• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Надання послуг з електротехнічних вимірювань (опору ізоляції проводів і кабелів, перевірка наявності ланцюга між заземлювальним і заземленим елементом. Вимірювання опору розтікання струму заземлювача)

Завершена

170 536.58 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 705.37 UAH
Період оскарження: 30.05.2021 21:48 - 04.06.2021 21:53
Вимога
Відхилено

ВИМОГА-СКАРГА (Рішення, що оскаржується: Протокол № 18 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30 червня 2021р.

Номер: c9073dd3722a43d9b2154066ef5d7857
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-30-000278-b.c1
Назва: ВИМОГА-СКАРГА (Рішення, що оскаржується: Протокол № 18 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30 червня 2021р.
Вимога:
Протоколом № 18 від 30 червня 2021р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Дніпровського державного медичного університету Костянтином Прісняковим було вирішено відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі UA-2021-05-30-000278-b за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 - 71310000-4 "Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва" (Надання послуг з електротехнічних вимірювань (опору ізоляції проводів і кабелів, перевірка наявності ланцюга між заземлювальним і заземленим елементом. Вимірювання опору розтікання струму заземлювача)) учасника спрощеної закупівлі ТОВ підприємство "БАСК" (код ЄДРПОУ 19315887) з таких підстав: - учасник спрощеної закупівлі ТОВ підприємство "БАСК" (код ЄДРПОУ 19315887) надав пропозицію, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме - відсутній Витяг з Реєстру платників податку на додану вартість, натомість учасником надано свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ. ТОВ підприємство "БАСК" вважає оскаржуване Рішення таким, що суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" та просить скасувати його з наступних підстав. Згідно з частиною 5 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Інформація щодо віднесення учасників до платників ПДВ чи єдиного податку міститься у Реєстрах платників податку на додану вартість та єдиного податку, доступ до яких є вільним та безоплатним. Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону, через що оскаржуване Рішення є протиправним та підлягає скасуванню. ІНШІ заперечення до пропозиції ТОВ підприємство "БАСК" як учасника закупівлі UA-2021-05-30-000278-b за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 - 71310000-4 "Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва" (Надання послуг з електротехнічних вимірювань (опору ізоляції проводів і кабелів, перевірка наявності ланцюга між заземлювальним і заземленим елементом. Вимірювання опору розтікання струму заземлювача)) - ВІДСУТНІ. Керуючись наведеним, ТОВ підприємство "БАСК" ПРОСИТЬ: 1.Скасувати Рішення, оформлене Протоколом № 18 від 30 червня 2021р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Дніпровського державного медичного університету Костянтином Прісняковим. 2.Визнати ТОВ підприємство "БАСК" переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-05-30-000278-b за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 - 71310000-4 "Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва" (Надання послуг з електротехнічних вимірювань (опору ізоляції проводів і кабелів, перевірка наявності ланцюга між заземлювальним і заземленим елементом. Вимірювання опору розтікання струму заземлювача)), цінова пропозиція - 155687,50 грн. з ПДВ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноваженою особою Дніпровського державного медичного університету розглянута вимога учасника спрощеної закупівлі ТОВ ПІДПРИЄМСТВО «БАСК» щодо скасування рішення про відхилення пропозиції та повідомляє наступне. Звертаємо увагу, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Вимоги статтей 17 та 22 Закону стосуються виключно процедур закупівель. Перелік процедур закупівлі визначено статтею 13 Закону. Проведення спрощеної закупівлі регламентовано статтею 14 Закону. Частиною третьою статті 14 передбачені вимоги до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Так, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі крім пунктів 1-13, може зазначатися інша інформація, яка, на думку замовника, є необхідною для проведення закупівлі. Таким чином, норми Закону стосовно встановлення в тендерній документації вимог замовника щодо документів, які подаються учасниками у складі тендерної пропозиції та підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, не поширюються на спрощену закупівлю. Поряд з цим, відповідно до частини 7 статті 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. В період уточнення з 30 травня 2021 року по 04 червня 2021 року в електронній системі закупівель зі сторони учасників запитання та вимоги щодо усунення порушення з цього приводу відсутні. Крім того, Додатком 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Примітки» передбачено наступне - якщо учасник не надав у складі своєї Пропозиції документи, які не передбачені, та/або не є обов’язковими для нього згідно чинного законодавства, а вони вимагаються умовами, визначеними в оголошенні про проведення Закупівлі, та/або вимогами до предмета закупівлі – учасник повинен надати у складі Пропозиції щодо цього письмове пояснення із посиланням на відповідні норми законодавства. Учасником зазначене пояснення не надано. Відповідно до пункту 7.4 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 1130 від 14.11.2014 року (далі — Положення) за запитом платника ПДВ контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з Реєстру. Тобто, учасник мав можливість отримати зазначений документ до періоду подання пропозицій, беручи до уваги той факт, що заперечень щодо переліку документів, визначених Додатком 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не надавалось. Враховуючи вищенаведене, пропозиція учасника ТОВ ПІДПРИЄМСТВО «БАСК» сформована не у відповідності з оголошенням про проведення Закупівлі в цій частині, та не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено