• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автотранспортних засобів ЕМД марок ГАЗ, ГАЗ-ЧАЗ, AC-G 32214, УАЗ, PEGEOT BOXER, FORD TRANSIT, Citroen Jumper, АВТОСПЕЦПРОМ АСПА.941157.018.03.

Завершена

1 161 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 900.00 UAH
Період оскарження: 28.05.2021 15:08 - 24.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: 27dae9cf4a984620b10f8d014c61d9af
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-008989-b.a2
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
СКАРГА на дії Замовника Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" (далі-Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автотранспортних засобів ЕМД марок ГАЗ, ГАЗ-ЧАЗ, AC-G 32214, УАЗ, PEGEOT BOXER, FORD TRANSIT, Citroen Jumper, АВТОСПЕЦПРОМ АСПА.941157.018.03. Код за ДК 021:2015 - 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-05-28-008989-b, Фізична особа – підприємець Щербак Роман Дмитрович (далі – Скаржник) виявив бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та тендерної документації Замовника. Замовник на періоді прекваліфікації дискваліфікує пропозицію Скаржника Причина дискваліфікації відсутній лист-роз’яснення з відповідними поясненнями та посиланням на нормативні акти щодо форми фінансової звітності по статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією та було описано в системі не відповідності та надано учаснику 24 години на виправлення цих невідповідностей (текст повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» міститься в електронній системі Прозорро). Скаржник не може з цим погодитись 06.08.2021 після Вимоги про порушення Вимога про усунення порушення× Створено: 05.08.21, 15:12 Діє до: 06.08.21, 15:12 Опис: Керуючись Рішенням № 17294-р/пк-пз від 28.07.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення за скаргою за процедурою відкритих торгах на закупівлю «Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автотранспортних засобів ЕМД марок ГАЗ, ГАЗ-ЧАЗ, AC-G 32214, УАЗ, PEGEOT BOXER, FORD TRANSIT, Citroen Jumper, АВТОСПЕЦПРОМ АСПА.941157.018.03.» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” –«50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ЩЕРБАК РОМАН ДМИТРОВИЧ (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів (міжнародні) за № UA-2021-05-28-008989-b виявлено невідповідності по статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: виявлено невідповідності по статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. не надано у повному обсязі інформації в довідці на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази , визначених у п.4.1. розділу 1 додатку 1 тендерної документації за зразком 1 цього пункту і розділу, а саме в частині матеріально-технічної бази у складі пропозиції Учасника відсутній документ, що підтверджує право власності або договору оренди (найму) або іншого документу, що підтверджує право власності або володіння та користування відповідним майном. Також є механічні невідповідності в написанні адреси розташування СТО. 1.2. відсутня Довідка в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням ПІБ, посади, загального стажу роботи, освіти/, а присутній штатний розпис, який не містить повної інформації, що вимагалась визначених у пп.3.1. п. 3 розділу 1 додатку 1 тендерної документації. 1.3. відсутній лист-роз’яснення з відповідними поясненнями та посиланням на нормативні акти щодо форми фінансової звітності 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. По невідповідності: 2.1.1. пп.4.1. п. 4 Розділу 1. «Перелік документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» Додатку 1 до тендерної документації. 2.1.2. пп.3.1. п. 3 Розділу 1. «Перелік документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» Додатку 1 до тендерної документації. 2.1.3. зноска пп.2.1. п. 2 Розділу 1. «Перелік документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» Додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підтвердження інформації: 3.1. надати відсутній документ, що підтверджує право власності або договору оренди (найму) або іншого документу, що підтверджує право власності або володіння та користування відповідним майном. Також виправити механічні невідповідності в написанні адреси розташування СТО та завантажити нові або уточнені документи. 2.2. завантажити Довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням ПІБ, посади, загального стажу роботи, освіти/, що вимагалась у пп.3.1. п. 3 розділу 1 додатку 1 тендерної документації. 2.3. завантажити лист-роз’яснення з відповідними поясненнями та посиланням на нормативні акти щодо форми фінансової звітності 06.08.2021р в строк подає документи ,згідно вимоги -Перелік документів про усунення виявлених невідповідностей: 1.Документ ,що підтверджує право власності для підтвердження п.4 додатку 1.1. Документації наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, а саме: Копія Договіру купівлі-продажу комплексу будівель Копія Витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно Схема проїзду –вулиця Рокоссовьского 12/1 Копія Договіру безоплатного користування нерухомим майном. 2.Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3.Довідка о фінансовій спроможності Скаржник не може погодитись з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону. Відповідно до Розділу V .Оцінка тендерної документації П.2 Опис та прилади формальних (несуттєвих) помилок ,допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій . 2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Пунктом 2 додатку 1 Документації вимагається наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. На підтвердження фінансової спроможності Скаржник надає фінансову звітність за 2020рік* згідно з розділом "ІІ. Склад та елементи фінансової звітності" наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності" № 73 від 07.02.2013. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. *Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня реєстрації створення учасника і до дня оголошення цієї процедури включно). У випадку якщо учасник із законодавчих причин не складає фінансову звітність, то він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Учасники-нерезиденти – перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції, за попередній рік (від початку роботи, якщо учасник працює менше одного року). Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності" № 73 від 07.02.2013 фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан) (далі - баланс), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) (далі - звіт про фінансові результати), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності. Баланс підприємства складається на кінець останнього дня звітного періоду. Підприємства, які складають фінансову звітність та консолідовану фінансову звітність за національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку, складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), наростаючим підсумком з початку звітного року у складі балансу та звіту про фінансові результати. Відповідно до пункту 2 розділу ІІ Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності" № 73 від 07.02.2013 для мікропідприємств, малих підприємств, які визнані такими відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", непідприємницьких товариств, представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності та підприємств, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 року № 39, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 року за № 161/4382 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 24 січня 2011 року № 25) (із змінами). Зазначені підприємства можуть самостійно визначати доцільність складання фінансової звітності за формами, наведеними у цьому Національному положенні (стандарті). Відповідно до пункту 3 розділу ІІ Наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності" № 73 від 07.02.2013 форма і склад статей фінансової звітності визначаються цим Національним положенням (стандартом) і наводяться у додатках 1 і 2 до цього Національного положення (стандарту). У складі Пропозиції ФОП Щербака Р.Д. міститься, зокрема, ПОДАТКОВА ДЕКЛАРАЦІЯ ПЛАТНИКА ЄДИНОГО ПОДАТКУ – ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ – ПІДПРИЄМЦЯ за 2020 рік (файл F0103306 (Для III гр.) Податкова декларація платника єдиного податку - фізичної особи – підприємця). Довідка о фінансовій спроможності Скаржника посилається на нормативні акти з поясненням про відсутність фінансового звіту ,так як Фізичні особи підприємці фінансовий звіт не роблять та не подають у податкову службу. Замовник Довідку о фінансовій спроможності Скаржника вважає не листом-роз’ясненням, але що довідка ,що лист-роз’яснення несуть однаковий зміст. Довідка - документ інформаційного характеру, який описує та встановлює факти та події. лист-роз’яснення-документ ,який є листом-інформацією, що містить інформацію про стан якихось справ, що можуть цікавити ту організацію, до якої цей лист надсилається. Враховуючи вищевикладене, Замовник допустив дискримінаційний підхід до розгляду пропозиції, та використав надмірний формалізм , чим порушив права Скаржника на розгляд його пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
Дата розгляду скарги: 27.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.08.2021 19:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.08.2021 13:21
Дата виконання рішення Замовником: 07.09.2021 14:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно Рішення № 19507-р/пк-пз від 27.08.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення за скаргою за процедурою відкритих торгах на закупівлю «Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автотранспортних засобів ЕМД марок ГАЗ, ГАЗ-ЧАЗ, AC-G 32214, УАЗ, PEGEOT BOXER, FORD TRANSIT, Citroen Jumper, АВТОСПЕЦПРОМ АСПА.941157.018.03.» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” –«50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», оголошення № UA-2021-05-28-008989-b Комунальне підприємство “Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф” Дніпропетровської обласної ради” (далі по тексту – Замовник) повідомляє Вас про те, що замовником виконано Ваше рішення про скасування рішення уповноваженої особи № 133-УО від 06.08.2021 про не допущення до участі у Аукціоні учасника ФОП ЩЕРБАК РОМАН ДМИТРОВИЧ та відповідно повернуто його до етапу прекваліфікації та проведено повторний розгляд документів учасників з урахуванням Рішення № 19507-р/пк-пз від 27.08.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення, а також допущено до участі у Аукціоні учасника ФОП ЩЕРБАК РОМАН ДМИТРОВИЧ .
Задовільнена: Так
Автор: ФОП "ЩЕРБАК РОМАН ДМИТРОВИЧ", Роман Щербак +380950733684 roman.sherbak@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА (згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») на неправомірну бездіяльність Замовника щодо не відхилення тендерних пропозицій ФОП Щербак Роман Дмитрович, ФОП Ульянов Сергій Миколайович у процедурі закупівлі : ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автотранспортних засобів ЕМД марок ГАЗ, ГАЗ-ЧАЗ, АС-G 32214, УАЗ, PEGEOT BOXER, FORD TRANSIT, Citroen Jumper, Автоспецпром АСПА.941157.018.03) № UA-2021-05-28-008989-b (відкриті торги з публікацією англійською мовою)

Номер: 39c013e878e14d06afa69938ac029579
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-008989-b.b1
Назва: СКАРГА (згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») на неправомірну бездіяльність Замовника щодо не відхилення тендерних пропозицій ФОП Щербак Роман Дмитрович, ФОП Ульянов Сергій Миколайович у процедурі закупівлі : ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автотранспортних засобів ЕМД марок ГАЗ, ГАЗ-ЧАЗ, АС-G 32214, УАЗ, PEGEOT BOXER, FORD TRANSIT, Citroen Jumper, Автоспецпром АСПА.941157.018.03) № UA-2021-05-28-008989-b (відкриті торги з публікацією англійською мовою)
Скарга:
Комунальне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради» (код ЄДРПОУ: 26136949) (далі- Замовник) 28.05.2021 р. оголосило закупівлю код : ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автотранспортних засобів ЕМД марок ГАЗ, ГАЗ-ЧАЗ, АС-G 32214, УАЗ, PEGEOT BOXER, FORD TRANSIT, Citroen Jumper, Автоспецпром АСПА.941157.018.03) № UA-2021-05-28-008989-b (відкриті торги з публікацією англійською мовою). До участі у торгах були подані також пропозиції від ФОП Щербак Роман Дмитрович, ФОП Ульянов Сергій Миколайович, які підлягають відхиленню з наступних підстав. Підпунктом 5.1. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (додаток 1 до ТД). 1. Підстави відхилення ФОП Щербак Роман Дмитрович. 1.1. Відповідно до підпункту 1.1 розділу І Додатку 1 до ТД, учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних до предмету закупівлі договорів у складі тендерної пропозиції надається довідка у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання не менше одного аналогічного за предметом договору. Аналогічним вважається договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом закупівлі. На підтвердження виконання аналогічних договорів учасник має надати: - Копію кожного договору зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) - Копії документів (документа), що підтверджують виконання зазначених договорів, не менше 1 (одного) акту виконаних робіт/акти наданих послуг. ФОП Щербак Р.Д. надано Довідку № 1 від 24.06.2021 р. про виконання аналогічних договорів в якій вказано аналогічним договором – договір № 21/18 від 07.06.2018 р. з ТОВ «Модальні транспортні перевезення» (ЄДРПОУ 39277523), та про додання акті виконаних робіт. При дослідженні наданих актів виконаних робіт встановлено, що один акт є додатком до вищевказаного договору, а другий акт – не містить інформації про належність до договору взагалі та замовником вказано ПрАТ «Конекрейс Україна» (Акт виконаних робіт № 20/1 від 12.03.2019 р.), чим надав недостовірну інформацію щодо Актів наданих послуг до договору з ТОВ «Модальні транспортні перевезення». Отже, наданий Договір та Акти містять недостовірну інформацію та є підставою для відхилення ФОП Щербак Р.Д.. 1.2. Відповідно до підпункту 2.1 розділу І Додатку 1 до ТД на підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2020рік* згідно з розділом «ІІ. Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України « Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» № 73 від 07.02.2013. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. У випадку якщо учасник із законодавчих причин не складає фінансову звітність, то він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. ФОП Щербак Р.Д. не надав фінансову звітність за 2020рік* згідно з розділом «ІІ. Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» № 73 від 07.02.2013р. та/або лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Враховуючи вище викладене, пропозиція ФОП Щербак Р.Д. підлягає відхиленню у відповідності до статті 31 Закону. 1.3. Підпунктом 3.1. розділу І Додатку 1 до ТД встановлено обов’язок надання Довідки в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням ПІБ, посади, загального стажу роботи, освіти. ФОП Щербак Р.Д. не надав таку довідку. Натомість ФОП Щербак Р.Д. надав штатний розпис від 25.12.2020 р.. При дослідженні вищевказаного штатного розпис встановлена відсутність інформації про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням ПІБ, посади, загального стажу роботи, освіти. На підставі цього видно, що у ФОП Щербак Р.Д. відсутні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Проте ФОП Щербак Р.Д. надав Довідку (№ 8 від 24.06.2021 р.), що не планує користуватися допомогою субпідрядників та всі роботи виконувати самостійно. Отже, ФОП Щербак Р.Д. зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону та статті 31 Закону та його пропозиція підлягає відхиленню. 1.4. Підпунктом 4.1. розділу І Додатку 1 до ТД встановлено обов’язок надання на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, копію документа про право власності або договору оренди (найму) , або іншого документу, що підтверджує право власності або володіння та користування відповідним майном. В договорі (який надано ФОП Щербак Р.Д. у якості аналогічного) відсутня адреса надання послуг, єдиною адресою є адреса державної реєстрації ФОП Щербак Р.Д. як ФОП, а саме: 50004, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Гданцівська, буд. 18, кв. 1. В актах вказана інша адреса: м. Кривий Ріг, вул. Рокосовського, 12а. В Довідці про наявність матеріально-технічної бази № 4 від 24.06.2021 р. вказано адресою СТО: м. Кривий Ріг, вул. Рокосовського, 12/1. В схемі проїзду вказано адресу: м. Кривий Ріг, вул. Рокосовського, 12. Як видно, ФОП Щербак Р.Д. вказує різні адреси. Також ФОП Щербак Р.Д. не надав копію документа про право власності або договору оренди (найму), або іншого документу, що підтверджує право власності або володіння та користування приміщенням СТО (матеріально-технічної бази). Враховуючи вище викладене, пропозиція ФОП Щербак Р.Д. підлягає відхиленню у відповідності до статті 31 Закону. 1.5. Підпунктом 1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно тендерною документацією. У складі Пропозиції ФОП Щербак Р.Д. міститься файл: "sign.p7s" з накладеним електронним підписом. Під час перевірки вказаних файлів на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу (ЦЗО), було встановлено наступне: Підписувачі ЩЕРБАК РОМАН ДМИТРОВИЧ П.І.Б. ЩЕРБАК РОМАН ДМИТРОВИЧ РНОКПП 3571110651 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 22:43:05 25.06.2021 Сертифікат виданий АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 34C65E0700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Сертифікат Кваліфікований Таким чином, на Пропозицію ФОП Щербак Р.Д. не накладено електронний цифровий підпис або кваліфікований електронний підпис учасника (саме як фізичної особи підприємця) /уповноваженої особи учасника. Враховуючи вище викладене, ФОП Щербак Р.Д. не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону та його пропозиція підлягає відхиленню у відповідності до статті 31 Закону. 2. Підстави відхилення ФОП Ульянов Сергій Миколайович. 2.1. Відповідно до підпункту 1.1 розділу І Додатку 1 до ТД, учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних до предмету закупівлі договорів у складі тендерної пропозиції надається довідка у довільній формі, що містить інформацію про досвід виконання не менше одного аналогічного за предметом договору. Аналогічним вважається договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом закупівлі. На підтвердження виконання аналогічних договорів учасник має надати: - Копію кожного договору зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) - Копії документів (документа), що підтверджують виконання зазначених договорів, не менше 1 (одного) акту виконаних робіт/акти наданих послуг. ФОП Ульянов С.