• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Повірка лічильника електоричної енергії

Завершена

6 284.70 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 62.85 UAH
Період оскарження: 28.05.2021 09:28 - 03.06.2021 09:32
Вимога
Залишено без розгляду

Проект договору

Номер: 6f4baedfe1ba44c282b6c26769bf329a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-000208-c.b5
Назва: Проект договору
Вимога:
В проекті договору не зазначений головний обов`язок замовника: забезпечти доступ виконавцю до лічильників на наступний день після підписання договору та надання письмової заявки.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Свобода договору є одним з основоположних принципів сучасного цивільного права. У ч.1 ст. 627 ЦК України зазначено , що сторони відповідно до ст. 6 Цивільного Кодексу України , є вільними в укладенні договору , виборі контрагента та визначені умов договору , з урахуванням вимог даного кодексу. Кодексу , інших актів цивільного законодавства , звичаїв ділового обороту , вимог розумності та справедливочті.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.06.2021 13:37
Вимога
Залишено без розгляду

Термін виконання

Номер: 205a3a1e20284d8f891fec3e57894211
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-000208-c.b4
Назва: Термін виконання
Вимога:
Відповідно до оголошення "Строк (термін) надання послуг: протягом 1 календарних днів з моменту підписання Договору". Оскільки повірка виконується на підставі письмої заявки (відповідно до нак. Мінекономрозвитку) № 193 від 08.02.2016 азначену вимогу потрібно доповнити: "Строк (термін) надання послуг: протягом 1 календарних днів з моменту підписання Договору та надання письмової заявки". Початок робіт неможливий ьез письмової заявки, в якій сає бути зазначена готовність замовника прийняти послуги (лічильники розпломбовані енергопостачальником і можуть бути надані на повірку).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Свобода договору є одним з основоположних принципів сучасного цивільного права. У ч.1 ст. 627 ЦК України зазначено , що сторони відповідно до ст. 6 Цивільного Кодексу України , є вільними в укладенні договору , виборі контрагента та визначені умов договору , з урахуванням вимог даного кодексу. Кодексу , інших актів цивільного законодавства , звичаїв ділового обороту , вимог розумності та справедливочті.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.06.2021 13:37
Вимога
Залишено без розгляду

Додаток 2 - ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ Дикримінаційна вимога

Номер: 0c950f6a1cbd499aa59df64f14322345
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-000208-c.b3
Назва: Додаток 2 - ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ Дикримінаційна вимога
Вимога:
Вимога "Надання в складі пропозиції копії сертифікатів, свідоцтво що підтверджують відношення Учасника до державного підприємства" є дикримінаційною, оскільки заперечує участь приватних підприєств, які мають дозволи та можливість надати зазначені послуги. Особливо цинічно ця вимога виглядає до "для фізичних осіб-підприємців". Фізична особа не може мати ніякого відношення до будь-якого підприємства Дискримінаційну вимогу необхідно виключити.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Розпочнемо з визначенням « дискримінація». Поняття дискримінації Законом не визначається та є суб’єктивним, загальне значення дискримінації (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для особи відносно можливостей інших осіб (у нашому випадку учасників). Зважаючи на те, що Закон не містить переліку умов, які за своїм змістом можуть вважатися дискримінаційними, й оцінюючи перспективу оскарження, варто послуговуватися вже наявною. Дана закупівля не являється тендерною процедурою закупівлі, а відповідно до п. 28 ч.1 ст.1 Закону є спрощеною закупівлею. України «Про публічні закупівлі». Технічна вимога не містить вимог, що обмежують конкуренцію. Вимога щодо наявності замовником у технічному завданні - «Послуги з повірки повинні бути наданні в Херсонській області на відстані не більше 180 км від Новотроїцького УВГ» - спрямована виключно на забезпечення якості та швидкості виконання послуг, що надаються. Умови оголошення спрощеної закупівлі не є дискримінаційними, тому що Замовник керується тим що є два та більше (понад 10) потенціальних Учасників, які можуть надати послуги та розташовані на території Херсонської області. Надання послуг за межами даних умов не є економічно доцільним. У звязку з цим, вважаємо жодних дискримінаційних вимог при визначені документів (Сертифікатів, паспортів, та інше) підтверджуючих відповідність Учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.06.2021 13:35
Вимога
Залишено без розгляду

