• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги з фізичної охорони об’єктів)

Торги не відбулися

2 834 640.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 834.64 UAH
Період оскарження: 28.05.2021 16:06 - 13.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вогнепальна та автоматична зброя

Номер: d45b6e96e4c34e959aa3406f888b3e37
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-010351-b.b1
Назва: Вогнепальна та автоматична зброя
Вимога:
Шановний Замовник! У вашій тендерній документації встановлена вимога Додатку 2 , п 1.1.до тендерної документації,а саме: Документальне підтвердження наявності табельної вогнепальної зброї, а у разі необхідності (за вимогою Замовника) – автоматичної зброї..,щодо табельної вогнепальної зброї та автоматичної зброї, вважаємо, що дана вимога є дискримінаціїною, оскільки табельну вогнепальну зброю та автоматичну зброю в окремих випадках може використовувати тільки Національна Поліція України, про що йдеться у Законі України про Про Національну поліцію : Стаття 42. Поліцейські заходи примусу 1. Поліція під час виконання повноважень, визначених цим Законом, уповноважена застосовувати такі заходи примусу: 1) фізичний вплив (сила); 2) застосування спеціальних засобів; 3) застосування вогнепальної зброї. 2. Фізичним впливом є застосування будь-якої фізичної сили, а також спеціальних прийомів боротьби з метою припинення протиправних дій правопорушників. 3. Спеціальні засоби як поліцейські заходи примусу - це сукупність пристроїв, приладів і предметів, спеціально виготовлених, конструктивно призначених і технічно придатних для захисту людей від ураження різними предметами (у тому числі від зброї), тимчасового (відворотного) ураження людини (правопорушника, супротивника), пригнічення чи обмеження волі людини (психологічної чи фізичної) шляхом здійснення впливу на неї чи предмети, що її оточують, з чітким регулюванням підстав і правил застосування таких засобів та службових тварин. 4. Для виконання своїх повноважень поліцейські можуть використовувати такі спеціальні засоби: 1) гумові та пластикові кийки; 2) електрошокові пристрої контактної та контактно-дистанційної дії; 3) засоби обмеження рухомості (кайданки, сітки для зв’язування тощо); 4) засоби, споряджені речовинами сльозогінної та дратівної дії; 5) засоби примусової зупинки транспорту; 6) спеціальні маркувальні та фарбувальні засоби; 7) службові собаки та службові коні; 8) пристрої, гранати та боєприпаси світлозвукової дії; 9) засоби акустичного та мікрохвильового впливу; 10) пристрої, гранати, боєприпаси та малогабаритні підривні пристрої для руйнування перешкод і примусового відчинення приміщень; 11) пристрої для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії; 12) засоби, споряджені безпечними димоутворюючими препаратами; 13) водомети, бронемашини та інші спеціальні транспортні засоби. 5. Поліцейський за жодних обставин не може застосовувати заходи примусу, не визначені цим Законом. 6. Не є заходом примусу використання поліцейським засобів індивідуального захисту (шоломів, бронежилетів та іншого спеціального екіпірування). 7. Поліцейський зобов’язаний негайно зупинити застосування певного виду заходу примусу в момент досягнення очікуваного результату. 8. Норми забезпечення підрозділів поліції спеціальними засобами та вогнепальною зброєю встановлюються Міністром внутрішніх справ України. Стаття 43. Порядок застосування поліцейських заходів примусу 1. Поліцейський зобов’язаний заздалегідь попередити особу про застосування фізичної сили, спеціальних засобів і вогнепальної зброї і надати їй достатньо часу для виконання законної вимоги поліцейського, крім випадку, коли зволікання може спричинити посягання на життя і здоров’я особи чи та/або поліцейського або інші тяжкі наслідки, або в ситуації, що склалася, таке попередження є невиправданим або неможливим. 2. Попередження може бути зроблено голосом, а за значної відстані або звернення до великої групи людей - через гучномовні установки, підсилювачі звуку. 3. Вид та інтенсивність застосування заходів примусу визначаються з урахуванням конкретної ситуації, характеру правопорушення та індивідуальних особливостей особи, яка вчинила правопорушення. 4. Поліцейські зобов’язані надавати невідкладну медичну допомогу особам, які постраждали в результаті застосування заходів примусу. 5. Заборонено застосування фізичної сили, спеціальних засобів і вогнепальної зброї до жінок з явними ознаками вагітності, малолітніх осіб, осіб з явними ознаками обмежених можливостей або старості, крім випадків учинення ними збройного чи групового нападу, учинення збройного опору поліцейському, що загрожує життю і здоров’ю інших осіб або поліцейських, якщо відбити такий напад або опір іншими способами і засобами неможливо. Постанова кабінету міністрів№ 97 від 11 лютого 2013 р. «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» Перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності • Бронежилети • Захисні каски • Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії • Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії • Гумові кийки • Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання • Електрошокові пристрої* Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* __________ *Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження. Ми чудово розуміємо ваше бажання про співпрацю з поліцією,які в своїй діяльності використовують табельну вогнепальну зброю, а у разі необхідності– автоматичну зброю. Але згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 83 від 4 березня 2015 р Про затвердження переліку об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави,ваш об’єкт не входить до переліку об’єктів, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави,тому вважаємо,що немає потреби для застосування в своїй діяльсті табельну вогнепальну зброю, а у разі необхідності– автоматичну зброю. Тож вважаємо дану вимогу дискримінацією, замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним учасникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі, тому,оскаржити в АМКУ дану вимогу вашої документації немає жодних проблем!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно поданої Вами вимоги від 01.06.2021 р. № UA-2021-05-28-010351-b повідомляємо наступне: Тендерна документація щодо закупівлі Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги з фізичної охорони об’єктів) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). В адміністративних будівлях (адреси відповідно до ЛОТів тендерної документації), в яких розміщені структурні підрозділи Спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері Центрального регіону, які здійснюють процесуальне керівництво в резонансних справах стосовно осіб, які вчинили тяжкі злочини, що передбачає зберігання документів, висновків експертів та речових доказів (наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори, історичні та культурні цінності загальнодержавного значення, тощо), а також режимно-секретні об’єкти. З метою забезпечення належних умов праці прокурорських та інших працівників Спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері Центрального регіону, збереження таємниці слідства, належної охорони вищевказаного об’єкту, недопущення проникнення на територію сторонніх осіб, запобігання та, за необхідності, відбиття нападу на об’єкт охорони у Спеціалізованої прокуратури у військовій та оборонній сфері Центрального регіону існує потреба в його охороні, а тому однією з вимог є документальне підтвердження наявності табельної вогнепальної зброї, а у разі необхідності (за вимогою Замовника) – автоматичної зброї. Також повідомляємо, що для охорони об’єктів вогнепальна зброя може використовуватися не тільки Національною Поліцією України, а також підрозділами Національної гвардії України, Державним підприємством "Управління відомчої воєнізованої охорони", Державне підприємство "38 відділ інженерно-технічних частин" Міністерства енергетики України, які за своїми статутами мають право охороняти об’єкти різних суб’єкті господарювання та державної власності. Інформуємо, що Наказом МВС України від 01.09.2015 № 1053 (погодженого з Міноборони та СБУ і зареєстрованому в Міністерстві юстиції України від 22.09.2015 за № 1124/27569) затверджено «Критерії, відповідно до яких об’єкти включаються до переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями на підставі договорів про надання охоронних послуг» (далі – Критерії). Відповідно до розділу ІІ Критеріїв в органах прокуратури здійснюється діяльність, пов’язана із державною таємницею. Зважаючи на вищевикладене вважаємо дану вимогу не дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено