-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали
Торги відмінено
390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
Період оскарження:
28.05.2021 15:43 - 12.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога до тендерної документації
Номер:
37c787b173aa46c18a849055dadcf39f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-28-009884-b.b2
Назва:
Вимога до тендерної документації
Вимога:
28 травня 2021 р. КНП «Черкаська міська інфекційна лікарня» було оголошено закупівлію (ідентифікатор UA-2021-05-28-009884-b), предмет закупівлі згідно класифікації за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали.
В Тендерній документації (Додаток №2) зазначена Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі Медико-технічні вимоги.
Ознайомившись з Тендерною документацією, в т.ч. Додатком № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі Медико-технічні вимоги», ТОВ «Ексімкарготрейд» виявив у ній численні дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію, що в свою чергу призводить до порушення законних прав та інтересів учасників через звуження кола потенційних учасників тендерної закупівлі.
В Технічних характеристиках предмету закупівлі під № 1 та № 2 в Додатку № 2 зазначено: Конічна чаша для зразка 4мл №100 (57900 - Пробірка для збору зразків крові не вакуумна), Пробірки реакційні SU-40 №300 (57900 - Пробірка для збору зразків крові не вакуумна).
Звертаємо Вашу увагу на те, що виробником такого товару із переліченими медико-технічними вимогами є лише один суб’єкт господарювання – Sysmex Europe GmbH (Німеччина) Sysmex Corporation (Японія), який має одного офіційного дистрибютора Diaquip Limited, в якого офіційним представником на території України є – ТОВ «ЛАБВІТА».
Аналогічна ситуація наявна і щодо позицій закупівлі під № 10 та № 11 в Додатку № 2, а саме: Контейнер для збору проб сечі стерильний, 90 мл (31400 контейнер для збору проб сечі стерильний IVD), Контейнер для збору калу, 30 мл (57907 - Контейнер для збору калу ІВД, без добавок).
Єдиним виробником/постачальником зазначеного виду товарів з дотриманням повною мірою згідно Тендерної документації, в частині Медико-технічних вимог є ТОВ «ВОЛЕС» (Україна)
Тобто, на території України немає щонайменше двох і більше виробників, які мають змогу поставити товар під позиціями № 1, 2, 10, 11 з дотриманням всіх медико-технічних вимог, зазначених в Тендерній документації КНП «Черкаська міська інфекційна лікарня».
У зв’язку з викладеним зазначені позиції предмету закупівлі під № 1, 2, 10 та 11 Тендерної закупівлі варто виокремити окремим лотом, з метою дотримання недискримінаційних вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та розширення кола потенційних учасників щодо решти позицій тендерної закупівлі згідно Тендерної документації.
В Технічних характеристиках предмету закупівлі під № 4, 5, 6 в Додатку № 2 зазначено медико-технічну вимогу – «з прозорим стікером».
В даних позиціях тендерної закупівлі зазначена технічна вимога – «з прозорим стікером». Проте, згідно каталогу виробника зазначених Вакуумних пробірок - Vacusera, у виробника відсутні вакуумні пробірки з прозорим стікером.
Така медико-технічна вимога заявлена для позицій під № 4, 5 та 6 є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію.
В порушення вимог ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник тендерної закупівлі в Тендерній документації не навів обґрунтування необхідності закупівлі медичних виробів під позиціями № 4-6 саме від виробника Vacusera з додатковою медико-технічною вимогою – «з прозорим стікером».
Протиправним є зазначення примітки в медико-технічних вимогах Додатку № 2 Тендерної документації:
*Прим: Якщо у пропозиції буде запропонований аналог чи еквівалент, вона може бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам закупівлі
Слід зауважити, що Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, чим фактично позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у даній закупівлі, оскільки наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби одразу за всіма позиціями № 1–11 тендерної закупівлі.
На сьогоднішній день існують багато виробників, які можуть запропонувати ВИКЛЮЧНО вироби медичного призначення за позиціями № 3-9, однак при цьому не є виробниками виробів медичного призначення за позиціями № 1, 2, 10 та 11, а тому БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ згадані виробники фактично позбавлені можливості на участь у закупівлі саме за позиціями № 3-9.
