-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання (лінгафонні кабінети)
Торги не відбулися
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
27.05.2021 10:36 - 25.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга, що стосується тендерної документації
Номер:
a37a75dc54ce4fdfaadfc10f1706e55b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-003159-b.b9
Назва:
Скарга, що стосується тендерної документації
Скарга:
Опис скарги у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Посилання на характеристики програмного забезпечення для лінгафонного кабінету NIBELUNG («ІНФОЛ»).pdf 09.06.2021 22:47
- Скарга, щодо закупівлі UA-2021-05-27-003159-b.docx 09.06.2021 22:47
- 3. Посилання на характеристики програмного забезпечення для лінгафонного кабінету NIBELUNG («Обладнаня для освіти»).pdf 09.06.2021 22:47
- 1. Порівняльна таблиця характеристик ліцензійного програмного забезпечення NIBELUNG для лінгафонного кабінету.pdf 09.06.2021 22:47
- 4. Посилання на технічні характеристики стереогарнітур Pro HS-2130 або Pro HS-2180 («ІНФОЛ»).pdf 09.06.2021 22:47
- Скарга, щодо закупівлі UA-2021-05-27-003159-b.pdf 09.06.2021 22:47
- рішення від 11.06.2021 №13218 лист Замовнику та лист Скаржнику.pdf 11.06.2021 17:27
- Інформація про перенесення розгляду Скарги від 23.06.2021 №11948.pdf 25.06.2021 10:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.07.2021 №15052.pdf 06.07.2021 20:32
- рішення від 05.07.2021 №15052.pdf 08.07.2021 16:49
- Відповідь Антимоноп.ком..doc 16.06.2021 16:58
- таблиця відповідності лінгаф. каб.pdf 16.06.2021 16:58
- Таблиця відповідності характеристик стереогарнітури вимогам тендерної документації.pdf 16.06.2021 16:58
- відповідь Антимоноп. ком..pdf 16.06.2021 16:58
- Протокол змін.pdf 13.07.2021 09:26
- перелік змін.pdf 13.07.2021 09:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.06.2021 22:49
Дата розгляду скарги:
23.06.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.06.2021 17:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.07.2021 16:50
Дата виконання рішення Замовником:
13.07.2021 09:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Внести зміни до тендерної документаці ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання (лінгафонні кабінети) та викласти останню в новій редакції з урахуванням внесених змін (додається), а також затвердити перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу (додається) в зв’язку з рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15052 -р/пк-пз від 05.07.2021.
2. Забезпечити оприлюднення документації в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, а так само переліку змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу у порядку, передбачено статтями 10 та 24 Закону.
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація
Номер:
55087317044549088e5087ad9bef3f01
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-003159-b.a8
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Шановний Замовнику, ознайомившись з Вашою відповіддю (від 03-06-21, 11:22:36) на вимогу UA-2021-05-27-003159-b.c7 (від 02-06-21, 16:25:24), хочемо зазначити, що у даній відповіді вами чітко прописано :
1. «Замовник вправі визначати конкретний тип, модель, технологію виробництва обладнання, тощо, із обов’язковим зазначенням «або еквівалент». – чітко прописана модель наушнику Гарнітура Pro HS-2130 або Гарнітура Pro HS-2180 USB аналогом з такими показниками не існує.
2. «На підставі даної статті було здійснено моніторинг ринку. На основі даних такого моніторингу було складено технічне завдання, кожна позиція якого має мінімум 2-4 аналоги різних моделей від різних виробників, що представлені у вільному доступі на ринку України.» - просимо надати обґрунтовану відповідь щодо проведення попередніх ринкових досліджень Замовником для підготовки вимог до тендерної документації та вказати хоча б дві моделі наушників, які б задовольнили Ваші критерії.
Згідно практики Антимонопольного комітету України (запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників) такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
У разі відмови про внесення необхідних змін ми будемо змушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.06.2021 15:16
Вирішення:
Доброго дня шановний Скаржнику.
Уважно розглянувши Вашу чергову скаргу стосовно дискримінаційних вимог повідомляємо, що, Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону.
Крім того Замовник, в особі уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з урахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Технічними спеціалістами було здійснено моніторинг ринку. На основі даних такого моніторингу було складено технічне завдання, кожна позиція якого має мінімум 2-4 аналоги різних моделей від різних виробників, що представлені у вільному доступі на ринку України. Такі моделі без проблем можуть бути куплені як в роздріб так і оптом і запропоновані потенційними учениками в тендерній пропозиції.
Хочемо зазначити, що на момент моніторингу було чотири еквіваленти на гарнітуру, яка вказана у технічному завданні:
Гарнітура Redragon Excidium Black-Red
Гарнітура Redragon Chronos Red-Black
Гарнітура DEFENDER Warhead G-500 brown-black
Гарнітура DEFENDER Warhead G-500 Black
На момент надання відповіді на ринку з’явилася ще дві аналогічні гарнітури.
Отже, враховуючи все вище викладене замовник відхиляє дану вимогу.
