-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування та ремонт автомобілів з заміною запасних частин
Умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Торги не відбулися
856 918.96
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 569.19 UAH
мін. крок: 1% або 8 569.19 UAH
Період оскарження:
27.05.2021 12:26 - 25.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга ТОВ "АДІС - АВТО" на ТД Замовника
Номер:
a300d4f4e6bf41e3a5ae01a2300007bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-001402-a.a2
Назва:
Скарга ТОВ "АДІС - АВТО" на ТД Замовника
Скарга:
Скарга ТОВ "АДІС - АВТО" на порушення Замовником діючого законодавства під час складання Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ "АДІС - АВТО" 24.06.2021 18:31
- Пояснення суб єкта оскарження до скарги на дії Замовника 06.07.2021 15:17
- рішення від 29.06.2021№14476+лист замовнику+лист скаржнику.pdf 30.06.2021 14:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.07.2021 №15399.pdf 08.07.2021 12:06
- рішення від 07.07.2021№15399.pdf 12.07.2021 18:27
- Пояснення скан.pdf 05.07.2021 17:26
- пояснення текст.docx 05.07.2021 17:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.06.2021 18:48
Дата розгляду скарги:
07.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.06.2021 14:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.07.2021 18:28
Вимога
Залишено без розгляду
Звернення щодо усунення порушеня під час проведення тендеру
Номер:
5446a6167480420889d789cc9628f8bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-001402-a.c1
Назва:
Звернення щодо усунення порушеня під час проведення тендеру
Вимога:
Звернення щодо усунення порушеня під час проведення тендеру, а саме зазначення у Тендерної докуметації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення про зміни до ТД - Ізмаїльський порт.docx 15.06.2021 14:00
Дата подачі:
15.06.2021 14:00
Вирішення:
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі - ДП «ІЗМ МТП») уважно розглянуло Вашу вимогу та керуючись п. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі»
(далі - Закон) повідомляє таке.
Щодо розділення предмету договору на лоти.
Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 № 708 (далі - Порядок).
Згідно з пунктом 1 розділу I «Загальні положення» Порядку цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до пункту 3 розділу I Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (пункт 5 розділу I Порядку).
Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями.
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Закуповувані послуги плануються відповідно до розробленого проєкту. Закупівля за двома лотами і відповідно за двома різними договорами збільшує ризик невиконання зобов’язань з боку контрагентів і як слідство може призвести до зриву строків виконання запланованих робіт. Поділ закупівлі на таку кількість лотів може як сприяти так і перешкоджати участі у торгах для потенційних учасників. Крім того, проведення закупівлі саме в редакції в якій Ви пропонуєте є дискримінацією по відношенню до Учасників які можуть прийняти участь у закупівлі в редакції, що уже оголошена.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу I Порядку та є правом, а не обов'язком замовника.
Аналогічна думка викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)».
Таким чином тендерна документація була розроблена відповідно до діючого законодавства з урахуванням виробничих потреб підприємства, та практики розгляду скарг Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та вважаємо, що у тендерній документації не міститься жодних дискримінаційний вимог, що звужують коло учасників та порушують норми статті 5 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.07.2021 18:37