-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 39160000-1 – «Шкільні меблі»( Комплекти шкільних меблів для закладів загальної середньої освіти )
Завершена
1 117 935.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 589.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 589.68 UAH
Період оскарження:
27.05.2021 15:20 - 16.07.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга до Органу оскарження
Номер:
c67ef878267744bca3693973488f66cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-010478-b.b6
Назва:
Скарга до Органу оскарження
Скарга:
Скарга, що стосуються прийнятих рішень (дій) замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- 19 висновок СЕС.pdf.p7s.zip 01.10.2021 19:16
- 6 акт приймання інтелектуальної власності.pdf.p7s.zip 01.10.2021 19:16
- 19 висновок СЕС.pdf 01.10.2021 19:16
- 16 наявність працівників.pdf 01.10.2021 19:16
- 5 Наказ про орган статистики.pdf 01.10.2021 19:16
- Скарга до Органу оскарження.doc 01.10.2021 19:16
- 18 гарантійний лист виробник.pdf 01.10.2021 19:16
- 17 кольорові зображення товару.pdf.p7s.zip 01.10.2021 19:16
- Скарга до Органу оскарження.pdf 01.10.2021 19:16
- 2 Документ - фінансова звітність, за попередній звітній період.pdf 01.10.2021 19:16
- 20 сертифікат відповідності.pdf.p7s.zip 01.10.2021 19:16
- 2 Документ - фінансова звітність, за попередній звітній період.pdf.p7s.zip 01.10.2021 19:16
- Скарга до Органу оскарження.pdf.p7s.zip 01.10.2021 19:16
- 4 Фінансова звітність з відміткою органу статистики.pdf 01.10.2021 19:16
- Скарга до Органу оскарження.doc.p7s.zip 01.10.2021 19:16
- 16 наявність працівників.pdf.p7s.zip 01.10.2021 19:16
- SCAN0032.PDF 01.10.2021 19:16
- ТД новая (зі змінами).docx 01.10.2021 19:16
- Протокол 14 від 21.09.2021.PDF 01.10.2021 19:17
- 34 інформація про учасника.pdf 01.10.2021 19:17
- SCAN0032.PDF.p7s.zip 01.10.2021 19:17
- 20 сертифікат відповідності.pdf 01.10.2021 19:17
- 5 Наказ про орган статистики.pdf.p7s.zip 01.10.2021 19:17
- 17 кольорові зображення товару.pdf 01.10.2021 19:17
- Додаток 1 до протоколу 14 від 21.09.2021.docx 01.10.2021 19:17
- протокол 9 від 12.08.2021.PDF 01.10.2021 19:17
- запит ГУ ДПС у Миколаївській обл..pdf.p7s.zip 01.10.2021 19:17
- 6 акт приймання інтелектуальної власності.pdf 01.10.2021 19:17
- ТД новая (зі змінами).docx.p7s.zip 01.10.2021 19:17
- Протокол 14 від 21.09.2021.PDF.p7s.zip 01.10.2021 19:17
- Додаток 1 до протоколу 14 від 21.09.2021.docx.p7s.zip 01.10.2021 19:17
- протокол 9 від 12.08.2021.PDF.p7s.zip 01.10.2021 19:17
- запит ГУ ДПС у Миколаївській обл..pdf 01.10.2021 19:17
- 4 Фінансова звітність з відміткою органу статистики.pdf.p7s.zip 01.10.2021 19:17
- 34 інформація про учасника.pdf.p7s.zip 01.10.2021 19:17
- 18 гарантійний лист виробник.pdf.p7s.zip 01.10.2021 19:17
- Рішення від 05.10.2021 № 22534.pdf 06.10.2021 11:41
- інформація про перенесення розгляду скарги від 18.10.2021 № 14481.pdf 19.10.2021 09:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.10.2021 № 24303.pdf 28.10.2021 15:58
- Рішення від 27.10.2021 № 24303.pdf 01.11.2021 16:49
- 20 сертифікат відповідності.pdf 07.10.2021 17:25
- 17 кольорові зображення товару.pdf 07.10.2021 17:25
- 19 висновок СЕС.pdf 07.10.2021 17:25
- Пояснення UA-2021-05-27-010478-b.b6. Pdf.PDF 07.10.2021 17:26
- ТД новая (зі змінами).docx 07.10.2021 17:26
- 34 інформація про учасника.pdf 07.10.2021 17:26
- 4 Фінансова звітність з відміткою органу статистики.pdf 07.10.2021 17:26
