Бензин А-92 – 3000 літрів;
Дизельне паливо – 5000 літрів.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Торги не відбулися
224 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 120.00 UAH
Вирішення:Вельми шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавство України передбачає для здійснення певної господарської діяльності наявність партнерських відносин. Якщо Учасник добросовісно виконує умови співпраці чи партнерства, то відсутні будь-які перепони для надання відповідного листа. Дана вимога тендерної документації зазначена в першу чергу для безперебійного забезпечення пальним транспортних засобів Замовника, тому що, Замовник має негативний досвіт (документи підтвердження – акти відмови заправки ТЗ та надання Учасником у складі документів тендерної пропозиції недостовірну інформацію, а саме не дійсний договір про співпрацю) співпраці з посередниками, які приймають участь у закупівлях по даному предмету не маючи у власності ніяких потужностей та ресурсів, а тільки АЗС партнерів (договір про співпрацю та/або партнерство), у зв’язку з тим, що такі контрагенти не здійснювали вчасно розрахунки з власниками АЗС та емітентами скреч-карток (талонів), а також маємо зафіксовані відмови від заміни скреч-карток, термін дії яких закінчився, в повному об’ємі та і сама процедура пере випуску нових скреч-картом відбувається не швидко, що також затримує здійснення заправки транспортних засобів Замовника. Крім того, на сьогоднішній день неодноразово зафіксовано надання недостовірної інформації Учасниками, які здійснюють торгівлю скреч-карток (талонів) на паливо, які до того ж є не дійсними, тобто наявний факт підробки документів (для підтвердження даного факту рекомендуємо переглянути наступні закупівлі: № UA-2021-03-05-010732-c, UA-2021-01-29-004373-a). Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі та специфіку/мету його використання. Всі вимоги тендерної документації в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки отримання кінцевого продукту, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних процедур закупівель в електронній системі «ПРОЗОРО», а також особистий досвід. Дані документи потрібні для гарантії отримання вчасно палива, що є предметом даної закупівлі, при будь яких умовах. Вами не обґрунтовано, а також не доведено як саме Вас умови документації дискримінують, умови даної документації може виконати понад 3 (три) Учасника (інформація наявна в електронній системі закупівель), отже конкуренція є, як наслідок дискримінація – відсутня. Стосовно рішень органу оскарження, звертаємо Вашу увагу, вони не є загальноприйнятою практикою, а стосуються певної закупівлі, її оскарження, а також, трапляються випадки коли однотипні скарги мають кардинально різні результати розгляду органом оскарження.
І на останок, Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині розроблення умов закупівлі, а саме: диктувати умови тендерної документації та проведення тендеру. Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством, що регулює сферу закупівель.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення.