-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
"Система пожежної сигналізації, Система керування евакуюванням (в частині систем оповіщенння про пожежу і показників напрямку евакування), система централізованого спостереження в Петродолинського закладу середньої освіти І-ІІІ ступенів, за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Петродолина, вул. Садова, 58"
Завершена
1 022 972.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 229.72 UAH
мін. крок: 1% або 10 229.72 UAH
Період оскарження:
27.05.2021 14:20 - 02.06.2021 14:25
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
206ee9523fc341b0a54eb23ac18f8b11
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-008625-b.b3
Назва:
вимога
Вимога:
не згодні з рішенням Замовника щодо визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Петродолинський заклад.PDF 17.06.2021 11:41
Дата подачі:
17.06.2021 11:41
Вирішення:
Шановний учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно п. 1 Вимоги
Згідно оголошення (документації), ч. 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки пропозиції, зазначено:
«Кошторисна документація розробляється в програмному комплексі АВК-5, або іншому сумісного з ним програмному комплексі, відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), Настанови щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва ДСТУ – Н Б Д.1.1-2:2013 затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013р. № 405 та включає:
- договірну ціну з пояснювальною запискою;
- зведений кошторисний розрахунок вартості робіт;
- локальний кошторис;
- об’єктний кошторис;
- відомість ресурсів;
- розрахунок рівня заробітної плати;
- розрахунок загальновиробничих витрат».
В складі пропозиції ФОП Шептуха М.М. надано повний перелік зазначених документів, у т.ч. пояснювальна записка, яка учасником завантажена окремим файлом у складі пропозиції.
Відповідно п. 2 Вимоги
Згідно оголошення (документації), ч. 5.4 розділу IV Кваліфікаційні критерії до учасників, зазначено:
Інформаційна довідка складена у довільній формі про наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що Учасник планує використовувати при виконанні робіт або наданні послуг, що містить інформацію щодо найменування та кількості (з зазначенням власне чи орендоване) в тому числі матеріально – технічної бази відповідно до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (постанова КМУ № 852 від 23 листопада 2016 року), відповідно до вимог щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень в частині: «Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази».
Для підтвердження наявності вказаного в довідці обладнання учасник надає: скановані з оригіналів копії договорів оренди, або скановані з оригіналів копії видаткових накладних що підтверджують факт придбання Учасником такого обладнання. (У разі надання копій договорів оренди обладнання, Учасник додатково надає документи які підтверджують право власності обладнання Орендодавця (видаткових накладних). (У разі надання копій договорів оренди обладнання, Учасник додатково надає документи, які підтверджують право власності обладнання Орендодавця (видаткових накладних).
Інформаційна довідка складена у довільній формі про наявність у Учасника адміністративного приміщення із наданням документів підтверджуючих право власності або оренди такого приміщення та необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників (на підтвердження цієї вимоги Учасник надає технічний звіт, або витяг з технічного звіту (титульний лист, сертифікат, висновок) про проведення технічного обстеження приміщень та визначення доступності будівлі та приміщень для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил).
Тобто, відповідно до вимог оголошення (документації) для підтвердження обладнання та адміністративного приміщення, визначені різні умови надання підтверджуючих документів.
Також повідомляємо, щодо матеріально – технічної бази підприємства відноситься – сукупність засобів виробництва, що виступають у формі реальних активів та забезпечують ефективне функціонування усіх структурних підрозділів підприємства).
Засоби виробництва це сукупність предметів праці та засобів праці, які використовуються людьми в процесі виробництва матеріальних благ і послуг.
Обладнання (устаткування, спорядження) це сукупність пристроїв, механізмів, приладів, інструментів тощо, необхідних для якої-небудь діяльності. Використовуються з певною метою, наприклад, реалізації технологічних процесів.
От же, обладнання і матеріально – технічна база відноситься зовсім до різних понять. Відповідно, до поняття обладнання не відноситься нерухоме майно, а саме: адміністративне приміщення.
У свою чергу ФОП Шептуха М.М. виконані вимоги оголошення (документації) та надані підтверджуючі документи на обладнання (копії документів (видаткові накладні), яке зазначено в довідці та підтверджуючі документи щодо адміністративного приміщення.
Відповідно п. 3 Вимоги
Згідно оголошення (документації), ч. 5.3 розділу IV. Кваліфікаційні критерії до учасників, зазначено, що Учасник в складі пропозиції повинен надати :
Довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в довільній формі) в кількості необхідній для виконання робіт, що є предметом закупівлі, відповідно до кошторисних розрахунків Учасника та проекту календарного плану виконання робіт, в якій обов’язково вказати: - Посаду; ПІБ; Інформацію про освіту (вища, середньо-технічна, тощо); Характер трудових відносин (за штатним розписом / згідно договору цивільно-правового характеру тощо).
В якості документального підтвердження трудових взаємовідносин з учасником надати: накази про прийняття на роботу або оригінал трудової угоди або іншого документу щодо підтвердження трудових взаємовідносин.
У якості документального підтвердження кваліфікації робітників, які безпосередньо будуть задіяні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає оригінали відповідних дипломів, посвідчень, сертифікатів, свідоцтв або інших документів, що підтверджують проходження навчання за кваліфікацією професії.
Вимоги щодо надання інформації або будь яких підтверджуючих документів щодо стажу керівників, працівників, робітників Учасника оголошенням (документацією) не встановлено.
Також повідомляємо, що професійна кваліфікація - кваліфікація, яка надається з урахуванням професійних стандартів, що діють у сфері праці, та відображує здатність особи виконувати завдання і обов'язки професійної діяльності певного виду та складності.
Особі, яка підтвердила кваліфікацію, видається свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації за результатами професійного навчання.
Щодо керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень Літвінова С.В., ФОП Шептуха М.М. в складі пропозиції надано всі підтверджуючі документи щодо кваліфікації, у т. ч. сертифікат про підвищення кваліфікації в Академії пожежної безпеки України.
Відповідно п. 4 Вимоги
В розділі V оголошення (документації), щодо спрощеної закупівлі № UA-2021-05-27-008625-b, в загалі не має п. 5.3.
Також повідомляємо, що згідно оголошення (документації), ч. 5.3 розділу ІV. Кваліфікаційні критерії до учасників, зазначено, що Учасник в складі пропозиції повинен надати оригінал наказу про відповідального працівника за дотриманням охорони праці та пожежної безпеки, з наданням оригіналів протоколів та посвідчень з перевірки знань охорони праці та пожежної безпеки, правил охорони праці при виконанні робіт на висоті та правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями.
Відповідно до вищезазначеної вимоги оголошення (документації) ФОП Шептуха М.М. в складі пропозиції був наданий наказ від 5 листопада 2020 року про призначення відповідального працівника за дотриманням охорони праці та пожежної безпеки із наданням відповідних посвідчень за № 2364/1 та 2364/2 та протоколу № 2364. Чим виконано умови документації.
Вимоги щодо надання протоколів та посвідчень про проходження навчання з охорони праці на працівників, які безпосередньо будуть виконувати роботи оголошенням (документацією) взагалі не передбачено.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
332129be5b04418d81dee89ba12f218a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-008625-b.b2
Назва:
вимога
Вимога:
не згодні з прийнятим рішенням
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.PDF 15.06.2021 15:03
Дата подачі:
15.06.2021 15:03
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Згідно п. 1 вимоги повідомляємо:
вимоги повідомляємо, що відповідно абз. 3 п. 1 Розділу ІІІ оголошення (документації) учасник у складі пропозиції повинен надати - згоду на виконання усіх умов передбачених цим оголошенням, яка надана Вами за вих. 1981/06/21 від 08.06.2021р.
