• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 3435 (34350000-5) (Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності).

всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчується нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Не перекладаються з російської на українську мову такі документи: первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, а також ті, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою.

Завершена

2 578 712.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 800.00 UAH
Період оскарження: 28.05.2021 09:42 - 09.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: ba521be855354cd28806c4594256e70b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-000348-a.b2
Назва: про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
СКАРГА щодо виявлення порушення законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”) Запорізьким комунальним підприємством міського електротранспорту «Запоріжелектротранс» (надалі- Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів за закупівлю код за: ДК 021:2015 – 3435 (34350000-5) (Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності). Названі торги буди оголошені на сайті PROZORRO 28.05.2021 року, ідентифікатор закупівлі UА-2021-05-28-000348-а. Відповідно до протоколу №232 від 18.06.2021р. 09 год. 00 хв., засідання тендерного комітету Замовника була відхилена пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОРТЕК" (код за ЄДРПОУ: 39163143 місцезнаходження: 49049, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Верхоянська, будинок 49) (надалі-Учасник). В аргументацію вказаного рішення Замовник зазначив, що розглянувши заповнену форму додатку №4 до тендерної документації встановлено, що учасником запропонована шина 275/70R22.5-16PR НS205, тоді як згідно вимог тендерної документації Замовник, має на меті закупити шини 275х70R22.5 S201”. Щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника зазначаємо наступне: • в протоколі немає посилання на статтю закону України «Про публічні закупівлі», на підставі якої відхилена наша пропозиція; • згідно закону «Про публічні закупівлі», відхилення пропозиції на підставі абз. 2 п.2 ч.1 ст. 31 (не відповідність умовам технічної специфікації) передбачає зазначення Замовником яким саме вимогам Технічної специфікації не відповідає тендерна пропозиція Учасника; • в додатку №4 нашої пропозиції запропонована шина 275/70R22.5 НS205, а не, як вказано в протоколі, 275/70R22.5 -16PR НS205; • згідно Пункту 6 розділу 3 Тендерної документації: « ...У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». • тендерна документація не носить чіткого визначення того, яким чином має бути доведено, що запропонована шина є еквівалентом, а тому Скаржник надав максимум доступної та достовірної інфомації для доведення факту, що запропонована шина є еквівалентом шині, зазначеній в тендерній документації. • оскаржуване рішення не містить жодної аргументації щодо того, що саме не дозволяє Замовнику вважати шини 275/70R22.5 S201 та 275/70R22.5 НS205 еквівалентними. З метою усунення в майбутньому неясності, у період уточнень нами було задане питання Замовнику, щодо еквіваленту до розміру 275/70R22.5 S201, на що була дана наступна відповідь Замовника: «Шановний учасник. Пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент». Таким чином Замовник підтвердив можливість пропонувати не конкретну модель шини, а її еквівалент; • В своїй пропозиції ми запропонували шину 275/70R22.5 НS205, яка відповідає всім вимогам, вказаним в додатку №4 Тендерної документації. На підтвердження відповідності, ми надали порівняльну таблицю технічних характеристик шин 275/70R22.5 S201 та запропонованих нами 275/70R22.5 НS205, з якої видно що запропонована шина є еквівалентом затребуваної вами шини. Додатково також було надано витяг з каталогу виробника запропонованої шини, де зазначені характеристики шини, а також фотографію боковини шини, де також нанесені всі характеристики (заводське маркування). Також повідомляємо, що ми поставляли запропоновану шину 275/70R22.5 НS205 на адресу Комунального Підприємства «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради (договір № 01/07 від 01.07.2020р) для аналогічних транспортних засобів і не було жодних нарікань на їх невідповідність технічним характеристикам чи якості. В підтвердження було надано лист-відгук підприємства. Таким чином, наша пропозиція як Учасника відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, вона є найбільш економічно вигідною і відхилена безпідставкно. Отже, прийнявши рішення протоколом №232 від 18.06.2021р. засідання тендерного комітету Замовника про відхилення пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОРТЕК", Замовником було здійснено необ'єктивний та упереджений розгляд пропозиції, чим порушено принципи проведення публічних закупівель (ст. 5 Закону України №922-VІІІ від 25.12.2015 року “Про публічні закупівлі”). Більше того, в резолютивній частині оскаржуваного рішення зазначено “Відхилити тендерну пропозицію ... в зв’язку з тим, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.” Однак в тексті рішення (протоколу) відсутні жодні обгрунтування яких таких інших вимог Скаржником було не дотримано/порушено, що в свою чергу додатково доводить безпідставність та не обгрунтованість рішення Замовника. Закон України “Про публічні закупівлі” визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно пункту 17 частини 1 статті 1 Закону України №922-VІІІ від 25.12.2015 року “Про публічні закупівлі” органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України в межах своїх повноважень здійснює розгляд скарг, поданих суб'єктами оскарження, в порядку, встановленому статтею 18 Закону, стосовно відповідних рішень, які порушують права чи законні інтереси суб'єкта оскарження. Відповідно до ч. 2. ст. 18 Закон України “Про публічні закупівлі” Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Згідно ч. 18. ст. 18 Закону України №922-VІІІ від 25.12.2015 року “Про публічні закупівлі” за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтями 5 та 18 Закону України №922-VІІІ від 25.12.2015 року “Про публічні закупівлі” та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника - Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту «Запоріжелектротранс» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОРТЕК" (оформлене протоколом № 232 від 18.06.2021) в рамках процедури закупівлі UА-2021-05-28-000348-а.
Дата розгляду скарги: 09.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.07.2021 09:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.07.2021 16:31
Дата виконання рішення Замовником: 26.07.2021 15:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення АМКУ № 16608-р/пк-пз від 20.07.2021 р. Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТД «НОРТЕК» та скасовано рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «СП ТАТА ГРУП» переможцем процедури закупівлі.
Автор: ТОВ "ТД "НОРТЕК", Александрова Светлана 380687321879 ALEKSANDROVA@UTP.COM.UA
Вимога
Є відповідь

