-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба морська, випотрошена, заморожена, бех голови - хек)
Завершена
44 640.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 223.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 223.20 UAH
Період оскарження:
27.05.2021 16:39 - 25.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо результатів кваліфікації
Номер:
42e3661bbfef4ef7aea091e3b862e996
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-002930-a.c1
Назва:
Вимога щодо результатів кваліфікації
Вимога:
ВИМОГА. У червні 2021 року Вами було оголошено спрощену закупівлю код за ДК 021:2015 код 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба морська, випотрошена, заморожена, без голови – хек) у кількості 496 кг.
В оголошені про проведення спрощеної закупівлі Вами було визначені умови проведення тендеру, очікувану вартість предмета закупівлі, умови укладення договору та термін його дії, порядок оплати та вимоги до поставки. Крім того, в оголошенні конкретизовано вимоги до предмета закупівлі та учасника.
Учасником - ФОП Кудряшова С.Ф. було підготовлено повний пакет документів, що вимагався згідно оголошення, сформовано ціну пропозиції та подано пропозицію через електронний майданчик учасника публічних закупівель.
1 липня 2021 року відбувся аукціон, за результатами якого, ФОП Кудряшова С.Ф. запропонувала найнижчу ціну – 39928 грн., що на 11 % нижче від очікуваної вартості. При цьому, ще одна пропозиція від ФОП Орел В.В. була вищою за ціною і склала – 44144 грн., що лише на 1,1% нижче від очікуваної вартості.
Тобто, пропозиція ФОП Орел В.В. була вищою від пропозиції ФОП Кудряшова С.Ф. на 10%.
Однак, 02.07.2021 року, відповідно до протоколу №37 уповноваженої особи Романік Ю.М., пропозицію ФОП Кудряшова С.Ф. відхилено з мотивацією, що:
- відгуки не відповідають встановленим вимогам, не містять номера договору, суму договору, якість поставки товару і посилання на публічне розміщення договору;
- довідка про санобробку (акт виконання послуг) датована 15.03.2021 р. не відповідає вимогам, оскільки є простроченою. Санобробка має здійснюватись 1 раз на місяць, а по поставці швидкопсуючих продуктів – 1 раз на 10 днів.
- медичні книжки не мають фото, а саме: Коморченко В.А., Маліновський С.А., Шевчук С.В., Киржа С.А.
Крім того, 02.07.2021 року, відповідно до протоколу №38 уповноваженої особи Романік Ю.М., пропозицію ФОП Орел В.В., визнано найбільш економічно вигідною та визначено ФОП Орел В.В. переможцем.
Розглянувши вищевказані протоколи, ФОП Кудряшова С.Ф. вважає рішення про відхилення пропозиції та визначення переможця незаконними, а протоколи невмотивованими та необґрунтованими виходячи з наступного.
По – перше, в протоколі №37 допущено грубе порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки, стаття 31 Закону України «Про публічні закупівлі» містить виключний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції, жодна з яких, не лише не вказана, як підстава для відхилення пропозиції ФОП Кудряшова С.Ф., протокол №37 взагалі не містить посилання на статтю 31 Закону України «Про публічні закупівлі», на жоден її пункт чи частину. Єдина згадка про статтю 31 Закону України «Про публічні закупівлі» міститься в протоколі №38 (визначення переможцем ФОП Орел В.В.).
По-друге, мотивація, щодо невідповідності листів відгуків ФОП Кудряшова С.Ф. є такою, що не відповідає дійсності, оскільки:
- тендерна документація не містила окремої затвердженої форми-вимоги до листів відгуків;
- ФОП Кудряшовою С.Ф. подано замовнику, завантажено в систему, листи-відгуки від юридичних осіб, нинішніх замовників/покупців (зразок листа-відгука був завантажений із платформи Prozorro);
- учасником/ФОП Кудряшовою С.Ф. подано замовнику, завантажено в систему, довідку, яка містить посилання на предмет договору, суму договору, вартість договору, відомості про замовника, стан виконання договорів, а також довідку про належне виконання усіх попередніх договорів та відсутність таких, що достроково розірвані з підстав неналежного виконання;
- ФОП Кудряшовою С.Ф. подано замовнику, завантажено в систему завірені належним чином копії чинних договорів, які містять інформацію про предмет, сторони, суму договору та його реквізити.