Також, відповідно до абз. 2 п.1.1. розділу ІІ оголошення (документації) «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та вимог цієї документації з боку учасників процедури закупівлі, означатиме, що учасники процедури закупівлі, які беруть участь в цій закупівлі, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги викладені замовником (про згоду з цим абзацом учасником надається відповідна довідка у складі пропозиції)», довідка або лист-згода з цим абзацом не надана Вами у складі пропозиції.
Тобто, це є зовсім дві різні довідки, мають різну назву, зазначені в різних розділах документації, які за своєю формою підтверджують відповідно різні умови оголошення на проведення спрощеної процедури закупівлі.
Відповідно до абз.41 п.1 Розділу ІІІ оголошення (документації) «У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам, зазначеним в документації.».
Таким чином пропозиція відхилена відповідно до абз.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно п. 2 Вимоги повідомляємо:
Відповідно доп.2 розділу ІІІ оголошення (документації) «Забезпечення пропозиції повинно бути оформлене відповідно до вимог, зазначених в ДОДАТКУ №5»
Додатком 5 оголошення (документації) визначено перелік документів та їх оформлення щодо забезпечення пропозиції.
П.5 Додатку 5 чітко визначено, яким банком має бути надана банківська гарантія, відповідно, для підтвердження цих вимог у складі пропозиції не надано ні якого підтверджуючого документу або довідки роз’яснення, щодо банківської установи.
Також повідомляємо, на офіційному сайті банку (https://www.pumb.ua ›): Інформація для ознайомлення споживачів фінансових послуг не визначено кредитний рейтинг банку Гаранта, у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, така інформація не зазначена.
Таким чином пропозиція відхилена відповідно до абз.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно п. 3 вимоги повідомляємо:
Відповідно до п. 1. розділу ІІІ оголошення (документації) «Для підтвердження правильності визначення розцінок, які застосовувались під час складання кошторисної документації Учасника, в складі пропозиції необхідно надати оригінал кваліфікаційного сертифікату інженера – проектувальника в частині кошторисної документації».
Також п. 1. розділу ІІІ оголошення (документації) зазначено:
«Файли, що подаються учасником у форматі PDF, мають бути відскановані з оригіналів документів або з їх належним чином завірених копій.
Усі копії документів, які подаються учасником, повинні бути засвідчені. Відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.
Якщо завантажені в системі документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, Замовник приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника на підставі підпункту 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону як таку, що не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону».
Також повідомляємо, п. 9 наказу Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 710 «Перелік формальних помилок» стосується «Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
Учасником в складі пропозиції надана копія сертифікату, яка завірена не належним чином (поставлений підпис не визначною особою та печаткою Шнайдер А.С.) та не містить підпису та печатки уповноваженої особи Учасника.
Таким чином пропозиція відхилена відповідно до абз.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно п. 4 вимоги повідомляємо:
П. 5.2 розділу ІV оголошення (документації) чітко визначена інформація, яка має бути в довідці про виконання аналогічних договорів, а саме: найменування Замовників, їх адреси та контактні номери телефонів, назва робіт, який є предметом закупівлі.
Учасником надана довідка яка не відображає всю інформацію, яка визначена в оголошенні (документації).
Таким чином пропозиція відхилена відповідно до абз.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно п. 5 вимоги повідомляємо:
Відповідно п. 5.2 розділу ІV оголошення (документації) чітко визначено інформацію щодо позитивного відгуку, а саме: «відгук повинен містити інформацію про суму договору підряду, суму виконаних робіт за виконаним договором, якість та своєчасність виконання робіт підрядною організацією, наявність чи відсутність зауважень та обов’язково містити наявність саме схвальної рекомендації замовника.
Учасником надано відгук який не містить всієї зазначеної інформації в п. 5.2 оголошення.
Таким чином пропозиція відхилена відповідно до абз.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно п. 6 вимоги повідомляємо:
Відповідно до ліцензійних умов, постанова КМУ України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» встановлено вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, а саме: ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Документи, які гарантують право безперешкодного доступу для людей з інвалідністю для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп на національному рівні це низка документів, провідну роль серед яких відіграють наступні:
– Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
– Закон України «Про будівельні норми»;
– Закон України «Про архітектурну діяльність»;
– Закон України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності»;
– Закон України «Про основи соціальної захищеності інвалідів України»;
– ДБН В.2.2-17:2006 «Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення»;
- ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану».
Документи, які підтверджують необхідні умови для доступності осіб з інвалідністю та інших
маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, відповідно до вищенаведених законодавчих актів, є або Декларація про готовність об’єкта до експлуатації, або Акт готовності об’єкта до експлуатації або Технічний звіт/висновок, що містить висновки про доступність або недоступність такого об’єкта для маломобільних груп населення. В усіх цих документах фіксується, що на споруді виконано всі роботи, необхідні для належного забезпечення доступності, згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами.
Відповідно до ст. 26 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів України», підприємства, установи та організації зобов’язані враховувати потреби людей з інвалідністю і забезпечувати для них доступність споруд.
ДБН В.2.2-17:2006 «Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення» передбачають всі необхідні технічні вимоги для забезпечення доступності споруд для людей з інвалідністю.
Обов’язок виконання будівельних норм поширюються як на проектування нових, так і на реконструкцію вже існуючих споруд. У цих будівельних нормах наводяться вимоги до: організації земельних ділянок, де враховуються різні види тактильних засобів на пішохідних шляхах руху; вимоги до автостоянок; положення щодо: пожежобезпечних вимог до влаштування сходів і пандусів, їх конструктивних рішень; вимоги до світлової та звукової інформуючої сигналізації ліфтів та підйомників; застосування опоряджувальних матеріалів для організації шляхів евакуації та пожежобезпечних зон.
Відповідно до розділу 1 ДБН В.2.2-17:2006 Вимоги цих норм є обов’язковими для застосування усіма юридичними та фізичними особами на території України, окрім будівництва індивідуальних житлових будинків.
Учасником було надано довідку про наявність офісного приміщення але не підтверджено ні яким документом, що приміщення відповідає вимогам ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що не відповідає вимогам п. 5.4 розділу ІV оголошення (документації) «….. (на підтвердження цієї вимоги Учасник надає технічний звіт, або витяг з технічного звіту (титульний лист, сертифікат, висновок) про проведення технічного обстеження приміщень та визначення доступності будівлі та приміщень для осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення відповідно до будівельних норм і правил.».
Крім того, Учасник у складі пропозиції надав лист – згоду вих. № 1981/06/21 від 08.06.21 на виконання всіх умов передбачених цим оголошенням, що підтверджує згоду учасника надати документи зазначені в умовах оголошення на проведення спрощеної процедури закупівлі.
Таким чином пропозиція відхилена відповідно до абз.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Огляд об’єкту
Номер:
68f4c412ca1c4ad0b1a697cab0f6c0e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-008625-b.a1
Назва:
Огляд об’єкту
Вимога:
Доброго дня!
Однією із вимог тендерної документації є огляд об’екту
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.05.2021 22:10
Вирішення:
Шановний учаснику! Детально розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що згідно ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється за такими принципами добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законадавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога щодо ознайомлення учасника з обсягом робіт, які необхідно виконати та надання акту огляду об’єкту не є дискримінаційною, отже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час закладу освіти (ЗОШ). Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі».
Також відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану. Цей стандарт поширюється на проведення обстеження об’єктів для діагностування їх технічного стану та на моніторинг технічного стану під час використання за призначенням, а також (за потреби) в період нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення.
Отже при підготовці для проведення робіт з монтажу "Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням (в частині систем оповіщенння про пожежу і показників напрямку евакування), система централізованого спостереження в Петродолинського закладу середньої освіти І-ІІІ ступенів, за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Петродолина, вул. Садова, 58", згідно ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи та ДСТУ - 8828:2019 «Пожежна безпека» та ДБН В.2.5-56:2010 «Системи протипожежного захисту» обстеження об’єкту є одним з етапів визначення технічного стану об’єкту перед початком робіт.
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Статус вимоги:
Відхилено