• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Навчальне приладдя та дидактичні матеріали для учнів початкових класів «Нової української школи»

Завершена

193 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 965.00 UAH
Період оскарження: 27.05.2021 14:41 - 02.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Скарга на неправомірне рішення Замоника

Номер: e82f02cfde23447886472d9833973283
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-27-009232-b.c3
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замоника
Вимога:
Скарга на неправомірне рішення Замоника, лист в додатку.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Детально вивчивши Вашу Вимогу щодо скасування рішення про визначення ТОВ “ВОРДКОМ” переможцем процедури закупівлі, хочемо зазначити наступне. Так, порядок проведення спрощеної закупівлі, регулюється ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, відповідно до якої встановлено, що спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону (ч.1). Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону (ч.2). У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів (ч.7). Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною (ч.11).За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично (ч.12). Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю (ч.13); Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь (ч.14). З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду (ч.20). Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Таким чином виконуючи вимоги викладенні ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” надаємо відповідь на Вашу вимогу. Щодо не надання ТОВ “ВОРДКОМ” у складі тендерної пропозиції технічного паспорту на Товар та декларацію про відповідність технічним регламентам Дійсно відповідно до вимог п.17 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі було встановлено вимогу про те, що у складі своєї пропозиції учасник повинен надати Гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. ТОВ “ВОРДКОМ” було надано у складі своєї пропозиції висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/1646 та 12.2-18-1/1396 на засоби навчання та обладнання. За правилами частини 11 статті 26 вказаного Закону України “Про публічні закупівлі” відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ “ВОРДКОМ” було подано Пояснення за вих.№0203/Д29 від 03.06.2021р. щодо надання декларації про відповідність вимогам Технічних регламентів Товару та Технічний паспорт на виріб на підтвердження викладеної в даному пояснення позиції, Переможець публічної закупівлі надав лист ДП “Всеукраїнський державний науково – виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів ” від 04.06.2021 № 21-09/214, відповідно до якого було зазначено, що згідно чинного законодавства продукція: навчальне приладдя, дидактичні матеріали та друкована продукція, що не потребує підключення до електромережі обов’язковій сертифікації не підлягає. Продукція, яка є предметом закупівлі не потребує підключення до електромережі, а тому на думку Замовника пояснення надані переможцем публічної закупівлі є достатніми та в повній мірі кореспондуються з положеннями викладеними частини 11 статті 26 вказаного Закону України “Про публічні закупівлі”. Щодо надання у складі тендерної пропозиції ТОВ “ВОРДКОМ” технічного паспорту Згідно частини 2 статті 662 Цивільного кодексу України продавець повинен одночасно з товаром передати покупцеві його приналежності та документи, у тому числі технічний паспорт. В свою чергу ТОВ “ВОРДКОМ” у зазначеному вище поясненні надав гарантію про те, що технічний паспорт на кожний виріб (продукцію), яка є у складі публічної закупівлі (у зв'язку з тим, що предметом закупівлі є не один виріб, а велика кількість різного роду товару), буде надано під час поставки Товару, що в повній мірі відповідає положенням частини 2 статті 662 Цивільного кодексу України. Щодо не надання ТОВ “ВОРДКОМ” згоди на погодження та зберігання персональних даних. Відповідно до п.7 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі було встановлено вимогу про те, що у складі своєї пропозиції учасник повинен був надати письмову згоду на обробку (у т.ч. збирання, зберігання та поширення) персональних даних посадової особи (або представника) Учасника, що підписала документи пропозиції – у довільній формі. Частиною другою статті 11 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що під час користування електронною системою закупівель уповноважена особа вносить до електронної системи закупівель персональні дані, надає згоду на їх обробку та оновлює такі дані у разі їх зміни. Але персональні дані, внесені уповноваженою особою до електронної системи закупівель, не оприлюднюються. Крім того, відповідно до правил української пунктуації, круглі дужки ставляться, зокрема, у випадку уточнення попереднього слова. У нашому випадку терміни «збирання» та «зберігання» прописуються в круглих дужках як уточнення і складова терміну «обробка персональних даних», тобто, ТОВ «ВОРДКОМ», надавши згоду на обробку персональних даних, погодився з тим, що надає її і на збирання та зберігання даних, з огляду на те, що довідка повинна була надаватися у довільній формі. Таким чином уповноважена особа ще під час користування електронною системою закупівлі надала згоду у тому числі збирання, зберігання та поширення своїх персональних даних, крім того, надала у складі своєї пропозиції довідку в довільній формі, у якій дала свою згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, чим, у свою чергу, повністю виконала вимоги, що ставилися у п.7 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. З огляду на вищенаведені аргументи, норми права та обставини, вважаємо подану Вами вимогу такою, що є необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на неправомірне рішення Замоника

