• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування, відновлення та регенерації деталей та вузлів копіювального та друкуючого обладнання

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 28.05.2021 14:36 - 10.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Оскардення дій Замовника

Номер: 6a9727a2157a42668a09982f33ac88ef
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-008136-b.c3
Назва: Оскардення дій Замовника
Скарга:
Державна інспекція енергетичного нагляду України (далі — Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-28-008136-b. Фізична особа-підприємець Колос Валерій Володимирович (надалі Скаржник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки. 17.06.2021 року за результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Фізична особа-підприємець Колос Валерій Володимирович (Протокол засідання тендерного комітету Державна інспекція енергетичного нагляду України № 2/ВТвід 17.06.2021 року щодо розгляду пропозицій відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки як таку, що має аномально низьку пропозицію (копія додається). 17.06.2021 року Скаржник звернувся до Замовника з вимогою через електронну систему закупівель щодо відміни закупівлі UA-2021-05-28-008136-b «Послуги з технічного обслуговування, відновлення та регенерації деталей та вузлів копіювального та друкуючого обладнання» з підстави, що передбачена частиною 17 статті 14 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (невідповідність технічного завдання : відсутність кількісної характеристики в додатку №3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, таблиця №2 Перелік матеріально-технічних засобів, що унеможливлює розрахувати кінцеву вартість пропозиції учасниками і створює умови для формування аномально низької ціни або ціни, що не має свого обґрунтування. 23.06.2021 року Замовником в електронній системі закупівель була розміщена відповідь на вимогу. 23.06.2021 року Замовником в електронній системі закупівель було розміщене повідомлення про намір підписати договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІНТ» 29.06.2021 року Скаржник звернувся до Замовника з вимогою через електронну систему Закупівель, щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІНТ», як таку, що не відповідає вимогам, зазначені у тендерній документації та має бути відхилена із наступних причин: 1)Учасником не дотримані вимоги тендерної документації, а саме: відсутність у складі тендерної пропозиції накладених КЕП/УЕП на кожен з таких документів (матеріалів чи інформацію), що не відповідає розділу 3 пункту 1 тендерної документації, а саме: Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (бажано з розширенням «pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та мають бути надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) або удосконаленого електронного підпису на кваліфікованому сертифікаті (надалі – УЕП), НА КОЖЕН З ТАКИХ документів (матеріал чи інформацію) 2) Учасником не дотримані вимоги тендерної документації, а саме: відсутність у складі тендерної пропозиції Копію(ї) технічних умов на тонер, виданого виробником або власником торгової марки витратних матеріалів, які будуть використовуватись для надання послуг з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки із зазначенням їх сумісності з обладнанням, по кожній позиції (Розділ 1 пункт 3 відпункт 3.8 тендерної документації) Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дїї Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закон України «Про публічні закупівлі» Отже, аналізуючи вищенаведене можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки учасників закупівлі, що, у свою чергу є грубим порушення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», - ПРОСИМО: 1.Прийняти скаргу до розгляду; 2.Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-28-008136-b «Послуги з технічного обслуговування, відновлення та регенерації деталей та вузлів копіювального та друкуючого обладнання» та відмінити закупівлю UA-2021-05-28-008136-b «Послуги з технічного обслуговування, відновлення та регенерації деталей та вузлів копіювального та друкуючого обладнання» з підстави, що передбачена частиною 17 статті 14 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (невідповідність технічного завдання); 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «СІНТ», як такого, що не відповідає умовам тендерної документації
Дата розгляду скарги: 14.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.07.2021 18:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.07.2021 19:31
Автор: ФОП " Колос Валерій Володимирович", Валерій Колос +380931150394 kolosvaleriy@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Недотримання вимог тендерної документації

