-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Ремонтно-будівельні роботи
Капітальний ремонт приміщення з заміною вікон ЗНЗ №3
Завершена
802 394.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 040.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 040.00 UAH
Період оскарження:
26.04.2016 15:34 - 05.05.2016 16:00
Скарга
Виконана замовником
Невідповідність пропозиції ПТВП «Вікнолюкс» вимогам Замовника. Надання підробленого сертифікату відповідності
Номер:
8e12ff79e9014112975c91f41d890daf
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-04-26-000052-a.a2
Назва:
Невідповідність пропозиції ПТВП «Вікнолюкс» вимогам Замовника. Надання підробленого сертифікату відповідності
Скарга:
Уповноваженому органу - Комісії з розгляду звернень
Від Скаржника - Товариство з обмеженою відповідальністю «Соліден»
14021, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Широка, 2, +380462653998, +380977216970, soliden2011@mail.ru
Скарга щодо порушень у процесі проведення Закупівлі
Замовником торгів - Управлінням освіти Чернігівської міської ради, 14032, Україна, Чернігівська обл., Чернігів, проспект Перемоги, 141, +380462775083, +380953905090, upr_osvita@ukr.net
Відповідно до Протоколу засідання комітету з конкурсних торгів щодо визначення переможця № 31 від 16.05.2016 р Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем торгів у процедурі допорогових електронних торгів на закупівлю робіт з Капітального ремонту приміщення з заміною вікон ЗНЗ №3 (номер оголошення у ЦБД: UA-2016-04-26-000052-a) – Приватне торгівельно-виробниче підприємство «Вікнолюкс» (код ЄДРПОУ 30504773) (Додаток № 2).
Проте, у ТОВ «Сліден» є зауваження щодо пропозиції вищезазначеного учасника та неправомірності визначення його переможцем.
1. Так, відповідно до Додатку 1 «Вимоги до вікон» Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Замовником вимагалось наступне: «З метою підтвердження відповідності фактичних характеристик віконних та дверних конструкцій вищевказаним вимогам необхідно надання на запропоновані матеріали тех. паспорта, протоколи тех. випробувань , сертифікаційні документи та висновки державної сан-епідем. експертизи щодо відповідності профілю діючому санітарному законодавству» (Додаток № 1).
Учасником Приватне торгівельно-виробниче підприємство «Вікнолюкс» в складі свої пропозиції було надано завірену підписом і печаткою копію сертифікату відповідності на блоки віконні та дверні балконні з профілю ПВХ системи «REHAU» (зареєстровано в Реєстрі за № UA1.020.0062123-14), термін дії я кого з 09 липня 2014 року до 08 липня 2016 року.
Проте, відповідно до офіційного листа-роз’яснення від 16.05.16 року № 12/603, які були надані Державним підприємством «Чернігівський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» на запит нашого підприємства, було встановлено, що термін дії вищезазначеного сертифіката був з 09 липня 2014 року до 08 липня 2015 року.
Таким чином, маємо факт підробки документу з боку учасника – ПТВП «Вікнолюкс», з метою освоєння бюджетних коштів (Додаток № 3).
В свою чергу, нагадуємо, що відповідальність за використання підробленого документа передбачено Статтею 358 Кримінального Кодексу України.
Також повідомляємо, що ТОВ «Соліден» буде звернутись до органів Міністерства внутрішніх справ України щодо розслідування даного випадку злочинної змови Учасника та Замовника, оскільки, це не єдина закупівля в якій Замовником надано перевагу саме ПТВП «Вікнолюкс», враховуючи той факт, що вартість цінової пропозиції у даного Учасника набагато більша за мінімально запропоновану.
Так під час закупівлі робіт: «Капітальний ремонт з заміною вікон та вітражів на енергоефективні з застосуванням фасадних систем при заміні вікон великої площі ДНЗ №10 ; ДНЗ №53 ; ДНЗ №65 ; ДНЗ №76; Капітальний ремонт з заміною зовнішніх та внутрішніх дверей ДНЗ №64 Капітальний ремонт з заміною вікон ЗНЗ №29 ; ЗНЗ №34; Капітальний ремонт приміщення з заміною вікон та капітальний ремонт каналізації 2-х туалетів ДНЗ №24 ; ДНЗ №37» (№ закупівлі у ЦБД: UA-2016-04-19-000001-b) мінімальна ціна, яка була запропонована одним із Учасників складала - 1 035 000,00 грн., а акцептована пропозиція ПТВП «Вікнолюкс» - 1 443 863,00 грн. (різниця з мінімальною ціною склала - 408 863,00 грн.).
Під час закупівлі Замовником робіт: «Капітальний ремонт з заміною вікон та вітражів на енергоефективні з застосуванням фасадних систем при заміні вікон великої площі ЗНЗ №21» (№ закупівлі у ЦБД: UA-2016-04-19-000178-c), мінімальна ціна, яка була запропонована одним із Учасників складала 993 000,00 грн., а акцептована пропозиція ПТВП «Вікнолюкс» - 1 378 004,00 грн. (різниця з мінімальною ціною склала - 385 004,00 грн.).
Під час закупівлі Замовником робіт: «Капітальний ремонт приміщення з заміною вікон ЗНЗ №3» (№ закупівлі у ЦБД: UA-2016-04-26-000052-a), мінімальна ціна, яка була запропонована одним із Учасників складала - 711 534,00 грн., а акцептована пропозиція ПТВП «Вікнолюкс» - 788 866,00 грн. (різниця з мінімальною ціною склала - 77 332,00 грн.).
Також звертаємо увагу, що вищезазначена копія підробленого сертифіката використовувалась під час участі і у інших закупівлях.
Проте, відповідно до протоколу № 25 від 10.05.2016 року (№ закупівлі у ЦБД: UA-2016-04-19-000001-b), Замовником було визначено ПТВП «Вікнолюкс» переможцем на закупівлю робіт з капітального ремонту з заміною вікон та вітражів на енергоефективні з застосуванням фасадних систем при заміні вікон великої площі ДНЗ №10 ; ДНЗ №53 ; ДНЗ №65 ; ДНЗ №76; Капітальний ремонт з заміною зовнішніх та внутрішніх дверей ДНЗ №64 Капітальний ремонт з заміною вікон ЗНЗ №29 ; ЗНЗ №34 Капітальний ремонт приміщення з заміною вікон та капітальний ремонт каналізації 2-х туалетів ДНЗ №24 ; ДНЗ №37 (Додаток № 5).
А відповідно до протоколу № 26 від 11.05.2016 року (№ закупівлі у ЦБД: UA-2016-04-19-000178-c), Замовником було визначено ПТВП «Вікнолюкс» переможцем на закупівлю робіт по капітальному ремонту з заміною вікон та вітражів на енергоефективні з застосуванням фасадних систем при заміні вікон великої площі ЗНЗ №21 (Додаток № 6).
2. За даними офіційного порталу Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/businesspartner), ПТВП «Вікнолюкс» (код ЄДРПОУ 30504773) має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 Статті 88 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право податкової застави на майно даного підприємства. Даний факт свідчить про те, що підприємство не має власних оборотних коштів навіть на сплату податків. Виникає логічне запитання – за які кошти ПТВП «Вікнолюкс» буде здійснювати виконання робіт? Мабуть, сподівається на отримання авансового платежу (відповідно до Оголошення, істотних Умов договору не надано), щоб за рахунок коштів Замовника здійснити погашення заборгованості. Вирішення Учасником проблем з податковою фіскальною службою за рахунок бюджетних коштів ставить під сумнів виконання даного Проекту взагалі, або з порушенням строків виконання та якості робіт. (Додаток № 4).
Просимо Вас переглянути рішення протоколу засідання комітету з конкурсних торгів щодо визначення переможця № 31 від 16.05.2016 року щодо визначення ПТВП «Вікнолюкс» переможцем торгів, оскільки пропозиція даного учасника не відповідає вимога Замовника і повинна бути відхилена, до того ж наявний факт використання підробленого документа, з метою введення Замовника в оману та освоєння значної суми бюджетних коштів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 - оголошення.PDF 24.05.2016 09:34
- Додаток 2 - Протокол № 31 від 16.05.2016 р.pdf 24.05.2016 09:34
- Додаток 3 - Щодо підробленого сертифікату Вікнолюкс.PDF 24.05.2016 09:34
- Додаток 4 - Борг Вікнолюкс податок.pdf 24.05.2016 09:34
- Додаток 5 - Протокол № 25 ДНЗ 10-ДНЗ -№ 37 (4).pdf 24.05.2016 09:34
- Додаток 6 - Протокол № 26 знз № 21 (2).pdf 24.05.2016 09:34
- _UA-2016-04-26-000052-a.a2.pdf 07.06.2016 16:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.05.2016 09:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.06.2016 16:48
Скарга
Виконана замовником
Дискримінація
Номер:
7e3fcef165004f69baea45812556581f
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-04-26-000052-a.c1
Назва:
Дискримінація
Скарга:
Дискримінація
Щодо дискримінаційних вимог учасників
Просимо Вас пояснити вимогу щодо наявності виробничих потужностей в повним циклом виробництва віконних конструкцій в м. Чернігові. Хочимо запитати - як впливає наявність виробничого цеху на виконання робіт?
Ми представники в м.Чернігові заводу виробника м/п конструкцій, що розташований в м.Кіровоград. Маємо бригаду монтажників для здійснення оперативного монтажу та сервісного обслуговування м/п конструкцій. Також мажємо кваліфікований персонал малярів-штукатурів, адже характер робіт передбачає улаштування зовнішніх та внутрішніх укосів.
Дана вимога має дискримінаційний характер за місцем знаходження учасника, адже звужує коло учасників і передбачає лобіювання інтересів "своїх фірм". А це вже корупційна складова і є порушенням Конституції України, ст. 3,5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах і Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників .
Просимо дану вимогу переглянути і внести зміни до документації.
Пов'язані документи:
reviewers
- _44_UA-2016-04-26-000052-a.c1.pdf 15.05.2016 00:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.04.2016 14:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.05.2016 00:12