• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт інженерної мережі опалення Бандурського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів із структурним підрозділом

Завершена

344 530.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 722.65 UAH
Період оскарження: 28.05.2021 11:05 - 10.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 01cebd25a947483497d1daae3f4493c8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-000818-a.a3
Назва: Порушення п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Уповноваженій особі Відділу ОКСТ Мигіївської СР Аллі Скрипник Вимога про скасування рішення про визнання переможцем учасника Протокольним рішенням № 5 від 22.06.2021 року уповноваженої особи за організацію та проведення публічних закупівель Відділу ОКСТ Мигіївської СР А.Скрипник, визначено переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю послуг по предмету закупівлі Поточний ремонт інженерної мережі опалення Бандурського закладу загальної середньої освіти I–III ступенів із структурним підрозділом», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 021:2015 45330000-9 водопровідні та санітарно-технічні роботи.– учасника торгів – ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ "СВЄТЛІЧНА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА". ЄДРПОУ 2805919684. Із вказаним рішенням ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖБУДСТРОЙ» не погоджується та вимагає його скасувати, виходячи з наступного: Пунктом 1 Списку документів, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Додатку 4 до Тендерної документації Замовником встановлено вимоги, щодо надання копії ліцензійного сертифікату на програмне забезпечення АВК-5 остання версія на момент подання тендерної пропозиції. Однак ФОП Свєтлічна О.В. у своїй тендерній пропозиції не надала копії відповідного ліцензійного сертифікату на програмне забезпечення АВК-5 остання версія! Крім того, у Додатку 4 до Тендерної документації Замовником встановлено вимоги, щодо надання Довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання завдань відповідно до Додатку 4. Водночас таке формулювання (саме довідка у довільній формі і все!) явно не відповідає вимогам закону, оскільки ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає саме на факт - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід! Вказана інформація повинна підтверджуватися відповідними документами про наявність у відповідного працівника необхідних знань, кваліфікації та досвіду для виконання робіт. Однак, ФОП Свєтлічна О.В. у своїй тендерній пропозиції не надала жодних документів на підтвердження у її працівників наявних необхідних знань та досвіду для виконання робіт. Так, Замовник не вказав у Тендерній пропозиції яким чином повинен учасник підтвердити наявність необхідних знань та досвіду для виконання робіт у власних працівників (тобто не конкретизував детально). А тому учасник ФОП Свєтлічна О.В., могла б надати наприклад: копії договорів про виконання аналогічних робіт з актами виконання робіт, або ж Витяг з протоколу про атестацію цих робітників на робочому місці. В додатку до якого, має бути обов’язково зазначено: прізвище, ім’я по батькові кваліфікованого працівника, період роботи за даною спеціальністю. А також інформація про те, що працівник підтвердив уміння та навики роботи з робіт, які закуповує Замовник. Ось такий документ і буде підтверджувати досвід роботи конкретного працівника. Аналогічної думки притримався і Верховний суд в постанові від 9 жовтня 2018 року по справі № 913/159/17 № 913/159/17 Те, що учасник процедури закупівлі надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід, але не надав підтвердних документів, які підтверджують освіту кожного працівника та досвід кожного, означає, що тендерна пропозиція такого учасника не відповідає вимогам Тендерної документації. Крім того, у п.2 Додатку 3 до Тендерної документації наведена примірна форма таблиці, яку учасник повинен заповнити, вказуючи наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, у вказаній таблиці є графа про працівників, яких планується залучити. ФОП Свєтлічна О.В. у своїй тендерній пропозиції у вказаній таблиці вказала, що має намір залучити трьох працівників: Матвієнко І.С., Онопко О.Д. та Дмитрова В.С.Однак, на вказаних працівників не було надано копій посвідчень та протоколів навчання, завірених печаткою організації, які підтверджують знання вказаних працівників Правил з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання першої допомоги потерпілому в разі нещасного випадку, Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15). Таким чином, ФОП Свєтлічна О.В. не надавши на частину працівників підтверджуючих документів про проходження навчання та перевірку знань по Правил з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання першої допомоги потерпілому в разі нещасного випадку, Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15), а також не надавши взагалі ніяких документів про наявність у кожного з працівників досвіду роботи, не виконала вимоги Тендерної документації Замовника! Враховуючи вищевикладене, тендерна позиція ФОП Свєтлічна О.В. не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому підлягала відхиленню Замовником у відповідності до п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наведене, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖБУДСТРОЙ» вимагає від Замовника скасувати протокольне рішення № 5 від 22.06.2021 року про визнання ФОП Свєтлічна О.В. переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю послуг по предмету закупівлі Поточний ремонт інженерної мережі опалення Бандурського закладу загальної середньої освіти I–III ступенів із структурним підрозділом», розглянути повторно тендерну пропозицію ФОП Свєтлічна О.В. та відхилити її у відповідності до п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». В іншому випадку, ТОВ «ЮЖБУДСТРОЙ» буде змушене оскаржувати рішення Замовника до Антимонопольного комітету України. Директор Дяченко С.М.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник ТОВ «ЮЖБУДСТРОЙ», розглянувши Вашу вимогу №888 від 29.06.2021р. замовник Відділ освіти, культури спорту та туризму Мигіївської сільської ради надає відповіді на Ваші запитання. Запитання учасника стосовно «Пункту 1 Списку документів, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Додатку 4 до Тендерної документації Замовником встановлено вимоги, щодо надання копії ліцензійного сертифікату на програмне забезпечення АВК-5 остання версія на момент подання тендерної пропозиції. Однак ФОП Свєтлічна О.В. у своїй тендерній пропозиції не надала копії відповідного ліцензійного сертифікату на програмне забезпечення АВК-5 остання версія!» Замовник надає відповідь, що у останній редакції Додатку 4 від 04.06.2021 до тендерної документації відсутня дана вимога про надання копії ліцензійного сертифікату на програмне забезпечення АВК-5 остання версія, а всі попередні редакції вважаються недійсними. Запитання учасника стосовно «Додатку 4 до Тендерної документації Замовником встановлено вимоги, щодо надання Довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання завдань відповідно до Додатку 4….…» Замовник надає відповідь, що у ФОП Свєтлічна Ольга Володимирівна виконано умову в повному обсязі, яку замовник встановив у Додатку 3 п.2.1 до тендерної документації. Замовник не вказував у тендерній документації вимогу від учасника підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Крім того, дана інформація зазначається у додатку 3, а не у додатку 4 як, учасник ТОВ «ЮЖБУДСТРОЙ» вказав у вимогі. Запитання учасника стосовно «п.2 Додатку 3 до Тендерної документації наведена примірна форма таблиці, яку учасник повинен заповнити, вказуючи наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід…..» Замовник надає відповідь, що у Додатку 3 п.2.1 до тендерної документації вказано конкретно про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації. Вищезазначені фахівці повинні мати посвідчення та надати копії посвідчень та протокол навчання, що було виконано у тендерній пропозиції ФОП Свєтлічна Ольга Володимирівна. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП Свєтлічна Ольга Володимірівна відповідає кваліфікаційним критеріям та не підлягає скасуванню протокольного рішення № 5 від 22.06.2021 року про визнання ФОП Свєтлічна Ольга Володимірівна переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю послуг по предмету закупівлі «Поточний ремонт інженерної мережі опалення Бандурського закладу загальної середньої освіти I–III ступенів із структурним підрозділом за адресою: вул. Шкільна 1, с-ще Бандурка, Первомайський район, Миколаївська область. (код за ДК 021:2015 45330000-9 водопровідні та санітарно-технічні роботи)» З повагою, Уповноважена особа за організацію та проведення публічних закупівель Відділу ОКСТ Мигіївської СР Алла Скрипник.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення аб.2 ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 00f92101381b45f9a16218ad9f448b79
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-000818-a.b2
Назва: Порушення аб.2 ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Відповідно до аб.2 ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Однак при внесенні змін до тендерної документації 02.06.2021 року Замовником разом із змінами до тендерної документації не було оприлюднено переліку змін в окремому документі, що вносяться до тендерної документації. Вказаний фак створює плутанину в документації Замовника, а відповідно й труднощі при вивченні тендерної документації й підготовці тендерної пропозиції. А тому просимо усунути порушення Закону, шляхом оприлюднення вищевказаного переліку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Ми вдячні Вам за проявлений інтерес до нашої закупівлі за предметом «Поточний ремонт інженерної мережі опалення Бандурського закладу загальної середньої освіти I–III ступенів із структурним підрозділом». На ваше звернення додаємо перелік змін та доповнень до тендерної документації та додатків в прикріпленому файлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення норм ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: f38fd19c3d904c768482ae4ec70dec31
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-000818-a.b1
Назва: Порушення норм ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Пунктом 2 Списку документів, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимоги, щодо надання копій сертифікатів якості на матеріали, згідно відомості ресурсів, які будуть застосовані при виконанні робіт. Однак, враховуючи той факт, що Замовник закуповує роботи(послуги), він не має права вимагати від Учасника наявних сертифікатів якості на матеріали, які будуть застосовані при виконанні робіт, оскільки такі матеріали закуповуються виконавцями робіт вже після укладення договору на виконання відповідних робіт, а тому й сертифікати якості від виробника таких матеріалів надаються при їх закупівлі. Вимога надання сертифікатів якості матеріалів в період подачі пропозицій означає, що Учасник повинен закупити матеріали для виконання робіт вже на момент подачі тендерної пропозиції. Тобто фактично Учасник повинен ризикувати власними коштами вкладаючи їх у матеріали, не будучи впевненим при цьому, що буде переможцем у даному тендері, а відповідно й виконувати роботи, що закуповуються. Ця вимога є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки виконати зазначену вимогу може обмежено коло учасників, які можуть ризикувати власними коштами. Таким чином зазначена вимога порушує законодавство у сфері публічних закупівель, в т.ч. принцип здійснення закупівель недискримінації учасників, та в подальшому призведе до порушення принципу максимальної економії та ефективності. Встановлення зазначеної вимоги жодним чином не впливає на якість, терміни чи інші вимоги до здійснення робіт, які відповідають предмету закупівлі. Враховуючи викладене та керуючись ст. ст. 5, 22, 26 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести зміни до додатку 4 до Тендерної документації шляхом виключення вказаної вимоги.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! На ваше звернення повідомляємо, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Розділу IV ВІДКРИТІ ТОРГИ, Статті 22 Тендерної документації п. 2. Замовник може вимагати у тендерній документації наступні відомості: - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Шановний учасник, Замовник не зобов’язує Учасників купувати матеріали та ризикувати власними коштами, оскільки не вимагає від Учасника скан-копії видаткових накладних, які надаються лише після придбання товару. Дані сертифікати, паспорти та протоколи випробувань надаються постачальниками товарів без їх придбання. Сертифікати і паспорти необхідні Замовнику для забезпечення розуміння технічних, якісних та кількісних характеристик матеріалів, які потенційний підрядник планує використати під час виконання робіт. Виходячи з вище викладеного, вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними та жодних порушень ст. 5 даного закону не виявлено. З повагою, Уповноважена особа за організацію та проведення публічних закупівель Відділу ОКСТ Мигіївської СР Алла Скрипник
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.06.2021 12:03