-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:
28.05.2021 09:05 - 09.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця
Номер:
2a15633a82d84d69a198b344f6472696
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-28-000720-b.a3
Назва:
Оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця
Скарга:
Не надано Висновки СЕС та Сертифікати відповідності на частину пропонованих товарів. Не виконано вимогу Замовника щодо відсутності накладених підписів та печаток
Пов'язані документи:
Учасник
- 7. Приклад накладеної печатки та підпису учасника.docx 30.08.2021 19:41
- 4. ТД Меблі Нова.docx 30.08.2021 19:41
- 5.3 Пропозиція учасника - Заповнена форма пропозиції (Додаток 2).pdf 30.08.2021 19:41
- 1. Скарга в АМКУ (С. Чуприна).pdf 30.08.2021 19:41
- 2. Протокол №145 від 19.08.21.pdf 30.08.2021 19:41
- 5.1 Пропозиція учасника - Документи та інформація, передбачені Додатком 1 до ТД.pdf 30.08.2021 19:41
- 1.1 Скарга в АМКУ (С. Чуприна).docx 30.08.2021 19:41
- 5.4 Пропозиція учасника - Інші документи пропозиції, Частина 1.pdf 30.08.2021 19:41
- 6. Рішення від 19.07.2021 №16454.pdf 30.08.2021 19:41
- 3. Повідомлення про намір укласти Договір.pdf 30.08.2021 19:42
- 5.2 Пропозиція учасника - Документи та інформація, передбачені Додатком 3 до ТД.pdf 30.08.2021 19:42
- 5.5 Пропозиція учасника - Інші документи пропозиції, Частина 2.pdf 30.08.2021 19:42
- рішення від 01.09.2021 № 19870.pdf 01.09.2021 17:22
- інформація про перенесення розгляду скарги від 09.09.2021 № 14125.pdf 10.09.2021 10:48
- інформація про резолютивну частину рішення від 20.09.2021 № 21344.pdf 21.09.2021 17:24
- рішення від 20.09.2021 № 21344.pdf 23.09.2021 17:14
- АМКУ.docx 03.09.2021 08:57
- Відповідь АМКУ меблі.pdf 03.09.2021 08:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.08.2021 19:45
Дата розгляду скарги:
09.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.09.2021 17:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.09.2021 17:14
Скарга
Виконана замовником
Оскарження визначення переможця
Номер:
ece753d6c5ac44df845390771acda4d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-28-000720-b.c2
Назва:
Оскарження визначення переможця
Скарга:
Переможець не надав усіх документів для підтвердження якості товарів. Відсутні Висновки СЕС на М'які крісла-груші та Дитячі каремати. Документи, що надав переможець, не згруповані, як того вимагав Замовник
Пов'язані документи:
Учасник
- 4. ТД Меблі Нова.docx 02.07.2021 16:27
- С.С.Скафолдінг частина 2.rar 02.07.2021 16:27
- 1. Скарга в АМКУ (С. Чуприна).pdf 02.07.2021 16:27
- 2. Протокол № 96 від 22.06.21.pdf 02.07.2021 16:27
- 1.1 Скарга в АМКУ (С. Чуприна).docx 02.07.2021 16:27
- С.С.Скафолдінг частина 1.rar 02.07.2021 16:27
- 3. Повідомлення про намір укласти Договір.pdf 02.07.2021 16:28
- рішення від 06.07.2021 №15166.pdf 07.07.2021 19:07
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 15.07.2021 №13319.pdf 16.07.2021 17:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2021 №16454.pdf 20.07.2021 15:14
- рішення від 19.07.2021 №16454.pdf 22.07.2021 19:27
- АМКУ.pdf 13.07.2021 10:54
- Меблі АМКУ.docx 13.07.2021 10:54
- АМКУ 12.08.2021.pdf 12.08.2021 10:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.07.2021 16:47
Дата розгляду скарги:
15.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.07.2021 19:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.07.2021 19:29
Дата виконання рішення Замовником:
12.08.2021 10:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1.Відповідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на виконання рішень №16454-р/пк-пз від 19.07.2021 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "С.С.СКАФОЛДІНГ" переможцем процедури закупівлі — "Шкільні меблі", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-05-28-000720-b з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Вимога
Вирішена
вимога щодо відміни надання зразка
Номер:
6267f0edba5042cea73db92022e95829
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-28-000720-b.b1
Назва:
вимога щодо відміни надання зразка
Вимога:
Доброго дня!
У додатку 4 до тендерної документації зазначено, що з метою підтвердження надійності, якості та відповідності товару Технічним вимогам цієї документації Учасник повинен:
п.6. після проведення аукціону Учасник, пропозицію якого електронна система визначила найбільш економічно вигідною протягом 3 (трьох) робочих днів з дати аукціону повинен безоплатно надати Замовнику зразки парт (всі моделі). У разі ненадання зразків в указаний термін пропозиція учасника буде відхилена.
п.7. Замовник має право перевірити технічні та якісні характеристики наданих зразків можливими для нього методами. У разі появи сумнівів у замовника щодо наявності можливих розбіжностей у техніко-якісних характеристиках наданих підтверджуючих документах із наведеним зразком, Замовник має право звернутись за дослідженням у відповідні акредитовані інстанції (із правом проведення досліджень і надання відповідних експертних висновків) за рахунок Учасника на предмет відповідності запропонованого товару усім характеристикам, зазначеним Учасникам в тендерній пропозиції та документації Замовника. Надати лист-згоду.
Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція
подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Відповідно до ч.3 ст. 25 Закону тендерні пропозиції, отримані електронною системою
закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника може бути подана виключно в
електронному вигляду та виключно до кінцевого строку прийняття пропозицій.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною. Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету
України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8941-р/пк-пз від 19.12.2017 року ; № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018 та № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018, № 7467 -р/пк-пз від 17.04.2020 року та №22428-р/пк-пз від 03.12.2020 року зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх відсутність чи невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
На підставі вищевикладеного, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства, а саме виключити вимогу надання учасником зразків товару.
Пов'язані документи:
Учасник
- Образец НЕ обязателен стр 4-6( Решение АМКУ №2)рішення від 03.12.2020 № 22428.pdf 28.05.2021 15:10
- Образец НЕ обязателен стр 6-7( Решение АМКУ №1).pdf 28.05.2021 15:10
- Відповідь вимога.pdf 28.05.2021 15:55
Дата подачі:
28.05.2021 15:10
Вирішення:
Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію [у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)]. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Статус вимоги:
Задоволено