• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт ліфта в житловому будинку на пр. Соборності, 13Б (під’їзд №1) в м. Луцьку

Згідно з технічною специфікацією

Завершена

104 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 522.00 UAH
Період оскарження: 31.05.2021 08:04 - 04.06.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірний акцепт пропозиції

Номер: 6ff0a8e022694bd8943b8ba385184025
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-31-000007-c.a1
Назва: Неправомірний акцепт пропозиції
Вимога:
1. Відповідно до п. 5.1. Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в ст. 17 Закону учасник надає в складі пропозиції довідку за встановленою формою. Учасник ТОВ "СРБУ "ВОЛИНЬЛІФТ" надає Лист – гарантію про відсутність підстав відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (вих. №96-Т від 18.05. 2020), який не відповідає формі встановленій в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Також даний лист датований 18 травням 2020 року та відповідно інформація наведена у ньому не являється актуальною на момент розгляду тендерної пропозиції, зокрема про те, що службова (посадова) особа учасника не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, службову (посадову) особу учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, учасник процедури закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). 2. У п. 1.1. Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що Учасник повинен надати інформаційну довідку за підписом керівника чи уповноваженої особи, довільної форми, щодо наявності техніки, обладнання, інструментів та механізмів, необхідних для виконання робіт з капітального ремонту ліфтів пасажирських в житловому будинку та вимог, передбачених у Додатку 2 до оголошення (довідка повинна містити наступну інформацію: назва та модель; кількість; власне/орендоване). Учасник ТОВ "СРБУ "ВОЛИНЬЛІФТ" надає довідку про наявність обладнання, машин та механізмів необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (вих. № 92-Т від 18.05.2020). У графі «Рік випуску або термін експлуатації» на обладнання зазначене у позиціях 42-73 вказано термін експлуатації 1 рік. Враховуючи, що інформація в даній довідці зазначена від 18 травня 2020 року - термін експлуатації такого обладнання закічнився, а отже в Учасника ТОВ "СРБУ "ВОЛИНЬЛІФТ" відсутнє для використання необхідне обладнання для виконання робіт з капітального ремонту ліфтів пасажирських в житловому будинку. 3. У п. 2.1. Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що Учасник повинен надати інформаційну довідку за підписом керівника чи уповноваженої особи, в довільній формі, щодо наявності інженерно-технічних працівників та інших спеціалістів, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з капітального ремонту ліфтів пасажирських в житловому будинку та вимог передбачених у Додатку 2 до оголошення (довідка повинна містити таку інформацію: П.І.Б.; посада; стаж роботи; трудовий договір/цивільно-правовий договір). Учасник ТОВ "СРБУ "ВОЛИНЬЛІФТ" надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. №148-Т від 28.05.2021 р.). На весь персонал у графі «Трудовий договір, договір ЦПХ, інше» зазначено штатний, що є недотриманням вимоги щодо надання інформації у довідці, а саме у частині зазначення на підставі чого працює працівник – трудового договору чи цивільно – правового договору. Таким чином, пропозиція ТОВ "СРБУ "ВОЛИНЬЛІФТ" підлягає відхиленню на підставі ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрвертикаль» вимагає відхилити тендерну пропозицію ТОВ "СРБУ "ВОЛИНЬЛІФТ" відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції умовам, зазначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. В протилежному випадку, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, залишаємо за собою право, згідно ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду, та розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами. Повідомляємо, що також згідно статті 164-14 невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з п.28 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою ніж 200 тисяч гривень для закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), а робіт - 1,5 мільйона гривень. Відповідно до п.1 ч.13 ст. 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. При цьому відхилення пропозиції у випадках, визначених частиною 13 статті 14 Закону є обов’язком, а не правом замовника. Замовником в оголошенні про проведення та вимоги на «Капітальний ремонт ліфта в житловому будинку на пр. Соборності, 13Б (під’їзд №1) в м. Луцьку» (далі – оголошення), зокрема, п.5.1 Додатку 1 передбачено подання Учасником підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним в ст.17 Закону. Учасником ТзОВ "СРБУ "ВОЛИНЬЛІФТ" надано Лист – гарантію про відсутність підстав відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в повному обсязі зазначено інформацію, що передбачає вищезазначений пункт оголошення. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, що розгляд на відповідність учасника спрощеної процедури закупівлі не передбачає застосування замовником підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених статтею 17 Закону. Учасником ТзОВ "СРБУ "ВОЛИНЬЛІФТ" надано довідку про наявність обладнання, машин та механізмів необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі (вих. № 92-Т від 18.05.2020). У графі «Рік випуску або термін експлуатації» на обладнання зазначене у позиціях 42-73 вказано термін експлуатації 1 рік, тобто термін експлуатації вказаного обладнання на даний момент, а не кінцевий термін експлуатації. У зв’язку цим Ваше твердження про те, що термін експлуатації такого обладнання закінчився, а отже в Учасника ТзОВ "СРБУ "ВОЛИНЬЛІФТ" відсутнє для використання необхідне обладнання для виконання робіт з капітального ремонту ліфтів пасажирських в житловому будинку, не є вірним. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт передбачених в оголошенні Замовником вимагається довідка у довільній формі, щодо наявності інженерно-технічних працівників та інших спеціалістів, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з капітального ремонту ліфтів пасажирських в житловому будинку та вимог передбачених у Додатку 2 до оголошення (довідка повинна містити таку інформацію: П.І.Б.; посада; стаж роботи; трудовий договір/цивільно-правовий договір). Учасник ТзОВ "СРБУ "ВОЛИНЬЛІФТ" надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. №148-Т від 28.05.2021 р.), де на весь персонал у графі «Трудовий договір, договір ЦПХ, інше» зазначено – штатний. Відповідно п. 2.1 розділу 2 Інструкції в облікову кількість штатних працівників включаються усі наймані працівники, які уклали письмово трудовий договір (контракт) і виконували постійну, тимчасову або сезонну роботу один день і більше, а також власники підприємства, якщо, крім доходу, вони отримували заробітну плату на цьому підприємстві, в т. ч. перебувають у відпустках для догляду за дитиною (п.п. 2.5.9 п. 2.5 розділу 2 Інструкції, затвердженої наказом Державного комітету статистики «Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників» від 28 вересня 2005 року № 286). Тобто, штатний працівник, це працівник, який працює згідно з трудовим договором. Крім того, замовником в оголошенні не встановлено вимогу щодо дати, якою повинна подаватись інформація, яка подається учасниками. Оскільки, перелік підстав відхилення пропозиції, визначений частиною 13 статті 14 Закону, то відхилення пропозиції ТзОВ "СРБУ "ВОЛИНЬЛІФТ" з вказаних Вами причин є безпідставним, а Ваша вимога підлягає відхиленню
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.06.2021 12:40