• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія (код 09310000-5 «Електрична енергія» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи подаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Детальна інформація зазначена у Додатку 3 до тендерної документації.

Завершена

9 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 000.00 UAH
Період оскарження: 28.05.2021 11:48 - 24.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Проект Договору

Номер: d65968b0b08444ad9663746352b99f4e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-004812-b.a2
Назва: Проект Договору
Вимога:
Шановний Замовник! Пропонуємо внести зміни в проект договору, а саме: 1) Пунктом 5.7. Проекту Договору передбачено: « Оплата Товару здійснюється Споживачем протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дати підписання Акта приймання-передачі електричної енергії у формі оплати за фактично спожитий Товар відповідно до даних комерційного обліку, на підставі Акта приймання-передачі електричної енергії (далі – Акт), який формується Споживачем після розрахункової дати та надається Постачальнику для погодження та передачі Споживачу для проведення оплати.» Даний пункт , не відповідає положенням п. 4.12. ПРРЕЕ, де вказано, що розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Формулювання «протягом протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дати підписання Акта приймання-передачі електричної енергії» робить строк оплати рахунку не визначеним, що суперечить вказаному вище положеню ПРРЕЕ. Просимо внести зміни згідно чинного законодавства; 2) В пункті 8.2. Проекту договору зокрема, зазначено: «Споживач несе відповідальність, в тому числі в частині відшкодування шкоди, збитків, упущеної вигоди, в обсягах і на умовах, визначених даним Договором» . Однак, положення проетку договору не визначають відповідальність Споживача за, наприклад, невчасно здійснені розрахунки. Так, відповідно до пп.8, п. 5.2.1. ПРРЕЕ, електропостачальник має право, на стягнення пені та застосування інших санкцій за несвоєчасну оплату спожитої електричної енергії відповідно до вимог законодавства. Вимагаємо усунути порушення, та пропонуємо викласти в наступній редакції: «У разі порушення Споживачем строків оплати, Споживач сплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,1 відсотка несплаченої суми за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково штраф у розмірі 7 % від суми боргу.», що відповідає вимогам абзацу 3, ч. 2, ст. 231 ГК України (де встановлено гарантований законом мінімум відповідальності за порушення строків оплати), тобто, у разі коли хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України. 3) Згідно з пунктом 12.4. : «Розірвання Договору в односторонньому порядку не допускається, за виключенням випадків передбачених даним Договором…» пропонуємо п. 12.4. доповнити наступним змістом: «Постачальник має право розірвати цей Договір достроково, повідомивши Споживача про це за 20 днів до очікуваної дати розірвання, у випадках якщо: 1) споживач прострочив оплату за постачання електричної енергії згідно з Договором у розмірі більшому ніж вартість електричної енергії, спожитої протягом двох попередніх місяців, за умови, що Постачальник здійснив попередження Споживачу про можливе розірвання цього Договору; 2) споживач іншим чином суттєво порушив умови цього Договору, і не вжив заходів щодо усунення такого порушення в строк, що становить 5 робочих днів. Суттєвим порушенням умов договору Сторону визнають зокрема, непогодження Споживачем обгрунтованої зміни ціни в порядку п. 5.4.2.», що відповідає вимогам п. 13.4. додатку №5 до ПРРЕЕ. 4) Враховуючи територіальну віддаленість місцезнаходження Постачальника та Cпоживача, на вимогу абзацу 3, п. 3.2.1. ПРРЕЕ де вказано, що електропостачальник під час розробки форми договору має передбачити можливість обміну документами, що оформлюються на виконання умов договору, з використанням мережі Інтернет без застосування електронного цифрового підпису, пропонуємо пункт 12.12. викласти в наступній редакції: «Усі повідомлення за цим Договором вважаються зробленими належним чином, якщо вони здійснені в письмовій формі та надіслані на офіційну електронну адресу сторін, зазначену в реквізитах договору ,рекомендованим листом, вручені кур'єром або особисто за зазначеними в цьому Договорі адресами Сторін. Датою отримання таких повідомлень буде вважатися дата їх особистого вручення, дата надіслання листа на електронну пошту/декілька за наявності або дата поштового штемпеля відділу зв'язку одержувача. Листування елетронною поштою може здійснюватися Сторонами Договору без застосування електронного цифрового підпису.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Шановний Учаснику! Повідомляємо, подана вами вимога буде задоволена частково, а саме: 1) Щодо зауваження відносно п. 5.7 Проекту Договору: Згідно п. 4.12 ПРРЕЕ дійсно розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем, протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем, в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Враховуючи вищевикладене, Споживачем вирішено внести зміни в п. 5.7 Проекту Договору, та викласти в новій редакції: «Оплата Товару здійснюється Споживачем протягом 10 (десяти) календарних днів від дати підписання Акта приймання-передачі електричної енергії у формі оплати за фактично спожитий Товар відповідно до даних комерційного обліку, на підставі Акта приймання-передачі електричної енергії (далі – Акт), який формується Постачальником після розрахункової дати та надається Споживачу для погодження та проведення оплати, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. Акт приймання-передачі електричної енергії для проведення своєчасних оплат формується та надається Постачальником Споживачу не пізніше 10 числа після розрахункової дати. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування видатків призначених на оплату Товару, Замовник проводить оплату Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Споживача. Сторони узгодили, що погоджений у Постачальника Акт із зазначенням обсягу спожитого Товару, ціни за одиницю Товару, розміру плати за послуги оператора системи розподілу та загальної суми до сплати, є належним доказом для підтвердження обсягу фактичного споживання Товару у відповідному розрахунковому періоді». 2) Споживачем вирішено внести зміни в п. 5.7 Проекту Договору, та викласти в новій редакції: Споживач несе відповідальність, в тому числі в частині відшкодування шкоди, збитків, упущеної вигоди, в обсягах і на умовах, визначених даним Договором. У разі порушення Споживачем строків оплати, Споживач сплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,1 відсотка несплаченої суми за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково штраф у розмірі 7 % від суми боргу за виключенням випадків, ви кладених у пункті 5.7. цього договору. Споживач не несе будь-якої відповідальності та не здійснює відшкодування будь-яких збитків (шкоди, упущеної вигоди тощо) Постачальнику при відмові Споживача від зобов´язань за Договором або зміні його умов в односторонньому порядку у випадках, передбачених Договором. 3) Згідно п. 3.2.4. ПРРЕЕ у разі зміни умов договору про постачання електричної енергії споживачу, у тому числі комерційної пропозиції, електропостачальник не пізніше ніж за 20 днів до їх застосування повідомляє про це споживача з урахуванням інформації про право споживача розірвати договір. У разі надання у встановленому порядку електропостачальником споживачу повідомлення про зміни умов договору про постачання електричної енергії (у тому числі зміну ціни), що викликані змінами регульованих складових ціни (тарифу на послуги з передачі та/або розподілу електричної енергії, ціни (тарифу) на послуги постачальника універсальних послуг та/або «останньої надії») та/або змінами в нормативно-правових актах щодо формування цієї ціни або умов постачання електричної енергії, договір вважається із зазначеної в повідомленні дати зміни його умов (але не раніше ніж через 20 днів від дня надання споживачу повідомлення): 1) розірваним (без штрафних санкцій) за ініціативою споживача – у разі надання електропостачальнику письмової заяви споживача про незгоду/неприйняття змін; 2) зміненим на запропонованих електропостачальником умовах – якщо споживач не наддав електропостачальнику письмову заяву про незгоду/неприйняття змін. Відповідні зміни до проєкту договору щодо цього питання вноситися не будуть. 4) Згідно абзацу 3 пункту 3.2.1. ПРРЕЕ електропостачальник під час розробки форми договору має передбачити можливість здійснення вибору споживачем оплати послуг оператора системи в рахунках електропостачальника та можливість обміну документами, що оформлюються на виконання умов договору, з використанням мережі Інтернет без застосування електронного цифрового підпису. ГУНП в Донецькій області, всі зміни до договору та оплата за договором проводиться виключно через Державну казначейську службу України по оригіналам документів с живою печаткою. Після вибору Постачальника, враховуючи його територіальну віддаленість місцезнаходження через обговорення, регулюється домовленість обміну документами шляхом підписання додаткових угод. В реквізитах договору внесена електронна адреса. Відповідні зміни до проєкту договору щодо цього питання вноситися не будуть.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 866c92b2560c48788e87196988c9ed4e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-004812-b.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 Документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону учасники повинні надати документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зокрема не менше ніж один договір, зазначений у таблиці, повинен бути ПОВНІСТЮ ВИКОНАНИМ. Для документального підтвердження повного виконання договору учасник повинен надати копії первинних документів, що визначені в аналогічному договорі (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо). Замовник не обґрунтував необхідність встановлення наведеної вище умови. За таких умов взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які нададуть саме повністю виконаний договір, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Просимо не обмежувати потенційне коло учасників та передбачити для підприємств, які нещодавно розпочали діяльність з постачання електричної енергії споживачам та ще не мають ПОВНІСТЮ ВИКОНАНОГО аналогічного договору можливість участі у даній закупівлі. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Шановний Учасник! Повідомляємо, що відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду ВИКОНАННЯ аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також, Закон України "Про публічні закупівлі" не містить вимог щодо документального підтвердження виконання аналогічного договору. Водночас, надання аналогічного договору без документального підтвердження виконання такого договору не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки його частина 2 статті 16 зазначає саме факт «виконання», а не «укладення» договору. Сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. З огляду на вищевикладене вимога зазначена у п.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації до закупівлі Електрична енергія (код 09310000-5 «Електрична енергія» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») не є дискримінаційною тому що вимога щодо виконання договору є прямою нормою Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено