-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Менделєєва в с.Зарванці Вінницького району, Вінницької області.
Завершена
1 149 522.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 747.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 747.61 UAH
Період оскарження:
27.05.2021 16:15 - 02.06.2021 16:10
Вимога
Відхилено
Оскарження кваліфікації UA-2021-05-27-012227-b
Номер:
a854a0b7e97b4d1fbde0e42a21f09e16
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-012227-b.a3
Назва:
Оскарження кваліфікації UA-2021-05-27-012227-b
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТУР – БУД» брало участь у спрощеній закупівлі по предмету закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Менделєєва в с. Зарванці, Вінницького району, Вінницької області» (ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
За результатами Аукціону учасником було запропоновано найбільш економічну вигідну ціну пропозиції 1086937,39 грн. (Один мільйон вісімдесят шість тисяч дев’ятсот тридцять сім гривень 39 коп).
Проте, уповноваженою особою Відділу управління майном архітектури і будівництва Якушинецької сільської ради, Єдинач Оленою Сергіївною 10 червня 2021 о 10:42 було розміщено протокол №86 від 10.06.2021 року , щодо відхилення пропозиції ТОВ «АРТУР – БУД», оскільки визнано такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме не надання підтвердження досвіду працівників, зазначено в Додатку 2 до Оголошення.
ТОВ «АРТУР – БУД», повідомляє, що відхилення нашої пропозиції є некоректним, та порушує дотримання принципів, щодо добросовісної конкуренції серед учасників.
Зважаючи на вище викладене, просимо надати аргументацію, щодо причин невідповідності його пропозиції умовам визначеним в Оголошені.
Оскільки на підставі Розділу 2 Оголошення про закупівлю послуг «ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи на поточний ремонт (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Минделєєва в с. Зарванці, Вінницького району, Вінницької області) Учасник зобов’язаний подати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
В довідці необхідно зазначити наявність в учасника працівників, які працюють на підприємстві не менше 3-х років на посаді «робітник»
Для підтвердження досвіду надати копії трудових книжок, засвідченні уповноваженою посадовою особою учасника та скріплені печаткою (за наявності).
Відсутність на підприємстві працівників зі стажем роботи менше трьох років на посаді «робітник» розцінюється як невідповідність кваліфікаційним критеріям.
Для підтвердження інформації про наявність працівників, учасник повинен надати:
- трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії цивільно-правових договорів.
Для підтвердження наявності працівників надати Додаток 4 ДФ до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків- фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, за останній звітній період .
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТУР – БУД» повідомляє , що в складі пропозиції були надані документи для підтвердження працівників відповідної кваліфікації, а саме накази про призначення та цивільно – правові договори, також товариство надало роз’яснення, щодо Додатку 4 ДФ до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, за останній звітній період .
На підставі Наказу № 773 Міністерства Фінансів України від 15.12.2020 року Додатку 4 ДФ до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, за останній звітній період даний додаток подається зі звітного І кварталу 2021 року. Оскільки дорожні роботи носять сезонний характер то в період з січня 2021 року по квітень 2021 року ТОВ «АРТУР – БУД» не проводив діяльність з огляду на це була відсутня потреба в праці найманих працівників тому в Додатку 4 ДФ відсутні відомості про працівників. На даний час ТОВ «АРТУР – БУД» має кваліфікований персонал для виконання дорожніх робіт.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником порушено п. 3.4.5. ч. 1 ст 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них на підставі ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до ч. 5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТУР – БУД», зареєстровано 02.09.2019 року, що не унеможливлює підтвердити працівників зі стажем роботи менше трьох років на посаді «Робітник».
Тому вимога Замовника «Відсутність на підприємстві працівників зі стажем роботи менше трьох років на посаді «робітник» розцінюється як невідповідність кваліфікаційним критеріям» призводить до дискримінації ТОВ «АРТУР – БУД».
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТУР – БУД» брало участь у спрощеній закупівлі по предмету закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Менделєєва в с. Зарванці, Вінницького району, Вінницької області» (ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
За результатами Аукціону учасником було запропоновано найбільш економічну вигідну ціну пропозиції 1086937,39 грн. (Один мільйон вісімдесят шість тисяч дев’ятсот тридцять сім гривень 39 коп).
Проте, уповноваженою особою Відділу управління майном архітектури і будівництва Якушинецької сільської ради, Єдинач Оленою Сергіївною 10 червня 2021 о 10:42 було розміщено протокол №86 від 10.06.2021 року , щодо відхилення пропозиції ТОВ «АРТУР – БУД», оскільки визнано такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме не надання підтвердження досвіду працівників, зазначено в Додатку 2 до Оголошення.
Ми, ТОВ «АРТУР – БУД», повідомляє, що відхилення нашої пропозиції є некоректним, та порушує дотримання принципів, щодо добросовісної конкуренції серед учасників.
Зважаючи на вище викладене, просимо надати аргументацію, щодо причин невідповідності його пропозиції умовам визначеним в Оголошені.
Оскільки на підставі Розділу 2 Оголошення про закупівлю послуг «ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи на поточний ремонт (Капітальний ремонт дорожнього покриття по туп. Зелений в с. Зарванці, Вінницького району, Вінницької області) Учасник зобов’язаний подати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
В довідці необхідно зазначити наявність в учасника працівників, які працюють на підприємстві не менше 3-х років на посаді «робітник»
Для підтвердження досвіду надати копії трудових книжок, засвідченні уповноваженою посадовою особою учасника та скріплені печаткою (за наявності).
Відсутність на підприємстві працівників зі стажем роботи менше трьох років на посаді «робітник» розцінюється як невідповідність кваліфікаційним критеріям.
Для підтвердження інформації про наявність працівників, учасник повинен надати:
- трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії цивільно-правових договорів.
Для підтвердження наявності працівників надати Додаток 4 ДФ до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків- фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, за останній звітній період .
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРТУР – БУД» повідомляє , що в складі пропозиції були надані документи для підтвердження працівників відповідної кваліфікації, а саме накази про призначення та цивільно – правові договори, також товариство надало роз’яснення, щодо Додатку 4 ДФ до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, за останній звітній період .
На підставі Наказу № 773 Міністерства Фінансів України від 15.12.2020 року Додатку 4 ДФ до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, за останній звітній період даний додаток подається зі звітного І кварталу 2021 року. Оскільки дорожні роботи носять сезонний характер то в період з січня 2021 року по квітень 2021 року ТОВ «АРТУР – БУД» не проводив діяльність з огляду на це була відсутня потреба в праці найманих працівників тому в Додатку 4 ДФ відсутні відомості про працівників. На даний час ТОВ «АРТУР – БУД» має кваліфікований персонал для виконання дорожніх робіт.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником порушено п. 3.4.5. ч. 1 ст 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них на підставі ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до ч. 5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань Товариства з обмеженою відповідальністю «АРТУР – БУД», зареєстровано 02.09.2019 року, що не унеможливлює підтвердити працівників зі стажем роботи менше трьох років на посаді «Робітник».
Тому вимога Замовника «Відсутність на підприємстві працівників зі стажем роботи менше трьох років на посаді «робітник» розцінюється як невідповідність кваліфікаційним критеріям» призводить до дискримінації ТОВ «АРТУР – БУД».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.06.2021 13:17
Вирішення:
Для якісного виконання робіт Замовником відбирається кваліфікований підрядник з кваліфікованими працівниками, які мають достатній стаж роботи. Згідно статті 22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники самостійно встановлюють кваліфікаційні критерії до учасників .
З метою забезпечення виконання робіт належної якості та у встановлені терміни. Стаття 16 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним із таких критеріїв є наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхіднв знання та досвід виконання робіт.
На Вашу вимогу UA-2021-05-27-012227-b.a3 відповідаємо , будь яких порушення стосовно неподання Вами довідки 4-ДФ в протоколі про відхилення вашої пропозиції як підставу відхилення не вказано , згідно протоколу підставою відхилення Вашої пропозиції є ненадання підтвердження досвіду працівників зазначеного в додатку 2 Оголошення.
Так кваліфікаційними критеріями для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є :
- трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії цивільно-правових договорів.
- Для підтвердження наявності працівників надати Додаток 4 ДФ до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків- фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, за останній звітній період .
У той же час Учасник повинен був надати інформацію згідно таблиці Б, а саме «Довідка
про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» ,
На підтвердження даної вимоги Учасником надано довідку 15.1. вих № 616 від 04 червня 2021 року в якій вказано стаж роботи за спеціальністю дорожній робітник у Кривецького Василя Петровича – 4 роки, Кравчука Ігора Миколайовича – 3 роки, Барчишена Дмитра Петровича – 3 роки.
Згідно Оголошення про закупівлю необхідно було надати ;
- Для підтвердження досвіду надати копії трудових книжок, засвідченні уповноваженою посадовою особою учасника та скріплені печаткою (за наявності).
- Відсутність на підприємстві працівників зі стажем роботи менше трьох років на посаді «робітник» розцінюється як невідповідність кваліфікаційним критеріям.
Таким чином у Вашій пропозиції вказано працівників які мають необхідний досвід, але відсутнє підтвердження наявного досвіду копіями з трудових книжок, що є порушенням вимог Додатку 2 Оголошення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога, щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
b350c613d5d34f02929943c9b2105751
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-012227-b.c2
Назва:
Вимога, щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
З метою взяти участь у закупівлі UA-2021-05-27-012227-b , за результатами розгляду оголошення, а саме розділ 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників, встановленим кваліфікаційним критеріям», зазначено інформацію, яка є необґрунтованою та має дискримінаційні ознаки, а саме:
Таблиця Б: В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно зазначити наявність в учасника працівників, які працюють на підприємстві не менше 3-х років на посаді «робітник».
Варто зауважити, що для виконання робіт що є предметом закупівлі необхідні кваліфіковані працівники з досвідом роботи, але термін оформлення на підприємстві Учасника ніяк не впливає на якість виконання робіт.
Відповідно пункту 1 статті 5 основного Закону України «Про публічні закупівлі», (надалі – Закон), Закупівлі здійснюються за принципом, добросовісна конкуренція серед учасників
Але встановлення вимоги наявність в учасника працівників, які працюють на підприємстві не менше 3-х років на посаді «робітник», значно обмежує можливість взяти участь у закупівлі різних підприємств, які мають можливість виконати роботи якісно, вчасно у повному обсязі.
Відповідно пункту 2 статті 5 Закону Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Вимога Замовника щодо наявності в учасника працівників, які працюють на підприємстві не менше 3-х років на посаді «робітник», не дає можливість брати участь у процедурі на рівних умовах, тобто порушують Закон.
Звертаю Вашу увагу, що відповідно до пункту 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Встановлюючи вищезазначену вимогу до предмета закупівлі, Замовник порушує права учасників, бо суттєво зменшуєте можливість запропоновувати виконання робіт якісно, вчасно та відповідно технічним вимогам Оголошення.
Тому дані умови є дискримінаційними, не обґрунтованими, такими, що обмежують конкуренцію та порушують основний Закон України «Про публічні закупівлі». Голова ознака умов тендеру, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до Оголошення дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним виконавцям, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Державні закупівлі здійснюються відповідно Закону України “Про публічні закупівлі”, згідно основним принципам, які визначені статтею 5, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Враховуючи вище викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ
Внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі UA-2021-05-27-012227-b, на закупівлю Капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Менделєєва в с.Зарванці Вінницького району, Вінницької області. а саме в розділ 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників, встановленим кваліфікаційним критеріям»,та виключити умови що обмежують конкуренцію: - «наявність в учасника працівників, які працюють на підприємстві не менше 3-х років на посаді «робітник».
У разі не виправлення дискримінаційних, необґрунтованих вимог змушені будемо захищати свої права в досудових та/чи судових інстанціях.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2021 09:53
Вирішення:
Будівництво та ремонт доріг не тільки складні, а ще й суспільноважливі предмети закупівлі, адже кожен з нас щодня користується дорогами, які будують чи ремонтують. І від того наскільки якісно виконана робота буде залежати строк її експлуатації. А отже, для якісної роботи нам потрібен кваліфіковий підрядник з кваліфікованими працівниками, які мають достатній стаж роботи. Згідно статті 22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники самостійно встановлюють кваліфікаційні критерії до учасників З метою забезпечення виконання робіт належної якості та у встановлені терміни. Стаття 16 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
d86bf5cc7e2c4fa0823683259b17cea6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-012227-b.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Розділ 3 «Інструкція з підготовки пропозиції» зазначено, що у разі, якщо учасник відповіднот дот норм чинного законодавства не обов’язаний складати вказані документи то він надає лист-роз’яснення в довідьній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний НПА) неподання відповідних документів.
Таким чином ,враховуючи вищевикладене повідомляємо, що вимога щодо «Для підтвердження наявності працівників надати Додаток 4 ДФ до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків- фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, за останній звітній період » виконуватись не буде з огляду на наступне.
ФОРМА нового Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затверджена наказом Мінфіну від 15.12.2020 р. № 773. Цей наказ є чинним з 01.01.2021, але у відповідності до п. 3 цього Наказу розрахунок за новою формою ПЕРШИЙ РАЗ подається за I квартал 2021 року.
Згідно п. 1 Розділу ІІ «Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску», затвердженому Наказом Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України 15.12.2020 № 773) Податковий розрахунок подається ОДИН РАЗ за кожний квартал (податковий період) з розбивкою по місяцях звітного кварталу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. окремий розрахунок за календарний рік не подається.
З огляду на викладене, існує обов’язок вперше подати Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, в т.ч. додаток 4ДФ за підсумками І кварталу 2021 року в строк протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу (ТОБТО В СТРОК ДО 11 ТРАВНЯ 2021 РОКУ).
Таким чином, станом на 27.05.2021 року, тобто на момент оголошення даної закупівлі, Учасник подав Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, в т.ч. додаток 4ДФ за підсумками І кварталу 2021 року, але працівники туди не включені у зв’язку з тим, що прийняті на роботу 20 травня 2021 року.
Таким чином наступний податковий звіт подаватиметься до 11 серпня 2021 року, так як звіт передбачено подавати не щомісячно, а щоквартально.
Додатково повідомляємо, що згідно з ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником ГРУБО порушено п. 3, 4, 5 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні Закупівлі», а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні Закупівлі». Окрім того відповідно до ч. 5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі НЕ ПОВИННІ МІСТИТ ВИМОГ, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати зазначену вище вимогу В іншому випадку учасник гарантує зверненя до суду за захистом своїх порушених прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.05.2021 15:48
Вирішення:
Будівництво та ремонт доріг не тільки складні, а ще й суспільноважливі предмети закупівлі, адже кожен з нас щодня користується дорогами, які будують чи ремонтують. І від того наскільки якісно виконана робота буде залежати строк її експлуатації. А отже, для якісної роботи нам потрібен кваліфіковий підрядник з кваліфікованими працівниками, які мають достатній стаж роботи. Згідно статті 22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники самостійно встановлюють кваліфікаційні критерії до учасників З метою забезпечення виконання робіт належної якості та у встановлені терміни. Стаття 16 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Статус вимоги:
Відхилено