послуги з технічного обслуговування систем вентиляції та повітряно - опалювальних агрегатів
Очікувана вартість закупівлі. Єдиним критерієм оцінки є ціна. Кількість балів по критерію ціна дорівнює 100 балів. Кількість балів за критерієм ціна визначається наступним чином. Пропозиція, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою: Б обчисл = Ц мін/ Ц обчисл х 100, де Б обчисл – обчислювана кількість балів;Ц мін - найнижча ціна; Ц обчисл - ціна пропозиції, кількість балів для якої обчислюється; 100 - максимально можлива кількість балів за критерієм ціна. Оцінка пропозицій проводиться з урахування розміру податку на додану вартість. Учасники які не є платниками ПДВ, подають пропозицію без ПДВ з урахуванням податків та зборів платниками яких вони являються.
Завершена
197 795.38UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 2 965.00 UAH
Період оскарження:28.05.2021 19:43 - 03.06.2021 09:00
Вимога
Вирішена
Оскарження дискваліфікації
Номер:e8761ecc126344c4b174d2c6e83a5f55
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД", UA-EDR 42685475
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-28-011505-b.b2
Назва:Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" було надоно усі необхідні документи у вигляді завантаження в систему усі довідок, гарантійних листів та ін. у вигляді електронних документів відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Учасником була написана вимога стосовно роз'яснення причин дискваліфікації, на яку Замовник не відреагував.
Шановий Замовнику поясніть будь ласка причини дискваліфкації? Тому що, зараз це виглядає як ігнорування Закону! Ви обираєте учасника з не найвигіднішою ціновою пропозицією, пишучи у протоколі розгляду взагалі не зрозуміло що!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:17.06.2021 10:48
Вирішення:Шановний учаснику. Уважно розглянувши Вашу вимогу щодо «Оскарження дискваліфікації», повідомляємо про наступне. Закупівля: послуги з технічного обслуговування систем вентиляції та повітряно - опалювальних агрегатів за кодом класифікатора ДК 021:2015: 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-28-011505-b) проводиться замовником КЗ «ДФКС» ДОР» у відповідності до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 925-VIII від 25 грудня 2015 року зі змінами та доповненнями та є спрощеною закупівлею. Пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону визначено: «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;».
Частиною 19 оголошення про проведення закупівлі замовником визначено порядок подання пропозицій учасниками торгів, в якому, між іншого, зазначено: «Учасник завантажує в електронну систему документи та інформаційні матеріали у відповідності до наступних вимог:
- усі документи, які входять до складу пропозиції, повинні бути відсканованими у повному обсязі після внесення усіх остаточних (додаткових) записів, правок, змін;
- зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи учасника, його печатки, номера, тощо), бути високої якості відтворення, у кольоровому вигляді, без застосування графічних редакторів, використання факсіміле;
- будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях, має бути розбірливим та повинен вільно читатися.» та «Інформаційні довідки, гарантійні листи, інші документи, які безпосередньо підготовлені учасником, мають бути посвідчені прізвищем, ініціалами та підписом уповноваженої особи учасника та його печаткою (у разі наявності).».
Крім того, частиною 19 оголошення про проведення закупівель замовником, між іншого, встановлено наступну вимогу: «Після розміщення документів, що входять до складу пропозиції, учаснику необхідно накласти КЕП (кваліфікований електронний підпис), або УЕП (удосконалений електронний підпис). КЕП (кваліфікований електронний підпис), або УЕП (удосконалений електронний підпис) учасник має накласти до закінчення кінцевого строку подання пропозицій.»
Зазначеним вищє, замовником встановлено вимоги до учасників торгів про те, що: інформаційні довідки, гарантійні листи, інші документи, які безпосередньо підготовлені учасником, мають бути посвідчені прізвищем, ініціалами та підписом уповноваженої особи учасника та його печаткою (у разі наявності), зображення відсканованих документів, які надаються учасником у складі пропозиції, повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи учасника, його печатки, номера, тощо) та про те, що після розміщення документів, що входять до складу пропозиції, учаснику необхідно накласти КЕП (кваліфікований електронний підпис), або УЕП (удосконалений електронний підпис). КЕП (кваліфікований електронний підпис), або УЕП (удосконалений електронний підпис) учасник має накласти до закінчення кінцевого строку подання пропозицій.
У пропозиції учасника ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД", наданої на участь у закупівлі, зазначені вимоги не виконані. Документи, які безпосередньо підготовлені учасником та завантажені в систему електронних документів учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД", не мають підпису уповноваженої особи учасника та не мають печатки на цих документах. Документи, безпосередньо підготовлені учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД", та надані у складі пропозиції, мають електронний підпис, але оголошення про проведення закупівлі не містить вимог замовника щодо підпису зазначених документів електронним підписом у відповідності до Закону України «Про електронні довірчі послуги № 2155-VIII від 05 жовтня 2017 року.
Разом з цим, частиною 25 оголошення про проведення закупівлі замовником зазначено: « Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовників через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення.». Протягом періоду уточнень від учасників не надходило звернень із зазначеного питання.
Стосовно Вашого зауваження щодо ігнорування замовником Вашого звернення від 15.06.2021р. Частиною 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.». Термін надання відповіді на Вашу вимогу обчислюється у відповідності до частини 1 статті 253 ЦИВІЛЬНОГО КОДЕКСУ УКОРАЇНИ № 435-IV від 16 січня 2003 року, строк надання відповіді на вимогу від 15.06.2021р. спливає 18 червня 2021р. 0 24:00.
Щодо зауваження, що переможцем закупівлі визначено учасника з ненайвигіднішою ціновою пропозицією, повідомляємо про наступне. Замовник визначає переможцем закупівлі учасника, пропозиція якого відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та який запропонував найнижчу ціну. У зв’язку із тим, що у закупівлі приймали участь два учасника і рішенням замовника пропозиція учасника з найвигіднішою ціною відхилено (рішення замовника № 3 від 15 червня 2021р. з обгрунтуванням причини відхилення та посиланням на розділи оголошення про проведення закупівлі), замовником розглянуто пропозицію другого учасника та прийняте рішення про визначення його переможцем закупівлі та прийняте рішення про намір щодо укладання договору з переможцем процедури закупівлі (рішення замовника № 4 від 15 червня 2021р.).
З повагою, уповноважена особа КЗ "ДФКС" ДОР" Рєзнік Т.М.
Статус вимоги:Відхилено
Задовільнена:Ні
declined
0
resolved
Вимога
Відхилено
Роз'яснення причини дискаваліфікації
Номер:49c9131c42984929ada70155e5d35887
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД", UA-EDR 42685475
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-28-011505-b.b1
Назва:Роз'яснення причини дискаваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику найдайте будь-ласка роз'яснення стосовно причини дискваліфікації, оскільки з зазначено протоколу нічого не зрозуміло. Які саме вимоги не було виконано?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:15.06.2021 22:31
Вирішення:Шановний учаснику. Уважно розглянувши Вашу вимогу щодо «Роз'яснення причини дискаваліфікації», повідомляємо про наступне. Закупівля: послуги з технічного обслуговування систем вентиляції та повітряно - опалювальних агрегатів за кодом класифікатора ДК 021:2015: 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-28-011505-b) проводиться замовником КЗ «ДФКС» ДОР» у відповідності до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 925-VIII від 25 грудня 2015 року зі змінами та доповненнями та є спрощеною закупівлею. Пунктом 1 частини 13 статті 14 Закону визначено: «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;».
Частиною 19 оголошення про проведення закупівлі замовником визначено порядок подання пропозицій учасниками торгів, в якому, між іншого, зазначено: «Учасник завантажує в електронну систему документи та інформаційні матеріали у відповідності до наступних вимог:
- усі документи, які входять до складу пропозиції, повинні бути відсканованими у повному обсязі після внесення усіх остаточних (додаткових) записів, правок, змін;
- зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи учасника, його печатки, номера, тощо), бути високої якості відтворення, у кольоровому вигляді, без застосування графічних редакторів, використання факсіміле;
- будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях, має бути розбірливим та повинен вільно читатися.» та «Інформаційні довідки, гарантійні листи, інші документи, які безпосередньо підготовлені учасником, мають бути посвідчені прізвищем, ініціалами та підписом уповноваженої особи учасника та його печаткою (у разі наявності).».
Зазначеним вище, замовником встановлено вимоги до учасників торгів про те, що: інформаційні довідки, гарантійні листи, інші документи, які безпосередньо підготовлені учасником, мають бути посвідчені прізвищем, ініціалами та підписом уповноваженої особи учасника та його печаткою (у разі наявності), зображення відсканованих документів, які надаються учасником у складі пропозиції, повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи учасника, його печатки, номера, тощо).
Крім того, частиною 19 оголошення про проведення закупівель замовником, між іншого, встановлено наступну вимогу: «Після розміщення документів, що входять до складу пропозиції, учаснику необхідно накласти КЕП (кваліфікований електронний підпис), або УЕП (удосконалений електронний підпис). КЕП (кваліфікований електронний підпис), або УЕП (удосконалений електронний підпис) учасник має накласти до закінчення кінцевого строку подання пропозицій.»
У пропозиції учасника ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД", наданої на участь у закупівлі, зазначені вимоги замовника не виконані. Документи, які безпосередньо підготовлені учасником та завантажені в систему електронних документів учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД", не мають підпису уповноваженої особи учасника та не мають печатки на цих документах. Документи, безпосередньо підготовлені учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД", та надані у складі пропозиції, мають електронний підпис, але оголошення про проведення закупівлі не містить вимог замовника щодо підпису окремо кожного документу електронним підписом у відповідності до Закону України «Про електронні довірчі послуги № 2155-VIII від 05 жовтня 2017 року.
Разом з цим, частиною 25 оголошення про проведення закупівлі замовником зазначено: «Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовників через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення.». Протягом періоду уточнень від учасників не надходило звернень із зазначеного питання.
З повагою, уповноважена особа КЗ "ДФКС" ДОР" Рєзнік Т.М.