-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015 – 71220000-6 - послуги з архітектурного проектування (роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт вул. Канівська в м. Черкаси)
Місцезнаходження замовника: 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, к. 506; Вид закупівлі: передбачений абзацем третім п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону Інформація про мову, якою повинні готуватися пропозиції учасників - Звертаємо Вашу увагу, що вся детальна інформація про мову, якою мають бути складені тендерні пропозиції учасників, зазначена у оголошенні. Розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій: забезпечення пропозицій не передбачено Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики – згідно Додатку 1
Завершена
657 338.76
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 286.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 286.69 UAH
Період оскарження:
27.05.2021 16:08 - 03.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Безпідставне відхилення
Номер:
658ab8e990c74f0c82e3ca31b19079ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-011992-b.b3
Назва:
Безпідставне відхилення
Вимога:
Департаментом житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради (надалі - Замовник) було оголошено спрощену закупівлю на виконання робіт: «роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт вул. Канівська в м. Черкаси». Названі торги були оголошені на сайті prozorro.gov.ua 27.05.2021 року, ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-27-011992-b.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої тендерні пропозиції надали 3 учасники. За результатами проведеного аукціону електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію ПП "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "УКРДОРПРОЕКТ" (далі Учасник).
14.06.2021 р. Замовником було опубліковано протокольне рішення № 141 Уповно-важеної особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель депар-таменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради відповідно до якого, тендерну пропозиції ПП «Інженерно-технічна компанія «Укрдорпроект» було дискваліфі-ковано на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі), а саме:
1. «Відповідно п. 18 Оголошення учасник у складі пропозиції мав надати позитивний відгук від замовника, якому раніше виконувались відповідні аналогічні роботи, протягом 2020 року, із зазначенням їх якості, копію договору, завіреного замовником, та копію позитивного експертного звіту по запроектованому згідно такого договору об’єкту. При цьому, дата відгуку повинна бути не раніше да-ти початку процедури закупівлі, а проміжок часу між датою укладення такого договору та датою такого експертного звіту не повинен перевищувати 20 (двадцять) робочих днів. Аналогічними є роботи з проектування будівництва, реконструкції, ремонту вулиць, доріг, міжквартальних проїздів та інших об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів.
Наданий учасником у складі пропозиції договір не є аналогічним, оскільки предметом договору є розробка проектної документації на капітальний ремонт дорожнього покриття. Згідно ч.1 п.1 статті 21 ЗУ «Про благоустрій населених пунктів», дорожнє покриття є елементом (частиною) об’єкту благоустрою, і не є самостійним об’єктом вулично-дорожньої мережі населених пунктів, в розумінні статті 1 та п.1 статті 13 цього Закону.»
2. «Відповідно до п. 14.4 ч. 14 Оголошення Повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи ( копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства (для фізичних осіб-підприємців – документи згідно чинного законодавства, що підтверджують їх повноваження на підписання пропозиції разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства. Для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, зі строком дії не менше ніж до завершення строку дійсності пропозиції, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу згідно чинного законодавства, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. Відповідно до п. 14.2. ч. 14 Оголошення до окремих суспільних відносин з приводу організації та проведення цієї закупівлі, в тому числі щодо укладення договору за результатами торгів, його виконання, тощо, та які не врегульовано положеннями цього оголошення, застосовуються відповідні положення Закону, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, інших чинних нормативно-правових актів. Згідно Положення про Паспорт затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Всупереч даним вимогам учасником надано паспорт на ім’я Кемка В.В. не у відповідності до Положення та у супереч вимогам оголошення.»
Однак, ми не погоджуємося із твердженнями Замовника виходячи із наступного:
1. Проаналізувавши зміст ч.1 п.1 статті 21 ЗУ «Про благоустрій населених пунк-тів», статті 1 та п.1 статті 13 цього ЗУ «Про благоустрій населених пунктів» можна зробити висновок, що твердження замовника хибні та не відповідають дійсності виходячи з наступ-ного:
Елементами (частинами) об’єктів благоустрою є покриття площ, вулиць, доріг, проїздів, алей, бульварів, тротуарів, пішохідних зон і доріжок відповідно до діючих норм (Закон України «Про благоустрій населених пунктів»);
До об'єктів благоустрою населених пунктів належать:
території загального користування:
а) парки (гідропарки, лугопарки, лісопарки, парки культури та відпочинку, парки - пам'ятки садово-паркового мистецтва, спортивні, дитячі, історичні, національні, меморіа-льні та інші), рекреаційні зони, сади, сквери та майданчики;
б) пам'ятки культурної та історичної спадщини;
в) майдани, площі, бульвари, проспекти;
г) вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки;
ґ) пляжі;
д) кладовища;
е) інші території загального користування;
2) прибудинкові території;
3) території будівель та споруд інженерного захисту територій;
4) території підприємств, установ, організацій та закріплені за ними території на умо-вах договору.
До об'єктів благоустрою можуть належати також інші території в межах населеного пункту (Закон України «Про благоустрій населених пунктів»);
Капітальний ремонт - це комплекс заходів по відновленню транспортно-експлуатаційних якостей вулично-дорожньої мережі, приведенню показників міцності до-рожнього одягу, несучої здатності і габаритів дорожньо-транспортних споруд в межах державних будівельних норм, які відповідають категорії вулиці (дороги), що підлягає ре-монту (технічні правила ремонту і утримання міських вулиць та доріг КТМ 204 України 010-94; ГБН Г.1-218-182:2011) ;
Вулично-дорожня мережа - призначена для руху транспортних засобів і пішоходів мережа вулиць, доріг, внутрішньоквартальні та інші проїзди, тротуари, пішохідні та вело-сипедні доріжки, набережні, майдани, площі, а також автомобільні стоянки та майданчики для паркування транспортних засобів з інженерними та допоміжними спорудами, техніч-ними засобами організації дорожнього руху (Закон України «Про благоустрій населених пунктів»);
Вулиця - це автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, про-кладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів (Закон
України Про автомобільні дороги);
Предметом даної закупівлі є «роботи з виготовлення проектно-кошторисної докумен-тації на капітальний ремонт вул. Канівська в м. Черкаси», капітальний ремонт не передба-чає створення нової вулично-дорожньої мережі, а відновлення вже існуючої.
Аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропоновано-му за видом та за предметом договору.
Аналізуючи наведене вище, вимогу Замовника: «Аналогічними є роботи з проекту-вання будівництва, реконструкції, ремонту вулиць, доріг, міжквартальних проїздів та ін-ших об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів», враховуючи що поняття «ву-лиця» включає в себе «прокладання наземних і підземних інженерних мереж», а Замов-ником не конкретизовано, виконання яких саме робіт буде визначено, як аналогічні, вивчи-вши документацію оголошення нами у складі тендерної пропозиції договір №11/2020 від 05.08.2020 по своїй природі є аналогічним у розумінні вимог Замовника, так – як передба-чають виконання аналогічних робіт.
2. Відповідно до п. 14.4 ч. 14 Оголошення Повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи ( копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства (для фізичних осіб-підприємців – документи згідно чинного законодавства, що підтверджують їх повноваження на підписання пропозиції разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства.
У складі нашої пропозиції містяться заповненні сторінки паспорту, зокрема, сторінки 1-3, 10-13 паспорту, виданого Кемці Василю Володимировичу, які надають можливість ідентифікувати особу.
Разом з тим Документація не містила окремих вимог до надання у складі Пропозиції паспорту а повному обсязі.
Дані твердження підтримані постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України у рішенні № 15701-р/пк-пз від 30.10.2019р.
Враховуючи, що тендерна пропозиція подана з дотриманням вимог чинного законодавства України, в т.ч. Закону, а також відсутність підстав для відхилення нашої тендерної пропозиції,-
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК ЧЕРКАСИ - ПРОЕКТ"
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "УКРДОРПРОЕКТ".
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2021-05-27-011992-b.pdf 16.06.2021 12:52
Дата подачі:
16.06.2021 12:52
Вирішення:
Шановний учасник! Причини відхилення тендерної пропозиції детально описані в Протокольному рішенні замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Безпідставне відхилення
Номер:
177cf1ad31df4c3d9750c56c87cd3c07
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-011992-b.b2
Назва:
Безпідставне відхилення
Вимога:
Департаментом житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради (надалі - Замовник) було оголошено спрощену закупівлю на виконання робіт: «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт велосипедно-пішохідної доріжки вздовж вул. Набережна від вул. Підгірна до межі міста в м.Черкаси». Названі торги були оголошені на сайті prozorro.gov.ua 27.05.2021 року, ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-27-011992-b.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої тендерні пропозиції надали 3 учасники. За результатами проведеного аукціону електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію ПП "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "УКРДОРПРОЕКТ" (далі Учасник).
14.06.2021 р. Замовником було опубліковано протокольне рішення № 142 Уповно-важеної особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель депар-таменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради відповідно до якого, тендерну пропозиції ПП «Інженерно-технічна компанія «Укрдорпроект» було дискваліфі-ковано на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі), а саме:
1. «Відповідно п. 18 Оголошення учасник у складі пропозиції мав надати позитивний відгук від замовника, якому раніше виконувались відповідні аналогічні роботи, протягом 2020 року, із зазначенням їх якості, копію договору, завіреного замовником, та копію позитивного експертного звіту по запроектованому згідно такого договору об’єкту. При цьому, дата відгуку повинна бути не раніше да-ти початку процедури закупівлі, а проміжок часу між датою укладення такого договору та датою такого експертного звіту не повинен перевищувати 20 (двадцять) робочих днів. Аналогічними є роботи з проектування будівництва, реконструкції, ремонту вулиць, доріг, міжквартальних проїздів та інших об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів.
Наданий учасником у складі пропозиції договір не є аналогічним, оскільки предметом договору є розробка проектної документації на капітальний ремонт дорожнього покриття. Згідно ч.1 п.1 статті 21 ЗУ «Про благоустрій населених пунктів», дорожнє покриття є елементом (частиною) об’єкту благоустрою, і не є самостійним об’єктом вулично-дорожньої мережі населених пунктів, в розумінні статті 1 та п.1 статті 13 цього Закону.»
2. «Відповідно до п. 14.4 ч. 14 Оголошення Повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи ( копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства (для фізичних осіб-підприємців – документи згідно чинного законодавства, що підтверджують їх повноваження на підписання пропозиції разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства. Для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, зі строком дії не менше ніж до завершення строку дійсності пропозиції, разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу згідно чинного законодавства, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. Відповідно до п. 14.2. ч. 14 Оголошення до окремих суспільних відносин з приводу організації та проведення цієї закупівлі, в тому числі щодо укладення договору за результатами торгів, його виконання, тощо, та які не врегульовано положеннями цього оголошення, застосовуються відповідні положення Закону, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, інших чинних нормативно-правових актів. Згідно Положення про Паспорт затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Всупереч даним вимогам учасником надано паспорт на ім’я Кемка В.В. не у відповідності до Положення та у супереч вимогам оголошення.»
Однак, ми не погоджуємося із твердженнями Замовника виходячи із наступного:
1. Проаналізувавши зміст ч.1 п.1 статті 21 ЗУ «Про благоустрій населених пунк-тів», статті 1 та п.1 статті 13 цього ЗУ «Про благоустрій населених пунктів» можна зробити висновок, що твердження замовника хибні та не відповідають дійсності виходячи з наступ-ного:
Елементами (частинами) об’єктів благоустрою є покриття площ, вулиць, доріг, проїздів, алей, бульварів, тротуарів, пішохідних зон і доріжок відповідно до діючих норм (Закон України «Про благоустрій населених пунктів»);
До об'єктів благоустрою населених пунктів належать:
території загального користування:
а) парки (гідропарки, лугопарки, лісопарки, парки культури та відпочинку, парки - пам'ятки садово-паркового мистецтва, спортивні, дитячі, історичні, національні, меморіа-льні та інші), рекреаційні зони, сади, сквери та майданчики;
б) пам'ятки культурної та історичної спадщини;
в) майдани, площі, бульвари, проспекти;
г) вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки;
ґ) пляжі;
д) кладовища;
е) інші території загального користування;
2) прибудинкові території;
3) території будівель та споруд інженерного захисту територій;
4) території підприємств, установ, організацій та закріплені за ними території на умо-вах договору.
До об'єктів благоустрою можуть належати також інші території в межах населеного пункту (Закон України «Про благоустрій населених пунктів»);
Капітальний ремонт - це комплекс заходів по відновленню транспортно-експлуатаційних якостей вулично-дорожньої мережі, приведенню показників міцності до-рожнього одягу, несучої здатності і габаритів дорожньо-транспортних споруд в межах державних будівельних норм, які відповідають категорії вулиці (дороги), що підлягає ре-монту (технічні правила ремонту і утримання міських вулиць та доріг КТМ 204 України 010-94; ГБН Г.1-218-182:2011) ;
Вулично-дорожня мережа - призначена для руху транспортних засобів і пішоходів мережа вулиць, доріг, внутрішньоквартальні та інші проїзди, тротуари, пішохідні та вело-сипедні доріжки, набережні, майдани, площі, а також автомобільні стоянки та майданчики для паркування транспортних засобів з інженерними та допоміжними спорудами, техніч-ними засобами організації дорожнього руху (Закон України «Про благоустрій населених пунктів»);
Вулиця - це автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, про-кладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів (Закон
України Про автомобільні дороги);
Предметом даної закупівлі є «Роботи з виготовлення проектно-кошторисної докумен-тації на капітальний ремонт велосипедно-пішохідної доріжки вздовж вул. Набережна від вул. Підгірна до межі міста в м.Черкаси», капітальний ремонт не передбачає створення но-вої вулично-дорожньої мережі, а відновлення вже існуючої.
Аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропоновано-му за видом та за предметом договору.
Аналізуючи наведене вище, вимогу Замовника: «Аналогічними є роботи з проекту-вання будівництва, реконструкції, ремонту вулиць, доріг, міжквартальних проїздів та ін-ших об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів», враховуючи що поняття «ву-лиця» включає в себе «прокладання наземних і підземних інженерних мереж», а Замов-ником не конкретизовано, виконання яких саме робіт буде визначено, як аналогічні, вивчи-вши документацію оголошення нами у складі тендерної пропозиції договір №11/2020 від 05.08.2020 по своїй природі є аналогічним у розумінні вимог Замовника, так – як передба-чають виконання аналогічних робіт.
2. Відповідно до п. 14.4 ч. 14 Оголошення Повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи ( копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства (для фізичних осіб-підприємців – документи згідно чинного законодавства, що підтверджують їх повноваження на підписання пропозиції разом з копіями паспорту або іншого документу, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства.
У складі нашої пропозиції містяться заповненні сторінки паспорту, зокрема, сторінки 1-3, 10-13 паспорту, виданого Кемці Василю Володимировичу, які надають можливість ідентифікувати особу.
Разом з тим Документація не містила окремих вимог до надання у складі Пропозиції паспорту а повному обсязі.
Дані твердження підтримані постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України у рішенні № 15701-р/пк-пз від 30.10.2019р.
Враховуючи, що тендерна пропозиція подана з дотриманням вимог чинного законодавства України, в т.ч. Закону, а також відсутність підстав для відхилення нашої тендерної пропозиції,-
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК ЧЕРКАСИ - ПРОЕКТ"
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "УКРДОРПРОЕКТ".
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2021-05-27-011992-b.pdf 16.06.2021 12:38
Дата подачі:
16.06.2021 12:38
Опис причини скасування:
Помилково подано
Дата скасування:
16.06.2021 12:50
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо дискримінаційних вимог.
Номер:
f486c2e4ef0043c9a0750343863b8a80
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-011992-b.b1
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог.
Вимога:
Шановний замовнику! Згідно п. 18 Оголошення Вами вимагається надання копію аналогічного договору «проміжок часу між датою укладення такого договору та датою такого експертного звіту не повинен перевищувати 20 (двадцять) робочих днів», вище зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції так – як виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний, поточний, середній ремонт дорожнього покриття, класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) та СС3 (значні наслідки) займає значно більше часу, а тому даною вимогою Ви НЕ свідомо обмежуєте коло учасників, а можливо і вказана документація розроблена Вами під конкретного учасника, що є порушенням Закону України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III. Враховуючи вище викладене, вимагаємо внести зміни до оголошення в частині визначення проміжку часу між датою укладення такого договору та датою такого експертного звіту, тим самим видалити дискримінаційну вимогу, що обмежує коло учасників!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.05.2021 21:48
Вирішення:
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Так, принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). У частині 3 ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону.
Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час оцінки перспектив оскарження необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.06.2021 13:28