Враховуючи викладене вище, ще раз, повторно, завантажуємо дані документи в додатку до вимоги.
По-третє, підстава для дискваліфікації, з мотивацією про прострочення довідки про санобробку (акт виконання послуг) є такою, що не відповідає вимогам чинного законодавства України, оскільки, жодна чинна норма законодавства України не містить вимоги виконувати санобробку 1 раз на місяць, а по поставці швидкопсуючих продуктів – 1 раз на 10 днів.
Єдині гігієнічні вимоги до транспортних засобів, що здійснюють перевезення харчових продуктів, передбачені статтею 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» «Стаття 44. Гігієнічні вимоги до транспортних засобів
1. Оператори ринку використовують лише транспортні засоби, що відповідають таким вимогам:
1) транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію;
2) якщо використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення нехарчових продуктів може призвести до забруднення харчового продукту, для перевезення якого вони можуть потім застосовуватися, вони використовуються тільки для перевезення харчових продуктів;
3) у разі одночасного використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення харчових та нехарчових продуктів або у разі одночасного перевезення різних харчових продуктів забезпечується таке розділення продуктів, що унеможливлює їх забруднення. Для уникнення ризику забруднення забезпечується результативне очищення зазначених транспортних засобів та/або контейнерів перед кожним наступним завантаженням;
4) перевезення рідких, гранульованих, порошкових харчових продуктів здійснюється в ємностях та/або контейнерах/танкерах, передбачених для перевезення тільки харчових продуктів. Зазначені ємності та/або контейнери/танкери чітко промарковані державною мовою, що вказує на їх використання виключно для перевезення харчових продуктів, або мають маркування "тільки для харчових продуктів";
5) харчові продукти розміщуються у транспортних засобах та/або контейнерах таким чином, щоб мінімізувати ризик їх забруднення.»
Автомобіль, що використовується ФОП Кудряшовою С.Ф., для такого виду перевезень, використовується лише для перевезення харчових продуктів, більш того, харчових продуктів, які потребуються відповідного температурного режиму. Відповідно до завантажених документів, даний автомобіль – ізотермічний фургон з морозильною камерою, яка забезпечує температурний режим транспортування від 0 град. до – 20 град., про що замовнику подано, завантажено в систему, довідку та відповідний гарантійний лист (додаємо до вимоги).
По-четверте, відсутність фотографій на медичних книжках декількох працівників ФОП Кудряшова С.Ф., як підстава для дискваліфікації, не ґрунтується на вимогах Інструкції
щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 №150 (далі – Інструкція). Так, жоден пункт чи підпункт даної Інструкції не містить вимоги до наявності фотографії. Більше того, пункт 4 Інструкції передбачає, що на титульній сторінці форми № 1-ОМК зазначаються лише прізвище, ім'я та по батькові оглянутої особи.
Щодо порушень, які були допущені ФОП Орел В.В.
ФОП Орел В.В. не відповідає кваліфікаційним критеріям виходячи з вимог абз.1 пункту ІІІ Додатку 1 тендерної документації, оскільки:
- не має у власності чи оренді складських приміщень, що підтвердив у довідці;
- не має найнятих працівників, а виходячи з довідки, виконує роботу водія, експедитора, вантажника самостійно;
- не надав гарантійного листа про можливість виконання умов договору та належне виконання поставки товару у визначені в договорі та Додатку 5 заклади (13 закладів) при відсутності матеріально-технічної бази та працівників;
- має в користуванні автомобіль вантажний малотоннажний без холодильного обладнання і начебто, має здійснювати поставку риби в заклади освіти шляхом прямих поставок, при цьому подає декларацію виробника, який знаходиться в місті Київ. Вказане, свідчить про неможливість дотримання ФОП Орел В.В. вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004р. №1591 "Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах" (додаток 4) щодо організації харчування вихованців шкіл-інтернатів, виконання денних натуральних продуктових норм на одну дитину (по віковим групам), з метою упорядкування контролю за постачанням продукції в навчальні та оздоровчі заклади замовлений товар відповідатиме показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ТУ та ДСТУ (Наказ МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/ 227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», Наказ МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 року №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», ДСП «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей» затверджені Наказом МОЗ України від 01.08.2013 року № 678, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997року №771/97-ВР (зі змінами)), “Інструкції з організації харчування дітей в дошкільних навчальних закладах” від 17.04.2006 р. №298/227 .
Із вищенаведеного слідує, що найбільш економічно вигідною пропозицією та переможцем даного тендеру визначено учасника, який:
- запропоновував вищу ціну;
- не має у власності чи користуванні складських приміщень;
- не має найманих працівників;
- здійснюватиме поставку риби в 13 освітніх закладів Рокитнянщини автомобілем без холодильного обладнання.
Враховуючи викладене вище, ФОП Кудряшова С.Ф. категорично не погоджується із дискваліфікацією, результатами визначення переможця даного тендеру та наполягає скасувати протоколи від 02.07.2021 №37, від 02.07.2021 №38 і повернути пропозицію ФОП Кудряшової С.Ф. до розгляду.
Пов'язані документи:
Учасник
- відгук.pdf 05.07.2021 23:04
- Лист відгук Кожанка.jpg 05.07.2021 23:04
- Дов. по догов..jpg 05.07.2021 23:04
- довідка по аналог. догов..pdf 05.07.2021 23:04
- Аналог. договір 1.pdf 05.07.2021 23:04
- Аналог. договір 2.pdf 05.07.2021 23:04
- довідка по матер.тех. базі.pdf 05.07.2021 23:04
- лист гар. мат бази тендер.jpg 05.07.2021 23:04
- Гаран. про відпов.товару нормат.актам.jpg 05.07.2021 23:04
- Довід.по працівникам.pdf 05.07.2021 23:04
- протокол 06.07.2021 16:53
Дата подачі:
05.07.2021 23:04
Вирішення:
Шановний Скаржник!
Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне:
У червні 2021 року нами було оголошено спрощену закупівлю код за ДК 021:2015 код 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба морська, випотрошена, заморожена, без голови – хек) у кількості 496 кг.
Звертаємо вашу увагу на те, що так як Ви і зазначаєте у своїй вимозі, в оголошені про проведення спрощеної закупівлі нами було визначені умови проведення процедури закупівлі, очікувану вартість предмета закупівлі, умови укладення договору та термін його дії, порядок оплати та вимоги до поставки. Крім того, в оголошенні нами було конкретизовано вимоги до предмета закупівлі та учасника.
Пропозицію ФОП Кудряшова С.Ф. відхилено з наступних причин:
1. Відгуки не відповідають встановленим вимогам, не містять номера договору, суму договору, якість поставки товару і посилання на публічне розміщення договору. Замовником чітко прописано вимоги до відгуків в оголошенні, а саме в Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» в розділі ІІ. зазначено: « Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме, наявність власного досвіду виконання аналогічного* договору щодо предмету закупівлі з дотриманням вимог замовника згідно такого договору не менше 3-х аналогічних договорів з додатками, скановану копію з оригіналу позитивного відгуку щодо виконання аналогічного договору від замовника .
*Аналогічним, у розумінні цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є договір на постачання предмету закупівлі (продуктів харчування) до закладів освіти, який вказано в Додатку 2 до Оголошення для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель. Відгук повинен містити в собі реквізити договору: номер, дату укладання, предмет договору, суму виконання та повноту і якість поставки товару, посилання на публічне розміщення та підтвердження його виконання в повному обсязі. Учасником ФОП Кудряшова С.Ф ніби навмисно проігноровано дану вимогу, оскільки надано незрозумілі листи-відгуки від контрагентів без належного оформлення та без врахування вимог замовника, що стало причиною дискваліфікації учасника та невідповідності його пропозиції вимогам оголошення замовника.
