-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (щебінь, щебнево-піщана суміш)
Торги відмінено
1 320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 600.00 UAH
Період оскарження:
27.05.2021 12:47 - 08.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне відхилення пропозиції та упередженість Замовника
Номер:
999fe1d0401b4a30b31dd54d9bd05885
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-006604-b.a3
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції та упередженість Замовника
Скарга:
Документи додаються
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка з несуттєвою помилкою.pdf 25.06.2021 10:46
- Неправдива інформація.pdf 25.06.2021 10:46
- Невідповідність технічним вимогам.pdf 25.06.2021 10:46
- Невідповідність СТ 16.pdf 25.06.2021 10:46
- Скарга текст.docx 25.06.2021 10:47
- Скарга.pdf 25.06.2021 11:24
- рішення від 30.06.2021 № 14656 + лист Замовнику.pdf 01.07.2021 23:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2021 № 15673.pdf 12.07.2021 14:49
- рішення від 09.07.2021 № 15673.pdf 14.07.2021 18:50
- додаток 3 (Інформаційна довідка).pdf 06.07.2021 16:49
- до акту обстеження.rar 06.07.2021 16:49
- Додаток 2 (Інформація БТІ).pdf 06.07.2021 16:49
- Додаток 4 (Радіац. сертификат).pdf 06.07.2021 16:49
- Відповідь на скаргу.pdf 06.07.2021 16:49
- АМК Відповідь на скаргу.doc 06.07.2021 16:49
- Додаток 1 (акт обстеження).pdf 06.07.2021 16:49
- Протокол ТК.pdf 20.07.2021 10:31
- Щодо виконання рішення Колегії.pdf 20.07.2021 10:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.06.2021 11:45
Дата розгляду скарги:
09.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.07.2021 23:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.07.2021 18:50
Дата виконання рішення Замовником:
20.07.2021 10:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Колегії тендерним комітетом Золочівської селищної ради було скасовано рішення, прийняті під час кваліфікації тендерних пропозицій учасників
Вимога
Є відповідь
невідповідність документів Учасника вимогам тендерної документації
Номер:
054e63e11a034b87ad51acdbac91345e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-006604-b.a2
Назва:
невідповідність документів Учасника вимогам тендерної документації
Вимога:
Стосовно Протоколу засідання тендерного комітету від 18 червня 2021 року. Вимагаємо більш детально розглянути документи пропозиції ФОП Завадського Юрія Васильовича ( далі Учасник) на відповідність вимогам документації.
Розпочнемо з підстави, що була включена до Протоколу про відхилення пропозиції ТОВ «КТК», а саме:
Відповідно до ДОДАТОКУ №4 до тендерної документації п.п 1.3 «Відвантаження товару здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту подання заявки замовником будь-яким способом (листом, електронною поштою, факсом, телефоном, тощо), окремими партіями. Підтвердити гарантійним листом, в якому обов’язкову вказати поштову адресу, електронну адресу, номери факсу та телефонів для отримання заявок.
Учасником надано гарантійний лист вих. № 22 від 09.06.2021 року, де не зазначено електронну адресу та номери факсу, проте дивним чином ви не проявили послідовності в своїх рішеннях та пропозиція Учасника не була відхилена.
Відповідно до ДОДАТОКУ №4 до тендерної документації п.п 1.6: « Товар повинен відповідати нормам радіологічної безпеки. Надати копії сертифікатів якості / відповідності, досліджень радіологічної безпеки, паспортів або протоколів випробувань
Учасником надано Радіаційний сертифікат від 12 березня 2020 рокута ПАСПОРТ № 03/20 радіаційної якості готової продукції Мало-Кохнівського родовища граніту від 12 березня 2020 року , що були дійсні впродовж року з дня видачі, чинні до 13.03.2021 року, а отже не були дійсні на момент розкриття пропозицій 14.06.2021 року.
Таким чином і цю частину вимог Додатку 4 не було виконано Учасником
Відповідно до ДОДАТОКУ №3 до тендерної документації п. 1:
«Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання (власне або орендоване) та матеріально-технічної бази, для необхідної для постачання товару відповідно до предмету закупівлі:
наявність складських приміщень на території Золочівської громади (власних чи орендованих, тощо),
наявність великовантажних вагів для автомобільного транспорту, які мають сертифікат відповідності вимірювального засобу (власних чи орендованих, тощо),
наявність вантажного автомобільного транспорту вантажопідйомністю, в тому числі не менше 1 автомобіля до 5 тон, для проїзду по негабаритних сільських вулицях та провулках. Транспорт може бути власний чи орендований.
