ЄДРПОУ 2969913153), Замовником було прийнято намір укласти договір про закупівлю з ФОП "Гусарук Олег Віталійович" згідно закупівлі Комп’ютерного обладнання – Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 65 від 05 липня 2021 року.). Скаржник не може погодитись з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: 1) Відповідно ч.1 Розділу 3 тендерної документації, учасники повинні завантажити: «відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);». Учасником, ФОП "Гусарук Олег Віталійович", не було опубліковано технічної специфікації. В складі тендерної пропозиції міститься документ «Додаток № 2 Порівняльна таблиця відповідності на запропонований товар.pdf», що не відповідає вимогі надання в складі тендерної пропозиції саме «Технічної специфікації». 2) Відповідно ч.1 Розділу 3 тендерної документації, учасники повинні завантажити: «Загальні відомості про учасника, а саме: зазначенням інформація про Повне найменування учасника, юридична адреса, місцезнаходження, телефон, факс, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер для фізичних осіб, назва банку (банків) та банківські реквізити, юридичний статус, організаційно правову форму, форма власності, відомості про керівника (П.І.Б., посада, контактний телефон),зразок підпису уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції, перелік контактних осіб та їх телефони, які уповноважені діяти від імені учасника і які мають право підписувати юридичні документи щодо виконання зобов’язань за результатами торгів за орієнтованою формою наведеною в Додатку 4.». Учасником, ФОП "Гусарук Олег Віталійович", було опубліковано документи: «Додаток № 4 Загальні відомості про учасника.pdf» та «Додаток № 4 Загальні відомості про учасника.pdf 1.pdf», які не відповідають вимогам тендерної документації в частині: - не вірно зазначено форму власності та організаційно правову форму (відповідно до ДЕРЖАВНОГО КЛАСИФІКАТОРА УКРАЇНИ Класифікація організаційно-правових форм господарювання ДК 002:2004). - не зазначено юридичний статус. 3) Відповідно ч.1 Розділу 3 тендерної документації: «Усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій». Учасником, ФОП "Гусарук Олег Віталійович", було опубліковано більшість документів, які не відповідають встановленій вимогі, бо є переформатованими файлами з накладеною печаткою. При візуальному дослідженні документів ми бачимо, що вони є переформатованими в одному з текстових редакторів (типу Microsoft Word), також можна відмітити що, печатка є нестандартної форми та має різний розмір в документах (для порівняння можна взяти документ «Гарантійний лист щодо продовження строку дії тендерних пропозицій.pdf» та «Додаток № 2 Порівняльна таблиця відповідності на запропонований товар.pdf»). Потрібно відмітити, що відскановані з оригіналів документи формату «pdf» не мають змоги до копіювання та виділення тексту (наприклад документ «Порівняльна таблиця.pdf», який додається до скарги). 4) Відповідно ч.1 Розділу 3 тендерної документації: «Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення)». Учасником, ФОП "Гусарук Олег Віталійович", було опубліковано документ : «Лист-згода на обробку персональних даних.pdf», який не відповідає вимогам тендерної документації в частині не надання згоди на збирання, зберігання персональних даних. 5) Відповідно Додатку 2 тендерної документації, Багатофункціональний пристрій для друку, сканування та копіювання повинен відповідати наступним параметрам: «Технологія друку лазерна; колір друку монохромний; якість при копіюванні: 600 x 600 dpi та більше; формат листа: A4; A5; без WI-FI; гарантія 12 міс». Також у Додатку 2 тендерної документації міститься вимога наступного характеру: «Інформацію про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури (повинні бути завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону) закупівлі сканованих копій наступних документів завірених мокрою печаткою учасника: 2.1. Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника». Учасником, ФОП "Гусарук Олег Віталійович", було опубліковано документ «Додаток № 2 Порівняльна таблиця відповідності на запропонований товар.pdf», який порушує вимоги тендерної документації в частині: - документ «Додаток № 2 Порівняльна таблиця відповідності на запропонований товар.pdf» - не «завірений мокрою печаткою учасника». При візуальному дослідженні документа ми бачимо, що він є переформатованим в одному з текстових редакторів (типу Microsoft Word), також можна відмітити що, печатка є нестандартної форми та має різний розмір в документах (для порівняння можна взяти документ «Гарантійний лист щодо продовження строку дії тендерних пропозицій.pdf» та «Додаток № 2 Порівняльна таблиця відповідності на запропонований товар.pdf»). Потрібно відмітити, що відскановані з оригіналів документи формату «pdf» не мають змоги до копіювання та виділення тексту (наприклад документ «Порівняльна таблиця.pdf», який додається до скарги). - ФОП "Гусарук Олег Віталійович" для поставки пропонує товар Pantum M6500. Відповідно до офіційного сайту виробника запропонованого БФП Pantum M6500 (https://pantum.ru/catalogue/mfi/mfu-serii-m6500-i-m6600/#specifications) , інформація про якість при копіюванні відсутня, що виключає можливість перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника, що вимагалося п.2.1 ч.2 Додатку 2 Тендерної документації. 6) Відповідно Додатку 2 тендерної документації, учасником повинна бути надана: «Копія чинного на дату подання пропозиції сертифікату якості (відповідності) на відповідну комп’ютерну техніку, виданий виробником, в разі наявності або довідку- пояснення довільної форми про відсутність даного сертифікату». Учасником, ФОП "Гусарук Олег Віталійович", було опубліковано документ «Додаток № 2 Сертифікати відповідності на запропонований товар.pdf», який містить сертифікат відповідності на БФП Pantum M6500, який є чинним до «17» листопада 2020 р. що не відповідає вимогам тендерної закупівлі. Просимо відмітити, що наданий ФОП "Гусарук Олег Віталійович" документ «Додаток № 2 Лист-повідомлення про необовязкову сертифікацію.pdf», повідомляє про необов’язковість сертифікації в Україні, але не пояснює відсутність чинного сертифікату якості на Pantum M6500. 7) Відповідно Додатку 2 тендерної документації, учасником повинна бути надана: «Копія чинного на дату подання пропозиції сертифікату якості (відповідності) на відповідну комп’ютерну техніку, виданий виробником, в разі наявності або довідку- пояснення довільної форми про відсутність даного сертифікату.». Учасником, ФОП "Гусарук Олег Віталійович", було опубліковано сертифікат на системний блок є чинним лише до 21.06.2021 р. що не відповідає моменту поставки товару. 8) Відповідно ч.5 Розділу 3 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію учасниками повинна бути надана: «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів/ договору за предметом закупівлі , переліку організацій (замовників), їх адреси, код ЄДРПОУ, контактні телефони, ПІП контактних осіб та їх адреси, сум договорів та стану виконання, які укладені в 2017-2021 році), разом із копіями таких аналогічних договорів (не менше 2–х)». Учасником, ФОП "Гусарук Олег Віталійович", було опубліковано документ :«Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf», який не відповідає вимогам тендерної документації в частині не зазначення інформації про суми договорів та стан їх виконання. 9) Відповідно до ч.1 Розділу 3 тендерної документації: «Тендерна пропозиція має містити накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) / електронного підпису (окрім учасників-нерезидентів). учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно тендерної документації». Накладений учасником ФОП "Гусарук Олег Віталійович" електронний цифровий підпис «sign.p7s P7S, 2021-06-15 19:13:13» не відповідає суб’єкту підписання документації. Так, учасником закупівлі UA-2021-05-31-001193-b є Фізична особа-підприємець "Гусарук Олег Віталійович", а відповідно інформації, що відображається після перевірки ЕЦП на офіційному порталі Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify), підписувачем є «Гусарук Олег Віталійович» а не «ФОП Гусарук Олег Віталійович». При кваліфікації пропозиції ФОП "Гусарук Олег Віталійович", Замовник знехтував положеннями п. 4, 5 ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи вищевикладене, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання, ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-31-001193-b. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про намір укласти договір із ФОП "Гусарук Олег Віталійович" (код ЄДРПОУ 2969913153) відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 65 від 05 липня 2021 року. Додатки: Додаток №1 - Порівняльна таблиця Додаток №2 - Додаток № 2 Порівняльна таблиця відповідності на запропонований товар Додаток №3 - Гарантійний лист щодо продовження строку дії тендерних пропозицій Додаток №4 -Класифікація організаційно-правових форм господарювання Додаток №5 – Протокол
Дата розгляду скарги: 28.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.07.2021 11:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.08.2021 15:30
Автор: ФОП МОЇСЕЄНКО ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ, Моїсеєнко Володимир Сергійович +380506308333 v.moiseienko@tirex.in.ua
Вимога
Є відповідь

Неправомірне рішення

Номер: 282f2d35643d4cb1970c33ed1aeb9230
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-31-001193-b.c5
Назва: Неправомірне рішення
Вимога:
Шановний замовнику дякуємо за відповідь, але хочемо відмітити, що ваше твердження про те, що: "процес копіювання фактично складається з процесу сканування з подальшим друком. Згідно інформації на сайті виробника https://pantum.ru/catalogue/mfi/mfu-serii-m6500-i-m6600/ якість сканування складає 1200х1200 dpi і якість друку 1200х1200 dpi, з цієї інформації зрозуміло, що якість копіювання 1200х1200 dpi, навіть якщо це не відображається на сайті" - є ХИБНИМ. Для наглядного прикладу направляємо Вам посилання на запропонований ФОП Моїсеєнко В.С. БФП DCP-1602R: https://www.brother.ru/printers/all-in-one-printers/dcp-1602r Відповідно офіційного сайту: роздільна здатність при копіюванні 600 x 600 т/дюйм а роздільна здатність при скануванні До 600 x 1200 т/дюйм. Отже, параметри копіювання та сканування не завжди ідентичні і зачасту можуть різнитися. Тому Учасники в своїх тендерних пропозиціях повинні були надати підтвердження вимогам Замовника. В свою чергу ФОП Гусарук О.В. підтвердження відповідності не надав та запропонував товар, який має нижчу ринкову вартість, що призвело до перемоги в аукціоні. А рішення замовника по визнанню переможцем ФОП Гусарук О.В. дискримінує інших учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вельмишановний ФОП МОЇСЕЄНКО ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ!!! Ретельно розглянувши Вашу чергову вимогу у закупівлі згідно ідентифікатора UA-2021-05-31-001193-b про дискваліфікацію ФОП "Гусарук Олег Віталійович", хочемо зазначити, що вимога є не обґрунтованою. Згідно інформації на сайті виробника запропонованого БФП https://pantum.ru/catalogue/mfi/mfu-serii-m6500-i-m6600/ учасником ФОП "Гусарук Олег Віталійович" ми не знайшли підтвердження, що якість при копіюванні гірша ніж вимагалося. Також хочемо зазначити, що нами не вимагалося підтвердження цієї інформації на офіційному сайті виробника. Тому причин для дискваліфікації учасника ФОП "Гусарук Олег Віталійович" немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне рішення

Номер: 301b971d21f640338315fa9d500dcad5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-31-001193-b.c4
Назва: Неправомірне рішення
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас відмінити «Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою» №65 від 05 липня 2021 р., так як він порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП "Гусарук Олег Віталійович" є таким, що порушує права учасників закупівлі. Неправомірність даного рішення обґрунтовується наступним: Відповідно до ч.1 Розділу 3 тендерної документації, учасники повинні завантажити: «відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);». Учасником, ФОП "Гусарук Олег Віталійович", не було опубліковано технічної специфікації. В складі тендерної пропозиції міститься документ «Додаток № 2 Порівняльна таблиця відповідності на запропонований товар.pdf», що не відповідає вимогі надання в складі тендерної пропозиції саме «Технічної специфікації». Відповідно до ч.1 Розділу 3 тендерної документації, учасники повинні завантажити: «Загальні відомості про учасника, а саме: зазначенням інформація про Повне найменування учасника, юридична адреса, місцезнаходження, телефон, факс, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер для фізичних осіб, назва банку (банків) та банківські реквізити, юридичний статус, організаційно правову форму, форма власності, відомості про керівника (П.І.Б., посада, контактний телефон),зразок підпису уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції, перелік контактних осіб та їх телефони, які уповноважені діяти від імені учасника і які мають право підписувати юридичні документи щодо виконання зобов’язань за результатами торгів за орієнтованою формою наведеною в Додатку 4.». Учасником, ФОП "Гусарук Олег Віталійович", було опубліковано документи: «Додаток № 4 Загальні відомості про учасника.pdf» та «Додаток № 4 Загальні відомості про учасника.pdf 1.pdf», які не відповідають вимогам тендерної документації в частині: - не вірно зазначено форму власності та організаційно правову форму; - не зазначено юридичний статус. Відповідно до ч.1 Розділу 3 тендерної документації: «Усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій». Учасником, ФОП "Гусарук Олег Віталійович", було опубліковано більшість документів, які не відповідають встановленій вимогі, бо є переформатованими файлами WORD з накладеною печаткою. Замовником не може бути віднесено дану помилку до формальних (несуттєвих) згідно ч.5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», бо накладений учасником ФОП "Гусарук Олег Віталійович" електронний цифровий підпис «sign.p7s P7S, 2021-06-15 19:13:13» не відповідає суб’єкту підписання документації. Так учасником закупівлі UA-2021-05-31-001193-b є Фізична особа-підприємець "Гусарук Олег Віталійович", а відповідно інформації, що відображається після перевірки ЕЦП на офіційному порталі Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify), підписувачем є «Гусарук Олег Віталійович» а не «ФОП Гусарук Олег Віталійович». Визначена вище невідповідність, також є самостійною підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП Гусарук Олег Віталійович, бо вона не відповідає ч.3 чт. 12 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.1 Розділу 3 тендерної документації: «Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення)». Учасником, ФОП "Гусарук Олег Віталійович", було опубліковано документ : «Лист-згода на обробку персональних даних.pdf», який не відповідає вимогам тендерної документації в частині не надання згоди на збирання, зберігання персональних даних. Відповідно Додатку 2 тендерної документації, Багатофункціональний пристрій для друку, сканування та копіювання повинен відповідати наступним параметрам: «Технологія друку лазерна; колір друку монохромний; якість при копіюванні: 600 x 600 dpi та більше; формат листа: A4; A5; без WI-FI; гарантія 12 міс.». Учасником, ФОП "Гусарук Олег Віталійович", було опубліковано документ «Додаток № 2 Порівняльна таблиця відповідності на запропонований товар.pdf» в якому зазначається, що для поставки пропонується товар Pantum M6500. Відповідно до офіційного сайту виробника запропонованого БФП Pantum M6500 ( https://pantum.ru/catalogue/mfi/mfu-serii-m6500-i-m6600/#specifications) , інформація про якість при копіюванні відсутня, що виключає можливість перевірки відповідності товару вимогам Замовника. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, учасником повинна бути надана: «Копія чинного на дату подання пропозиції сертифікату якості (відповідності) на відповідну комп’ютерну техніку, виданий виробником, в разі наявності або довідку- пояснення довільної форми про відсутність даного сертифікату.». Учасником, ФОП "Гусарук Олег Віталійович", було опубліковано документ «Додаток № 2 Сертифікати відповідності на запропонований товар.pdf», який містить сертифікат відповідності на БФП Pantum M6500, який є чинним до «17» листопада 2020 р. що не відповідає вимогам тендерної закупівлі. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, учасником повинна бути надана: «Копія чинного на дату подання пропозиції сертифікату якості (відповідності) на відповідну комп’ютерну техніку, виданий виробником, в разі наявності або довідку- пояснення довільної форми про відсутність даного сертифікату.». Учасником, ФОП "Гусарук Олег Віталійович", було опубліковано сертифікат на системний блок є чинним лише до 21.06.2021 р. що не відповідає моменту поставки товару. Згідно інформації наведеної вище, пропозиція ФОП "Гусарук Олег Віталійович" повинна бути відхилена відповідно до ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі не задоволення законних вимог по забезпеченню дотримання принципів публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», нами буде використано засоби захисту прав та законних інтересів, що визначені в ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ретельно розглянувши вимогу ФОП МОЇСЕЄНКО ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ у закупівлі згідно ідентифікатора UA-2021-05-31-001193-b про дискваліфікацію ФОП "Гусарук Олег Віталійович", хочемо зазначити, що вимога є не обґрунтованою та безпідставною, а саме: ФОП МОЇСЕЄНКО ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ в своїй вимозі зазначає, що на сайті виробника, запропонованого БФП Pantum M6500, відсутня інформація про якість при копіюванні. Хочемо зазначити, що процес копіювання фактично складається з процесу сканування з подальшим друком. Згідно інформації на сайті виробника https://pantum.ru/catalogue/mfi/mfu-serii-m6500-i-m6600/ якість сканування складає 1200х1200 dpi і якість друку 1200х1200 dpi, з цієї інформації зрозуміло, що якість копіювання 1200х1200 dpi, навіть якщо це не відображається на сайті. Щодо вимоги про надання «Технічну специфікацію» наступним повідомляємо, що у файлі Додаток № 2 Порівняльна таблиця відповідності вказані усі технічні параметри товару, який пропонує учасник, а невірна назва документу нами віднесена до «Опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасником, не призведе до їх відхилення, У складі пропозиції учасника також надано погодження із формальними (несуттєвими) помилками у форма Довідки: Отже, зважаючи на вище викладене, щодо цього пункту – відхиляти пропозицію учасника не вбачаємо за необхідне. Щодо Загальних відомостей про учасника – вказана інформація наявна у документах, але зроблена помилка під час оформлення тексту документу, що також замовником віднесено до формальних (несуттєвих) описок та помилок. Щодо вимоги про переформатовані файли – наступним повідомляємо, що для визначення накладених підписів та печаток потрібно замовляти експертизу в Науково-дослідному експертно-криміналістичному центрі МВС України, для підтвердження або скасування цієї невідповідності. Учасником у складі пропозиції надано Гарантійний лист про достовірність поданої інформації вих. № 07/06-159 від 15.06.2021 р. де вказано: Тому відповідальність за достовірність поданої інформації, яка надана у складі пропозиції, підроблення документів, печаток, штампів несе учасник-переможець. Щодо накладання електронного цифрового підпису, наступним повідомляємо, що в учасника-переможця на пропозицію накладено КЕП (КВАЛІФІКОВАНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС на захищеному носієві виданий КНЕДП - ІДД ДПС). Згідно роз’яснень ІНФОБОКС за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/chi-isnuye-elektronniy-pidpis-fopa-ta-kep-na-zvichayniy-fleshci Тобто Ваша вимога – знову надумана та безпідставна. Щодо вимоги про копії сертифікатів на відповідну комп’ютерну техніку, повідомляємо, що на момент подачі пропозиції, а саме: на 16.06.2021 р. вказані вами сертифікати були чинні на момент подачі пропозиції. А також у пропозиції учасника надано лист-пояснення про необов’язкову сертифікацію. Вище вказані сертифікати будуть надані учасником разом із товаром. Зважаючи на вищевикладене вважаємо вимогу не обґрунтованою та безпідставною. Дякую за Вашу пильність, та чекаємо Вас в інших наших закупівлях.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне рішення

Номер: cf455a2514f54bbcadd3afd67cb88cd4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-31-001193-b.a3
Назва: Неправомірне рішення
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас відмінити «Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою» №61 від 23 червня 2021 р., так як він порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення про намір укласти договір про закупівлю з Фізичною особою-підприємцем БАСС ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ є таким, що порушує права учасників закупівлі. Неправомірність даного рішення обґрунтовується наступним: Відповідно до ч.1 Розділу 3 тендерної документації, учасники повинні завантажити: «Форма «Тендерна пропозиція», згідно додатку №1». Учасником, Фізична особа-підприємець БАСС ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, було опубліковано документ: «Тендерна пропозиція», який не відповідає вимогам замовника в частині строку дії тендерної пропозиції. Учасником в п.2 «тендерної пропозиції» визначено строк дії пропозиції 31 календарний день, а ч.4 розділу 3 тендерної пропозиції визначено: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.». Потрібно відмітити, що вказана учасником Фізична особа-підприємець БАСС ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ інформація суперечить наданому документу «Довідка щодо строку дії пропозиції». Також документ Фізична особа-підприємець БАСС ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ «Тендерна пропозиція», суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, в п.5 учасник бере на себе зобов’язання: «підписати договір із замовником не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не раніше ніж через 1 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.». В той же час, відповідно до ч.5 ст.33 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.» Відповідно до ч.1 Розділу 3 тендерної документації, учасники повинні завантажити: «відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);». Учасником, Фізична особа-підприємець БАСС ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, не було опубліковано технічної специфікації. В складі тендерної пропозиції міститься «Порівняльна таблиця опису та характеристики товару.PDF», що не відповідає вимогі тендерної документації. Відповідно до ч.1 Розділу 3 тендерної документації, учасники повинні завантажити: «Загальні відомості про учасника, а саме: зазначенням інформація про Повне найменування учасника, юридична адреса, місцезнаходження, телефон, факс, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер для фізичних осіб, назва банку (банків) та банківські реквізити, юридичний статус, організаційно правову форму, форма власності, відомості про керівника (П.І.Б., посада, контактний телефон),зразок підпису уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції, перелік контактних осіб та їх телефони, які уповноважені діяти від імені учасника і які мають право підписувати юридичні документи щодо виконання зобов’язань за результатами торгів за орієнтованою формою наведеною в Додатку 4.». Учасником, Фізична особа-підприємець БАСС ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, було опубліковано документ: «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», який не відповідає вимогам тендерної документації в частині не зазначення інформації про форму власності та зразку підпису уповноваженої особи. Відповідно до ч.1 Розділу 3 тендерної документації: «Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий)». Учасником, Фізична особа-підприємець БАСС ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, було опубліковано документ : «Лист – згода на обробку персональних даних.pdf», який не відповідає вимогам тендерної документації в частині не надання згоди на збирання, зберігання персональних даних, та не зазначення інформації про те, коли було видано паспорт посадової особи. Відповідно до ч.5 Розділу 3 тендерної документації: «Учасники повинні відповідати кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, визначеним ст. 16 Закону. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника*, з зазначенням кількості аналогічних договорів/ договору за предметом закупівлі , переліку організацій (замовників), їх адреси, код ЄДРПОУ, контактні телефони, ПІП контактних осіб та їх адреси, сум договорів та стану виконання, які укладені в 2017-2021 році), разом із копіями таких аналогічних договорів (не менше 2–х)». Учасником, Фізична особа-підприємець БАСС ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, було опубліковано архів в якому міститься документ: «Довідка Аналогічні договори», який не відповідає вимогам тендерної документації в частині відсутності ПІП контактних осіб замовників та інформації про стан виконання договору. Також потрібно відмітити, що подані копії договорі не містять видаткових накладних, які б могли підтвердити факт виконання договору. Відповідно до ч.2 Розділу 5 тендерної документації: «учасник повинен надати гарантійного листа, щодо