М. надано Довідку № 2021-2306-3 від 23.06.2021 р. про виконання аналогічних договорів в якій вказано обмежену інформацію щодо договорів, а саме: відсутні їх номери. Не є зрозумілим що мається на увазі «Департамент патрульної поліції з 18.06.2019 р.» та «КП «Криворізький дитячий санаторій Дніпропетровської обласної ради» з 10.10.2019 р.»; не зрозуміло що саме у ФОП Ульянов С.М. «З» вищевказаних дат. Також ФОП Ульянов С.М. надав недостовірну інформацію щодо Акту наданих послуг до договору з КП «Криворізький дитячий санаторій Дніпропетровської обласної ради» та самого договору. В Договорі датою укладання вказано 10 жовтня 2019 р. натомість в Акті наданих послуг підставою надання послуг вказано «Договір з технічного обслуговування № 0910/2019 від 09 жовтня 2019 р.», а назва договору в договорі прописана «Договір». Отже, наданий Договір та Акт містять недостовірну інформацію та є підставою для відхилення ФОП Ульянов С.М.. 2.2. Відповідно до підпункту 2.1 розділу І Додатку 1 до ТД на підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2020рік* згідно з розділом «ІІ. Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України « Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» № 73 від 07.02.2013. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. У випадку якщо учасник із законодавчих причин не складає фінансову звітність, то він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. ФОП Ульянов С.М. не надав фінансову звітність за 2020рік* згідно з розділом «ІІ. Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» № 73 від 07.02.2013р. та/або лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Враховуючи вище викладене, пропозиція ФОП Ульянов С.М. підлягає відхиленню у відповідності до статті 31 Закону. 2.3. Підпунктом 3.1. розділу І Додатку 1 до ТД встановлено обов’язок надання Довідки в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням ПІБ, посади, загального стажу роботи, освіти. ФОП Ульянов С.М. надав таку довідку, в якій вказані наступні посади: Слюсар – 4 посади, слюсар-електрик – 1 посада, менеджер – 1 посада. Пунктом 6 Додатку 3 до ТД передбачено гарантійні зобов’язання щодо ремонту транспортних засобів, а саме: Ремонт - комплекс операцій щодо відновлення справності або працездатності ТЗ та відновлення ресурсів ТЗ чи їх складових частин. Можливість проведення наступних видів ремонтів ТЗ Замовника: - ремонт двигунів; - ремонт паливної системи; - ремонт ходової частини; - ремонт трансмісії; - ремонт електрообладнання; - ремонт кермового управління; - ремонт гальмівної системи; - рихтувально-малярні та зварювальні роботи. Відповідно до вищевказаного переліку видів ремонту у ФОП Ульянов С.М. відсутні працівники для виконання частини ремонтних робіт, а саме: механік, налагоджувач, електромонтажник, маляр, зварювальник. Проте ФОП Ульянов надав Гарантійний лист (№ 2021-2306-12 від 23.06.2021 р.) та Довідку (№ 2021-0707-1 від 07.07.2021 р.), в якому гарантує наявність працівників для виконання цих робіт, та надав Довідку, що не планує залучати до виконання робіт субпідрядників/співвиконавців (№ 2021-2306-5 від 23.06.2021 р.). Отже, ФОП Ульянов С.М. зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону та його пропозиція підлягає відхиленню. 2.4. . Підпунктом 1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються тендерною документацією. У складі Пропозиції ФОП Ульянов С.М. міститься файл: "sign.p7s" з накладеним електронним підписом. Під час перевірки вказаних файлів на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу (ЦЗО), було встановлено наступне: Підписувач УЛЬЯНОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ П.І.