- 16 наявність працівників.pdf 07.10.2021 17:26
- запит ГУ ДПС у Миколаївській обл..pdf 07.10.2021 17:26
- 8 лист-пояснення фінансова звітність.pdf 07.10.2021 17:26
- 2 Документ - фінансова звітність, за попередній звітній період.pdf 07.10.2021 17:26
- 14 ліцензійний договір.pdf 07.10.2021 17:26
- Пояснення UA-2021-05-27-010478-b.b6.docx 07.10.2021 17:26
- 16 технічна специфікація.pdf 07.10.2021 17:26
- 6 акт приймання інтелектуальної власності.pdf 07.10.2021 17:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.10.2021 19:22
Дата розгляду скарги:
18.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.10.2021 11:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
01.11.2021 16:50
Скарга
Виконана замовником
Скарга до Органу оскарження
Номер:
4f2863694484411ea1f660023e4a2e25
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-010478-b.a5
Назва:
Скарга до Органу оскарження
Скарга:
СКАРГА, що стосуються прийнятих рішень (дій) замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД новая (зі змінами).docx 18.08.2021 17:00
- Скарга до Органу оскарження.pdf 18.08.2021 17:00
- 17 кольорові зображення товару.pdf.p7s(1).zip.p7s.zip 18.08.2021 17:00
- протокол 10 від 13.08.2021.PDF 18.08.2021 17:00
- 23 сертифікат відповідності ISO 14024.pdf.p7s.zip.p7s.zip 18.08.2021 17:00
- 33. Проект договору про закупівлю.pdf.p7s.zip 18.08.2021 17:00
- 17 кольорові зображення товару.pdf.p7s(1).zip 18.08.2021 17:00
- Скарга до Органу оскарження.doc.p7s.zip 18.08.2021 17:00
- ТД новая (зі змінами).docx.p7s.zip 18.08.2021 17:00
- протокол 9 від 12.08.2021.PDF 18.08.2021 17:00
- 24 сертифікат відповідності ISO 2800.pdf.p7s.zip.p7s.zip 18.08.2021 17:01
- 23 сертифікат відповідності ISO 14024.pdf.p7s.zip 18.08.2021 17:01
- Скарга до Органу оскарження.doc 18.08.2021 17:01
- протокол 9 від 12.08.2021.PDF.p7s.zip 18.08.2021 17:01
- Скарга до Органу оскарження.pdf.p7s.zip 18.08.2021 17:01
- 24 сертифікат відповідності ISO 2800.pdf.p7s.zip 18.08.2021 17:01
- 33. Проект договору про закупівлю.pdf 18.08.2021 17:01
- протокол 10 від 13.08.2021.PDF.p7s.zip 18.08.2021 17:01
- рішення від 20.08.2021 № 19087.pdf 20.08.2021 12:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.09.2021 № 19905.pdf 02.09.2021 17:45
- рішення від 01.09.2021 № 19905.pdf 03.09.2021 10:36
- Пояснення скарга 3.docx 26.08.2021 09:06
- 33. Проект договору про закупівлю.pdf 26.08.2021 09:06
- ТД новая (зі змінами).docx 26.08.2021 09:06
- 24 сертифікат відповідності ISO 2800.pdf 26.08.2021 09:06
- 23 сертифікат відповідності ISO 14024.pdf 26.08.2021 09:07
- 17 кольорові зображення товару.pdf 26.08.2021 09:07
- Пояснення 3. pdf.PDF 26.08.2021 09:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.08.2021 17:03
Дата розгляду скарги:
01.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.08.2021 12:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.09.2021 10:36
Дата виконання рішення Замовником:
13.09.2021 08:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання РІШЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №19905-р/пк-пз від 01.09.2021,
ВИРІШИЛА:
Скасувати рішення про визначення приватного підприємства «ТК - РЕНЕССАНС» переможцем процедури закупівлі « Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39160000-1 – «Шкільні меблі»( Комплекти шкільних меблів для закладів загальної середньої освіти) та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «АТЛАС-КРОП», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2021-05-27-010478-b.