Технічні вимоги - друга дискримінаційна вимога

Номер: 04a4a988c3454a8088a7bc90cb4e430e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-000208-c.b2
Назва: Технічні вимоги - друга дискримінаційна вимога
Вимога:
"Технічні вимоги" містять наступну вимогу: "ЗВТ які використовуються при атестації: Лічильник зразковий ВХ-33, Установка повірочна УПП- 33." Така вимоги є дискримінаційною, оскільки зазначене обладнання є морально застарілим і провідні повірочні лабораторії давно відмовились від його використання, віддаючи перевагу сучасним більщ точни та ефектиінішим еталонам. Повідношенню до таких лабораторій ця вимоги є дискримінаціною та суперечить Закону України "Про публічні закупівлі". Окрім цього, "атестація " не є предметом договору. Предметом договору є повірка.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Розпочнемо з визначенням « дискримінація». Поняття дискримінації Законом не визначається та є суб’єктивним, загальне значення дискримінації (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для особи відносно можливостей інших осіб (у нашому випадку учасників). Зважаючи на те, що Закон не містить переліку умов, які за своїм змістом можуть вважатися дискримінаційними, й оцінюючи перспективу оскарження, варто послуговуватися вже наявною. Дана закупівля не являється тендерною процедурою закупівлі, а відповідно до п. 28 ч.1 ст.1 Закону є спрощеною закупівлею. України «Про публічні закупівлі». Технічна вимога не містить вимог, що обмежують конкуренцію. Вимога щодо наявності замовником у технічному завданні - «Послуги з повірки повинні бути наданні в Херсонській області на відстані не більше 180 км від Новотроїцького УВГ» - спрямована виключно на забезпечення якості та швидкості виконання послуг, що надаються. Умови оголошення спрощеної закупівлі не є дискримінаційними, тому що Замовник керується тим що є два та більше (понад 10) потенціальних Учасників, які можуть надати послуги та розташовані на території Херсонської області. Надання послуг за межами даних умов не є економічно доцільним. У звязку з цим, вважаємо жодних дискримінаційних вимог при визначені документів (Сертифікатів, паспортів, та інше) підтверджуючих відповідність Учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.06.2021 13:33
Вимога
Вирішена

Тезхнічні вимоги

Номер: 5d984ca27f034060b8b53398a1cd589d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-28-000208-c.b1
Назва: Тезхнічні вимоги
Вимога:
Технічні вимоги містять "Кваліфікаційні вимоги. 1. Надання в складі пропозиції копії сертифікатів, свідоцтв що підтверджують відношення Учасника до державного підприємства" Така вимога є дискримінаційною, оскільки повіркою можуть займатися приватні підприємства за наявності відповідного документа дозвільного характеру - Свідоцтва про уповноваження на повірку. Наявність такої вимоги є порушенням Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Розпочнемо з визначенням « дискримінація». Поняття дискримінації Законом не визначається та є суб’єктивним, загальне значення дискримінації (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для особи відносно можливостей інших осіб (у нашому випадку учасників). Зважаючи на те, що Закон не містить переліку умов, які за своїм змістом можуть вважатися дискримінаційними, й оцінюючи перспективу оскарження, варто послуговуватися вже наявною. Дана закупівля не являється тендерною процедурою закупівлі, а відповідно до п. 28 ч.1 ст.1 Закону є спрощеною закупівлею. України «Про публічні закупівлі». Технічна вимога не містить вимог, що обмежують конкуренцію. Вимога щодо наявності замовником у технічному завданні - «Послуги з повірки повинні бути наданні в Херсонській області на відстані не більше 180 км від Новотроїцького УВГ» - спрямована виключно на забезпечення якості та швидкості виконання послуг, що надаються. Умови оголошення спрощеної закупівлі не є дискримінаційними, тому що Замовник керується тим що є два та більше (понад 10) потенціальних Учасників, які можуть надати послуги та розташовані на території Херсонської області. Надання послуг за межами даних умов не є економічно доцільним. У звязку з цим, вважаємо жодних дискримінаційних вимог при визначені документів (Сертифікатів, паспортів, та інше) підтверджуючих відповідність Учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні