-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Гагаріна, 4-а в с. Сеньківка Бориспільського району Київської області (коригування)» ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 – Реконструкція, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Завершена
9 876 972.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 98 769.72 UAH
мін. крок: 1% або 98 769.72 UAH
Період оскарження:
27.05.2021 17:44 - 08.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про усунення порушень законодавства про закупівлі
Номер:
064c20900d7547c5989519585535cbb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-013891-b.a2
Назва:
ВИМОГА про усунення порушень законодавства про закупівлі
Вимога:
ВИМОГА про усунення порушень законодавства про закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 23.06.2021 17:31
- Відповідь на Вимогу (Скаргу) 25.06.2021 17:16
Дата подачі:
23.06.2021 17:31
Вирішення:
Генеральному директору Дочірнього підприємства «Сітібуд»
Приватного акціонерного товариства «Будівельник-14»
Герасименко О.О.
вул. Альтицька, 2,
м. Переяслав-Хмельницький,
Київська область,
08400
Відповідь на Вимогу (Скаргу)
про усунення порушень
від 23.06.2021 № 2301
ID: UA-2021-05-27-013891-b.a2
Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель, переговорних процедур Управління капітального будівництва міської ради (надалі – Уповноважена особа), розглянувши Вимогу (Скаргу) про усунення порушень законодавства про закупівлі від 23.06.2021 № 2301 ID: UA-2021-05-27-013891-b.a2, подану в період прийому оскаржень щодо кваліфікації учасника в рамках оголошення про проведення закупівлі: «Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Гагаріна, 4-а в с. Сеньківка Бориспільського району Київської області (коригування)» ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 – Реконструкція, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-27-013891-b), повідомляє наступне.
Згідно з ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
До участі у процедурі відкритих торгів по об’єкту: «Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Гагаріна, 4-а в с. Сеньківка Бориспільського району Київської області (коригування)» ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 – Реконструкція, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013», Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-27-013891-b було подано 4 (чотири) пропозиції, а саме:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Сіті Буд», код ЄДРПОУ: 35148645.
2. ДП «Сітібуд» ПрАТ «Будівельник-14», код ЄДРПОУ: 32458745.
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «І. Б. К. Девелопмент», код ЄДРПОУ: 38831585.
4. ТОВ «ФПК-Портал-Буд», код ЄДРПОУ: 32771651.
За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Гагаріна, 4-а в с. Сеньківка Бориспільського району Київської області (коригування)» ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 – Реконструкція, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013», Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-27-013891-b була пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «І. Б. К. Девелопмент», на суму 9283851.60 грн.
Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «І. Б. К. Девелопмент», на суму 9283851.60 грн. замовник визначив його переможцем процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель, переговорних процедур Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради Київської області від 18.06.2021 № 19.
Наступною тендерною пропозицією з переліку учасників, що допущені до оцінки та вважалася найбільш економічно вигідною, у разі відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «І. Б. К. Девелопмент», на суму 9283851.60 грн. була пропозиція ДП «Сітібуд» ПрАТ «Будівельник-14», на суму 9380553.60 грн., але, згідно з інформацією електронної системи закупівель – учасник ДП «Сітібуд» ПрАТ «Будівельник-14» не розглядався, а тому, в розумінні ч. 4 ст. 33 Закону ДП «Сітібуд» ПрАТ «Будівельник-14» не може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, тому що його пропозиція не розглядалась замовником.
Враховуючи вищевикладене, замовник не може задовольнити вимогу про усунення порушень законодавства про закупівлю від учасника, пропозиція якого не розглядалась.
Уповноважена особа,
відповідальна за організацію
та проведення процедур закупівель,
переговорних процедур
УКБ Бориспільської міської ради Руслан ГОЛОВКІН
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА про усунення порушень
Номер:
ddb5b170b5db4b6283a26a8dc5927349
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-013891-b.c1
Назва:
ВИМОГА про усунення порушень
Вимога:
№109 від 01.06.2021р.
Тендерний комітет
Управління капітального будівництва
Бориспільської міської ради
Київської області
ВИМОГА
про усунення порушень
Згідно до тендерної документації на закупівлю робіт по «Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Гагаріна, 4-а в с. Сеньківка Бориспільського району Київської області (коригування)» ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 – Реконструкція ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, яку надало Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради Київської області від 27 травня 2021, надалі – Замовник, вбачається:
1. У Додатку №1, п.2. – «Наявність у учасника кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у будівельній галузі, має складати не менше 42 працівників відповідної кваліфікації з урахуванням субпідрядників (у випадку їх залучення).»
2. У Додатку №1, п.3 – «Аналогічним вважається договір генерального підряду з реконструкції у медичних закладах (подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, виконання робіт з реконструкції, клас наслідків СС1 за 2019 - 2021 роки).»