Скарга
Скасована
Скарга до Органу оскарження
Номер:
4986ec5e9ef24a48b0afb7ff59f5f285
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-010478-b.a4
Назва:
Скарга до Органу оскарження
Скарга:
СКАРГА, що стосуються прийнятих рішень (дій) замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до Органу оскарження.doc.p7s.zip 18.08.2021 16:14
- ТД новая (зі змінами).docx.p7s.zip 18.08.2021 16:14
- Скарга до Органу оскарження.pdf.p7s.zip 18.08.2021 16:14
- ТД новая (зі змінами).docx 18.08.2021 16:14
- 33. Проект договору про закупівлю.pdf.p7s.zip 18.08.2021 16:14
- Скарга до Органу оскарження.doc 18.08.2021 16:14
- протокол 10 від 13.08.2021.PDF 18.08.2021 16:14
- 17 кольорові зображення товару.pdf.p7s(1).zip 18.08.2021 16:14
- протокол 10 від 13.08.2021.PDF.p7s.zip 18.08.2021 16:14
- 33. Проект договору про закупівлю.pdf 18.08.2021 16:14
- протокол 9 від 12.08.2021.PDF 18.08.2021 16:14
- протокол 9 від 12.08.2021.PDF.p7s.zip 18.08.2021 16:14
- 17 кольорові зображення товару.pdf.p7s(1).zip.p7s.zip 18.08.2021 16:14
- 24 сертифікат відповідності ISO 2800.pdf.p7s.zip 18.08.2021 16:14
- 24 сертифікат відповідності ISO 2800.pdf.p7s.zip.p7s.zip 18.08.2021 16:14
- 23 сертифікат відповідності ISO 14024.pdf.p7s.zip.p7s.zip 18.08.2021 16:14
- 23 сертифікат відповідності ISO 14024.pdf.p7s.zip 18.08.2021 16:14
- Скарга до Органу оскарження.pdf 18.08.2021 16:14
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
18.08.2021 16:50
Скарга
Відхилено
Скарга до АМКУ
Номер:
6b84a1361bf14fe49cb77ff9e1aaf99f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-010478-b.c3
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
СКАРГА на порушення процедури закупівлі, які допущено замовником
Пов'язані документи:
Учасник
- Перелік змін (зі змінами).docx.p7s.zip 14.07.2021 15:59
- ТД новая (зі змінами).docx.p7s.zip 14.07.2021 15:59
- рішення від 06.07.2021 №15222.pdf.p7s.zip 14.07.2021 15:59
- Скарга до АМКУ.pdf.p7s.zip 14.07.2021 15:59
- Скарга до АМКУ.docx.p7s.zip 14.07.2021 15:59
- ТД новая.docx.p7s.zip 14.07.2021 15:59
- рішення від 19.07.2021 №16358.pdf 20.07.2021 10:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2021 №17313.pdf 29.07.2021 13:43
- Рішення від 28.07.2021№17313.pdf 02.08.2021 16:15
- Пояснення по суті скарги ПП АТЛАС -КРОП.pdf 21.07.2021 14:37
- Пояснення по суті скарги ПП АТЛАС -КРОП.docx 21.07.2021 14:37
- Перелік змін(зі змінами).PDF 21.07.2021 14:42
- ТД новая( зі змінами).pdf 21.07.2021 14:42
- Перелік змін (зі змінами).docx 21.07.2021 14:42
- протокол №5 зміни до тендерної документації.docx 21.07.2021 14:42
- ТД новая (зі змінами).docx 21.07.2021 14:42
- протокол №5 зміни до тендерної документації.pdf 21.07.2021 14:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.07.2021 18:07
Дата розгляду скарги:
28.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.07.2021 10:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.08.2021 16:15
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
da46522ff9d643adbadfe77f168b5025
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-010478-b.b2
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
СКАРГА щодо встановлення низки порушень та дискримінаційних вимог у тендерній документації закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 39160000-1 – «Шкільні меблі»( Комплекти шкільних меблів для закладів загальної середньої освіти )
Пов'язані документи:
Учасник
- Cкарга до АМКУ.pdf 08.06.2021 17:11
- Скарга до АМКУ.docx 08.06.2021 17:11
- рішення від 11.06.2021 № 13229+ лист Замовнику.pdf 11.06.2021 17:06
- інформація про перенесення розгляду скарги від 18.06.2021 № 11662.pdf 22.06.2021 10:36
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 30.06.2021 № 12486.pdf 30.06.2021 22:02
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.07.2021 № 15222.pdf 07.07.2021 14:06
- рішення від 06.07.2021 №15222.pdf 09.07.2021 18:01
- SCAN0029.PDF 15.06.2021 11:03
- Пояснення по скарзі.docx 15.06.2021 11:03
- Інформація на лист.docx 01.07.2021 14:53
- UA-2021-05-27-010478-b-open pdf.pdf 01.07.2021 14:53
- SCAN0057.PDF 01.07.2021 14:53
- оголошення (3).docx 01.07.2021 14:53
- SCAN0058.PDF 01.07.2021 15:08
- SCAN0059.PDF 01.07.2021 16:30
- Протокол.PDF 12.07.2021 16:21
- протокол №5 зміни до тендерної документації.docx 12.07.2021 16:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.06.2021 17:15
Дата розгляду скарги:
18.06.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.06.2021 17:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.07.2021 18:01
Дата виконання рішення Замовником:
12.07.2021 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання РІШЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 06.07.2021року № 15222-р/пк-пз Замовник вніс зміни до тендерної документації та виклав останні в новій редакції з урахуванням внесених змін.
