• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

капітальний ремонт пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу навчально-лабораторного корпусу № 2 з майстернями Бердянського державного педагогічного університету по вул. Університетській, 25, м. Бердянськ, Запорізька обл., з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45310000-3 електромонтажні роботи)

Торги не відбулися

507 590.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 537.95 UAH
Період оскарження: 27.05.2021 15:27 - 02.06.2021 12:00
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення щодо дискваліфікації ТОВ«ДОМАШНІ СИСТЕМИ»

Номер: 78e83e6f76484dd098c169968fe33599
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-27-002129-c.b2
Назва: Оскарження рішення щодо дискваліфікації ТОВ«ДОМАШНІ СИСТЕМИ»
Вимога:
ВИМОГА Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №80 від 11 червня 2021 року (далі за текстом - Протокол) Бердянського державного педагогічного університету було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ» (ЄДРПОУ: 39156686) щодо закупівлі за ідентифікатором UA-2021-05-27-002129-c (капітальний ремонт пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу навчально-лабораторного корпусу № 2 з майстернями Бердянського державного педагогічного університету по вул. Університетській, 25, м. Бердянськ, Запорізька обл., з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 45310000-3 електромонтажні роботи)). На вище зазначені обставини повідомляємо, що дане рішення є випередженим, недостатньо обгрунтованим та таким, що прийнято з порушеннями законодавстава України виходячи з наступного: Підставою для відхилення, відповідно до протоколу, послужили наступні невідповідності: - учасник не надав акти приймання-передачі майна (обладнання) на більшість орендованого обладнання, вказаного в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - надані учасником аналогічні договори не містять додатки, а саме кошторисні розрахунки вартості виконання робіт/наданих послуг, які є невід’ємноючастиною договорів, отже договори були надані частково. Стосовно першої виявленої невідповідності повідомляємо наступне. Учасником ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ» на вимогу пункту 10 Додатку 2 тендерної документації було надано акти приймання-передачі майна (обладнання) яке планувалось залучати до виконання робіт , а саме: - Акт прийому-передачі Приміщення в оренду від 01 жовтня 2020 року Додаток №1 до Договору оренди № 525 від 01 жовтня 2020 року (сторінка 6 документу «21-03 - Договір № 525 оренди нежитлового приміщення_compressed.pdf» в складі архіву «02-1 - Матеріально-технічна база та обладнання (ст.16 Закону).rar»); - Акт приймання-передачі транспортного засобу від 13 червня 2019 року Додаток Додоговору оренди транспортного засобу № 13/06-2019 від 13 червня 2019 року (сторінка 4 документу «21-04 - Договір № 1306-2019 оренди транспортного засобу_compressed.pdf» в складі архіву «02-1 - Матеріально-технічна база та обладнання (ст.16 Закону).rar»); Решта орендованого обладнання наданого у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази є важка інженерна техніка (екскаватори, екскаватори-навантажувачі, вантажні самоскиди, вантажні автокрани, маніпулятори з гідробуром, крани-маніпулятори, міні екскаватори, автовежа, вантажні автомобілі КАМАЗ, ЗІЛ, ГАЗ, МАN, DAF, VOLVO, PEUGEOT, Mersedes-Benz, самохідна гусенична бурова установка), яку до виконання робіт в рамках виконання зобов’язань щодо даної закупівлі не можливо залучити та її використання не планувалась, тому акти приймання-передачі майна на дану техніку не долучались до складу тендерної пропозиції. Оскільки, стосовно першої виявленої невідповідності вказаної в Протоколі, учасником ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ» було надано два акти приймання-передачі майна (обладнання), то слід вважати вимогу пункту 10 Додатку 2 тендерної документації виконаною, а як наслідок – підстава для дискваліфікації відсутня. Стосовно другої виявленої невідповідності повідомляємо наступне. Учасником ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ» на вимогу пункту 12 Додатку 2 тендерної документації було надано два повністю виконаних аналогічних договори у вигляді сканованих копій оригіналів з підтверджуючими документами щодо їх виконання (актами виконаних робіт) та позитивними (схвальними) листами відгуками, а саме: - Договір підряду № 05-04-П від 05квітня 2020 року (предмет договору «Капітальний ремонт щодо улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання»); - Договір № 1ПБ від 15 березня 2021 року (предмет договору «Монтаж системи протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система автоматичного модульного пожежогасіння, система оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, система передавання тривожних сповіщень)»). Учасником ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ» дані договори були надані в повному обсязі. Додатки до даних договорів не передбачені. Договори та акти про їх виконання містять всі необхідні реквізити. Кошторисні розрахунки