• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бланки довідок з елементами захисту

Бланки довідок з елементами захисту

Завершена

3 486.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17.43 UAH
Період оскарження: 26.06.2017 14:38 - 27.06.2017 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

Хибна підстава дискваліфікації

Номер: 0b74f417798641d8b00bd4a1f497f4b9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-26-001321-b.a1
Назва: Хибна підстава дискваліфікації
Вимога:
Доброго дня. Договір з нашого боку був напрвлений на адресу лікарні, разом з накладною та товаром ще 06.07.17 Новою поштою (№ТТН 59000268202896). Відправлення прибуло до міста Костянтинівка 10.07.2017р, але товар забрали лише 13.07.17р. в 9:21. З цієїж причини лікарня не змогла вчасно оприлюднити інформацію про укладений договір. Підстава відхилення (дискваліфікації) є хибною, надуманою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України договір про закупівлю укладається у письмовій формі та є укладеним з моменту його підписання сторонами ( Замовником і Постачальником). Договір про закупівлю з ТОВ «Міжрегіональний медико-інформаційний центр» не був укладеним, оскільки керівник КУ «ЦРЛ» не засвідчив його підписом і печаткою установи. Звертаємо увагу, що підставою для постачання товару є укладений договір. Договір разом товаром та видатковою накладною було надіслано Постачальником на адресу відділення Нової пошти у м.Костянтинівка, що не відповідає умовам закупівлі. Згідно умов закупівлі місце поставки товару - м.Костянтинівка, проспект Ломоносова, 161 (адреса Замовника). Згідно умов проекту договору, що подавався у склади документів закупівлі, постачальник зобов’язаний забезпечити власним транспортом своєчасну поставку товару належної якості на умовах та у строки, визначені цим Договором (п.5.3.1). Згідно п.6.5 цього ж договору датою поставки товару є дата, коли товар був переданий у власність Замовника в місці поставки (призначення), що підтверджується відповідними документами (товарно-транспортними накладними, видатковими накладними). Співробітник КУ «ЦРЛ» отримав відправлення 13.07.2017. У видатковій накладній була зазначена дата 10.07.2017 р., що не відповідало дійсності. На прохання КУ «ЦРЛ» привести документи у відповідність, Замовник відповів відмовою. Товар було повернено Постачальнику
Статус вимоги: Не задоволено