Учасник надає документи, що підтверджують право власності або користування майном, зазначеним у довідці. Або договори про надання послуг власниками відповідного майна. Строк дії договору оренди (користування) майном, надання послуг, не може бути меншим ніж до 30.09.2021 р.(очікувана дата виконання договору).
На підтвердження наявності складських приміщень на території Золочівської громади Учасником надано ДОГОВІР ОРЕНДИ№17 від 04.01.2021 року. Предметом даного договору ( відповідно до п.п. 1.1 Орендодавець передає, а орендар приймає в тимчасове використання ділянку на території вугільного складу для навантаження – розвантаження та зберігання вугілля.) є передача в оренду ділянки виключно для навантаження – розвантаження та зберігання вугілля, а отже дана ділянка не може використовуватися для виконання договору з постачання предмету закупівлі ДК 021:2015 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (щебінь, щебнево-піщана суміш).
У складі пропозиція Учасника міститься інформація та Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на автомобіль ЗИЛ- ММЗ 555 державний номер 32341 ХА ( масою без навантаження 5150 кг та повною масою 11025 кг) та автомобіль КАМАЗ -551 державний номер АХ 1938ВТ масою без навантаження 9000 кг та повною масою 19150 кг). Жоден з цих транспортних засобів не відповідає вимозі автомобіля до 5 тон, для проїзду по негабаритних сільських вулицях та провулках навіть порожнім.
Відповідно до ДОДАТОКУ №3 до тендерної документації:
«Учасник подає інформаційну довідку про виконані договори постачання аналогічного предмету закупівлі, в якій вказується замовник, його адреса та контакти, реквізити та загальна вартість договору та інформація про стан виконання умов договору на дату складання довідки»
Учасником надано Довідку про виконання аналогічних договорів вих. №27 від 09.06.2021 року, яка містить неправдиву інформацію стосовно виконання Договору 145-Т від 16.06.2020 року з ЗОЛОЧІВСЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ. В даній довідці міститься інформація про суму договору 1 319 000 грн та предмет закупівлі ЩПС 0-40 1650 тон та щебеню 5-20 200 тон. Ви, як Замовник відповідно до Договору 145-Т від 16.06.2020 року, мали б навіть не користуватися інформацією з відкритих джерелі згадати, що 27 жовтня 2020 року було підписано додаткову угоду з причин «поліпшення якості предмету закупівлі» предмет договору змінився на ЩПС 0-40 1835 тон та щебеню 5-20 42 тони, що призвело до зміни суми договору до рівня 1 318 940,00 грн. Взагалі не зрозуміло, як зменшення кількості щебеню та збільшення кількості ЩПС вплинуло на поліпшення якості предмету закупівлі, проте з цим питанням мають розбиратися компетентні органи. Таким чином інформація в довідці є неправдивою. Також неправдива інформація зазначена в Листі-пояснення вих № 20 від 09.06.2021 стосовно ліцензій та видів діяльності Учасника. Відповідно до Витягу з ЄДР основним видом діяльності ФОП Завадського Юрія Васильовича є 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, яка підлягає ліцензуванню.
Зважаючи на вище зазначені факти вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Завадського Юрія Васильовича та приступити до розгляду наступної за результатами аукціону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.06.2021 18:56
Вирішення:
На Вашу вимогу UA-2021-05-27-006604-b.a2 від 23.06.2021 (далі – Вимога) щодо невідповідності документів учасника вимогам тендерної документації повідомляємо наступне.
Частиною четвертою статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
У даному випадку ви звертаєтеся з вимогою не про надання інформації щодо тендерної пропозиції переможця процедури (ФО-П Завадського Ю.В.), а про більш детальний її розгляд, відхилення та розгляд наступної за ціною пропозиції. Але звернення учасника, якого не визнано переможцем з такими вимогами Законом не передбачено. Отже, Ваша вимога не може бути задоволена та підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
9c29a365858045a9acc244bc644096f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-006604-b.a1
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК” (ТОВ “КТК” ), яке розташоване за адресою: 38714 Полтавська обл. Полтавський р-н с.Супрунівка, вул.Ювілейна,23 Полтавського р-ну Полтавської обл., код ЄДРПОУ 30296209, як учасник закупівлі UA-2021-05-27-006604-b, не погоджується з рішенням, яке було винесено у Протоколі засідання тендерного комітету №42 від 17,06,2021 року ( далі Протокол). Та наголошуємо на безпідставності відхилення нашої пропозиції. Звертаємо Вашу увагу на наступні заперечення на ваші аргументи відхилення:
Стосовно пункту 2 Протоколу
Відповідно пункту 1 ДОДАТОК № 3 тендерної документації ( далі ТД):
Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання (власне або орендоване) та матеріально-технічної бази, для необхідної для постачання товару відповідно до предмету закупівлі:
наявність складських приміщень на території Золочівської громади (власних чи орендованих, тощо),
наявність великовантажних вагів для автомобільного транспорту, які мають сертифікат відповідності вимірювального засобу (власних чи орендованих, тощо),
наявність вантажного автомобільного транспорту вантажопідйомністю, в тому числі не менше 1 автомобіля до 5 тон, для проїзду по негабаритних сільських вулицях та провулках. Транспорт може бути власний чи орендований.
Учасник надає документи, що підтверджують право власності або користування майном, зазначеним у довідці. Або договори про надання послуг власниками відповідного майна. Строк дії договору оренди (користування) майном, надання послуг, не може бути меншим ніж до 30.09.2021 р.(очікувана дата виконання договору).
На предмет відповідності нашої пропозиції даним вимогам ми надали Довідку № 11/06-14 від 11 червня 2021 року. В даній довідці міститься наступна інформація:
-наявність складських приміщень на території Золочівської громади (орендованих у Овчаренка Юрія Єгоровича ),
-наявність великовантажних вагів для автомобільного транспорту, які мають сертифікат відповідності вимірювального засобу (право користування відповідно до договору з ФОП Колій Валерієм Вікторовичем),
-наявність вантажного автомобільного транспорту вантажопідйомністю, в тому числі не менше 1 автомобіля до 5 тон, для проїзду по негабаритних сільських вулицях та провулках( орендований MERCEDES-BENZ 614 D у ФОП Шупика Михайла Миколайовича)
-наявність навантажувача Manitou MLT 741, орендованого у ТОВ «Полтава-Сад»
-наявність самоскидів LANGENDORF SKA 27-28 та RENDERS ROC 12.27, орендованих у Клименко Ірини Олександрівни
У файлах «Договір на транспорт до 5 т»., « Договір ваги, Договір оренди ділянки та приміщення», «Договір оренди навантажувача», «Договір оренди самоскид2», «Документи на автотранспорт», «Право використання самоскуду» містяться документи, що підтверджують право користування майном, зазначеним у довідці та договори про надання послуг власниками відповідного майна.
Додаток 3 ТД містить вимогу стосовно місця знаходження лише складських приміщень, а не вагів, навантажувача, чи іншого автомобільного транспорту. Також ТД не містить жодних вимог стосовно надання документів на право власності Орендодавця, про що йдеться в Протоколі. Нами в складі пропозиції надано Договір оренди нежитлового ( складського ) приміщення та земельної ділянки від 28 травня 2021між ТОВ «КТК» та фізичною особою Овчаренком Ю.Є. Цим договором повністю підтверджене право користування майном (земельної ділянки та складських приміщень).
Звертаємо вашу увагу на той факт, що ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ №09/06/21 від 09 червня 2021 року відповідно до п.п. 4.1 не містить терміну дії , а відповідно до п.п. 4.2 може бути пролонгований за листами сторін. Цей договір має всі реквізити ( телефон, ел. адресу, поштову адресу тощо) за якими ви могли звернутися до ФОП Колій В.В. за отриманням інформації стосовно чинності даного договору, або відповідно до Закону надати нам запит на 24 години для підтвердження відповідності Статті 16.
Відхилення пропозиції на підставі «невбачається можливим» ( відповідно до Протоколу) не відповідає вимогам Закону. Нам , як Учаснику, також може «вбачатися» дивна тенденція проведення ваших попередніх закупівель UA-2020-05-15-004609-b, UA-2019-05-07-002504-a та UA-2018-04-06-000923-a, де була максимально обмежена кількість учасників, а переможцем визнавався теперішній учасник ФОП Завадський Юрій Васильович та ФОП Носков Віктор Володимирович, які за дивним збігом обставин по черзі орендують земельну ділянку та іншу матеріально-технічну базу у ФОП Юхно В.І. Проте ми зі свого боку оперуємо лише фактами та документами, а «вбачати», чи «не вбачатити» мають компетентні на те органи.
