• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Крани, сгін – американки, ручка з кран – буксой (ремкомплет)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Крани, сгін – американки, ручка з кран – буксой (ремкомплет) (за кодом CPV ДК 021:2015 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої) 5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Кран кульовий 1/2" в/з (за кодом CPV ДК 021:2015 – 42131260-6 Кульові крани); Кран кульовий 1/2" в/в (за кодом CPV ДК 021:2015 – 42131260-6 Кульові крани); Кран кульовий 3/4" в/з (за кодом CPV ДК 021:2015 – 42131260-6 Кульові крани); Кран кульовий з напівзгоном прямий 1/2" (за кодом CPV ДК 021:2015 – 42131260-6 Кульові крани); Кран кульовий з напівзгоном прямий 3/4" (за кодом CPV ДК 021:2015 – 42131260-6 Кульові крани); Сгін – американка 1/2" пряма (за кодом CPV ДК 021:2015 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої); Сгін – американка 3/4" пряма (за кодом CPV ДК 021:2015 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої); Ручка з кран – буксой (ремкомплет) (за кодом CPV ДК 021:2015 – 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Закупівля здійснюється по предмету закупівлі в цілому. 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №2 до цієї документації. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 найменувань, 1200 штук 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 153 533,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 03.06.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 11.06.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України (гривня) на підставі видаткової накладної відповідно до рахунку, наданого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати їх отримання від Постачальника згідно умов Договору. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.

Завершена

153 533.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 767.67 UAH
Період оскарження: 27.05.2021 13:10 - 03.06.2021 09:00
Вимога
Залишено без розгляду

скарга

Номер: a24fb25543e64a9789f11c2db8a503d9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-27-006968-b.b1
Назва: скарга
Вимога:
Шановний Замовнику! Вважаємо відхилення безпідставним, оскільки сертифікація для даного товару необов'язкова, про що учасником надано лист.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.ст 14 п.7. У період уточнення до 03.06.2021 р. Ви мали змогу звернутися до Замовника з вимогою внести зміни до документації. Звернень з Вашого боку не було, що свідчило про Вашу згоду з усіма вимогами Замовника. Замовник на свій розсуд визначає технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі. Відповідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі п. 3 ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ учасник торгів повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним кількісним, якісним та технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі шляхом заповнення Таблиці 1 даного додатку в повному обсязі та надати (розмістити в системі скановані копії) в складі своєї пропозиціїдокумент, дійсний на дату проведення аукціону, який підтверджує якість (відповідність) запропонованого товару: сертифікат відповідності, або декларація про відповідність або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби або інший подібний документ, що підтверджує якість, відповідність запропонованого товару. ФОП ЛИТВИНЕНКО С. М. не надано документ, дійсний на дату проведення аукціону, який підтверджує якість (відповідність) запропонованого товару ручка з кран-буксой (ремкомплет) Lidz, виробник фірма «SPzOO LASTOR INTERNATIONAL» Польща, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та рішення про відхилення не підлягає перегляду.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.07.2021 14:34