• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Мікроконтролери

код ДК 021:2015 : 31730000-2 Електротехнічне обладнання

Торги не відбулися

8 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43.00 UAH
Період оскарження: 27.05.2021 17:12 - 02.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Скасувати рішення про дискваліфікацію та визнати переможцем.

Номер: e77819e89c2a46ac9a61f34c3a73b8f5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-27-013548-b.b1
Назва: Скасувати рішення про дискваліфікацію та визнати переможцем.
Вимога:
Посилання на те що "- Учасник не надав завірену копію паспорту та ідентифікаційного номера підписанга договору згідно вимог Оголошення про проведення закупівлі;" є нікчемним, оскільки згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Згідно з Законом України “Про захист персональних даних” у сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки. Замовник не запитував дозволу такого дозволу. Учасник не дає такого дозволу. Ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України "Про інформацію", статтю 6 Закону України "Про захист персональних даних" та статтю 32 Конституції України. Водночас в частині одинадцять статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" вказано що "відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником". Примусова вимога надати добровільну "згоду використання персональних даних фізичної особи" в ситуації коли таке використання персональних дани законом непередбачено, є актом примусу та нехтування конституціїних прав громадян з опесередкованою погрозою незаконної дискваліфікації та дискримінації учаника та Громадянина реалізації своїх прав в порядку Закону України "Про публічні закупівлі", що можна вважати актом правового свавілля та насилля. Роз'яснення на Прозорро: https://infobox.prozorro.org/articles/yak-postachalniku-zahistiti-svoji-personalni-dani Окрім того практика збору персональних даних не є сталою практикою Замовника, оскільки наприклад у вимогах до відкритих торгів (наприклад UA-2021-06-11-002776-c) така вимога відсутня, що свідчить про правову маніпуляцію та зловживанням тим що допорогові закупівлі не пілдлягають оскарженню до АМКУ. Посилання на те що "- Учасник не надав Відомості про учасника процедури закупівлі згідно вимог Оголошення про проведення закупівлі." - Твердження не відповідає дійсності. Інформація подана у формі "Цінова пропозиція", формальний відступ від Форми замовника не є підставою до відхилення пропозиції. Окрім того, звертаємо увагу на те, що за однакових за переліком та способом оформлення, змісту (окрім безпосередньо назви товару та його ціни) документів що поданих Учасником у двох закупівлях в один день, з різницею 30хв, Замовник приймає протилежні рішення: Дискваліфіковано(UA-2021-05-27-013548-b) та Визнати переможцем (UA-2021-05-27-013584-b). Це свідчить про правозастосування норм закону, власних правил та переконань випадковим чином.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.