• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі будівель Комунального закладу «Слобожанський ліцей» Кегичівської селищної ради за адресою: вул. Шкільна, 1, смт. Слобожанське, Харківської області (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»

Капітальний ремонт покрівлі будівель Комунального закладу «Слобожанський ліцей» Кегичівської селищної ради за адресою: вул. Шкільна, 1, смт. Слобожанське, Харківської області (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»

Торги не відбулися

3 794 896.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 948.97 UAH
Період оскарження: 28.05.2021 11:57 - 09.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови

Номер: fff49415780f4ba693884f6a78f78577
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-005048-b.b1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
Відповідно до п.6.13. Тендерної документації на закупівлю робіт «Капітальний ремонт покрівлі будівель Комунального закладу «Слобожанський ліцей» Кегичівської селищної ради за адресою: вул. Шкільна, 1, смт. Слобожанське, Харківської області (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) ) (UA-2021-05-28-005048-b) обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) об'єкта для визначення детального обсягу виконання робіт та подання тендерної пропозиції з підписанням відповідної довідки від Замовника, яка підтверджує факт обстеження (огляду) об'єкта учасником, яка надається у складі тендерної пропозиції. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, такою що відповідно до ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником, що не є стадією процедури відкритих торгів. Вимога щодо надання довідки про факт обстеження (огляду) об'єкта у період до закінчення строку звернення за роз'ясненням (період уточнення) з підписом уповноваженої особи Замовника є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників, оскільки Замовник має можливість підписати відповідні довідки лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі в процедурі закупівлі. Тобто Замовник таким чином здійснює упереджений відбір учасників. Тому вважаємо, що дана вимога несе в собі корупційні ризики, адже за таких умов, з підстав, не залежних від суб'єкта господарювання, Замовник може не надати наведену вище довідку, що в подальшому може стати з не залежних від Учасника закупівлі підстав причиною відхилення такої пропозиції. Також додатково повідомляємо, що вимога щодо обов'язкового обстеження об'єкту учасником, була визнана як дискримінаційною рішеннями АМКУ, а саме: 1. рішення від 13.12.2019 №18550 2. рішення від 13.05.2020 №9264 3. рішення від 29.05.2020 №10669 4. рішення від 25.05.2021р. №11508 На підставі вищевикладеного, просимо видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації на закупівлю робіт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У своєму зверненні ви не доводите, та документально не підтверджуєте неможливість отримання Вами потрібних документів у встановлені строки. Мінімально допустимі терміни для проведення закупівель встановлені Статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Всі учасники приймають участь у закупівлі на рівних умовах, тому про «Нерівне становище» у порівнянні з іншими учасниками виключно Вашого підприємства мови йти не може. Окрім цього, у тендерній документації чітко прописано, що обстеження об'єкта здійснюється БEЗ IДEНТИФIКAЦIЇ НAЗВИ УЧAСНИКA. Таким чином, обстеження є анонімним, отже жодна з норм Закону не порушується. Враховуючи характер робіт з Капітального ремонту покрівлі будівель Комунального закладу«Слобожанський ліцей» Кегичівської селищної ради за адресою: вул. Шкільна, 1, смт. Слобожанське, Харківської області, дана вимога тендерної документації є об’єктивно необхідною, з метою визнaчeння дeтaльнoгo oбсягу викoнaння poбiт тa пoдaння тeндepнoї пpoпoзицiї, оскільки розрахувати ціну тендерної пропозиції без ознайомлення з об’єктом, «наосліп», в даному випадку не є ожливим. Щодо того, що дана вимога нібито є «незаконною та дискримінаційною», повідомляємо: Не існує жодного законодавчого акту, який забороняв би Замовнику включати до тендерної документації подібні вимоги, окрім того, абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону встановлено: Тендерна документація може містити іншу нформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, ця вимога є законною. За своїм визначенням Дискримінація — це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Проте, враховуючи, що здійснити огляд може будь-який потенційний учасник, а Замовник не виключає, не обмежує права жодного з учасників, та не надає жодних переваг, та всі Учасники на рівних правах можуть реалізувати своє право на здійснення огляду об'єкту, ця вимога не є та не може бути дискримінаційною. У своїй вимозі ви стверджуєте, що Замовник створив додаткову стадію проведення процедури відкритих торгів, а саме – «стадію попередніх перемовин з учасником». Дане твердження не відповідає дійсності. У жодній з частин тендерної документації немає посилань чи згадок про таку стадію. Замовник проводить відкриті торги у чіткій відповідності до вимог Закону. Зокрема, дотримується принципів, встановлених Статтею 5 Закону, в тому числі – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Щодо Вашого ствердження про те, що «Замовник може не надати наведену вище довідку», повідомляємо: ненадання такої довідки не є можливим, оскільки Замовник, встановивши цю вимогу у тендерній документації, взяв на себе зобов’язання надати можливість вільно провести анонімний огляд об’єкту кожному із ажаючих Учасників, та виконує свої зобов’язання згідно з Законом. Стосовно Ваших підозр щодо «попередніх перемовин», та «дискримінації небажаних учасників», а також Звинувачення Замовника у тому, що він надасть можливість оглянути об'єкт лише обраним ним учасником та встановити бар'єри для інших – з цього випливає, шо ви є учасником, який на даний момент не звертався до Відділу освіти, молоді та спорту Кегичівської селищної ради з метою проведення огляду об’єкту, оскільки, у разі, якби ви звернулися до Замовника з таким проханням, для вас було б зрозумілим, що такі огляди вільно проводяться для будь-якого з потенційних Учасників абсолютно анонімно. Адреса Замовника знаходиться у відкритому доступі в мережі Інтернет, та будь-яка бажаюча особа має можливість знайти інформацію стосовно нашого місцезнаходження, а вхід до нашої установи є вільним. Проте, безпосередньо Замовник, а також його представники, ні за яких умов не пропонують взяти, не беруть, не вимагають, та не погоджуються взяти прямо чи опосередковано винагороду в будь-якій формі з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі. Дякуємо за Ваше звернення.
Статус вимоги: Відхилено