-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 39310000 Обладнання для закладів громадського харчування (столи виробничі, стелажі виробничі, полиця-сушка для посуду навісна, шафа для зберігання чистого посуду, візок кухонний, підтоварник, контейнер для зберігання овочів (ДК 021:2015 - 39312200-4 Обладнання для їдалень))
Торги не відбулися
315 817.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 579.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 579.09 UAH
Період оскарження:
28.05.2021 22:32 - 11.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження рішення замовника стосовно ТОВ "АГРОТРЕЙДІНГ ГРУП"
Номер:
5ee47b8b65cd45638376ca2687ef06fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-28-011685-b.b1
Назва:
Оскарження рішення замовника стосовно ТОВ "АГРОТРЕЙДІНГ ГРУП"
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«АГРОТРЕЙДІНГ ГРУП»
код ЄДРПОУ: 42865651
02091, м. Київ,
Харківське шосе, буд. 172-Б, офіс 204
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ «НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 33 «МАРІЇНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ГІМНАЗІЯ - ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД I СТУПЕНЯ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
код ЄДРПОУ: 24430716
49070, Дніпропетровська обл.,
м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 1
Відомості про
процедуру закупівлі:
Відкриті торги
ДК 021:2015 - 39310000 Обладнання для закладів громадського харчування (столи виробничі, стелажі виробничі, полиця-сушка для посуду навісна, шафа для зберігання чистого посуду, візок кухонний, підтоварник, контейнер для зберігання овочів (ДК 021:2015 - 39312200-4 Обладнання для їдалень))
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-05-28-011685-b
Вих. № 0730-1 від «30» липня 2021 р.
С К А Р Г А
Комунальний заклад освіти «Навчально-виховний комплекс № 33 «Маріїнська багатопрофільна гімназія – загальноосвітній навчальний заклад І ступеня» Дніпровської міської ради, далі за текстом – Замовник, оголосив публічні закупівлі за процедурою «Відкриті торги» на закупівлю товарів: ДК 021:2015 - 39310000 Обладнання для закладів громадського харчування (столи виробничі, стелажі виробничі, полиця-сушка для посуду навісна, шафа для зберігання чистого посуду, візок кухонний, підтоварник, контейнер для зберігання овочів (ДК 021:2015 - 39312200-4 Обладнання для їдалень)), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-28-011685-b, далі за текстом – публічні закупівлі.
Суб’єкт оскарження – Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРОТРЕЙДІНГ ГРУП» (далі за текстом – Скаржник), прийняло участь у вищезазначеній публічній закупівлі, подавши відповідну тендерну пропозицію. Крім Скаржника участь у цій публічній закупівлі також прийняли: ТОВ "ЮНІСТКОМ", ТОВ «АРМ-ЕКО», ФОП Волков Андрій Володимирович, Товариство з обмеженою відповідальністю фірма "Промислово-Технологічна Компанія", ТОВ "ФУДПРОМ ДНІПРО" та ФОП Шевчук Тетяна Сергіївна.
14.07.2021 року Замовник розмістив вимогу про усунення невідповідностей, яку Скаржник виконав, завантаживши відповідний документ.
Разом з тим, рішенням уповноваженої особи замовника про відхилення пропозиції учасника № 65 від 23.07.2021 року пропозицію ТОВ «АГРОТРЕЙДІНГ ГРУП» відхилено на підставі п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з невідповідністю встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з невідповідністю вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Вважаємо вищенаведене рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АГРОТРЕЙДІНГ ГРУП» протиправним та необґрунтованим, а також таким, що прямо порушує інтереси скаржника, з огляду на наступне:
Як зазначено у спірному рішенні «Учасником на вимогу п. 6 розділу тендерної документації у складі тендерної пропозиції не наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо номенклатурної позиції учасника «візок сервірувальний» (така позиція відсутня у додатку до висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.02.2021 № 12.2-18-1/2857, інші висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи відсутні)».
Поряд з цим, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження якості товару у складі тендерної пропозиції Учасник також має надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на товар.
При цьому тендерна документація не містить будь-яких інших вимог до висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, а також не містить 6 розділу, як зазначено у спірному рішенні Замовника, а 6 додатком є проект договору.
На виконання вимог пункту 6 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Скаржник завантажив відповідний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, а саме файл Технічні документи.pdf (додаток до скарги), що містить, серед іншого, чинний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.02.2021 року № 12.2-18-1/2857.
Окремо звертаємо увагу Орган оскарження на той факт, що в тендерній документації взагалі відсутнє таке найменування одиниці товару як «візок сервірувальний».
Отже, відповідно до висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, яку подав у тендерній пропозиції Скаржник, об’єктом експертизи є Обладнання нейтральне з нержавiючої сталi для підприємств торгівлі та громадського харчування в асортименті згідно з додатком, що виготовлені у відповідності з ТУ У 31.0-36470766-030:2020 «Обладнання нейтральне з нержавiючої сталi для підприємств торгівлі та громадського харчування. Технічні умови». До висновку додавався відповідний додаток від 18.02.2021 року № 12.2-18-3/2857, а також сертифікат відповідності з додатком.
Як зазначено у додатку, обладнання нейтральне з нержавіючої сталі для підприємств торгівлі та громадського харчування складається з
- виробничі столи різного призначення;
- столи-тумби з мийками;
- стелажі, навісні полиці;
- ванни мийнi, рукомийники навісні;
- шафи, тумби, ларi;
- витяжні парасолі;
- баки для відходів;
- мийки;
- ящики-ношi;
- тара для продуктів;
- гастрономічні ємності;
- скрині для продуктів;
- жироуловлювачi;
- вироби решітчасті (решітки, стелажі, навісні полиці, пiдтоварники, сушки для посуду, крюки тощо)
- барнi станції, робоче місце бармена, станція бармена, барне обладнання;
- вантажнi, допомiж
Додаток не містить у переліку конкретного найменування кожної одиниці товару, а використовує такі слова, як тощо, вантажне та допоміжне обладнання. При цьому, з огляду на додаток до сертифікату відповідності, до допоміжного обладнання з нержавіючої сталі для підприємств торгівлі та громадського харчування також відносяться й візки.
Отже, тендерна документація не містить вимог, що сертифікат санітарно-епідеміологічної експертизи на товар має містити точне конкретне найменування кожної одиниці Товару. Не містить таких приписів й чинне законодавство у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення або у сфері публічних закупівель.
Більш того, тендерна документація не містить такої позиції одиниці товару, як «візок сервірувальний». Відповідно до додатку 2 та додатку 4 до тендерної документації, що містять конкретні найменування одиниць товару, що є предметом закупівлі, - відсутнє таке найменування, як «візок сервірувальний».
У будь-якому випадку, Скаржник повністю виконав умови тендерної документації, надавши висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на товар (у т.ч. на вантажне та допоміжне обладнання) у спосіб, що вимагався тендерною документацією.
Враховуючи наведене, пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстав.
Принципами публічних закупівель, серед іншого, є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, а також відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Протиправно відхиливши пропозицію ТОВ "АГРОТРЕЙДІНГ ГРУП", Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "АГРОТРЕЙДІНГ ГРУП".
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі",
ПРОШУ:
1. Встановити наявність порушення у сфері публічних закупівель під час проведення Комунальним закладом освіти «Навчально-виховний комплекс № 33 «Маріїнська багатопрофільна гімназія – загальноосвітній навчальний заклад І ступеня» Дніпровської міської ради закупівлі обладнання для закладів громадського харчування, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-05-28-011685-b.
2. Зобов'язати Комунальний заклад освіти «Навчально-виховний комплекс № 33 «Маріїнська багатопрофільна гімназія – загальноосвітній навчальний заклад І ступеня» Дніпровської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АГРОТРЕЙДІНГ ГРУП" у закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-05-28-011685-b.
Додатки (документи, що були у складі тендерної пропозиції):
Технічні документи.pdf
Директор І.С. Бугай
30.07.2021
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.docx 30.07.2021 10:26
- Технічні документи.pdf 30.07.2021 10:26
- Скарга.pdf 30.07.2021 10:26
- Скарга_Validation_Report.pdf 30.07.2021 10:26
- Скарга.pdf.p7s 30.07.2021 10:26
- рішення від 02.08.2021 №17611.pdf 03.08.2021 11:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2021 №18511.pdf 13.08.2021 17:05
- рішення від 12.08.2021 №18511.pdf 16.08.2021 12:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.07.2021 14:02
Дата розгляду скарги:
12.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.08.2021 11:43
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.08.2021 12:48