-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання окремих функцій замовника та здійснення технічного нагляду за капітальним будівництвом об’єкту «Будівництво лижеролерної асфальтованої спортивно-реабілітаційної траси «Західного реабілітаційно-спортивного центру» с. Яворів, вул. Рівних прав та можливостей, 1, Турківського району, Львівської області»
Торги відмінено
721 692.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
28.05.2021 16:29 - 03.06.2021 17:00
Вимога
Вирішена
прибрати критерій_Акт відвідування об'єкту
Номер:
aa9cfe76cfc7462680e901699c393f71
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-28-010685-b.c1
Назва:
прибрати критерій_Акт відвідування об'єкту
Вимога:
Шановна Уповноважена особа Замовника, ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Насамперед, це стосується вимоги про зобов'язання учасників надання сканкопій документу, з відміткою замовника відкритих торгів, що засвідчує огляд учасником об'єкта. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту будівництва, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту обстеження.
Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, замовнику достатньо було б завантажити робочий проект, і необхідність обстеження об'єкту була б недоречною.
Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Оцінити повноту потреби виконання робіт є можливим тільки після отримання копії договору на виконання-підрядних (будівельно-монтажних) робіт та примірника проектної документації (проектних рішень), до моменту визначення переможця з технічного нагляду у Замовника відсутні підстави надавати документи на ознайомлення Учаснику.
На нашу думку та відповідно до загальноприйнятої практики оскарження закупівель в АМКУ, та наявних судових рішень (на користь Учасників), зазначений критерій є дискримінаційним критерієм учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.06.2021 13:47
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику. До оголошення про проведення спрощеної закупівлі внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так