• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Аналізатор сечі (або еквівалент)

Завершена

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
Період оскарження: 28.05.2021 14:03 - 03.06.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 38887186bbcd421fbd14fa3f4f7a39b3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-007321-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
ФОП Іванова Ольга Олександрівна виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подала свою тендерну пропозицію. При цьому Замовником були порушені права та законні інтереси учасника, що призвело до порушення норм законодавства у зв'язку з чим, керуючись своїми законними правами подаю цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаю, що незаконними, безпідставними та такими, що порушують інтереси учасників закупівлі є рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Іванова О. О. з наступних підстав: 1) В наданій довідці про отримання ліцензії не зазначено посилання на відповідні нормативно-правові акти. На зазначене повідомляємо наступне: У складі пропозиції ФОП Іванова О. О. міститься документ №11 від 03.06.2021, Інформаційний лист щодо ліцензування певного виду діяльності, в якому зазначено наступне: "ФОП Іванова Ольга Олександрівна в особі Іванової Ольги Олександрівни, даним листом повідомляє про те, що згідно установчих документів основним видом діяльності підприємства являється оптова торгівля фармацевтичними товарами та згідно законодавства України дозвільний документ (ліцензія) на провадження певного виду діяльності за предметом закупівлі Замовника торгів не вимагається та ліцензування не потребує." Учасником у повному обсязі виконано вимогу щодо надання довідки у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також із посиланням на відповідні нормативно-правові акти, оскільки в наданій нами довідці є посилання на законодавство України. Відповідно до п. 11 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі" Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи вищенаведене пропозиція ФОП Іванова О. О. була неправомірно відхилена за наведеної підстави. 2) В наданій копії аналогічного договору за предметом закупівлі не зазначений код національного класифікатора ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" На зазначене повідомляємо наступне: У складі пропозиції ФОП Іванова О. О. надано аналогічний договір №2 з ФОП Кіхтенко Наталія Василівна. ст. 656 ЦКУ не передбачено при заключенні договору між суб'єктами господарювання присвоювати код національного класифікатора ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник". Проте, проаналізувавши зазначений договір можна дійти висновку, що предметом закупівлі даного договору є Автоматичний гематологічний аналізатор мoд. MicroCC-20 Plus з джерелом безперебійного живлення, зі стартовим набором витратних матеріалів, що абсолютно відповідає коду ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори, що є кодом предмета зазначеної закупівлі. Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Іванова О. О. прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Відповідно вимагаємо відмінити своє рішення про дискваліфікацію ФОП Іванова О. О. В свою чергу повідомляємо Вам, що не прийняття Вами такого рішення або відсутність з Вашого боку обгрунтованої відповіді на нашу вимогу надає нам право залишити відгук про непрозорість закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, даний портал призначений для допомоги захисту інтересів Учасника шляхом підготовки звернень до правоохоронних та контролюючих органів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу Учасника, повідомляємо наступне: При перевірці тендерної пропозиції УО Замовника були виявлені невідповідності згідно вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження (далі Додаток № 3). В період уточнення інформації, щодо предмету закупівлі Учасник не задав Замовнику жодних питань, щодо вимог до кваліфікації тож писати, що Замовником були порушені права та законні інтереси Учасника не актуально. У Додатку № 3 згідно п. 8 Документів на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам закупівлі зазначено: «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі відсутності необхідності в отриманні ліцензії або документа дозвільного характеру згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також із посиланням на відповідні нормативно-правові акти» також у примітках Додатку № 3 у п. а) зазначено: «у разі якщо вищезазначених документів у учасника не має, він надає інформацію у довільній формі з зазначенням законодавчих підстав щодо їх відсутності; та у п. в) - невиконання вимог документації учасником призводить до його дискваліфікації, а у складі наданої пропозиції Учасника у документі від 03.06.21 № 11 зазначено ФОП Іванова Ольга Олександрівна в особі Іванової Ольги Олександрівни, даним листом повідомляє про те, що згідно установчих документів основним видом діяльності підприємства являється оптова торгівля фармацевтичними товарами та згідно законодавства України дозвільний документ (ліцензія) на провадження певного виду діяльності за предметом закупівлі Замовника торгів не вимагається та ліцензування не потребує.» Тому вважаємо що учасник не виконав вищезазначену вимогу оскільки посилання на законодавство України не є посиланням на відповідний нормативно-правовий акт. Щодо подання документів згідно п.11 ст.26 Закону України "Про публічні закупівлі"(Далі – Закон) а саме копію статуту в останній редакції та повноваження, щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі від Учасника Замовником не вимагалось. Щодо надання аналогічного договору Замовником було прописано у п. 12 Документів на підтвердження кваліфікації Учасника в Додатку № 3: «Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше ніж одного). Виконання учасником аналогічних договорів підтверджується шляхом надання по кожному з них копії аналогічного договору, а також документів, які підтверджують виконання договору. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання товару за предметом закупівлі (за четвертим (третім – у разі закупівлі лікарських засобів) знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») та у примітках Додатку № 3 у п. в) зазначено: невиконання вимог документації учасником призводить до його дискваліфікації. Тому вважаємо що учасник не виконав вищезазначену вимогу оскільки в наданій копії договору не зазначений код національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Виходячи зі всього вищезазначеного Замовник законно відхилив пропозицію Учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.06.2021 16:18