• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 39160000-1 – «Шкільні меблі»( Комплекти шкільних меблів для закладів загальної середньої освіти )

Завершена

1 117 935.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 589.68 UAH
Період оскарження: 27.05.2021 15:20 - 16.07.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга до Органу оскарження

Номер: c67ef878267744bca3693973488f66cb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-27-010478-b.b6
Назва: Скарга до Органу оскарження
Скарга:
Скарга, що стосуються прийнятих рішень (дій) замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.10.2021 11:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.11.2021 16:50
Автор: ПП "АТЛАС-КРОП", Олег Пархомчук +380735144775 atlas-crop@outlook.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга до Органу оскарження

Номер: 4f2863694484411ea1f660023e4a2e25
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-27-010478-b.a5
Назва: Скарга до Органу оскарження
Скарга:
СКАРГА, що стосуються прийнятих рішень (дій) замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.08.2021 12:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.09.2021 10:36
Дата виконання рішення Замовником: 13.09.2021 08:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання РІШЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №19905-р/пк-пз від 01.09.2021, ВИРІШИЛА: Скасувати рішення про визначення приватного підприємства «ТК - РЕНЕССАНС» переможцем процедури закупівлі « Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39160000-1 – «Шкільні меблі»( Комплекти шкільних меблів для закладів загальної середньої освіти) та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «АТЛАС-КРОП», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2021-05-27-010478-b.
Автор: ПП "АТЛАС-КРОП", Олег Пархомчук +380735144775 atlas-crop@outlook.com
Скарга
Скасована

Скарга до Органу оскарження

Номер: 4986ec5e9ef24a48b0afb7ff59f5f285
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-27-010478-b.a4
Назва: Скарга до Органу оскарження
Скарга:
СКАРГА, що стосуються прийнятих рішень (дій) замовника
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 18.08.2021 16:50
Автор: ПП "АТЛАС-КРОП", Олег Пархомчук +380735144775 atlas-crop@outlook.com
Скарга
Відхилено

Скарга до АМКУ

Номер: 6b84a1361bf14fe49cb77ff9e1aaf99f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-27-010478-b.c3
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
СКАРГА на порушення процедури закупівлі, які допущено замовником
Дата розгляду скарги: 28.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.07.2021 10:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.08.2021 16:15
Автор: ПП "АТЛАС-КРОП", Олег Пархомчук +380735144775 atlas-crop@outlook.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга до АМКУ

Номер: da46522ff9d643adbadfe77f168b5025
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-27-010478-b.b2
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
СКАРГА щодо встановлення низки порушень та дискримінаційних вимог у тендерній документації закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 39160000-1 – «Шкільні меблі»( Комплекти шкільних меблів для закладів загальної середньої освіти )
Дата розгляду скарги: 18.06.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.06.2021 17:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.07.2021 18:01
Дата виконання рішення Замовником: 12.07.2021 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання РІШЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 06.07.2021року № 15222-р/пк-пз Замовник вніс зміни до тендерної документації та виклав останні в новій редакції з урахуванням внесених змін.
Автор: ПП "АТЛАС-КРОП", Олег Пархомчук +380735144775 atlas-crop@outlook.com
Вимога
Відхилено

Довідка ДПС або інший документ

Номер: ab6a481d4f8b41499538d2d35931cd99
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-27-010478-b.b1
Назва: Довідка ДПС або інший документ
Вимога:
Стосовно п. 1 пп. 1 "- документ, що підтверджує валюту тендерної пропозиції та реквізити учасника для укладання договору – довідка або інший документ, виданий територіальними органами Державної податкової служби України за місцем реєстрації учасника про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах у національній валюті, який обов’язково надається учасниками у складі їх тендерних пропозицій;" Наша компанія зверталась до ДПС з питанням отримання такої довідки. Нам було повідомлено, що надання такої інформації не відноситься до компетенції органів ДФС. Інформацію про стан відкритих рахунків надають виключно банківські установи. Прохання надати норму закону, яка передбачає надання ДПС довідки про відкриті рахунки. Тобто, надати посилання на будь-який нормативно-правовий акт, яким керувався тендерний комітет, коли додавав дану вимогу в ТД. Якщо у Замовника така інформація відсутня - вимагаємо виключити дану вимогу з ТД.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На вашу вимогу з приводу надання норми закону, яка передбачає надання ДПС довідки про відкриті рахунки, роз’яснюємо наступне. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено вимоги до змісту тендерної документації. Відповідно до частини 3 статті 22 цього Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Для перевірки фінансової спроможності учасника торгів, Замовником вимагається довідка або інший документ, виданий територіальними органами Державної податкової служби України за місцем реєстрації учасника про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах у національній валюті. Можливість надання учасником вищевказаної довідки обумовлена наступними нормами чинного законодавства. Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого Банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пунктом 1.3. розділу І Загальні положення «Порядку обліку платників податків і зборів», затвердженому Наказом Міністерства фінансів України 09.12.2011 № 1588 визначено, що взяттю на облік або реєстрації у контролюючих органах підлягають усі платники податків. Взяття на облік у контролюючих органах юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, у тому числі юридичних осіб - нерезидентів, які відкривають рахунки у банках України, а також самозайнятих осіб здійснюється незалежно від наявності обов'язку щодо сплати того чи іншого податку та збору. Порядком подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 (зі змінами), встановлено основні організаційно-правові засади обміну інформацією щодо відкриття/закриття рахунків платників податків в електронному вигляді між ДФС та банками, іншими фінансовими установами. Відповідно до пункту 21 частини 6 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України, ДФС для виконання покладених на неї завдань має право: отримувати безоплатно від платників податків, а також від установ Національного банку, банків та інших фінансових установ довідки у порядку, встановленому Законом України “Про банки і банківську діяльність” та Податковим Кодексом України, довідки та/або копії документів про наявність банківських рахунків, а на підставі рішення суду - інформацію про обсяг та обіг коштів на рахунках, зокрема про ненадходження в установлені строки валютної виручки від суб’єктів господарювання. Таким чином, ДФС отримує від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Відповідно до п.70 ч.4 Положення про Державну податкову службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 №227, ДПС відповідно до покладених на неї завдань - надає індивідуальні податкові консультації, інформаційно-довідкові послуги з питань податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на ДПС. Таким чином, враховуючи вищевикладені норми законодавства, Державна податкова служба України володіє інформацією про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків та має можливість, у разі надходження відповідних звернень – надавати відповіді на загальних умовах.
Статус вимоги: Відхилено