Саме через наявність вищезгаданих ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ (предмет закупівлі БЕЗ ПОДІЛУ на ЛОТИ) інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників.
В сукупності дискримінаційних вимог до предмету закупівлі по позиціям № 1, 2, 10 та 11 Замовник створив ситуацію, коли коло потенційних учасників штучно обмежується, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Позиції предмету закупівлі під № 1, 2, 10 та 11 Тендерної закупівлі варто виокремити окремим лотом, з метою дотримання недискримінаційних вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та розширення кола потенційних учасників щодо решти позицій тендерної закупівлі згідно Тендерної документації.
Дані вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечують добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель - недискримінація у часників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації у часників.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, ТОВ «Ексімкарготрейд».
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
З метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення фактичної конкуренції, керуючись ст.ст. 1, 5, 20, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», –
ПРОШУ:
1. Внести зміни до Тендерної документації в частині медико-технічних вимог до предмету закупівлі щодо позицій:
№ 4 Вакуумна пробірка для забору крові Вакусера 9мл, з активатором згортання,42386 -Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD,16х100мм, стерильна, з червоною кришкою, з прозорим стікером.
№ 5 Вакуумна пробірка для забору крові Вакусера з К3 ЕДТА,4мл,47588 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА,13х75мм, стерильна, з бузковою кришкою, прозорим стікером.
№ 6 Вакуумна пробірка для забору крові Вакусера для дослідження глюкози, з фторидом натрію і ЕДТА К2, 2мл,43865 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD,13х75мм, стерильна, з сірою кришкою, прозорим стікером.
шляхом видалення медико-технічної вимоги «З прозорим стікером».
2. Виокремити з тендерної закупівлі медичні вироби, позицій:
№ 1 Конічна чаша для зразка 4мл №100,57900 - Пробірка для збору зразків крові не вакуумна, Concal Cup 4 мл.
№ 2 Пробірки реакційні SU-40 №300,57900 - Пробірка для збору зразків крові не вакуумна,SU-40 №300.
№ 10 Контейнер для збору проб сечі стерильний, 90 мл,31400 контейнер для збору проб сечі стерильний IVD, Контейнер для сечі, 90 мл, градуювання від 15 мл до 90 мл, стерильний, в індивідуальній упаковці. Розміри: діаметр дна – 47 мм, діаметр кришки 57 мм, висота із кришкою – 65 мм. Кришка зелена гвинтова герметична.
№ 11 Контейнер для збору калу, 30 мл,57907 - Контейнер для збору калу ІВД, без добавок, Контейнер з кришкою та ложкою призначена для збору та зберігання зразків калу, 30 мл, з градуюванням до 30 мл, діаметр – 35 мм, висота – 85 мм, з гвинтовою та герметичною зеленою кришкою, стерильний, в індивідуальній упаковці.
в окремий лот.
3. Внести зміни до Тендерної документації в частині Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі Медико-технічні вимоги» шляхом видалення примітки наступного змісту: «*Прим: Якщо у пропозиції буде запропонований аналог чи еквівалент, вона може бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення АМКУ від 15.02.2021№2704.pdf 04.06.2021 15:02
- Рішення АМКУ від 13.07.2020 № 13481.pdf 04.06.2021 15:02
- Вимога до тендерної документації.pdf 04.06.2021 15:02
- Відповідь на вимогу.pdf 08.06.2021 17:31
Дата подачі:
04.06.2021 15:02
Вирішення:
Закупівлю товарів, робіт і послуг Замовник здійснює, виключно, відповідно до вимог чинного законодавства України та у відповідності до технічного завдання на закупівлю, що формується на основі потреби Замовника. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 та ст.23 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні характеристики предмету закупівлі (в даному випадку – специфікація та медико - технічні вимоги до предмету закупівлі), а, у разі посилання на конкретні марку чи виробника, вираз "або еквівалент". Враховуючи зазначене, Замовником було вирішено встановити відповідні вимоги до предмету закупівлі. При цьому, був дотриманий принцип недискримінації учасників закупівлі, адже встановлювалися вимоги до медичних виробів, а не його можливих постачальників.
1. Щодо внесення змін до Тендерної документації в частині медико-технічних вимог до предмету закупівлі за позиціями №№4-6:
Ваше твердження про те, що у виробника Вакуумних пробірок Vacusera відсутні вакуумні пробірки з прозорим стікером не відповідає дійсності.