Вимога
Відхилено
Довідка ДПС або інший документ
Номер:
ab6a481d4f8b41499538d2d35931cd99
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-010478-b.b1
Назва:
Довідка ДПС або інший документ
Вимога:
Стосовно п. 1 пп. 1 "- документ, що підтверджує валюту тендерної пропозиції та реквізити учасника для укладання договору – довідка або інший документ, виданий територіальними органами Державної податкової служби України за місцем реєстрації учасника про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах у національній валюті, який обов’язково надається учасниками у складі їх тендерних пропозицій;" Наша компанія зверталась до ДПС з питанням отримання такої довідки. Нам було повідомлено, що надання такої інформації не відноситься до компетенції органів ДФС. Інформацію про стан відкритих рахунків надають виключно банківські установи. Прохання надати норму закону, яка передбачає надання ДПС довідки про відкриті рахунки. Тобто, надати посилання на будь-який нормативно-правовий акт, яким керувався тендерний комітет, коли додавав дану вимогу в ТД. Якщо у Замовника така інформація відсутня - вимагаємо виключити дану вимогу з ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2021 17:14
Вирішення:
Доброго дня! На вашу вимогу з приводу надання норми закону, яка передбачає надання ДПС довідки про відкриті рахунки, роз’яснюємо наступне.
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено вимоги до змісту тендерної документації. Відповідно до частини 3 статті 22 цього Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Для перевірки фінансової спроможності учасника торгів, Замовником вимагається довідка або інший документ, виданий територіальними органами Державної податкової служби України за місцем реєстрації учасника про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах у національній валюті. Можливість надання учасником вищевказаної довідки обумовлена наступними нормами чинного законодавства.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого Банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка.
Пунктом 1.3. розділу І Загальні положення «Порядку обліку платників податків і зборів», затвердженому Наказом Міністерства фінансів України 09.12.2011 № 1588 визначено, що взяттю на облік або реєстрації у контролюючих органах підлягають усі платники податків. Взяття на облік у контролюючих органах юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, у тому числі юридичних осіб - нерезидентів, які відкривають рахунки у банках України, а також самозайнятих осіб здійснюється незалежно від наявності обов'язку щодо сплати того чи іншого податку та збору.
Порядком подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 (зі змінами), встановлено основні організаційно-правові засади обміну інформацією щодо відкриття/закриття рахунків платників податків в електронному вигляді між ДФС та банками, іншими фінансовими установами.
Відповідно до пункту 21 частини 6 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України, ДФС для виконання покладених на неї завдань має право: отримувати безоплатно від платників податків, а також від установ Національного банку, банків та інших фінансових установ довідки у порядку, встановленому Законом України “Про банки і банківську діяльність” та Податковим Кодексом України, довідки та/або копії документів про наявність банківських рахунків, а на підставі рішення суду - інформацію про обсяг та обіг коштів на рахунках, зокрема про ненадходження в установлені строки валютної виручки від суб’єктів господарювання.
Таким чином, ДФС отримує від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків.
Відповідно до п.70 ч.4 Положення про Державну податкову службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 №227, ДПС відповідно до покладених на неї завдань - надає індивідуальні податкові консультації, інформаційно-довідкові послуги з питань податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС.
Таким чином, враховуючи вищевикладені норми законодавства, Державна податкова служба України володіє інформацією про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків та має можливість, у разі надходження відповідних звернень – надавати відповіді на загальних умовах.
Статус вимоги:
Відхилено