зобов’язання надання ним документів передбачених для переможця процедури закупівлі на протязі 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.». Учасником, Фізична особа-підприємець БАСС ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, НЕ було опубліковано відповідний документ. Відповідно до ч.2 Розділу 6 тендерної документації: «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів.». Учасником, Фізична особа-підприємець БАСС ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, було опубліковано документ : «Довідка повноваження», який не відповідає вимогам тендерної документації в частині відсутності інформації про наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, учасником повинна бути надана: «Копія чинного на дату подання пропозиції сертифікату якості (відповідності) на відповідну комп’ютерну техніку, виданий виробником, в разі наявності або довідку- пояснення довільної форми про відсутність даного сертифікату.». Учасником, Фізична особа-підприємець БАСС ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, НЕ було опубліковано сертифікати відповідності на монітори та БФП. Також у складі тендерної пропозиції відсутнє пояснення відсутності затребуваних сертифікатів. Потрібно відмітити, що сертифікат на системний блок є чинним лише до 21.06.2021 р. що не відповідає моменту поставки товару. Згідно інформації наведеної вище, пропозиція Фізична особа-підприємець БАСС ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ повинна бути відхилена відповідно до ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі не задоволення законних вимог по забезпеченню дотримання принципів публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», нами буде використано засоби захисту прав та законних інтересів, що визначені в ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Рішення про відхилення № 63 29.06.2021
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ ЗАКУПІВЛІ

Номер: 735421823dde4099b484ffbe3f1911a9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-31-001193-b.c2
Назва: НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Ретельно розглянувши пропозицію ФОП"Басc Є.О." у закупівлі згідно ідентифікатора UA-2021-05-31-001193-b, якого Ви визнали переможцем, звертаємо вашу увагу, що пропозиція не відповідає технічним вимогам: Вами в технічному завданні Додаток № 2, п. 2.1, вимагалося, що в порівняльній таблиці запропонованого товару обов’язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам замовника, при цьому ФОП "Басс Є.О." ЗНЕХТУВАЛИ вимогою і НЕ ВКАЗАЛИ жодної інформації про ВИРОБНИКА та модель комплектуючих системного блоку, а це унеможливлює визначити технічні характеристики товару. просимо: - Враховуючи наведене вище, керуючись ст. 30 п. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ретельно ПЕРЕГЛЯНУТИ пропозицію ФОП "Басс Є.О." та ДИСКВАЛІФІКУВАТИ, як такого, що не відповідає вимогам закупівлі. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”. Детально із вимогою можна ознайомитися у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ретельно розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. У порівняльній таблиці опису та технічних характеристик товару від ФОП «Басс Є.О» у закупівлі UA-2021-05-31-001193-b в стовпці 5 «Запропонований товар Учасником» позиції 1, 2 і 3 відповідають вказаним технічним вимогам в технічному завданні Додаток №2, п.2.1, а саме вказана назва виробника та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовникам.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ та ПРОЄКТ ДОГОВОРУ

Номер: 2046d2d58fcc4fceacfc8d61a1b42399
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-31-001193-b.a1
Назва: ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ та ПРОЄКТ ДОГОВОРУ
Вимога:
Доброго дня! У розділі 4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) у Вас написано до 1 серпень 2021 рік а у проєкті договору пункт 5. Термін дії договору 5.1. Даний Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами та діє до «31» грудня 2021_р.. просимо добавити в проєкт договору пункт Строки поставки товару якщо є конкретні дати до якої повинна бути поставка.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Строк поставки товару до 1 серпня 2021р.
Статус вимоги: Задоволено