Б. УЛЬЯНОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ РНОКПП 2714811979 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 17:57:54 07.07.2021 Сертифікат виданий АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 45225E0700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Захищений ( ЗНКІ смарт-карта чи е.ключ Автор 338) Серійний номер носія особистого ключа Не визначено Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Кваліфікований Сертифікат Кваліфікований Таким чином, на Пропозицію ФОП Ульянов С.М. не накладено електронний цифровий підпис або кваліфікований електронний підпис учасника (саме як фізичної особи підприємця) /уповноваженої особи учасника. Враховуючи вище викладене, ФОП Ульянов С.М. не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону та його пропозиція підлягає відхиленню у відповідності до статті 31 Закону. Таким чином, пропозиції від ФОП Щербак Роман Дмитрович та ФОП Ульянов С.М. містять порушення та підлягають відхиленню. Не відхиливши тендерні пропозиції ФОП Щербак Роман Володимирович, ФОП Ульянов Сергій Миколайович у процедурі ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автотранспортних засобів ЕМД марок ГАЗ, ГАЗ-ЧАЗ, АС-G 32214, УАЗ, PEGEOT BOXER, FORD TRANSIT, Citroen Jumper, Автоспецпром АСПА.941157.018.03) № UA-2021-05-28-008989-b (відкриті торги з публікацією англійською мовою), Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель відповідно статті 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, внаслідок чого порушив право та законні інтереси учасника закупівлі ТОВ «ГОЛДЕН ЛАЙН УКРАЇНА» визначення його переможцем закупівлі. Таким чином ТОВ «ГОЛДЕН ЛАЙН УКРАЇНА» вимушене звернутися до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за захистом своїх прав та законних інтересів шляхом прийняття рішення Замовником про недопущення учасників до аукціону (їх дискваліфікацію) у даній закупівлі. На підставі вищевикладеного ТОВ «ГОЛДЕН ЛАЙН УКРАЇНА» просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити наявність порушень при проведенні процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника відхилити тендерні пропозиції ФОП Щербак Роман Володимирович, ФОП Ульянов Сергій Миколайович у процедурі ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автотранспортних засобів ЕМД марок ГАЗ, ГАЗ-ЧАЗ, АС-G 32214, УАЗ, PEGEOT BOXER, FORD TRANSIT, Citroen Jumper, Автоспецпром АСПА.941157.018.03) № UA-2021-05-28-008989-b (відкриті торги з публікацією англійською мовою). Додатки: 1. Копія договору № 21/18 про надання послуг від 07.06.2018 р. ФОП Щербак Р.Д.. 2. Копія актів виконаних робіт № 1821/1 від 22.03.2019 р. та № 20/1 від 12.03.2019 р. 3. Копія довідки № 1 від 24.06.2021 р. 4. Копія довідки № 4 від 24.06.2021 р. 5. Копія штатного розпису від 25.12.2020 р. 6. Копія довідки № 8 від 24.06.2021 р. 7. Копія схеми проїзду. 8. Копія довідки № 2021-2306-3 від 26.06.2021 р. ФОП Ульянов С.М. 9. Копія договору № 0910/2019 від 10.10.2019 р. 10. Копія акту надання послуг № 317 від 10.10.2019 р. 11. Копія довідки № 2021-2306-2 від 23.06.2021 р. 12. Копія довідки № 2021-0707-1 від 07.07.2021 р. 13. Копія гарантійних зобов’язань № 2021-2306-12 від 23.06.2021 р.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.07.2021 10:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.08.2021 16:53
Дата виконання рішення Замовником: 11.08.2021 10:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Комунальне підприємство “Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф” Дніпропетровської обласної ради” (Замовник) повідомляє Вас про те, що замовником виконано Ваше рішення про скасування рішень уповноваженої особи № 119-УО та 120-УО від 05.08.2021 про допущення до участі учасників ФОП ЩЕРБАК РОМАН ДМИТРОВИЧ і ФОП "УЛЬЯНОВ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" та відповідно повернуто цих учасників до етапу прекваліфікації та проведено повторний розгляд документів учасників з урахуванням Рішення № 17294-р/пк-пз від 28.07.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ ГОЛДЕН ЛАЙН УКРАЇНА, Пилипенко Михайло Володимирович +380504867358 pilipenko7777@gmail.com