Отже, редакція тендерної документації, у частині технічних характеристик предмету закупівлі, викладених у п. №№4-6 Додатку 2, залишається без змін.
2. Щодо поділу на лоти.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 №454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року №159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу.
При цьому, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Вищевказаним наказом, як й іншими нормативними документами з питань держзакупівель, не передбачено переліку випадків, за якими замовник зобов’язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) та критерії такого поділу, у т.ч. в процедурах закупівель медичних виробів.
3. Щодо внесення змін до тендерної документації
Замовником буде внесно зміни до тендерної документації в частині Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі Медико-технічні вимоги» шляхом видалення примітки наступного змісту: «*Прим: Якщо у пропозиції буде запропонований аналог чи еквівалент, вона може бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам закупівлі».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога до тендерної документації
Номер:
b152a4863a844e2a9b794f6750175810
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-28-009884-b.b1
Назва:
Вимога до тендерної документації
Вимога:
28 травня 2021 р. КНП «Черкаська міська інфекційна лікарня» було оголошено закупівлію (ідентифікатор UA-2021-05-28-009884-b), предмет закупівлі згідно класифікації за ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали.
В Тендерній документації (Додаток №2) зазначена Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі Медико-технічні вимоги.
Ознайомившись з Тендерною документацією, в т.ч. Додатком № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі Медико-технічні вимоги», ТОВ «Ексімкарготрейд» виявив у ній численні дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію, що в свою чергу призводить до порушення законних прав та інтересів учасників через звуження кола потенційних учасників тендерної закупівлі.
В Технічних характеристиках предмету закупівлі під № 1 та № 2 в Додатку № 2 зазначено: Конічна чаша для зразка 4мл №100 (57900 - Пробірка для збору зразків крові не вакуумна), Пробірки реакційні SU-40 №300 (57900 - Пробірка для збору зразків крові не вакуумна).
Звертаємо Вашу увагу на те, що виробником такого товару із переліченими медико-технічними вимогами є лише один суб’єкт господарювання – Sysmex Europe GmbH (Німеччина) Sysmex Corporation (Японія), який має одного офіційного дистрибютора Diaquip Limited, в якого офіційним представником на території України є – ТОВ «ЛАБВІТА».
Аналогічна ситуація наявна і щодо позицій закупівлі під № 10 та № 11 в Додатку № 2, а саме: Контейнер для збору проб сечі стерильний, 90 мл (31400 контейнер для збору проб сечі стерильний IVD), Контейнер для збору калу, 30 мл (57907 - Контейнер для збору калу ІВД, без добавок).
Єдиним виробником/постачальником зазначеного виду товарів з дотриманням повною мірою згідно Тендерної документації, в частині Медико-технічних вимог є ТОВ «ВОЛЕС» (Україна)
Тобто, на території України немає щонайменше двох і більше виробників, які мають змогу поставити товар під позиціями № 1, 2, 10, 11 з дотриманням всіх медико-технічних вимог, зазначених в Тендерній документації КНП «Черкаська міська інфекційна лікарня».
У зв’язку з викладеним зазначені позиції предмету закупівлі під № 1, 2, 10 та 11 Тендерної закупівлі варто виокремити окремим лотом, з метою дотримання недискримінаційних вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та розширення кола потенційних учасників щодо решти позицій тендерної закупівлі згідно Тендерної документації.
В Технічних характеристиках предмету закупівлі під № 4, 5, 6 в Додатку № 2 зазначено медико-технічну вимогу – «з прозорим стікером».
В даних позиціях тендерної закупівлі зазначена технічна вимога – «з прозорим стікером». Проте, згідно каталогу виробника зазначених Вакуумних пробірок - Vacusera, у виробника відсутні вакуумні пробірки з прозорим стікером.
Така медико-технічна вимога заявлена для позицій під № 4, 5 та 6 є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію.
В порушення вимог ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник тендерної закупівлі в Тендерній документації не навів обґрунтування необхідності закупівлі медичних виробів під позиціями № 4-6 саме від виробника Vacusera з додатковою медико-технічною вимогою – «з прозорим стікером».
Протиправним є зазначення примітки в медико-технічних вимогах Додатку № 2 Тендерної документації:
*Прим: Якщо у пропозиції буде запропонований аналог чи еквівалент, вона може бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам закупівлі
Слід зауважити, що Замовник визначив предмет закупівлі у цілому, БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ, чим фактично позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у даній закупівлі, оскільки наразі ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІ ВИРОБНИКИ, які мають змогу запропонувати медичні вироби одразу за всіма позиціями № 1–11 тендерної закупівлі.
На сьогоднішній день існують багато виробників, які можуть запропонувати ВИКЛЮЧНО вироби медичного призначення за позиціями № 3-9, однак при цьому не є виробниками виробів медичного призначення за позиціями № 1, 2, 10 та 11, а тому БЕЗ ПОДІЛУ НА ЛОТИ згадані виробники фактично позбавлені можливості на участь у закупівлі саме за позиціями № 3-9.
Саме через наявність вищезгаданих ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ УМОВ (предмет закупівлі БЕЗ ПОДІЛУ на ЛОТИ) інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників.
В сукупності дискримінаційних вимог до предмету закупівлі по позиціям № 1, 2, 10 та 11 Замовник створив ситуацію, коли коло потенційних учасників штучно обмежується, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Позиції предмету закупівлі під № 1, 2, 10 та 11 Тендерної закупівлі варто виокремити окремим лотом, з метою дотримання недискримінаційних вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та розширення кола потенційних учасників щодо решти позицій тендерної закупівлі згідно Тендерної документації.
Дані вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечують добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель - недискримінація у часників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації у часників.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, ТОВ «Ексімкарготрейд».
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
З метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення фактичної конкуренції, керуючись ст.ст. 1, 5, 20, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», –
ПРОШУ:
1. Внести зміни до Тендерної документації в частині медико-технічних вимог до предмету закупівлі щодо позицій:
№ 4 Вакуумна пробірка для забору крові Вакусера 9мл, з активатором згортання,42386 -Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD,16х100мм, стерильна, з червоною кришкою, з прозорим стікером.
№ 5 Вакуумна пробірка для забору крові Вакусера з К3 ЕДТА,4мл,47588 Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА,13х75мм, стерильна, з бузковою кришкою, прозорим стікером.
№ 6 Вакуумна пробірка для забору крові Вакусера для дослідження глюкози, з фторидом натрію і ЕДТА К2, 2мл,43865 Вакуумна пробірка для взяття зразків крові, з K2ЕDТА, IVD,13х75мм, стерильна, з сірою кришкою, прозорим стікером.
шляхом видалення медико-технічної вимоги «З прозорим стікером».
2. Виокремити з тендерної закупівлі медичні вироби, позицій:
№ 1 Конічна чаша для зразка 4мл №100,57900 - Пробірка для збору зразків крові не вакуумна, Concal Cup 4 мл.
№ 2 Пробірки реакційні SU-40 №300,57900 - Пробірка для збору зразків крові не вакуумна,SU-40 №300.
№ 10 Контейнер для збору проб сечі стерильний, 90 мл,31400 контейнер для збору проб сечі стерильний IVD, Контейнер для сечі, 90 мл, градуювання від 15 мл до 90 мл, стерильний, в індивідуальній упаковці. Розміри: діаметр дна – 47 мм, діаметр кришки 57 мм, висота із кришкою – 65 мм. Кришка зелена гвинтова герметична.
№ 11 Контейнер для збору калу, 30 мл,57907 - Контейнер для збору калу ІВД, без добавок, Контейнер з кришкою та ложкою призначена для збору та зберігання зразків калу, 30 мл, з градуюванням до 30 мл, діаметр – 35 мм, висота – 85 мм, з гвинтовою та герметичною зеленою кришкою, стерильний, в індивідуальній упаковці.
в окремий лот.
3. Внести зміни до Тендерної документації в частині Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі Медико-технічні вимоги» шляхом видалення примітки наступного змісту: «*Прим: Якщо у пропозиції буде запропонований аналог чи еквівалент, вона може бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до тендерної документації.pdf 04.06.2021 15:00
Дата подачі:
04.06.2021 15:00
Опис причини скасування:
помилка
Дата скасування:
04.06.2021 15:01