Бажаємо успіхів та чекаємо на торгах Вашу організацію.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.07.2021 09:04
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
1ccf84c8180148fdbc028cf0835a5263
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-003159-b.c7
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, при написані даної тендерної документації, Ви явно проводили аналіз ринку на даний предмет закупівлі, просимо вказати хоча б дві моделі наушників, які б задовольнили Ваші критерії.
В іншому випадку Ваші дії можна розцінювати як дискримінаційну вимогу, які суперечать Закону України «Про публічні закупівлі», та порушують право потенційних учасників брати участь у даній закупівлі згідно встановленого Законом порядку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2021 16:25
Вирішення:
Доброго дня шановний Скаржнику.
Уважно розглянувши ваші скарги стосовно дискримінаційних вимог повідомляємо, що, Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону.
Крім того Замовник, в особі уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з урахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Так, технічні характеристики обладнання та засобів навчання визначалися відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної освіти)» Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі. Хочемо повідомити, що на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Тобто Замовник вправі визначати конкретний тип, модель, технологію виробництва обладнання, тощо, із обов’язковим зазначенням «або еквівалент» (дані вимоги Замовником виконано).
На підставі даної статті було здійснено моніторинг ринку. На основі даних такого моніторингу було складено технічне завдання, кожна позиція якого має мінімум 2-4 аналоги різних моделей від різних виробників, що представлені у вільному доступі на ринку України. Такі моделі без проблем можуть бути куплені як в роздріб так і оптом і запропоновані потенційними учениками в тендерній пропозиції.
Хочемо зауважити, що тендерна документація не містить посилань на конкретну торгову марку або модель, тому будь який учасник без проблем зможе запропонувати продукцію яка відповідає вимогам тендерної документації або є кращою.
Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог; у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Крім того, варто зазначити, що Разом з тим, в тендерній документації на закупівлю міститься вираз «У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника- читати "або еквівалент".
Повідомляємо, що після проведеного моніторингу є мінімум два виробника ліцензійного програмного забезпечення для лінгафонного кабінету і чотири еквіваленти на гарнітуру.
Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання.
Отже, враховуючи все вище викладене замовник відхиляє дану вимогу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.07.2021 09:04
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні умови
Номер:
5b5fe2ff133948d49f3c5fd8622a4eb6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-003159-b.c6
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі Ліцензійне програмне забезпечення для лінгафонного кабінету неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника, Ліцензійне програмне забезпечення для лінгафонного кабінету NIBELUNG. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2021 13:00
Вирішення:
Доброго дня шановний Скаржнику.
Уважно розглянувши ваші скарги стосовно дискримінаційних вимог повідомляємо, що, Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону.
Крім того Замовник, в особі уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з урахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Так, технічні характеристики обладнання та засобів навчання визначалися відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної освіти)» Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі. Хочемо повідомити, що на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Тобто Замовник вправі визначати конкретний тип, модель, технологію виробництва обладнання, тощо, із обов’язковим зазначенням «або еквівалент» (дані вимоги Замовником виконано).
На підставі даної статті було здійснено моніторинг ринку. На основі даних такого моніторингу було складено технічне завдання, кожна позиція якого має мінімум 2-4 аналоги різних моделей від різних виробників, що представлені у вільному доступі на ринку України. Такі моделі без проблем можуть бути куплені як в роздріб так і оптом і запропоновані потенційними учениками в тендерній пропозиції.
Хочемо зауважити, що тендерна документація не містить посилань на конкретну торгову марку або модель, тому будь який учасник без проблем зможе запропонувати продукцію яка відповідає вимогам тендерної документації або є кращою.
Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог; у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Крім того, варто зазначити, що Разом з тим, в тендерній документації на закупівлю міститься вираз «У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника- читати "або еквівалент".
Повідомляємо, що після проведеного моніторингу є мінімум два виробника ліцензійного програмного забезпечення для лінгафонного кабінету і чотири еквіваленти на гарнітуру.
Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання.
Отже, враховуючи все вище викладене замовник відхиляє дану вимогу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.07.2021 09:04
Вимога
Відхилено
Упередженість Замовника
Номер:
6a5c57e7d26f4fd8910db434fc199cd8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-003159-b.c5
Назва:
Упередженість Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, детально проаналізувавши тендерну документацію було встановлено наявність дискримінаційних вимог, які суперечать Закону України «Про публічні закупівлі», та порушують право потенційних учасників брати участь у даній закупівлі згідно встановленого Законом порядку. Тобто Замовником прописані дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі. Отже висновок такий, що Замовник упереджений і звужує коло потенційних учасників. Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Такі дії з боку Замовника є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників закупівлі.
У Додатку 7 ТД вказано : «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, або тип предмету закупівлі, джерело його походження, або виробника, вважати наявним вираз «або еквівалент». При цьому якісні та технічні характеристики «товару – еквіваленту» повинні відповідати вимогам по даному предмету закупівлі. Під еквівалентом слід розуміти обладнання та комплектуючі, які по своїх функціональних, конструктивних, технічних і якісних характеристиках повністю відповідають вказаним технічним характеристикам», що у не уможливлює підібрати аналог прописаному наушнику Гарнітура Pro HS-2130 або Гарнітура Pro HS-2180 USB.
Вимагаємо прибрати дискримінаційні технічні характеристики стереогарнітури, що надають непропорційну перевагу певній торговельній марці і тим самим обмежують коло потенційних учасників; внести зміни у Додаток 7 до тендерної документації таким чином, щоб за сукупністю характеристик предмету закупівлі відповідала продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників; привести тендерну документацію у відповідність до вимог частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Якщо вказані зміни не будуть внесені Замовником, ми, як потенційний учасник, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України зі скаргою на порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2021 12:57
Вирішення:
Доброго дня шановний Скаржнику.
Уважно розглянувши ваші скарги стосовно дискримінаційних вимог повідомляємо, що, Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону.
Крім того Замовник, в особі уповноваженої особи є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з урахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі.
Так, технічні характеристики обладнання та засобів навчання визначалися відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної освіти)» Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі. Хочемо повідомити, що на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Тобто Замовник вправі визначати конкретний тип, модель, технологію виробництва обладнання, тощо, із обов’язковим зазначенням «або еквівалент» (дані вимоги Замовником виконано).
На підставі даної статті було здійснено моніторинг ринку. На основі даних такого моніторингу було складено технічне завдання, кожна позиція якого має мінімум 2-4 аналоги різних моделей від різних виробників, що представлені у вільному доступі на ринку України. Такі моделі без проблем можуть бути куплені як в роздріб так і оптом і запропоновані потенційними учениками в тендерній пропозиції.
Хочемо зауважити, що тендерна документація не містить посилань на конкретну торгову марку або модель, тому будь який учасник без проблем зможе запропонувати продукцію яка відповідає вимогам тендерної документації або є кращою.
Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог; у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Крім того, варто зазначити, що Разом з тим, в тендерній документації на закупівлю міститься вираз «У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника- читати "або еквівалент".
Повідомляємо, що після проведеного моніторингу є мінімум два виробника ліцензійного програмного забезпечення для лінгафонного кабінету і чотири еквіваленти на гарнітуру.
Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання.
Отже, враховуючи все вище викладене замовник відхиляє дану вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні технічні характеристики
Номер:
37c37c22f11146d7a133e8fccc30df8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-003159-b.c4
Назва:
Дискримінаційні технічні характеристики
Вимога:
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі Ліцензійне програмне забезпечення для лінгафонного кабінету неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника, Ліцензійне програмне забезпечення для лінгафонного кабінету NIBELUNG. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2021 10:57
Вирішення:
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне. Тендерною документацією передбачено, що якщо ця технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент». Також технічні характеристики Стерео гарнітури зазначаються із позначкою не менше / +/- , що дає змогу потенційним учасникам підібрати відповідний товар. Таким чином, дана вимога технічних характеристик Стерео гарнітури не є дискримінаційною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні технічні характеристики
Номер:
f058eb1ea23c4149b1f6458d19568ac4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-003159-b.c3
Назва:
Дискримінаційні технічні характеристики
Вимога:
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі Стереогарнітура неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника, а саме наушники Гарнітура Pro HS-2130 або Гарнітура Pro HS-2180 USB. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2021 10:56
Вирішення:
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне. Тендерною документацією передбачено, що якщо ця технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент». Також технічні характеристики Стерео гарнітури зазначаються із позначкою не менше / +/- , що дає змогу потенційним учасникам підібрати відповідний товар. Таким чином, дана вимога технічних характеристик Стерео гарнітури не є дискримінаційною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Невідповідність Наказу МОН
Номер:
c0ec9872bb754e4f9a1169a1efb2203d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-003159-b.b2
Назва:
Невідповідність Наказу МОН
Вимога:
Шановний замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагає вищезазначений Наказ, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440.
У Тендерній документації Замовником зазначено вимоги до персонального комп’ютера вчителя, що не відповідають вимогам чинного законодавства до обладнання для закладів освіти, а дана вимога є прямим порушенням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.05.2021 12:00
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо за вимогу! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації найближчим часом
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Невідповідність Наказу МОН 1440
Номер:
80e300eb75d440708e7f14fb8877f10b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-003159-b.b1
Назва:
Невідповідність Наказу МОН 1440
Вимога:
Шановний замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагає вищезазначений Наказ, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440.
У Наказі МОН № 1440 зазначено вимоги до Персональних комп'ютерів форм-фактора десктоп у такому складі: процесор - підтримка набору інструкцій x86-64; кількість фізичних обчислювальних ядер без використання технологій розподілу ресурсів між ядрами - не менше ніж 4; тактова частота - не менше ніж 1,5 GHz. У Тендерній документації Замовником зазначено процесор кількість фізичних обчислювальних ядер без використання технологій розподілу ресурсів між ядрами, якого складає – 2 (два) замість 4 (чотирьох) всупереч Наказу МОН № 1440. Таким чином вказаний процесор не відповідає вимогам чинного законодавства до обладнання для закладів освіти, а дана вимога є прямим порушенням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.05.2021 11:54
Вирішення:
Шановний Учаснику! Дякуємо за вимогу! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації найближчим часом
Статус вимоги:
Задоволено