Номер: 58a8c8f1b18b4fe29dafd5966b01eb80
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-27-009232-b.b2
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замоника
Вимога:
Скарга на неправомірне рішення Замоника, лист вимога в додатку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не підгрузився додаток
Дата скасування: 15.06.2021 15:25
Вимога
Відхилено

Щодо внесення змін в оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Номер: 73f8f18224724c85b9065b5f83a3bf45
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-27-009232-b.b1
Назва: Щодо внесення змін в оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до частини п’ятої статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі “Навчальне приладдя та дидактичні матеріали для учнів початкових класів «Нової української школи»” передбачено обов’язок надання у складі пропозиції довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору про постачання аналогічних товарів за 2020 рік, в якій повинна бути зазначена інформація про обсяг поставки товару, найменування суб’єкту господарювання, з яким було укладено договір, його адресу та контактний телефон, а також стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Проте, у разі реєстрації учасника у 2021 році можливість надання зазначеного документу відсутня, що суттєво звужує коло потенційних учасників. У разі, якщо учасник зареєстрований у 2021 році, проте має усі необхідні документи, які свідчать про якість товару, учасник гарантує вчасну поставку товару, є надійним партнером, він не має можливості прийняти участь у Вашій закупівлі так, як пропозиція подана без вищевказаної довідки буде відхилена. Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни у додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі “Навчальне приладдя та дидактичні матеріали для учнів початкових класів «Нової української школи»” виключивши із переліку обов’язкових документів довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору про постачання аналогічних товарів за 2020 рік, в якій повинна бути зазначена інформація про обсяг поставки товару, найменування суб’єкту господарювання, з яким було укладено договір, його адресу та контактний телефон, а також стан належного виконання договору стосовно якості та строків та відповідними діями розширити коло потенційних учасників, виключаючи при цьому дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до п. 3 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, серед яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У своїй вимозі від 28.05.2021р. стосовно закупівлі UA-2021-05-27-009232-b Ви просите внести зміни у додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі “Навчальне приладдя та дидактичні матеріали для учнів початкових класів «Нової української школи»” виключивши із переліку обов’язкових документів довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору про постачання аналогічних товарів за 2020 рік, в якій повинна бути зазначена інформація про обсяг поставки товару, найменування суб’єкту господарювання, з яким було укладено договір, його адресу та контактний телефон, а також стан належного виконання договору стосовно якості та строків як таку, що є дискримінаційною. Ви аргументуєте свою вимогу тим, що у разі реєстрації учасника у 2021 році можливість надання зазначеного документу відсутня, що суттєво звужує коло потенційних учасників. У разі, якщо учасник зареєстрований у 2021 році, проте має усі необхідні документи, які свідчать про якість товару, учасник гарантує вчасну поставку товару, є надійним партнером, він не має можливості прийняти участь у Вашій закупівлі так, як пропозиція подана без вищевказаної довідки буде відхилена. На думку Замовника дана вимога щодо надання довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору про постачання аналогічних товарів за 2020 рік не є дискримінаційною та не порушує норм Закону України «Про публічні закупівлі». Дана вимога була встановлена, враховуючи специфічність товару, що закупляється, а саме, навчального приладдя та дидактичних матеріалів. Специфічність товару полягає у тому, що він буде використовуватися в освітньому процесі, тобто, буде безпосередньо контактувати з учнями початкової школи. Враховуючи це, дані засоби навчання та обладнання повинні бути належної якості та безпечності, тобто, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Враховуючи вищенаведене, Замовник не вважає вимогу щодо надання довідки у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору дискримінаційною, а навпаки, такою, що додатково дасть гарантію і впевненість у надійності і порядності Учасника як такого, що вже мав досвід поставки таких товарів і виконав свої зобов’язання належним чином і у повному обсязі. У випадку реєстрації Учасника у 2021 році Замовник не має можливості перевірити надійність партнера (Ви вказуєте, що Учасник, створений у 2021 році є надійним партнером) та те, як зарекомендував себе такий Учасник при виконанні договорів минулого бюджетного року (враховуючи, що Замовник є бюджетною організацією). Схожої думки притримався і Верховний суд у своїй постанові від 9 жовтня 2018 року по справі № 913/159/17 №, у якій колегія суддів висловила позицію, що навіть надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору), оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання. Тобто, виконання може бути здійснено і неналежним шляхом, наприклад з простроченням строків поставки і сплатою штрафних санкцій, а такий досвід навряд чи потрібен замовнику. Враховуючи наведене вище, задля впевненості у надійності майбутнього контрагента та його професіоналізмі, враховуючи специфіку товару, що закупляється та сферу його застосування, Замовник і просить надати Довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору про постачання аналогічних товарів за 2020 рік, в якій повинна бути зазначена інформація про обсяг поставки товару, найменування суб’єкту господарювання, з яким було укладено договір, його адресу та контактний телефон, а також стан належного виконання договору стосовно якості та строків.
Статус вимоги: Відхилено