• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

7971 Охорона паркінгів

Завершена

435 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 175.00 UAH
Період оскарження: 14.06.2017 16:18 - 25.06.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 4763cdc473a7477ca7e3e17b93a07fb6
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-14-000580-c.a2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Абзацом 2 пункту 2.2 Додатку 3 до тендерної документації передбачено необхідність надання копії ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання працівники учасника. Вважаємо що дана вимога є дискримінаційною у зв’язку із наступним. Згідно із ч. 1 ст. 14 Закону України «Про охоронну діяльність» персонал охорони навчається, проходить підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації в навчальних закладах різних форм власності. Відповідно до ч. 1. ст. 40 Закону України «Про освіту» професійно-технічна освіта забезпечує здобуття громадянами професії відповідно до їх покликань, інтересів, здібностей, а також допрофесійну підготовку, перепідготовку, підвищення їх кваліфікації. Відповідно до ч. 5 ст. 18 Закону України «Про освіту» діяльність навчального закладу розпочинається за наявності ліцензії на здійснення діяльності, пов'язаної з наданням послуг для одержання освіти і підготовкою фахівців різних рівнів кваліфікації. Ліцензія видається у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України. Згідно із ч. 3 ст. 15 Закону України «Про освіту» за результатами ліцензування центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері освіти, орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим у сфері освіти, місцеві органи управління освітою у межах своїх повноважень надають навчальним закладам незалежно від форм власності ліцензії на право здійснення освітньої діяльності відповідно до державних вимог із встановленням за певними освітніми або освітньо-кваліфікаційними рівнями обсягів підготовки, які відповідають кадровому, науково-методичному та матеріально-технічному забезпеченню, вносять їх до державного реєстру навчальних закладів. Невиконання або грубе порушення навчальним закладом умов і правил ліцензійної діяльності, подання та розповсюдження недостовірної інформації щодо її здійснення є підставою для призупинення дії або анулювання ліцензії. Тобто, можлива така ситуація, що особа отримала відповідну кваліфікацію у навчальному закладі ліцензія якого згодом була анульована. Хочемо звернути увагу, що анулювання ліцензії на діяльність з надання освітніх послуг не тягне за собою анулювання всіх виданих закладом до цієї події документів щодо отримання певної кваліфікації за результатами наданих освітніх послуг. Правовим наслідком анулювання ліцензії на діяльність з надання освітніх послуг є не можливість у майбутньому надання таких послуг. Отже, якщо охоронник отримав відповідну кваліфікацію у навчальному закладі ліцензію якого було анульовано, учасник торгів не зможе надати копію ліцензії Міністерства освіти щодо надання освітніх послуг. Така вимога є незаконною та дискримінаційною, адже не залежно від того чи є на сьогодні у певного закладу ліцензія, всі документи видані закладами освіти у період чинності ліцензії є рівнозначними. Також можливі і ситуації, що охоронник проходив навчання на тимчасово окупованій території (Автономна Республіка Крим) чи на території проведення антитерористичної операція (Донецька та Луганська області) доступ до яких є обмеженим, в наслідок чого не можливо буде отримати копії ліцензій певних навчальних закладів. Тобто наявність вищезазначеної вимоги у тендерній документації призведе до незаконного звуження кола осіб, які можуть брати участь у публічних закупівлях. У зв’язку з вищевикладеним вважаємо вимогу Замовника про необхідність надання в складі тендерної пропозиції копії ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання працівники учасника незаконною, необґрунтованою, дискримінаційною та вимагаємо виключити її із тендерної документації задля забезпечення реалізації одного із принципів здійснення закупівель – недискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником постійно проводиться моніторинг закупівель послуг охорони. Від учасників конкурсних торгів вимагається надання мінімального пакету документів для участі у тендері. Ми вважаємо, що вимога щодо надання копії ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання працівники учасника не приведе до звуження кола осіб, які можуть брати участь у публічних закупівлях. Замовник вважає, що надати документи на дванадцять працівників охорони, не є проблемою для учасника, який дійсно приймає участь у публічних закупівлях.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: d00f3d0c6e1e40299d90c77375da2913
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-14-000580-c.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Пунктом 2.4. Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що сформований статутний фонд Учасника повинен бути не менше 1,5 % від очікуваної вартості закупівлі в цілому, тобто не менше 6525,00 грн. Вважаємо що дана вимога є дискримінаційною у зв’язку із наступним. Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо статутного капіталу» було замінено поняття “статутний фонд” поняттям “статутний капітал”. Частина 1 статті 87 Господарського кодексу України встановлює, що сума вкладів засновників та учасників господарського товариства становить статутний капітал товариства. Згідно з абзацом 4 пункту 1 статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії; На сьогодні законодавством України для більшості суб’єктів господарювання не визначено мінімальний розмір статутного капіталу, а лише встановлюється, що під час створення певного підприємства формується статутний капітал. Для фізичних осіб-підприємців, які є повноправними учасниками господарських відносин, законодавством взагалі не передбачено необхідність формування статутного капіталу. Таким чином, замовник пунктом 2.4. Додатку 3 до тендерної документації не законно обмежує коло осіб, які зможуть взяти участь у публічних закупівлях. У зв’язку з вищевикладеним вважаємо вимогу Замовника щодо наявності в Учасника статутного фонду не менше 1,5 % від очікуваної вартості закупівлі в цілому, незаконною, необґрунтованою, дискримінаційною та вимагаємо виключити її із тендерної документації задля забезпечення реалізації одного із принципів здійснення закупівель – недискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З метою ефективного та прозорого здійснення закупівлі і якісного відбору учасника, нами прийнято рішення щодо формування статутного фонду учасника в розмірі 1,5% від очікуваної вартості предмету закупівлі. Ми не вважаємо дану норму дискримінаційною. Дана норма не застосовується до фізичних осіб-підприємців, про що вкажете листом довільної форми.
Статус вимоги: Відхилено