-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 21:2015 -15320000-7 Фруктові та овочеві соки
Документація розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі.
Торги відмінено
202 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 012.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 012.00 UAH
Період оскарження:
30.05.2021 21:45 - 18.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо визначення переможцем Учасника, який не відповідає кваліфікаційним вимогам
Номер:
46677cc5d9c949bfac661196a9d46b54
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-30-000275-b.a2
Назва:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
щодо визначення переможцем Учасника, який не відповідає кваліфікаційним вимогам
Вимога:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо визначення переможцем Учасника, який не відповідає кваліфікаційним вимогам 04.07.2021 року о 15:31 Комунальний заклад «Кременчуцька спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю І-ІІІ ступенів імені І.М.Піддубного Полтавської обласної ради» оприлюднив Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою відносно закупівлі яблучного соку UA-2021-05-30-000275-b (ID 8a06aef776c44f92bc56c694f6487117). За результатами розгляду пропозицій Учасників Замовником, а точніше особою названою «Уповноважена особа» було прийнято рішення про дискваліфікацію Учасників Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна (протокол відхилення від 28.06.2021) та ФОП "СОЛОМКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" (протокол відхилення від 04.07.2021 року) та 04.07.2021 року оприлюднено рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів № UA-2021-05-30-000275-b ДК 21:2015 -15320000-7 Фруктові та овочеві соки - ФОП "ВЕРМЕНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ". Учасник процедури закупівлі ФОП ВЛАСЕНКО ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ вважає вказане рішення Замовника упередженим, протиправним, таким що вказує за упереджену орієнтацію Замовника на заздалегідь визначеного постачальника, а також свідчить про антиконкурентну узгоджену поведінку з наступних причин. 1. В преамбулі опублікованого Рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів № UA-2021-05-30-000275-b Уповноважена особа В. ГЛИНСЬКА зазначила, що вона керувалася Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом директора КП «КРОКШ для ветеранів війни» ПОР від 16.04.2020 р. № 52. За інформацією Мінюсту КП «КРОКШ для ветеранів війни» ПОР має код ЄДРПОУ 04543507, в той час, як Комунальний заклад «Кременчуцька спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю І-ІІІ ступенів імені І.М.Піддубного Полтавської обласної ради» має код ЄДРПОУ 22531241, тобто є іншою юридичною особою. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 та частини п'ятої статті 11 Закону України "Про публічні закупівлі" було затверджено Примірне положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб). В п. 1.3. вказаного Положення зазначено, що Уповноважена особа (особи) - службова, посадова та інша фізична особа замовника, визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом на підставі власного розпорядчого рішення або трудового договору (контракту). Де-юре Уповноважена особа задокументувала, що вона діяла не в спосіб передбачений законом та керувалася в своїй діяльності Рішеннями не замовника, а іншої юридичної особи. Обсяг правоздатності Уповноваженої особи при прийнятті рішення про визначення переможця процедури закупівлі є щонайменше сумнівним. Вказані факти свідчать про порушення Уповноваженою особою принципів охорони добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вказане рішення не може бути визнано законним і підлягає скасуванню. 2. Антиконкурентна поведінка Уповноваженої особи. Тендерною документацією Замовника було затверджено кваліфікаційні критерії обов’язкові для усіх учасників процедури закупівлі. Зокрема Замовник передбачав, що учасники серед інших документів мають документально підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Аналогічними договорами чи аналогічним договором відповідно до Вимог є договір на постачання товару відповідно до предмету закупівлі) п. 3 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Замовник передбачає придбання 8096 літрів соку, натомість Учасник ВЕРМЕНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ на підтвердження виконання аналогічного договору представив Замовнику договір на постачання 210 літрів соку, що є значно меншим обсягом постачання і не може вважатися аналогічним договором. Пунктом 1 Кваліфікаційних критеріїв (Додаток 1 до тендерної документації) передбачалося обов’язок Учасника надати копію Договору на проведення дезінфекції транспортного засобу, дійсного на 2021 рік, однак учасник ВЕРМЕНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ вказаний критерій не підтвердив, договір до пропозиції не приєднав, доказів фактичного виконання санобробки транспорту в 2021 році не представив. За вказаних обставин пропозиція цього учасника мала бути відхилена. Визначення переможцем Учасника, який не підтвердив відповідність кваліфікаційним вимогам є проявом прямої дискримінації і анти конкурентної поведінки. Враховуючи вищевикладене висловлюємо категоричне заперечення рішенню про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП ВЕРМЕНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ та вимагаємо вказане Рішення скасувати та винести нове про дискваліфікацію цього учасника.
Автор: 2594306118, ФОП ВЛАСЕНКО ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ
37500, Україна, Полтавська область, місто Лубни, вул. Гагаріна 18-А, кв. 21
Пов'язані документи:
Замовник
- Вимога.pdf 08.07.2021 16:58
Дата подачі:
08.07.2021 14:47
Вирішення:
Відповідно до звернення Фізичної особи підприємця Власенко Іван Олександрович від 08.07.2021 р., повідомляємо, що дійсно Уповноваженою особою Валерією ГЛИНСЬКОЮ була допущена технічна помилка щодо закупівлі яблучного соку № UA-2021-05-30-000275-b (ID 8a06aef776c44f92bc56c694f6487117) та відповідно до частина 7 статті 31 закону про публічні закупівлі прийнято рішення про відміну процедури закупівлі у зв’язку із неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Вимога Фізичної особи підприємця Власенко Іван Олександрович від 08.07.2021 р. задоволена.
