• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне

Критерії оцінки пропозиції - ціна. Детальніше технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі у Оголошенні.

Завершена

191 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 958.00 UAH
Період оскарження: 28.05.2021 13:44 - 03.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: d5a5a558f46b49b9bbf6db5114cc4a1f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-006955-b.c5
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги повідомляємо наступне: Учасником ТОВ «СЛАВРЕСУРС» в складі пропозиції надано Довідку №83/4 від 02 червня 2021 року, в якій Учасник зазначає, що має у користуванні Мобільну автомобільну вагу «Зевс Авто», пересувні, які використовує на підставі договору оренди. На підтвердження, що дане обладнання дійсно орендоване, Учасником в складі пропозиції надано Договір оренди мобільної автомобільної ваги №23-12/2020 від «23» грудня 2020 р., з ТзОВ «Вербена», де розділом «1. Предмет договору» передбачено, що Орендодавець передає, а Орендар бере в строкове платне користування наступне: (далі за текстом – «об’єкт, що орендується»). Надалі умовами договору передбачено, що Об’єкт, що орендується, являє собою мобільну автомобільну вагу «Зевс-авто», яка буде використовуватись для зважування вантажних автомобілів, відповідно до п.1.1.1. ч.1.1 розділу 1. Предмет договору. Також слід зауважити, що п.1.1.4. відповідного розділу зазначено, що Автомобільна вага належить орендодавцю на праві власності. Щодо свідоцтва про повірку ваг, які будуть використовуватись для зважування, а саме мобільні автомобільні ваги «Зевс-авто», то Учасником ТОВ «СЛАВРЕСУРС», в складі пропозиції надано свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 02Чг- 173 видане Державним підприємством «Львівський науково-виробний центр стандартизації, метрології та сертифікації» (ДП «Львівстандартметрологія»), яке є чинним до 05.03.2022 року, тобто протягом усього терміну поставки товару, яке є предметом закупівлі, а саме вугілля кам’яного, та відповідно належить ТзОВ «Вербена», що в котрий раз підтверджує, право власності ТзОВ «Вербена» на вагу автомобільну. Також Учасником ТОВ «СЛАВРЕСУРС», в складі пропозиції надано «Руководство по экспулатации «Зевс-авто» на ваги, які будуть використовуватись при зважуванні предмета закупівлі, яке належним чином завірене Орендодавцем, а саме ТзОВ «Вербена», крім того на ст. 27 «Руководство по экспулатации «Зевс-авто» міститься гарантійний талон, який свідчить про купівлю Орендодавцем відповідних ваг та містить штамп та підпис продавця. Шановний Скаржнику, звертаємо Вашу увагу та наголошуємо, що відповідно до процедури, яка була оголошена нами, як Замовником, предметом закупівлі, відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі є саме Вугілля кам’яне, а не автомобільні мобільні ваги для зважування, яким Ви надаєте занадто багато уваги! Щодо наступного Вашого зауваження, повідомляємо наступне, Учасником ТОВ «СЛАВРЕСУРС», в складі пропозиції надано Довідку №83/29 від 02 червня 2021 року, в якій ТОВ «СЛАВРЕСУРС» надає інформацію стосовно запропонованого вугілля, де вказана інформація «Походження вугілля – Україна», отже товар, який Учасник пропонує в складі пропозиції не є таким, що завезений із-за кордону, а отже надання такого документу не є обов’язковим. Звертаємо вашу увагу на, що Учасником надано лист пояснення про ненадання сертифікату погодження, а не просто його відсутність з поміж інших документі пропозиції Учасника. Також підтвердженням того, що вугілля, яке пропонується Учасником ТОВ «СЛАВРЕСУРС» є накладна, ст. 57 «технічна інформація», де зазначено, що вугілля відправлено з Донецької області, м. Соледар, вул. Миру буд. 34, про це і свідчить інформація зазначена на ст. 6 Технічних умов, які Учасник надає в складі пропозиції, де зазначено: «вугілля донецьке для побутових потреб….». Підсумовуючи вище викладене, пропозиція Учасника-Переможця ТОВ «СЛАВРЕСУРС», є такою, що відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна умова

