-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код 34330000-9 (ДК 021-2015) Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запчастини різні)
Згідно з додатком №1 до оголошення
Торги не відбулися
235 621.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 178.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 178.11 UAH
Період оскарження:
27.05.2021 15:31 - 17.06.2021 17:00
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення дискримінаційних ознак вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Номер:
1f2753f469c649298756025ee379c671
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-002150-c.b2
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних ознак вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, Доброго дня!
В примітці технічних вимог Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2021-05-27-002150-c за код ДК 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів Вами зазначено, що Якщо Учасник пропонує еквівалент товару, то він повинен надати в вигляді порівнювальної таблиці порівняння характеристик на відповідність запропонованого учасником товару вимогам технічного завдання Замовника та:
- письмове підтвердження від виробника автобусів про можливе застосування запропонованого Учасником товару як еквіваленту (ця вимога стосується товарів, крім зазначених поз. № 10, 11,13) ,
або
- письмове підтвердження від виробника газового двигуна Mercedes-Benz M 906 LAG про можливе застосування запропонованого Учасником товару як еквіваленту. В разі наявності таких даних на офіціальному електронному сайті виробника двигуна, Учасник може надати конкретні посилання з зазначенням даних електронного сайту та “скрін-шот” цієї інформації ( ця вимога стосується товарів поз №№ 9, 10, 12).
Тобто Замовник хоче, щоб учасник надав підтвердження від Заводів-Виробників ВАТ «Мінський автомобільний завод» та Mercedes-Benz, що виробляють оригінальну продукцію про можливе використання неоригінальної продукції на своїх транспортних засобах ??? Як собі Замовник це уявляє!? Дані підтвердження не надаються Заводами-виробниками та не вказуються в керівництвах по експлуатації транспортних засобів!!!
Підбір аналогів запасних частин відбувається через офіційні сайти для підбору запасних частин. Наприклад TecDoc - ресурс світового масштабу, котрий об’єднує інформацію про сотні незалежних виробників та має досвід більше 20 років на світовому ринку. При підборі аналогів запасних частин через оригінальний номер через програми підбору автоматично підтягуються каталожні номери аналогічної продукціі з можливими виробниками продукції. І таких сайтів може бути безліч. І Учасник може підготувати скрін- шоти такого підбору по кожній запитуваній продукції та надати їх Замовнику.
Замовник вказує, що еквівалент пропонувати можна, але в той же самий момент хоче тільки оригінальну продукцію мотивуючи це вимогою надати письмове підтвердження від Заводів-виробників про можливість використання аналогів.
Виходячи із наведеного, вважаємо, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить дискримінаційні ознаки та усуває конкуренцію серед можливих виробників пропонованої неоригінальної продукції.
Замовник порушив основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що визначені за ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме за принцип добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, дії уповноваженої особи Замовника порушують вимоги чинного законодавства, а саме ЗУ "Про публічні закупівлі", ЗУ "Про запобігання корупції", а тому вимагаємо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме видалити надання письмового підтвердження від Заводів Виробників та замінити його на підтвердження «скрін шотом» з сайтів підбору запасних частин.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.06.2021 16:10
Вирішення:
Доброго дня! Ваша вимога задоволена та відповідні зміни буде внесено до оголошення!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення дискримінаційних ознак вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Номер:
c687b2440f1b4f5394d02257f8259c09
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-002150-c.b1
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних ознак вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, Доброго дня!
В примітці технічних вимог Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2021-05-27-002150-c за код ДК 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів Вами зазначено, що Якщо Учасник пропонує еквівалент товару, то він повинен надати в вигляді порівнювальної таблиці порівняння характеристик на відповідність запропонованого учасником товару вимогам технічного завдання Замовника та:
- письмове підтвердження від виробника автобусів про можливе застосування запропонованого Учасником товару як еквіваленту (ця вимога стосується товарів, крім зазначених поз. № 9, 10, 12) ,
або
- письмове підтвердження від виробника газового двигуна Mercedes-Benz M 906 LAG про можливе застосування запропонованого Учасником товару як еквіваленту. В разі наявності таких даних на офіціальному електронному сайті виробника двигуна, Учасник може надати конкретні посилання з зазначенням даних електронного сайту та “скрін-шот” цієї інформації ( ця вимога стосується товарів поз №№ 9, 10, 12).
Тобто Замовник хоче, щоб учасник надав підтвердження від Заводів-Виробників ВАТ «Мінський автомобільний завод» та Mercedes-Benz, що виробляють оригінальну продукцію про можливе використання неоригінальної продукції на своїх транспортних засобах ??? Як собі Замовник це уявляє!? Дані підтвердження не надаються Заводами-виробниками та не вказуються в керівництвах по експлуатації транспортних засобів!!!
Підбір аналогів запасних частин відбувається через офіційні сайти для підбору запасних частин. Наприклад TecDoc - ресурс світового масштабу, котрий об’єднує інформацію про сотні незалежних виробників та має досвід більше 20 років на світовому ринку. При підборі аналогів запасних частин через оригінальний номер через програми підбору автоматично підтягуються каталожні номери аналогічної продукціі з можливими виробниками продукції. І таких сайтів може бути безліч. І Учасник може підготувати скрін- шоти такого підбору по кожній запитуваній продукції та надати їх Замовнику.
Замовник вказує, що еквівалент пропонувати можна, але в той же самий момент хоче тільки оригінальну продукцію мотивуючи це вимогою надати письмове підтвердження від Заводів-виробників про можливість використання аналогів.
Виходячи із наведеного, вважаємо, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить дискримінаційні ознаки та усуває конкуренцію серед можливих виробників пропонованої неоригінальної продукції.
Замовник порушив основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що визначені за ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме за принцип добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже, дії уповноваженої особи Замовника порушують вимоги чинного законодавства, а саме ЗУ "Про публічні закупівлі", ЗУ "Про запобігання корупції", а тому вимагаємо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме видалити надання письмового підтвердження від Заводів Виробників та замінити його на підтвердження «скрін шотом» з сайтів підбору запасних частин.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.06.2021 15:26
Вирішення:
Доброго дня! Ваша вимога задоволена та відповідні зміни буде внесено до оголошення!
Статус вимоги:
Задоволено