Таким чином, з огляду тендерної документації вбачається невідповідність тендерної документації ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», далі - Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням, а саме:
- кількість працівників, задіяних при виконанні будівельних робіт визначається правилами внутрішнього розпорядку та штатним розкладом виконавця робіт, плануючи участь у тендері та склавши кошторис були враховані надані обсяги робіт для визначення нормативних трудовитрат. Виходячі з отриманної інформації, підрядник планує кількість людей у бригадах. Вона не обов’язково буде щодня однакова і вона не може бути підпорядкована замовнику та не може їм вимагатися.
- Згідно листа Мінрегіонбуду від 08.08.2012 г. №7/17-12928 поняття реконструкції та капітального ремонту в рамках проведення робіт, що вказані у тендерній документації є тотожними, тому, якщо у Підрядника є досвід виконання капітальних ремонтів аналогічних за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, Замовник не повинен визначати в оголошенні подання аналогічних договорів з реконструкції. Також, якщо підрядник виконував Договора субпідряду аналогічні за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, то він має досвід виконання аналогічних Договорів і замовник не повинен визначати Договора генпідряду, як аналогічні Договора.
Враховуючи на вищевказане ТОВ «Атіс+1» вважає, що дані вимоги у тендерній документації – дискримінаційні, та вимагає:
1. Виключити наявність обмеження у кількості працівників, наведених у Додатку №1, п.2. тендерної документації;
2. Виключити наявність обмеження на виконання аналогічних договорів генерального підряду з реконструкції, та замінити на поняття «Виконання аналогічних договорів підряду аналогічних за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі ».
З повагою, Директор ТОВ «Атіс+1» Федоренко І.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 01.06.2021 18:18
- Відповідь на Вимогу (Скаргу) 04.06.2021 17:17
Дата подачі:
01.06.2021 18:18
Вирішення:
Директору ТОВ «АТІС+1»
Федоренко І.О.
вул. Бежівка, 35,
м. Бориспіль,
Київська область,
08300
Відповідь на Вимогу (Скаргу)
про усунення порушень
від 01.06.2021 № 109
ID: UA-2021-05-27-013891-В.C1
Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель, переговорних процедур Управління капітального будівництва міської ради (надалі – Уповноважена особа), розглянувши Вимогу (Скаргу) про усунення порушень від 01.06.2021 № 109 ID: UA-2021-05-27-013891-В.C1, подану в період уточнень в рамках оголошення про проведення закупівлі: «Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Гагаріна, 4-а в с. Сеньківка Бориспільського району Київської області (коригування)» ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 – Реконструкція, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-27-013891-b), повідомляє наступне.
Згідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Окрім цього, відповідно до умов тендерної документації по закупівлі: «Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Гагаріна, 4-а в с. Сеньківка Бориспільського району Київської області (коригування)» ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 – Реконструкція, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-27-013891-b) (надалі – ТД) Учасник має надати в складі своєї тендерної пропозиції протокол, який підтверджує ознайомлення учасника з проектною документацією (з підписами представників учасника та замовника із зазначенням посади, прізвища та дати).
Згідно з Розділом 13 «Потреба в кадрах» Проекта організації будівництва проектної документації «Реконструкція амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Гагаріна, 4-а в с. Сеньківка Бориспільського району Київської області (коригування)», кількість працюючих на об’єкті в добу: 42 чол.
Тобто зазначена в ТД вимога щодо наявності у учасника саме такої кількості працівників це не вигадка (забаганка) Замовника, а кількість працівників, яка розрахована проектувальником та необхідна для своєчасного виконання робіт при реалізації проекта (реконструкції об’єкта), що є дуже важливим для головного розпорядника бюджетних коштів.
Але, враховуючи, що кількість працюючих на об’єкті не обов’язково буде щодня однакова Замовником вирішено внести зміни до ТД в частині чіткого визначення кількості працюючих на об’єкті в добу, одночасно з внесенням до ТД додаткових змін, які дадуть можливість Замовнику при подальшому розгляді тендерних пропозицій учасників визначити можливість виконати таким учасником роботи по об’єкту у визначений проектною документацією, ТД та договором строк.
Згідно з листом Мінрегіону від 08.08.2012 № 7/17-12928, на який містилось посилання у Вимозі, а саме в абзаці 9 зазначено, що у разі, коли планується зміна геометричних параметрів об'єкта, такі роботи слід кваліфікувати як реконструкцію, що також підтверджується рішенням Господарського суду міста Києва від 04.10.2016 у справі № 915/78/14.
В абзаці 10 вищезазначеного листа Мінрегіону зазначено, що, виходячи з термінологічних визначень та з урахуванням характеру робіт, що планується виконувати, замовник разом з проектною організацією визначають вид будівництва.
Назва закупівлі (виду будівництва) визначена проектантом та замовником саме, як реконструкція (згідно з проектно-кошторисною документацією по об’єкту).
Тому стосовно зазначеного твердження у Вимозі щодо тотожності понять реконструкції та капітального ремонту Замовник не погоджується та не вносить зміни до ТД в цій частині.
В частині ТД щодо генерального підряду слід зазначити наступне.
Генеральний підрядник – особа, яка може виконувати роботи відповідно до договору підряду шляхом залучення інших осіб (субпідрядників).
Генпідрядник відповідає перед замовником за виконання всього комплексу робіт, встановлених договором.
На відміну від субпідрядника, генпідрядник має створити та передати замовнику весь об’єкт в цілому, а не виконати окремі роботи.
Як правило, Субпідрядник наймається для виконання конкретних робіт. Хоча не рідко субпідрядник може займатися так само проектуванням, будівельно-монтажними, оздоблювальними та іншими роботами. Найчастіше основне завдання фірми субпідрядника надати висококласних майстрів в достатньому обсязі для виконання завдання в найкоротші терміни за завданням генпідрядника
Генеральний підрядник бере відповідальність за якість і терміни виконання замовлення і є головною відповідальною особою при виконанні умов договорів.
Відповідно до ч. 2 ст. 319 Господарського кодексу України Підрядник має право за згодою замовника залучати до виконання договору як третіх осіб субпідрядників, на умовах укладених з ними субпідрядних договорів, відповідаючи перед замовником за результати їх роботи. У цьому випадку підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядниками - як замовник.
Тобто Генпідряд – відповідальність за організацію та виконання всього комплексу робіт, а субпідряд залучається для проведення окремих видів робіт (вузька спеціалізація) та/або для часткового виконання робіт за договором, а для Замовника важлива наявність кваліфікації в Учасника для виконання всього комплексу робіт відповідно до проектно-кошторисної документації, тому стосовно зазначеного твердження у Вимозі щодо аналогічності виконання договорів субпідряду та виконання договорів генпідряду Замовник не погоджується та не вносить зміни до ТД в цій частині.
Наявність інформації про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) саме генерального підряду з реконструкції для замовника є підтвердженням того, що аналогічний договір учасника виконано з дотриманням всіх актуальних вимог будівельних норм, стандартів і правил, будівельні матеріали, вироби і конструкції, що використано під час будівництва об’єктів, відповідають всім вимогам стандартів, норм і правил згідно із діючим законодавством, об’єкт перевірено контролюючими органами, згідно їх повноважень, і визначено як надійний та безпечний для експлуатації.
Зазначена вимога тендерної документації не є такою, що обмежуює конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки не суперечить чинному законодавству, а надає замовнику (головному розпоряднику бюджетних коштів) можливість обрати надійного виконавця робіт, який має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, роботи за якими виконано якісно і з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, стандартів і правил.
Встановлена ТД наявність виконання аналогічного(-их) договору(-ів) саме генерального підряду з реконструкції не може бути проблемним для стабільного працюючих спеціалізованих виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у даній закупівлі та готові разом з замовником нести спільну відповідальність за забезпечення безпеки та комфортне перебування на території закладу охорони здоров’я.
Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт.
Відповідність учасника зазначеній вимозі ТД є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником.
Тобто, саме відсутність відповідного досвіду та достатньої кваліфікації учасника з виконання аналогічних договорів впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання.
Як результат, це невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт.
Окрім цього, наявність інформації про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) саме генерального підряду з реконструкції надає замовнику впевненість у тому, що переможець вищевказаної процедури закупівлі належним чином виконає замовлення шляхом якісного та своєчасного виконання робіт із чітким дотриманням технологічних процесів, встановлених державними стандартами України, що дозволить досягти поставленої мети та не призведе до зриву будівельного сезону.
Виконання всього комплексу робіт за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань та досвіду у виконанні лише ключових видів робіт та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації.
На переконання судових органів у кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Тобто замовником не встановлено жодних дискримінаціних вимог, адже наша вимога така, яку може легко виконати більше ніж 2 (два) підрядники в Україні.
Це не специфічний вид робіт, у якому є обмежене коло виконавців аби стверджувати, що така вимога є дискримінацією.
Враховуючи вищевикладене, рішення щодо включення даних вимог до ТД є правомірним та не містить дискримінаційних вимог.
Уповноважена особа,
відповідальна за організацію
та проведення процедур закупівель,
переговорних процедур
УКБ Бориспільської міської ради Руслан ГОЛОВКІН
Статус вимоги:
Задоволено