скасувати рішення

Номер: fbae8493eb90478d94b750df74d410ac
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-000348-a.a1
Назва: скасувати рішення
Вимога:
ВИМОГА Запорізьким комунальним підприємством міського електротранспорту «Запоріжелектротранс» (надалі- Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів за закупівлю код за :ДК 021:2015 – 3435 (34350000-5) (Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності).Названі торги буди оголошені на сайті PROZORRO 28.05.2021року, ідентифікатор закупівлі UА-2021-05-28-000348-а . Відповідно до протоколу №232 від 18.06.2021р 9.00:00год. засідання тендерного комітету Замовника була відхилена пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОРТЕК" код за ЄДРПОУ: 39163143,49049, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Верхоянська, будинок 49 (надалі-Учасник) на предмет : “Щодо відповідності технічних вимог Замовника. Розглянувши заповнену форму додатку №4 до тендерної документації встановлено, що учасником запропонована шина 275/70R22.5 -16PR НS205, тоді як згідно вимог тендерної документації Замовник, має на меті закупити шини 275х70R22.5 S201”. Щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника зазначаємо наступне: • в протоколі немає посилання на статтю закону України «Про публічні закупівлі», на підставі якої відхилена наша пропозиція; • згідно закону «Про публічні закупівлі», відхилення пропозиції на підставі абз. 2 п.2 ч.1 ст. 31 (не відповідність умовам технічної специфікації) передбачає зазначення Замовником яким саме вимогам Технічної специфікації не відповідає тендерна пропозиція Учасника; • в додатку №4 нашої пропозиції запропонована шина 275/70R22.5 НS205, а не, як вказано в протоколі, 275/70R22.5 -16PR НS205; • згідно Пункту 6 розділу 3 Тендерної документації: « ...У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». У період уточнень нами було задане питання Замовнику, щодо еквіваленту до розміру 275/70R22.5 S201, на що була дана відповідь Замовника: «Шановний учасник. Пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент». Таким чином Ви підтвердили можливість пропонувати не конкретну модель шини, а її еквівалент; • В своїй пропозиції ми запропонували шину 275/70R22.5 НS205, яка відповідає всім вимогам, вказаним в додатку №4 Тендерної документації. На підтвердження відповідності, ми надали порівняльну таблицю технічних характеристик шин 275/70R22.5 S201 та запропонованих нами 275/70R22.5 НS205, з якої видно що запропонована шина є еквівалентом затребуваної вами шини. Додатково надаємо витяг з каталогу виробника, де вказані характеристики шини і фотографію боковини шини, де також вказані всі характеристики. Також повідомляємо, що ми поставляли запропоновану шину 275/70R22.5 НS205 на адресу Комунального Підприємства «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради (договір № 01/07 від 01.07.2020р) і не було жодних нарікань на їх якість. В підтвердження надаємо лист-відгук підприємства. Вважаємо, що наша пропозиція  відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, вона є найбільш економічно вигідною і відхилена незаконно. Виходячи з вищезазначеного Вимагаємо: 1.Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОРТЕК" код за ЄДРПОУ: 39163143, та визнати нас переможцем процедури закупівлі UА-2021-05-28-000348-а.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник. Згідно ч. 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII: у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Згідно п. 6 Розділу 3 Тендерної документації на проведення відкритих торгів: Код за ДК 021:2015 – 3435 (34350000-5) (Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності): у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Згідно абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Учасником ТОВ "ТД "НОРТЕК", код ЄДРПОУ 39163143 згідно форми Додаток 4 Вих.№ ЗЭ-13 від 11.06.2021 технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлено, що учасником запропонована шина 275/70R22.5 HS205, як еквівалент шини 275/70R22.5 S201, яку має на меті закупити Замовник. Шина 275/70R22.5 НS205 за своїм застосуванням та протектором є рульовою, що суперечить технічним характеристикам заявленої 275/70R22.5 S201, яка за призначенням є універсальною. Також слід зазначити кардинальну різницю в малюнку протектора, що унеможливлює заміну однієї шини на транспортному засобі та зумовлює необхідність заміни щонайменше 2-х (або навіть 4-х) шин на колесах однієї осі, що є економічно невигідним для підприємства. При цьому, слід звернути увагу, що експлуатація транспортних засобів із встановленими шинами з різним протектором на колеса однієї осі заборонено законодавством та є підставою для накладення адміністративного штрафу. Тобто шина 275/70R22.5 НS205 запропонована, як еквівалент, за своїм характеристиками не відповідає в повному обсязі заявленим та звужує можливість її застосування. Враховуючи вищевикладене пропозиція ТОВ "ТД "НОРТЕК" відхилена згідно абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено