• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування та ремонт автомобілів з заміною запасних частин

Умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі.

Торги не відбулися

856 918.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 569.19 UAH
Період оскарження: 27.05.2021 12:26 - 25.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга ТОВ "АДІС - АВТО" на ТД Замовника

Номер: a300d4f4e6bf41e3a5ae01a2300007bf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-27-001402-a.a2
Назва: Скарга ТОВ "АДІС - АВТО" на ТД Замовника
Скарга:
Скарга ТОВ "АДІС - АВТО" на порушення Замовником діючого законодавства під час складання Тендерної документації.
Дата розгляду скарги: 07.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.06.2021 14:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.07.2021 18:28
Автор: ТОВ АДІС - АВТО, Верескун Дмитро Юрійович +380487099799 dmitriy.vereskun@adis.od.ua http://www.adis-auto.com.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Звернення щодо усунення порушеня під час проведення тендеру

Номер: 5446a6167480420889d789cc9628f8bd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-27-001402-a.c1
Назва: Звернення щодо усунення порушеня під час проведення тендеру
Вимога:
Звернення щодо усунення порушеня під час проведення тендеру, а саме зазначення у Тендерної докуметації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі - ДП «ІЗМ МТП») уважно розглянуло Вашу вимогу та керуючись п. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) повідомляє таке. Щодо розділення предмету договору на лоти. Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 № 708 (далі - Порядок). Згідно з пунктом 1 розділу I «Загальні положення» Порядку цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Відповідно до пункту 3 розділу I Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (пункт 5 розділу I Порядку). Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями. Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт. Закуповувані послуги плануються відповідно до розробленого проєкту. Закупівля за двома лотами і відповідно за двома різними договорами збільшує ризик невиконання зобов’язань з боку контрагентів і як слідство може призвести до зриву строків виконання запланованих робіт. Поділ закупівлі на таку кількість лотів може як сприяти так і перешкоджати участі у торгах для потенційних учасників. Крім того, проведення закупівлі саме в редакції в якій Ви пропонуєте є дискримінацією по відношенню до Учасників які можуть прийняти участь у закупівлі в редакції, що уже оголошена. Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу I Порядку та є правом, а не обов'язком замовника. Аналогічна думка викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)». Таким чином тендерна документація була розроблена відповідно до діючого законодавства з урахуванням виробничих потреб підприємства, та практики розгляду скарг Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та вважаємо, що у тендерній документації не міститься жодних дискримінаційний вимог, що звужують коло учасників та порушують норми статті 5 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.07.2021 18:37