Таким чином наша пропозиція повністю відповідає вимогам Додатку 3 ТД і не має бути відхилена.
Стосовно пункту 3 Протоколу
Нами справді було надано Гарантійний лист № 10/06-6 від 11 червня 2021 року, який містить в реквізитах фірмового бланку всю необхідну інформацію , що вимагалася в п.п 1.3 Додатку 4 ТД. Також додатково до цього Гарантійного листа нами надано Довідку про Учасника №10/06-1 від 10 червня 2021 року в якій окремо зазначені всі відомості про Товариство, які вимагалися в ТД.
Таким чином і вимоги Додатку 4 ТД повністю виконані з нашого боку.
Стосовно пункту 4 Протоколу
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить чіткі вимоги до підготовки та надання пропозиції. Жодної інформації та інструкції щодо оформлення довідок не міститься. Всі документи нашої пропозиції мають час та дату реєстрації в ситемі публічних закупівель за оголошенням UA-2021-05-27-006604-b та мають до неї відношення. Таким чином ця підстава є також неправомірною та абсурдною.
Зважаючи на вище зазначені факти вимагаємо скасувати Протокол засідання тендерного комітету №42 від 17,06,2021 року та оголосити намір укласти договір з ТОВ "КТК", пропозиція, якого була визначена найбільш вигідною за результатами аукціону та повністю відповідає вимогам тендерної документації. Закликаємо не затримувати проведення закупівлі розглядами Скарги в АМКУ та ДАСУ, до яких додатково доведеться звертатися за – накладанням штрафних санкцій за безпідставне відхилення тендерної пропозиції у розмірі від 25 500 до 51 000 гривень штрафу , відповідно до нової редакції Закону та частини 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення на уповноважену особу Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- орендовані будівлі відсутні.jpg 22.06.2021 17:08
Дата подачі:
18.06.2021 16:51
Вирішення:
На Вашу вимогу UA-2021-05-27-006604-b.a1 від 18.06.2021 щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції повідомляємо наступне.
Подана Вами тендерна пропозиція для участі у процедурі відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (щебінь, щебнево-піщана суміш) була розглянута на засідання тендерного комітету Золочівської селищної ради 17.06.2021. В ході розгляду пропозиції її було перевірено на відповідність вимогам, встановленим статтями 16, 17 Закону та іншим вимогам Тендерної документації, передбаченими статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Кваліфікаційні вимоги щодо наявності обладнання матеріально-технічної бази були визначені у додатку 3 до Тендерної документації.
На підтвердження вказаних вимог у складі тендерної пропозиції ТОВ «КТК» було надано Довідку від 11.06.2021 № 11/06-14, в якій визначено перелік обладнання, яке буде використовуватися для виконання договору закупівлі. Зокрема, зазначено про наявність договору оренди складського приміщення у фізичної особи Овчаренка Ю.Є. У складі пропозиції додається договір оренди від 28.05.2021, укладений з Овчаренко Юрієм Єгоровичем про оренду нежитлового складського приміщення в розмірі 20 кв. м та земельної ділянки в розмірі 0,136 га, розташованих за адресою смт Золочів вул. Комарова 85. При цьому, умовами додатку 3 до Тендерної документації вимагалося надати документ, який підтверджує право власності на майно, вказане у довідці. Проте у складі тендерної пропозиції не надано документів, які підтверджують право власності орендодавця – Овчаренка Ю.Є. на вказане приміщення та земельну ділянку.
Більш того, при виїзі членів тендерного комітету на місце було встановлено, що за адресою смт Золочів вул. Комарова, 85 відсутні будь-які будівлі чи споруди (фото додається).
