• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015( CPV) - 79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги щодо забезпечення молодіжних заходів сценічним обладнанням)

Завершена

476 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 380.00 UAH
Період оскарження: 27.05.2021 21:57 - 08.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга на дії та рішення замовника

Номер: ed8323e6c37a442b88ae6dc1623ae8fb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-27-014574-b.a2
Назва: скарга на дії та рішення замовника
Скарга:
Департаментом спорту, сім'ї та молоді Запорізької міської ради (далі – Замовник) розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ДК 021:2015 (CPV) – 79950000-8 – Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги щодо забезпечення молодіжних заходів сценічним обладнанням), ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-27-014574-b. Умови проведення процедури закупівлі та вимоги до учасників затверджено протоколом тендерного комітету (протокол № 60 від 27.05.2021 р.) та оприлюднено тендерну документацію (далі ТД) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції ФОП Лузанова Д.Ю. (далі – Переможець) на предмет її відповідності умовам ТД. Протоколом тендерного комітету № 70 від 14.06.2021) ФОП Лузанову Д.Ю. визнано переможцем даної процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Я, фізична особа – підприємець Карпенко Андрій Анатолійович (далі - Скаржник), також є учасником даної процедури закупівлі з наступною найбільш економічно вигідною пропозицією. Не погодившись з рішенням Замовника, 18 червня 2021 р. я розмістив в електронній системі закупівель вимогу до Замовника за номером UA-2021-05-27-014574-b.b1 про усунення порушення з наведенням невідповідностей тендерної пропозиції Переможця вимогам Замовника. 23 червня 2021 р. Замовником надана відповідь та вимога не задоволена. Вважаю дії та рішення Замовника даної закупівлі незаконними та дискримінаційними і звертаюсь до Органу оскарження за захистом моїх порушених прав та інтересів. Аналіз тендерної пропозиції ФОП Лузанова Д.Ю. свідчить про її невідповідність вимогам замовника, встановленим в тендерній документації та додатках до неї, яка полягає в наступному: 1) у тендерній пропозиції ФОП Лузанової Д.Ю. відсутня інформація щодо підтвердження права учасника на володіння та/або користування об’єктами матеріально-технічної бази, що суперечить вимогам Замовника, вказаним в пп. 1.2 п. 1 таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації. В Примітках до вказаної таблиці та у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що у разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених чинним законодавством для учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають не подання відповідних документів. При цьому ФОП Лузанова Д.Ю. у складі своєї тендерної пропозиції не надала ані документи на підтвердження права володіння та/або користування об’єктами матеріально-технічної бази, ані довідки з обґрунтуванням причин не надання таких документів; З приводу цього порушення Замовник не висловив свою позицію в обґрунтування правомірності своїх дій та рішення. За таких обставин Замовником в порушення приписів частини 16 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон) не розміщено повідомлення про усунення вищенаведених невідповідностей. 2) у тендерній пропозиції ФОП Лузанової Д.Ю. надана довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (за формою згідно з додатком 2.3 до тендерної документації), яка містить невідповідну інформацію. А саме: в останньому стовпчику таблиці «Загальний строк дії договору» учасником зазначено «31.12.2019 р.», що не відповідає встановленій замовником вимозі; З приводу цього порушення Замовник у відповіді на мою вимогу зазначає про надання Переможцем довідки за встановленою формою (згідно додатку 2.3 до тендерної документації), аналогічних договорів з усіма додатками і доходить висновку, що вказані документи повністю відповідають вимогам Замовника. З цього можна зробити припущення, що довідка за спеціально встановленою самим Замовником формою взагалі не є обов’язковою у складі тендерної пропозиції. Попри те, що в тендерній документації замовника (файл «ТД (сцена)», сторінка 4) міститься застереження: «Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.» За таких обставин Замовником в порушення приписів частини 16 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон) не розміщено повідомлення про усунення вищенаведених невідповідностей. 3) у складі тендерної пропозиції ФОП Лузанової Д.Ю. відсутня порівняльна таблиця, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, завірена підписом та печаткою учасника відповідно до Додатку 4 тендерної документації, вимога про надання якої передбачена п. 4.2. таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації. З приводу цього порушення Замовник у відповіді на мою вимогу зазначає про наявність у складі тендерної пропозиції Переможця довідки та повідомляє про те, що «не потребує подання порівняльної таблиці.». Попри те, що Замовником згідно ТД від учасників вимагалося подання і підписаного додатку 4 (про що свідчить формулювання останнього абзацу цього додатку), і порівняльної таблиці. Також Замовник зазначає, що відсутність деяких документів в складі тендерної пропозиції ФОП Лузанової Д.Ю., які не передбачені чинним законодавством для учасника, рішенням тендерного комітету віднесено до несуттєвих помилок незначного характеру, що не впливають на зміст пропозиції. Згідно приписів Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. При цьому, тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій (п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону). Натомість, як вже зазначалося вище, Замовником зазначено про відхилення тендерної пропозиції, яка «не відповідає вимогам в усіх відношеннях». Крім цього варто зауважити, що відсутність та/або невідповідність окремих документів у складі тендерної пропозиції не входить до переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710. Також зазначу, що оскаржуваний протокол № 70 від 14.06.2021 про визнання переможця по даній закупівлі не містить інформації про віднесення відсутності «деяких документів в складі тендерної пропозиції ФОП Лузанової Д.Ю., які не передбачені чинним законодавством для учасника» до «несуттєвих помилок незначного характеру, що не впливають на зміст пропозиції», як це зазначено у відповіді на мою вимогу. Вважаю, що Замовником недотриманно трьох з шести принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, а саме: - принцип добросовісної конкуренціі; - принцип недискримінаціі учасників; - принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено права та законні інтереси. Виходячи з викладеного, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», прошу Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях замовника, що стосується визнання переможною тендерної пропозиції ФОП Лузанова Д.Ю.. 3. Зобов’язати тендерний комітет замовника скасувати рішення про визнання переможною тендерної пропозиції ФОП Лузанова Д.Ю.. 4. Зобов’язати тендерний комітет замовника повторно здійснити неупереджену та законну оцінку тендерних пропозицій учасників даної закупівлі на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
Дата розгляду скарги: 08.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.06.2021 10:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.07.2021 19:28
Дата виконання рішення Замовником: 12.08.2021 10:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення тендерного комітету за №70 від 14.06.2021року скасовано
Автор: ФОП Карпенко Андрій Анатолійович, Карпенко Андрій Анатолійович +380967430156 karpenko.kleaning@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Про невідповідність вимогам замовника тендерної пропозиції, визначеної переможною