2) Стосовно другого пункту причин відхилення: Замовником в цьому ж Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» в розділі ІІІ. зазначено, що вимагається подання у складі пропозицій довідки про санітарну обробку зазначеного вище (тобто в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для постачання товару) транспортного засобу.
Враховуючи, що санітарна обробка транспорту (дезінфекція транспортних засобів) – є одним із важливих дезінфекційних заходів, з метою безпеки та захисту від особливих небезпечних мікроорганізмів та збудників інфекційних захворювань при транспортуванні вантажів, та довідка про санітарну обробку транспортного засобу або документ, який підтверджує виконання договору про дезінфекцію транспортного засобу, надається учасником для підтвердження дотримання Учасником вимог ст. 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року, а саме використання транспортних засобів та/або контейнерів, що використовуються для перевезення харчових продуктів, які є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію, замовник звертає максимум уваги на частоту проведення санобробки. В даному випадку санітарна обробка (дезінфекція) транспортного засобу проводилася 15.03.2021року , це більше навіть ніж 3 місяці (квартал) по тому. Що є недопустимим при поставці продуктів харчування, особливо риби та рибопродуктів заморожених!
3) Стосовно не згоди скаржника з причиною відхилення, що медичні книжки працівників не мають фото, а саме таких як: Коморченко В.А., Маліновський С.А., Шевчук С.В.,
Киржа С.А., повідомляємо, що форма № 1-ОМК «Особиста медична книжка» або ж ОМК «Особова медична книжка» – це офіційний медичний документ для роботи в Україні, містить дані про проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій і студентів, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб. Форма
№ 1-ОМК заповнюється посадовою особою медичної комісії закладу охорони здоров’я. Усі особи, що проходять обов’язковий медогляд, зобов’язані отримати особисту медичну книжку нового зразка (Форма № 1-ОМК), основна відмінність якої – наскрізний номер та голограма. Придбати його можна тільки у медичних установах, які проводять медичний огляд. При собі потрібно мати документ, що посвідчує особу та фотографію розміром 3х4 сантиметрів. Тобто, без фотографії особи, яка проходить медичний огляд, медична книжка не вважається чинною, оскільки відсутнє фото, що посвідчує особу, яка проходить медичний огляд. Наявність правильно оформленої санітарної книжки – контрольована процедура, і її відсутність загрожує суворим покаранням аж до кримінальної відповідальності.
Причини дискваліфікації є мотивованими та обґрунтованими!
Додатково!!!! Оскільки надійшла вимога від ФОП Кудряшової С.Ф. стосовно неправомірної дискваліфікації її як учасника процедури закупівлі ДК 021:2015 код 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба морська, випотрошена, заморожена, без голови – хек) повідомляємо, що замовником після складання протоколу було виявлено ще ряд причин, що свідчать про невідповідність пропозиції ФОП
Кудряшова С.Ф. умовам оголошення спрощеної процедури оголошення ДК 021:2015 код 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба морська, випотрошена, заморожена, без голови – хек), а саме :
Вимога оголошення Причина дискваліфікації учасника Примітки
Розділ ІІ Додатку №1 до оголошення « Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме, наявність власного досвіду виконання аналогічного* договору щодо предмету закупівлі з дотриманням вимог замовника згідно такого договору не менше 3-х аналогічних договорів з додатками, скановану копію з оригіналу позитивного відгуку щодо виконання аналогічного договору від замовника .» Учасник ФОП Кудряшова С.Ф. надає довідку про наявність виконання аналогічних договорів в кількості всього двох незважаючи на вимогу замовника « не менше трьох». Проігноровано вимогу замовника
Пункт 4. Розділу І Додатку №1 до оголошення «Відомості про керівника та/або особу(-іб) (довідка в довільній формі), якій (-им) надано право підпису документів пропозиції закупівлі та право на укладання договору за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень), посади, інформації про наявність/відсутність обмежень на вчинення правочинів, зразку (ів) підпису кожної особи, зазначеної в довідці). Надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника спрощеної закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору: наказ, протокол загальних зборів/рішення засновника.» Відсутній документ Проігноровано вимогу замовника
Пункт 6. Додатку №1 до оголошення «Інша інформація» «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.» Відсутній документ Проігноровано вимогу замовника
З вищевикладеного замовник Відділ освіти Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області не може прийняти рішення про скасування протоколу №37 від 02.07.2021року та залишає своє рішення стосовно учасника ФОП Кудряшова С.Ф. незмінним.
Стосовно вимоги щодо неправомірного визнання переможцем учасника ФОП Орел В’ячеслава Вікторовича:
Розглянувши вимогу щодо порушень, які ніби то були допущені ФОП Орел В.В. при поданні пропозиції на думку ФОП Кудряшова С.Ф.:
1. ФОП Орел В.В. не відповідає кваліфікаційним критеріям виходячи з вимог абз.1 пункту ІІІ Додатку 1 тендерної документації, оскільки:- не має у власності чи оренді складських приміщень, що підтвердив у довідці» - повідомляємо, що замовник не вимагає в оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі на ДК 021:2015 код 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба морська, випотрошена, заморожена, без голови – хек) наявність складських приміщень в учасника, про що учасник ФОП Орел В.В. і надає пояснення. Відсутня причина дискваліфікації як учасника.
2. ФОП Орел В.В. не має найнятих працівників, а виходячи з довідки, виконує роботу водія, експедитора, вантажника самостійно» - повідомляємо, що знову ж таки відсутня вимога замовника стосовно наявності працівників в учасника,. ФОП Орел В.В. зазначив в довідці, що не залучає до поставок продукції інших осіб, в тому числі найманих працівників. Орел В’ячеслав Вікторович особисто здійснюватиме доставку товару і відповідні розвантажувальні роботи, тобто водій, експедитор і вантажник в одній особі. В наявності має медичну довідку з пройденими необхідними медичними оглядами.». Відсутня причина дискваліфікації.
3. ФОП Орел В.В. не надав гарантійного листа про можливість виконання умов договору та належне виконання поставки товару у визначені в договорі та Додатку 5 заклади (13 закладів) при відсутності матеріально-технічної бази та працівників» - Замовник не вимагає наявності в складі пропозиції учасників гарантійний лист про можливість виконання умов договору та належне виконання поставки товару у визначені в договорі та Додатку 5 заклади (13 закладів) при відсутності матеріально-технічної бази та працівників! Замовник виклав Додаток № 5 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі для ознайомлення учасниками з умовами поставки товару! – Відсутні причини для відхилення пропозиції учасника ФОП Орел В.В.
4.ФОП Орел В.В. має в користуванні автомобіль вантажний малотоннажний без холодильного обладнання і начебто, має здійснювати поставку риби в заклади освіти шляхом прямих поставок, при цьому подає декларацію виробника, який знаходиться в місті Київ. Вказане, свідчить про неможливість дотримання ФОП Орел В.В. вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004р. №1591 "Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах" (додаток 4) щодо організації харчування вихованців шкіл-інтернатів, виконання денних натуральних продуктових норм на одну дитину (по віковим групам), з метою упорядкування контролю за постачанням продукції в навчальні та оздоровчі заклади замовлений товар відповідатиме показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ТУ та ДСТУ (Наказ МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 року № 298/ 227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», Наказ МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 року №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», ДСП «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей» затверджені Наказом МОЗ України від 01.08.2013 року № 678, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997року №771/97-ВР (зі змінами)), “Інструкції з організації харчування дітей в дошкільних навчальних закладах” від 17.04.2006 р. №298/227 .» - Повідомляємо, що в оголошенні замовника відсутня вимога про наявність саме спеціального автотранспорту з холодильним обладнанням чи ізотермічним фургоном для постачання предмету закупівлі. Тому відсутні причини щодо дискваліфікації учасника ФОП Орел В.В. та визнання його пропозиції невідповідною вимогам оголошення неможлива.
Враховуючи вищевикладене, залишаємо своєї рішення незмінними і вважаємо вимогу скаржника необґрунтованою та безпідставною .
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.07.2021 16:54