Дякуємо за Ваше звернення.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Скасована
ЗАПЕРЕЧЕННЯ щодо визначення переможцем Учасника, який не відповідає кваліфікаційним вимогам
Номер:
04b688f90b8a4b969395add71b3160ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-30-000275-b.a1
Назва:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
щодо визначення переможцем Учасника, який не відповідає кваліфікаційним вимогам
Скарга:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
щодо визначення переможцем Учасника, який не відповідає кваліфікаційним вимогам
04.07.2021 року о 15:31 Комунальний заклад «Кременчуцька спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю І-ІІІ ступенів імені І.М.Піддубного Полтавської обласної ради» оприлюднив Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою відносно закупівлі яблучного соку UA-2021-05-30-000275-b (ID 8a06aef776c44f92bc56c694f6487117).
За результатами розгляду пропозицій Учасників Замовником, а точніше особою названою «Уповноважена особа» було прийнято рішення про дискваліфікацію Учасників Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна (протокол відхилення від 28.06.2021) та ФОП "СОЛОМКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" (протокол відхилення від 04.07.2021 року) та 04.07.2021 року оприлюднено рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів № UA-2021-05-30-000275-b ДК 21:2015 -15320000-7 Фруктові та овочеві соки - ФОП "ВЕРМЕНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ".
Учасник процедури закупівлі ФОП ВЛАСЕНКО ІВАН ОЛЕКСАНДРОВИЧ вважає вказане рішення Замовника упередженим, протиправним, таким що вказує за упереджену орієнтацію Замовника на заздалегідь визначеного постачальника, а також свідчить про антиконкурентну узгоджену поведінку з наступних причин.
1. В преамбулі опублікованого Рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів № UA-2021-05-30-000275-b Уповноважена особа В. ГЛИНСЬКА зазначила, що вона керувалася Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом директора КП «КРОКШ для ветеранів війни» ПОР від 16.04.2020 р. № 52. За інформацією Мінюсту КП «КРОКШ для ветеранів війни» ПОР має код ЄДРПОУ 04543507, в той час, як Комунальний заклад «Кременчуцька спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю І-ІІІ ступенів імені І.М.Піддубного Полтавської обласної ради» має код ЄДРПОУ 22531241, тобто є іншою юридичною особою. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 та частини п'ятої статті 11 Закону України "Про публічні закупівлі" було затверджено Примірне положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб). В п. 1.3. вказаного Положення зазначено, що Уповноважена особа (особи) - службова, посадова та інша фізична особа замовника, визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом на підставі власного розпорядчого рішення або трудового договору (контракту). Де-юре Уповноважена особа задокументувала, що вона діяла не в спосіб передбачений законом та керувалася в своїй діяльності Рішеннями не замовника, а іншої юридичної особи. Обсяг правоздатності Уповноваженої особи при прийнятті рішення про визначення переможця процедури закупівлі є щонайменше сумнівним. Вказані факти свідчать про порушення Уповноваженою особою принципів охорони добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вказане рішення не може бути визнано законним і підлягає скасуванню.
2. Антиконкурентна поведінка Уповноваженої особи.
Тендерною документацією Замовника було затверджено кваліфікаційні критерії обов’язкові для усіх учасників процедури закупівлі. Зокрема Замовник передбачав, що учасники серед інших документів мають документально підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Аналогічними договорами чи аналогічним договором відповідно до Вимог є договір на постачання товару відповідно до предмету закупівлі) п. 3 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Замовник передбачає придбання 8096 літрів соку, натомість Учасник ВЕРМЕНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ на підтвердження виконання аналогічного договору представив Замовнику договір на постачання 210 літрів соку, що є значно меншим обсягом постачання і не може вважатися аналогічним договором.
Пунктом 1 Кваліфікаційних критеріїв (Додаток 1 до тендерної документації) передбачалося обов’язок Учасника надати копію Договору на проведення дезінфекції транспортного засобу, дійсного на 2021 рік, однак учасник ВЕРМЕНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ вказаний критерій не підтвердив, договір до пропозиції не приєднав, доказів фактичного виконання санобробки транспорту в 2021 році не представив. За вказаних обставин пропозиція цього учасника мала бути відхилена.
Визначення переможцем Учасника, який не підтвердив відповідність кваліфікаційним вимогам є проявом прямої дискримінації і анти конкурентної поведінки.
Враховуючи вищевикладене висловлюємо категоричне заперечення рішенню про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП ВЕРМЕНИЧ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ та вимагаємо вказане Рішення скасувати та винести нове про дискваліфікацію цього учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ Власенко.docx 08.07.2021 14:43
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
08.07.2021 14:43