Номер: 6ba5b1733ffd492eb034847e353624c4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-006955-b.a4
Назва: Дискримінаційна умова
Вимога:
п.4 оголошення, Вами вимагається надати : ... якщо учасник використовує пересувні автомобільні ваги, він повинен надати нотаріально - завірені копію(ї)(завірені не раніше дати оприлюднення оголошення): видаткову накладну, рахунок(на придбання вагів), технічний паспорт на ваги, свідоцтво про повіркуна весь період поставки тощо, договір послуг зважування якщо ваги арендовані. Ми,як потенційний учасник маємо в оренді вагове обладнання для зважування товару перед поставкою до замовника, але ми не можемо надати видаткову накладну, рахунок(на придбання вагів), так як це первиний документ,який зберігається в орендодавця, та він відмовляється його надавати та оприлюднювати. Слід зазначити, що наведена умова Документації ставить учасників процедури закупівлі в залежність від третіх осіб. Просимо внести зміни в оголошення.Д
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ознайомившись зі змістом даної вимоги повідомляємо, що таки вимога Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлена для достовірного підтвердження наявності таких ваг в Учасника процедури закупівлі. Щодо того, що Ваш орендодавець відмовляється надавати такі документи, то Замовник немає ніякого відношення, оскільки це Ваші взаємовідносини. Шановний Учаснику повідомляємо, що Вами, як Учасником може бути надана видаткова накладна, рахунок без висвітлення вартості, так як це може бути конфіденційною інформацією відповідно до умов договору оренди та не є обов’язковою для оприлюднення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 0f54f34a8a144bf198ca6fb3dac14c89
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-006955-b.a3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня, Ви вимагаєте нотаріально документи стосовно пересувних автомобільних вагів. Завірені копії Згідно з пунктом 10 статті 34 ЗУ "Про Нотаріат"нотаріуси засвідчують вірність копій (фотокопій) документів і виписок з них . Ст.75 ЗУ "Про Нотаріат" визначено- Нотаріуси, посадові особи органів місцевого самоврядування, які вчиняють нотаріальні дії, засвідчують вірність копій документів, виданих підприємствами, установами і організаціями за умови, що ці документи не суперечать законові, мають юридичне значення і засвідчення вірності їх копій не заборонено законом. Відповідно до ст.76 ЗУ"Про нотаріат"-Вірність копії з копії документа може бути засвідчена нотаріусом, посадовою особою органу місцевого самоврядування, якщо вірність копії засвідчена в нотаріальному порядку або якщо ця копія видана підприємством, установою, організацією, що видала оригінал документа. В останньому випадку копія документа повинна бути викладена на бланку даного підприємства, установи, організації з відміткою про те, що оригінал документа знаходиться на даному підприємстві, в установі, організації. За вчинення нотаріальних дій державні нотаріуси справляють державне мито у розмірах, встановлених чинним законодавством. За надання державними нотаріусами додаткових послуг правового характеру, які не пов'язані із вчинюваними нотаріальними діями, а також технічного характеру справляється окрема плата у розмірах, що встановлюються Головним управлінням юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головними управліннями юстиції в областях, містах Києві та Севастополі. Кошти, одержані від надання таких додаткових послуг, спрямовуються до Державного бюджету України. Приватні нотаріуси за вчинення нотаріальних дій справляють плату, розмір якої визначається за домовленістю між нотаріусом та громадянином або юридичною особою. Приватні нотаріуси за вчинення інших дій, покладених на них відповідно до закону, справляють плату, розмір якої визначається законодавством у відповідній сфері. { Статтю 31 доповнено новою частиною згідно із Законами N 834-VIII від 26.11.2015, N 835-VIII від 26.11.2015 }, Оплата додаткових послуг правового характеру, що надаються приватними нотаріусами і не належать до вчинюваної нотаріальної дії, провадиться за домовленістю сторін. Встановлення Замовником в тендерній документації вимоги, щодо необхідності нотаріально завіреної копії договору між субєктом господарювання , покладає на учасників процедуризакупівлі, додаткові матеріальні витрати, що може призвести до здорожчення предмету закупівлі, при цьому порушуючи принцип "максимальної економіїта ефективності" передбачений в ЗУ"Про публічні закупівлі". Просимо внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ознайомившись зі змістом даної вимоги повідомляємо, що така вимога Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не є дискримінаційною та не порушує право учасників та участь у закупівлі, а встановлена Замовником виключно для підтвердження взаємовідносин між Учасниками та відповідними особами, які надають послуги зважування предмету закупівлі. Наголошуємо, що право Учасників та участь у процедурі закупівлі є їх ПРАВОМ, а не ОБОВ’ЯЗКОМ.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Не компетентність Замовника

Номер: ad6b864c00544291869fcf4e9b082424
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-006955-b.c2
Назва: Не компетентність Замовника
Вимога:
"Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашої вимоги повідомляємо, що нами, як Замовником в разі необхідності буде внесено зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Дякуємо." Поясніть Шановний Замовнику, яка має бути "необхідність", а головне коли вона настане? і що заважає Вам діяти згідно чинного законодавства. Вважаємо, що необхідність у зміні дискримінаційної вимоги вже настала! Перечитайте будь ласка ще раз, лише прохання, на цей раз уважніше будь ласка, що саме прописано в новій редакції Постанови Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, і внесіть зміни та приведіть оголошення у відповідність. Розуміючи, що це спрощена закупівля, Ви себе зухвало ведете, але Держаудитслужбу ще ніхто не відмінив. Час "необхідності" вже настав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику, Ознайомившись зі змістом Вашої вимоги повідомляємо, що Замовником було розглянуто Вашу вимогу та прийнято до увагу. Однак, для прийняття будь-яких рішень Замовнику потрібний час аби в повній мірі ознайомитись зі змістом нормативно-правових актів та відповідної Постанови Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77. Вами, як потенційним Учасником, здійснюється тиск на Замовника, оскільки Ви вимагаєте негайного прийняття рішень та хочете аби Замовником за двадцять (20) хвилин (час який пройшов з моменту опублікування відповіді до Вашої наступної вимоги) було внесено зміни в Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі, що може призвести до невірного корегування Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та в подальшому до порушень ЗУ «Про публічні закупівлі». Тому нам, як Замовнику, необхідний час для прийняття будь-яких рішень, які стосуються процедури закупівлі та її умов без надмірного тиску зі сторони потенційних Учасників. Дякуємо за розуміння.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови

Номер: 6df6f3d908ab4ab29cd331694d12a818
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-006955-b.a1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Звертаємо увагу, що 10.03.2021 року вступила в дію нова редакція Постанови Кабінету Міністрів від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (далі - Постанова №1107). Відповідно до оновленого в Постанові №1107 переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу та переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці в переліку робіт та/або механізмів, які виконуються на підставі декларації наразі відсутні експлуатація технологічних транспортних засобів. Відповідно до вимог п. 20 Додатку 2 Постанови №1107 зі змінами в нас, як в потенційного учасника наявний Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зокрема щодо Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. Таким чином відповідно до діючого законодавства та нормативно-правових актів України, ми не можемо надати Декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видану на учасника (якщо учасник користується технологічним транспортним засобом на підставі права власності або договору оренди/лізингу/найму) або на суб’єкта господарювання, з яким учасник має договірні відносини щодо надання відповідних послуг. Зазначена декларація має бути зареєстрована у територіальному органі Держпраці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені учасником в наданій ним довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (п.1.1 цього розділу тендерної документації) відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26.10.2011 № 1107, адже така декларація не передбачена Постановою №1107. Зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом внесення змін та приведення даної вимоги у відповідність до Постанови №1107 та заміни вимоги : надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці АБО Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Вказана вимога є незаконною та дискримінаційною. Згідно вимог Закону Замовник має право встановлювати вимоги у тендерній документації, що передбачені чинними нормативно-правовими актами. Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації не узгоджуються з вимогами законодавства, що не дає належним чином оформити Пропозицію, що є дискримінаційним. Просимо внести зміни та привести тендерну документацію у відповідність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашої вимоги повідомляємо, що нами, як Замовником в разі необхідності буде внесено зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Дякуємо.
Статус вимоги: Задоволено