-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення кошторисної документації на проведення робіт з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій
Виготовлення кошторисної документації на проведення робіт з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій(ДК 021:2015: 71320000-7)
Завершена
120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження:
27.05.2021 12:28 - 03.06.2021 12:33
Вимога
Вирішена
Вимагаємо прибрати необґрунтовані та дискримінаційні вимоги
Номер:
ecabba6204754eb3a6e9163293603d71
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-001422-a.b1
Назва:
Вимагаємо прибрати необґрунтовані та дискримінаційні вимоги
Вимога:
I. У п. 3.6. «Документи, щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази» Додатка «Вимоги до документації пропозиції Учасника» Замовником встановлена вимога надання наступних документів:
«- копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору.
- копії витягів з протоколу (посвідчень) про проходження повного курсу навчання з безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів та підтвердження знань, умінь, навиків «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) на виконавців робіт що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору. На керівника робіт додатково надається копія витягу з протоколу (посвідчення) про перевірку знань посадових осіб і фахівців з питань «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07)».
Дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною з огляду на наступне.
Предметом закупівлі є «Послуги з інженерного проектування (Виготовлення кошторисної документації на проведення робіт з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій) Код ДК 021:2015(CPV) 71320000-7).
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат, - фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, НАБУВАЮТЬ ПРАВА НА ВИКОНАННЯ ВІДПОВІДНИХ ВИДІВ РОБІТ з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ.
Тобто законодавством прямо встановлено ЄДИНИЙ ДОКУМЕНТ, якій надає право виконавцю робіт на виготовлення кошторисної документації за предметом закупівлі – «КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ».
У зв’язку з встановленням неправомірної та дискримінаційної вимоги про наявність додаткового навчання у виконавців робіт більшість УЧАСНИКІВ ЛИШЕНО ГАРАНТОВАНОЇ ЗАКОНОМ МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ У ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ.
Вимагаємо прибрати пункт про обов’язкове надання Учасником «- копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21-98), «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (НПАОП 40.1-1.07-01), кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору. - копії витягів з протоколу (посвідчень) про проходження повного курсу навчання з безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів та підтвердження знань, умінь, навиків «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) на виконавців робіт що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору. На керівника робіт додатково надається копія витягу з протоколу (посвідчення) про перевірку знань посадових осіб і фахівців з питань «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07)»
II. У п. 3.6. «Документи, щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази» Додатка «Вимоги до документації пропозиції Учасника» Замовником встановлена наступна вимога: «Всі сертифікати повинні бути надані учасниками зі звітами».
Дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною з огляду на наступне.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» сертифікат - окремий документ, який підтверджує відповідність що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані.
Законодавством не встановлено обов’язкове надання до Сертифікату про відповідність будь яких додаткових документів.
Вимоги надання додаткових документів, крім Сертифікатів, на підтвердження відповідності Учасників вимогам ДСТУ ISO є неправомірними та дискримінаційними.
Вимагаємо прибрати пункт «Всі сертифікати повинні бути надані учасниками зі звітами» з тексту оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
III. У п. 4. «Документи, щодо підтвердження наявності кваліфікованих працівників» Додатка «Вимоги до документації пропозиції Учасника» Замовником встановлена вимога про наявність у Учасника працівників наступної кваліфікації: «- експерт-будівельник з пожежної та техногенної безпеки ;
- інженер-проектувальник у частині дотримання вимог пожежної, техногенної безпеки;».
Дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною з огляду на наступне.
Відповідно до ст. 1 Кодексу Цивільного Захисту України ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА - відсутність неприпустимого ризику виникнення і розвитку пожеж та пов’язаної з ними можливості завдання шкоди живим істотам, матеріальним цінностям і довкіллю; ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА - відсутність ризику виникнення аварій та/або катастроф на потенційно небезпечних об’єктах.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» виконання робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) відносяться до послуг і робіт ПРОТИПОЖЕЖНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ.
Тобто предметом закупівлі є «Послуги з інженерного проектування (Виготовлення кошторисної документації на проведення робіт з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій) Код ДК 021:2015(CPV) 71320000-7) - послуги на забезпечення вимог ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ.
Забезпечення вимог ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ не є предметом закупівлі є «Послуги з інженерного проектування (Виготовлення кошторисної документації на проведення робіт з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій) Код ДК 021:2015(CPV) 71320000-7) и Вимога про обов’язкову наявність у Учасника працівників з техногенної безпеки е неправомірною та дискримінаційною.
Також для надання послуг по закупівлі відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» достане наявність у Учасника працівника з кваліфікацією «інженер-проектувальник у частині дотримання вимог пожежної безпеки».
Вимагаємо:
1. прибрати пункт «- експерт-будівельник з пожежної та техногенної безпеки»
2. внести зміни до пункту «- інженер-проектувальник у частині дотримання вимог пожежної, техногенної безпеки;» видаливши текст «техногенної безпеки».
IV. У п. 4. «Документи, щодо підтвердження наявності кваліфікованих працівників» Додатка «Вимоги до документації пропозиції Учасника» Замовником встановлена вимога про надання Учасником наступних документів: «- між Учасником та штатними працівниками Учасник надає копії відповідних документів: трудові книжки, накази про прийняття на роботу, особові картки працівників».
Дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною з огляду на наступне.
Відповідно до законодавства України про працю кожен із вказаних документів окремо є підтвердженням наявності трудових відносин працівника з Учасником. Вимога надання замість одного, встановленого законодавством документу, додаткових документів є неправомірною та дискримінаційною.
Вимагаємо внести зміни до пункту «- між Учасником та штатними працівниками Учасник надає копії відповідних документів: трудові книжки, накази про прийняття на роботу, особові картки працівників» виклавши текст у нової редакції «- між Учасником та штатними працівниками Учасник надає копії відповідних документів: трудові книжки та/ або накази про прийняття на роботу та/ або особові картки працівників».
V. У п. 4. «Документи, щодо підтвердження наявності кваліфікованих працівників» та п. 7. «Інші документи» Додатка «Вимоги до документації пропозиції Учасника» Замовником встановлена вимога про надання Учасником наступних документів:
«Зазначені відповідні виконавці окремих видів робіт повинні надати страховий поліс страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності»
«Діючі страхові полюси цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності»
«Копія страхового полісу щодо добровільного страхування від нещасних випадків».
Дана вимога є необґрунтованою та дискримінаційною з огляду на наступне.
Предметом закупівлі є «Послуги з інженерного проектування (Виготовлення кошторисної документації на проведення робіт з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій) Код ДК 021:2015(CPV) 71320000-7).
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат, - фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, НАБУВАЮТЬ ПРАВА НА ВИКОНАННЯ ВІДПОВІДНИХ ВИДІВ РОБІТ з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ.
Тобто законодавством прямо встановлено ЄДИНИЙ ДОКУМЕНТ, якій надає право виконавцю робіт на виготовлення кошторисної документації за предметом закупівлі – «КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ».
У законодавстві України відсутні вимоги про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності виконавця робіт з виготовлення кошторисної документації.
У зв’язку з встановленням неправомірної та дискримінаційної вимоги про наявність страхування цивільно-правової відповідальності виконавця робіт з виготовлення кошторисної документації більшість УЧАСНИКІВ ЛИШЕНО ГАРАНТОВАНОЇ ЗАКОНОМ МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ У ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ.
Вимагаємо прибрати з п. 4. «Документи, щодо підтвердження наявності кваліфікованих працівників» та п. 7. «Вимоги до документації пропозиції Учасника» Додатка «Вимоги до документації пропозиції Учасника» вимоги про надання Учасником наступних документів:
«Зазначені відповідні виконавці окремих видів робіт повинні надати страховий поліс страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності»
«Діючі страхові полюси цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності»
«Копія страхового полісу щодо добровільного страхування від нещасних випадків».
VI. У п. 7. «Інші документи» Додатка «Вимоги до документації пропозиції Учасника» Замовником встановлена вимога про надання Учасником наступних документів:
«- враховуючи значне розповсюдження коронавірусної інфекції (COVID-19), учасник у складі пропозиції надає програму щодо протидію поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг, погоджену із суб’єктом господарювання, який проводять навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання;».
Відповідно до Рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 30.04.2021 р. території Київської області з 01.05.02021 р. застосовано на обмежувальні протиепідемічні заходи передбачені для “жовтий” рівня епідемічної небезпеки.
Обмеження “жовтого” рівня епідемічної небезпеки встановлено Постановою Кабінет Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
У вказаному нормативно-правовому акті відсутні будь які вимоги що до обов’язкової наявності у суб’єктів господарювання програми щодо протидію поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19).
У зв’язку з встановленням неправомірної та дискримінаційної вимоги про наявність у суб’єктів господарювання програми щодо протидію поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) більшість УЧАСНИКІВ ЛИШЕНО ГАРАНТОВАНОЇ ЗАКОНОМ МОЖЛИВОСТІ УЧАСТІ У ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ.
Вимагаємо прибрати з п. 7. «Вимоги до документації пропозиції Учасника» Додатка «Вимоги до документації пропозиції Учасника» вимоги про надання Учасником наступних документів:
«- враховуючи значне розповсюдження коронавірусної інфекції (COVID-19), учасник у складі пропозиції надає програму щодо протидію поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг, погоджену із суб’єктом господарювання, який проводять навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання»
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 72 про відповідь 01.06.2021 12:20
Дата подачі:
31.05.2021 11:37
Вирішення:
Для проведення належних кошторисних розрахунків інженеру кошториснику необхідно робити виїзд на об'єкт для виконання вимірів та складання дефектного акту (дистанційне виконання даних робіт не приймається). Тому з метою дотримання належних вимог у сфері охорони праці та пожежної безпепки інженеру кошториснику необхідно пройти навчання та перевірку знань із нормативно-правових актів, що зазначені у пункті 3.6.
Наявність сертифікатів ДСТУ ISO передбачається в юридичних установах, що є Учасниками закупівлі. Даною вимогою «Всі сертифікати повинні бути надані учасниками зі звітами» підтверджується їх відповідність міжнародним та європейським стандартам, що розробляються та/або набрали чинності в Україні і не суперечать основним вимогам діючого законодавства в Україні.
Видалити в пункті 4 «Документи, щодо підтвердження наявності кваліфікованих працівників»:
- експерт-будівельник з пожежної та техногенної безпеки.
Внести зміни до пункту 4 «Документи, щодо підтвердження наявності кваліфікованих працівників» (- інженер-проектувальник у частині дотримання вимог пожежної, техногенної безпеки ) та викласти у наступній редакції:
- інженер-проектувальник у частині дотримання вимог пожежної безпеки.
Внести зміни до пункту 4 «Документи, щодо підтвердження наявності кваліфікованих працівників» (- між Учасником та штатними працівниками Учасник надає копії відповідних документів: трудові книжки, накази про прийняття на роботу, особові картки працівників) та викласти у наступній редакції:
- між Учасником та штатними працівниками Учасник надає копії відповідних документів: трудові книжки та/або накази про прийняття на роботу та/або особові картки працівників.
: Сертифікований кошторисник розробляє кошторисну документацію та захищає свої рішення щодо вартості матеріалів та робіт в експертизі. Стосовно страхових полюсів – це страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності для відшкодування, у разі заподіяння шкоди майновим інтересам при виконанні робіт (наданні послуг). Будівни́цтво — спорудження нового об'єкта, реконструкція, розширення, добудова, реставрація і ремонт об'єктів, виконання монтажних робіт, в тому числі електромонтажні роботи. Законодавче підґрунтя забезпечення захисту прав споживачів через механізми саморегулювання у будівництві було закладено ще у 2011 році, з прийняттям Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Цим законом внесено зміни та доповнено Закон України «Про архітектурну діяльність» новою статтею 16-1, відповідно до якої саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності визначають правила і стандарти підприємницької та професійної діяльності, обов’язкові для виконання всіма членами таких організацій, а також передбачають механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок надання членами СРО товарів, виконання робіт (послуг) неналежної якості. Стандартами професійної діяльності саморегулівних організацій на сьогодні визначено такі механізми відшкодування збитків: формування компенсаційних фондів; страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності членів СРО перед споживачем. Рішеннями керівних органів саморегулівних організацій затверджено Порядки визначення страховика (страховиків) за договорами страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності члена СРО перед споживачем, відповідно до яких і було проведено відбір страховика. А отже вимога, щодо страхування цивільно-правової відповідальності інженера-кошторисника є законною та обгрунтованою.
При встановленні даної вимоги було враховано вимоги Закону України від 13.04.2020 № 555-IX «Про внесення змін до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" щодо запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», Наказу МОЗ України від 13.03.2020 № 663 "Про оптимізацію заходів щодо недопущення занесення і поширення на території України випадків COVID-19" та Постанови головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 року "Про затвердження протиепідемічних заходів на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)" та інших нормативних документів, що сприяють протидії поширенню COVID-19.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так