вартості виконаних робіт/наданих послуг висвітлені в наданих до них актах приймання виконаних будівельних робіт. Оскільки, стосовно другої виявленої невідповідності вказаної в Протоколі, учасником ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ» було надано аналогічні договори та документи, що підтверджують виконання цих договорів (акти виконаних робіт (КБ-2в та КБ-3)), то слід вважати вимогу пункту 12 Додатку 2 тендерної документації виконаною, а як наслідок – підстава для дискваліфікації відсутня. Отже, всі вище перелічені аргументи беззаперечно свідчать про те, що всі документи які вимагалися тендерною документацією учасником ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ» були надані, та відстави для дискваліфікації відсутні. У відповідності до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі мають здійснюватися за такими принципами: • добросовісна конкуренція; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на вищевказане, на необгрунтованість та безпідставність дискваліфікації, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою недопущення порушення законодавства України, - ПРОСИМО: 1. Прийняти цю Вимогу до розгляду 2. Скасувати рішення (Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 80 від 11 червня 2021 року) про дискваліфікацію ТОВ «ДОМАШНІ СИСТЕМИ». 3. Прийняти більш зважене та обгрунтоване рішення. Директор ТОВ “Домашні системи” О.В. Ларіонов
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №84 від 14.06.2021 року додається.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 2b90bf07eab8428dbcd10a788a30423c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-27-002129-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Звертаємо увагу, що в межах Вашої закупівлі ліцензія ДАБІ (п.13 додатку 2 до оголошення)не потрібна. Дана ліцензія оскаржувалася для подібної закупівлі і АМКУ задовільнив скаргу. Пропонуємо ознайомитися з цим рішеням у закупівлі (UA-2019-02-18-000284-c) і виключити вимогу про ліцензію ДАБІ, оскільки є чітке рішення АМКУ, що даний документ не потрібен для капітального ремонту пожежної сигналізації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! За результатом розгляду звернення повідомляємо про наступне. Об’єкт будівництва «капітальний ремонт пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу навчально-лабораторного корпусу № 2 з майстернями Бердянського державного педагогічного університету по вул. Університетській, 25, м. Бердянськ, Запорізька обл., з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013» (ДК 021:2015 45310000-3 електромонтажні роботи) відноситься до класу наслідків (відповідальності) до об’єктів з середніми (СС2) наслідками відповідно до розділу 10 «Визначення класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва» Робочого проєкта (шифр 0301-21/СПЗ). Робочим проєктом (шифр 0301-21/СПЗ), що додається, передбачено окремі види робіт відповідно до збірника на нове будівництво Е21 "Електроосвітлення будинків" Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 34 та частини 1 статті 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (зі змінами) від 17.02.2011 року № 3038-VI, право на виконання будівельних робіт на об’єкті будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками надається на підставі дозволу органу державного архітектурно-будівельного контролю. Згідно з пунктом 6 частини 3 статті 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (зі змінами), для отримання дозволу необхідно надати інформацію про ліцензію, що дає право на виконання будівельних робіт, та кваліфікаційні сертифікати. Відповідно до пункту 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (зі змінами) від 02.03.2015 року № 222-VIII, ліцензуванню підлягає господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 р. № 852 передбачає ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Відповідно до Закону по ліцензування ліцензії є безстроковими та вважаються дійсними до зміни законодавчого врегулювання суспільних відносин у сфері містобудівної діяльності в частині надання суб’єкту господарювання права на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками. У відповідності з постановою Кабінету Міністрів України № 238 від 10.03.2017 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури», яка набрала чинності від 14.04.2017 року, всі строкові ліцензії переоформлюються на безстрокові, за заявою ліцензіата, шляхом внесення відповідних даних до Реєстру виданих ліцензій, розміщеному на офіційному сайті ДАБІ України. У зв’язку з набранням чинності 18.03.2020 року постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 року № 218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» та № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» питання про зупинення, відновлення дії та анулювання ліцензій віднесено до повноважень Мінрегіону. Враховуючи викладене, повідомляємо, що умови, визначенні Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та додатках до нього, не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників спрощеної закупівлі робіт.
Статус вимоги: Відхилено