-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
79710000-4 «Охоронні послуги», послуги охорони обєкта Замовника
Закупівля проводиться на очікувану вартість. ДК 021:2015 – 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Завершена
113 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 565.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 565.00 UAH
Період оскарження:
27.05.2021 15:09 - 02.06.2021 08:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо дискримінації
Номер:
5254f6c687ef4f50b7ca0625f205b938
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-010121-b.b1
Назва:
Вимога щодо дискримінації
Вимога:
14.05.2021 року представником директора ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «САМСОН» Несклада Володимир Андрійович та директором Білокуракинського районного центру зайнятості Журба Наталії Олександрівні було здійснено огляд об’єкту охорони Білокуракинського районного центру зайнятості за адресою: Луганська область , смт.Білокуракіно, вул.Центральна (Чапаєва),буд.84 . Загальна площа об’єкта – 407,7 кв.м. Білокуракинського районного центру зайнятості . За результатами огляду складено акт. Просимо повідомити навіщо знову його створювати якщо не відбувалися зміни (в площі, адресі об’єкту) після 14.05.2021 . Чому він не може бути дійсним у період подання пропозицій . Просимо внести зміні в Оголошення про закупівлю а саме у Додатку 4 , Інформація про технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі Послуги охорони об’єкта Замовника ДК 021:2015 «79710000-4 Охоронні послуги» , тому що це обмежує коло потенційних учасників і це є дискримінацією .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.05.2021 15:30
Вирішення:
Шановний Учаснику! У відповідь на вашу вимогу щодо дійсності акта огляду об’єкту охорони - Білокуракинського районного центру зайнятості датованого 14.05.2021 року повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 2 п. 13 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити іншу інформацію. Замовником, у відповідності до додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ( ідентифікатор № UA-2021-05-27-010121-b). визначено, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати складений у довільній формі акт про огляд Об'єкта охорони Замовника за підписом уповноваженого представника учасника та уповноваженого представника Замовника для усвідомлення специфіки охорони Об'єкта. Для цього до подання своєї пропозиції учасник повинен відвідати та оглянути Об'єкт охорони Замовника, а саме: адмінбудівлю Білокуракинського районного центру зайнятості за адресою: Луганська область, смт. Білокуракине, вул. Центральна (Чапаєва), буд.84. Документацією Оголошення зазначено, що дата акту огляду Об’єкту повинна бути у період подання пропозицій (після закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю).
Вимога замовника про те що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати складений у довільній формі акт про огляд Об'єкта охорони Замовника ніяким чином не порушує права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також не створює дискримінаційні умови та не обмежує конкуренцію. Вона зазначена замовником відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності використання коштів, запобігання корупційним діям і зловживанням, недискримінація учасників та рівне ставлення до них .
Дана послуга передбачає тривалий термін її надання, ймовірність неодноразовості виїзду на Об’єкт охорони. В зв’язку з зазначеним вказана вимога передбачена замовником для визначення учасниками детального обсягу та умов надання послуг замовнику , оцінки їх власних можливостей відповідно до матеріально-технічної бази і техніки, яку вони планують застосувати, наявного досвіду виконання робіт та наявних власних кваліфікованих фахівців, щоб замовник мав змогу отримати від переможця закупівлі більш кваліфіковану та якісну послугу з охорони об’єкту задля гарантованого недопущення протиправних дій на об’єкті сторонніх осіб.
Якщо учаснику проблемно виїхати для проведення обстеження, то чи в змозі він буде це здійснювати в подальшому для надання послуг !?
Під поняттям Дискримінація мається на увазі — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп.
Таким чином подання акту обстеження, раніше складеного ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «САМСОН» під час участі у спрощеній закупівлі за ідентифікатор № UA-2021-05-06-004088-c , яка не відбулась, у зв’язку із дискваліфікацією всіх учасників та в якій також була вимога щодо складення акту про огляд Об'єкта охорони, навіть якщо не відбувалися зміни (в площі, адресі об’єкту) після 14.05.2021, вважаємо недоречним, так як він є не актуальним по відношенню до нової спрощеної закупівлі (це не продовження раніше оголошеної закупівлі). Навпаки - ваша вимога може розцінюватися як надання саме ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «САМСОН» переваги та зменшення рівного здійснення прав, та дискримінація для інших учасників, які раніше ще не мали змоги скласти вказаний акт про огляд Об'єкта охорони Замовника. Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для визначення дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
У зв’язку з тим, що кожен учасник має можливість виконати умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі, це не обмежує коло потенційних учасників і це не є дискримінацією для учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту документації Оголошення про проведення закупівлі, яка не суперечить законодавству.
Статус вимоги:
Відхилено