Крім того, тендерною документацією вимагалося, що «строк дії договору оренди (користування) майном, надання послуг, не може бути меншим ніж до 30.09.2021 р.» У складі документів для підтвердження наявності матеріальної бази Вами було надано договір про надання послуг від 09.06.2021, укладений з ФОП Колій В.В., яким передбачено, що ФОП Колій В.В. має надати ТОВ «КТК» «послуги зважування в кількості 500 заїздів на автомобільних вагах». У договорі не зазначено кінцеву дату дії договору, лише вказано, що він діє до «повного розрахунку». Тобто на сьогодні немає можливості визначити чи є вказаний договір дійсним чи вже виконаним за розрахунками. Посилання на те що «ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ № 09/06/21 від 09 червня 2021 року відповідно до п.п. 4.1 не містить терміну дії, а відповідно до п.п. 4.2 може бути пролонгований за листами сторін» не є належним підтвердженням того, що вказаний договір є чиним протягом визначеного умовами тендерної документації строку поставки товару (з 01.07.2021 по 30.09.2021).
Слід зазначити, що в договорі № 09/06/21 від 09 червня 2021 року не зазначено адреси розташування вагів. ФОП Колій В.В. зареєстрований як суб’єкт підприємництва у м. Полтава. До договору надано свідоцтво про метрологічну атестацію вагів, видане ДП «Полтавський регіональний центр метрології та сертифікації», що свідчить про те, що вказані ваги розташовані за межами Золочівської громади. У вимозі Вами звернено увагу на те, що «Додаток 3 тендерної документації містить вимогу стосовно місця знаходження лише складських приміщень, а не вагів». Проте, виконати зважування автомобіля із щебенем перед його прийняттям та розвантаженням на території Золочева за місцем знаходження складських приміщень не вбачається можливим, відповідно виконання ТОВ «КТК» зобов’язань за договором закупівлі у разі визнання його переможцем є неможливим.
Інших документів, які свідчать про наявність в Учасника можливість здійснити зважування автомобілів із товаром у присутності Замовника на території Золочівської громади в складі пропозиції не надано.
Разом з тим, у додатку 4 до Тендерної документації передбачалося що «Учасник має підтвердити можливість відвантаження товару протягом 3 робочих днів з моменту подання заявки замовником будь-яким способом (листом, електронною поштою, факсом, телефоном, тощо), окремими партіями гарантійним листом, в якому обов’язково вказати поштову адресу, електронну адресу, номери факсу та телефонів для отримання заявок». На підтвердження вказаних вимог Учасник надав Гарантійний лист від 11.06.2021 № 10/06-6, в якому погодився з такими умовами. Однак, у вказаному листі не зазначено контакти, на які можна надсилати замовлення, зокрема електронну пошту.
Окрім того, у довідках та гарантійних листах про виконання умов договору, складених Учасником самостійно та поданих у складі тендерної пропозиції, не зазначено замовника, на адресу якого подається довідка чи гарантії, та предмет закупівлі, що ставить під сумнів виконання договору та не відповідає вимогам Тендерної документації.
З огляду на вищевикладене, рішення тендерного комітету Золочівської селищної ради про відхилення пропозицію ТОВ «КТК» як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації є правомірним. Відповідно Ваша вимога скасувати протокол засідання тендерного комітету № 42 від 17.06.2021 та оголосити намір укласти договір з ТОВ "КТК" не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Відміна закупівлі та нехтування рішенням АМКУ
Номер:
3dae53e05093422cb02943927b50298c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-006604-b.a4
Назва:
Відміна закупівлі та нехтування рішенням АМКУ
Скарга:
Документи додаються
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу.pdf 12.08.2021 16:38
- Протокол засідання ТК.pdf 02.09.2021 16:41
- Додаток 4 (Лист УСБУ).pdf 12.08.2021 16:38
- додаток 3 (Інформаційна довідка).pdf 12.08.2021 16:38
- Додаток 1 (акт обстеження).pdf 12.08.2021 16:38
- Додаток 2 (Інформація БТІ).pdf 12.08.2021 16:38
- рішення від 17.08.2021 № 18820.pdf 20.08.2021 16:26
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.08.2021 № 18820.pdf 18.08.2021 13:18
- рішення від 06.08.2021 № 18020.pdf 09.08.2021 11:21
- Документи на право підпису.pdf 04.08.2021 20:20
- Скарга підписана.pdf 04.08.2021 20:19
- Лист до УСБУ від ТОВ КТК.pdf 04.08.2021 20:19
- Скарга текст скасування.docx 04.08.2021 20:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.08.2021 20:22
Дата розгляду скарги:
17.08.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.08.2021 11:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.08.2021 16:26
Дата виконання рішення Замовником:
02.09.2021 16:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ скасовано рішення про відміну прцедури закупівлі (відкритих торгів)