Номер: bbbaf0d2add045d484aa95759f25bf6f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-008136-b.c2
Назва: Недотримання вимог тендерної документації
Вимога:
Шановні панове! Звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція ТОВ "СІНТ" не відповідає вимогам, зазначені у тендерній документації та має бути відхилена із наступних причин: -Учасником не дотримані вимоги тендерної документації саме: відсутність у складі тендерної пропозиції накладених КЕП/УЕП на кожен з таких документів (матеріалів чи інформацію), що не відповідає розділу 3 пункту 1 тендерної документації, а саме: Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (бажано з розширенням «pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та мають бути надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) або удосконаленого електронного підпису на кваліфікованому сертифікаті (надалі – УЕП), НА КОЖЕН З ТАКИХ документів (матеріал чи інформацію). Враховуючи вищенаведені обставини та підстави, вимагаємо відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІНТ», що подана на участь у відкритих торгах за закупівлею: код ДК 021-2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (номер тендеру в ЦБД UA-2021-05-28-008136-b ) як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник процедури закупівлі! В пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція учасника відхиляється: - у разі, якщо тендерну пропозицію учасника не засвідчено належним чином (підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, а також відбитки печатки учасника (у разі використання) / КЕП / УЕП на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію); - у разі, якщо на тендерну пропозицію учасника в цілому не накладений КЕП або УЕП учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно Додатку 2 цієї документації; - у разі, якщо під час перевірки електронного підпису не відображається прізвище та ініціали уповноваженої особи учасника закупівлі (власника ключа). Учасником процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «СІНТ» (далі – ТОВ «СІНГ») у складі своєї тендерної пропозиції надано скан-копії всіх документів, визначених тендерною документацією, які засвідчено належним чином, а саме: підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, а також відбитком печатки зазначеного учасника. Крім того, на тендерну пропозицію учасника ТОВ «СІНГ» в цілому накладений КЕП або УЕП учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно Додатку 2 тендерної документації. Файл накладеного КЕП або УЕП придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки електронного підпису відображаються прізвище та ініціали уповноваженої особи учасника закупівлі (власника ключа). Отже, на підставі зазначеного, вимога ФОП «Колос Валерій Володимирович» від 29 червня 2021 року (Номер вимоги: UA-2021-05-28-008136-b.c2) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СІНГ» не може бути задоволена, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СІНГ» відповідає вимогам тендерної документації та законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги» та постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2020 року № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування закупівлі UA-2021-05-28-008136-b

Номер: 6d373bba901f4d4eb07f509e63d9242b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-008136-b.c1
Назва: Вимога про скасування закупівлі UA-2021-05-28-008136-b
Вимога:
Я, ФОП Колос Валерій Володимирович, як учасник закупівлі UA-2021-05-28-008136-b «Послуги з технічного обслуговування, відновлення та регенерації деталей та вузлів копіювального та друкуючого обладнання», вимагаю відмінити закупівлю UA-2021-05-28-008136-b «Послуги з технічного обслуговування, відновлення та регенерації деталей та вузлів копіювального та друкуючого обладнання» з підстави, що передбачена частиною 17 статті 14 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (невідповідність технічного завдання : відсутність кількісної характеристики в додатку №3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, таблиця №2 Перелік матеріально-технічних засобів, що унеможливлює розрахувати кінцеву вартість пропозиції учасниками і створює умови для формування аномально низької ціни або ціни, що не має свого обґрунтування). В протилежному випадку, я, як учасник закупівлі , згідно розділу 3 статті 18 Закону, змушений буду звернутися до антимонопольного комітету України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до частини першої статті 24 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Таким чином, зазначена вимога не може розглядатися замовником з огляду на те, що розкриття тендерних пропозицій процедури закупівлі UA-2021-05-28-008136-b відбулось 15 червня 2021 року, а звернення ФОП Колос Валерій Володимирович оприлюднено в електронній системі закупівель 17 червня 2021 року. Водночас у встановлені Законом терміни (період уточнень, надання роз’яснень чи внесення змін до тендерної документації з приводу технічних вимог до предмету закупівлі) учасником торгів ФОП Колос Валерій Володимирович та іншими учасниками процедури закупівлі, запитів/звернень щодо процедури закупівлі не надходило. Принагідно повідомляємо, що частиною сімнадцятою статті 14 Закону, на яку посилається заявник, передбачено, що Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. Тобто у зазначеному зверненні ФОП Колос Валерій Володимирович зазначено підставою для відміни процедури закупівлі підставу для відміни спрощеної закупівлі. Зазначаємо, що пунктом 1 частини першої статті 3 Закону встановлено, що Закон застосовується, зокрема до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. Послуги з технічного обслуговування, відновлення та регенерації деталей та вузлів копіювального та друкуючого обладнання є процедурою закупівлі відповідно до вимог Закону, яка здійснюється відповідно до вимог та підстав визначених Законом для процедур закупівель. Водночас ФОП «Колос Валерій Володимирович» у зверненні просить скасувати закупівлю з підстави, що передбачена частиною 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Пунктом 28 частини першої статті 1 Закону встановлено, що спрощеною закупівлею є придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Однак закупівля послуг з технічного обслуговування, відновлення та регенерації деталей та вузлів копіювального та друкуючого обладнання є процедурою закупівлі відповідно до вимог Закону, здійснюється відповідно до вимог та підстав визначених Законом для процедур закупівель, та не підпадає під категорію спрощеної закупівлі відповідно до предмету закупівлі. При цьому, відповідно до частини восьмої статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Не задоволено