Номер: 6a52e4930c084c4eb2a0c4c838e1fadb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-27-014574-b.b1
Назва: Про невідповідність вимогам замовника тендерної пропозиції, визначеної переможною
Вимога:
Вимога про усунення порушень Ознайомившись з документами тендерної пропозиції ФОП Лузанової Д.Ю., визнаної переможцем в закупівлі ID UA-2021-05-27-014574-b за предметом: ДК 021:2015 (CPV) – 79950000-8 – Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги щодо забезпечення молодіжних заходів сценічним обладнанням) на загальну суму 476 000,00 грн. (протокол № 70 засідання тендерного комітету Департамент спорту, сім'ї та молоді Запорізької міської ради від 14.06.2021), звертаюсь з вимогою про усунення порушень та скасування незаконного рішення замовника даної закупівлі. Аналіз тендерної пропозиції ФОП Лузанова Д.Ю. свідчить про її невідповідність вимогам замовника, встановленим в тендерній документації та додатках до неї, яка полягає в наступному: 1) у тендерній пропозиції ФОП Лузанової Д.Ю. відсутня інформація щодо підтвердження права учасника на володіння та/або користування об’єктами матеріально-технічної бази, що суперечить вимогам Замовника, вказаним в пп. 1.2 п. 1 таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації. В Примітках до вказаної таблиці та у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що у разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених чинним законодавством для учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають не подання відповідних документів. При цьому ФОП Лузанова Д.Ю. у складі своєї тендерної пропозиції не надала ані документи на підтвердження права володіння та/або користування об’єктами матеріально-технічної бази, ані довідки з обґрунтуванням причин не надання таких документів; 2) у тендерній пропозиції ФОП Лузанової Д.Ю. надана довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (за формою згідно з додатком 2.3 до тендерної документації), яка містить невідповідну інформацію. А саме: в останньому стовпчику таблиці «Загальний строк дії договору» учасником зазначено «31.12.2019 р.», що не відповідає встановленій замовником вимозі; 3) у складі тендерної пропозиції ФОП Лузанової Д.Ю. відсутня порівняльна таблиця, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, завірена підписом та печаткою учасника відповідно до Додатку 4 тендерної документації, вимога про надання якої передбачена п. 4.2. таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації. Варто звернути увагу, що в тендерній документації замовника (файл «ТД (сцена)», стор. 4) міститься застереження: «Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції.» Поряд з цим зазначаємо, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Закликаю дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. В протилежному випадку буду змушений звернутись до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту моїх прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: По суті поданої вимоги ID:UA-2021-05-27-014574-b.b1, поданої 18.06.2021року фізичною особою-підприємцем КАРПЕНКО АНДРІЄМ АНАТОЛІЙОВИЧЕМ щодо невідповідності вимогам замовника тендерної пропозиції, визначеної переможною за процедурою закупівлі ДК 021:2015( CPV) - 79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Послуги щодо забезпечення молодіжних заходів додатковим обладнанням) з системним номером UA-2021-05-27-014574-b повідомляємо наступне. В складі тендерної пропозиції ФОП Лузанової Д.Ю. надана інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (за формою згідно з додатком 2.3 до тендерної документації), яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів, тобто договорів, які за своєю сутністю є тотожними, а саме договори про надання послуг, які згідно з ДК 021:2015 можуть бути віднесені до коду 79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів. Надані аналогічні договори з усіма додатками до договорів, які є невід’ємною частиною та копії документів про підтвердження їх виконання (акти наданих послуг на всю суму за договорами) повністю відповідають вимогам Замовника. В складі тендерної пропозиції ФОП Лузанової Д.Ю. надана довідка про технічні характеристики запропонованих послуг відповідно до предмету закупівлі, що в цілому відповідає вимогам, викладеним в Додатку 4 до тендерної документації, тому не потребує подання порівняльної таблиці. Представником тендерного комітету перевірена наявність обладнання учасника, необхідного для виконання вимог замовника. Відсутність деяких документів в складі тендерної пропозиції ФОП Лузанової Д.Ю., які не передбачені чинним законодавством для учасника, рішенням тендерного комітету віднесено до несуттєвих помилок незначного характеру, що не впливають на зміст пропозиції. Таким чином, замовник вважає вимогу ФОП Карпенка Андрія Анатолійовича як таку, що підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено