• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція вуличного освітлення від КТП-123 в с.Чеберяки, Роменського району, Сумської області

Завершена

208 453.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 042.27 UAH
Період оскарження: 27.05.2021 10:30 - 02.06.2021 23:59
Вимога
Відхилено

З приводу пунктів 14.2.11., п.14.2.12., п. 14.2.13., 14.2.14..

Номер: 36edb7c1eca64753b27e258b147fdc19
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-27-002975-b.b2
Назва: З приводу пунктів 14.2.11., п.14.2.12., п. 14.2.13., 14.2.14..
Вимога:
Шановний Замовнику, в оголошенні закупівлі, за наступними пунктами передбачено, що Учасник має надати: 14.2.11. Копії сертифікатів відповідності на джерело світла (LED лампа VIDEX VL-A118-50275 50W E27 5000K) та світильник вуличний(корпус) НКУ-18У Е27 Оптима, завірені уповноваженою особою заводу (виробника). 14.2.12. Лист адресований Замовнику від заводу (виробника) лампи LED VIDEX VL-A118-50275 50W E27 5000K) та світильника вуличногоНКУ-18У Е27 Оптима, завірений уповноваженою особою, про співпрацю з учасником та дотримання гарантійних зобов’язань. 14.2.13. Лист, завірений уповноваженою особою заводу (виробника), адресований Замовнику, в якому зазначений гарантійний строк служби ламп та світильників. 14.2.14. Копії декларацій про відповідність LED лампи VIDEX VL-A118-50275 50W E27 5000K та світильника вуличного(корпус) НКУ-18У Е27 Оптима вимогам технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання завірені уповноваженою особою заводу (виробника). По-перше чи передбачається закупівлею та проектом використання аналогічного обладнання (як еквівалент) з аналогічними характеристиками але іншої торгівельної марки? По-друге, листування з заводом виробником з приводу гарантійного строку служби ламп та світильника з вимогою адресувати безпосередньо його вам, як Замовнику закупівлі в строк від оголошення закупівлі і до граничного терміну подачі пропозиції – не можливо. Оскільки офіційна відповідь на такий лист-запит має бути сформована на протязі 10 робочих днів та надіслана поштою з печаткою (за вашою ж вимогою) якщо виробник (завод) знаходиться в Україні. Отже даною вимогою, ви заважаєте конкурентній закупівлі, та рівним правам учасника на право участі в закупівлі. Наприклад у світильника вуличного НКУ-18 У Е27 Оптима завод виробник згідно сертифікату № UAO.YT.051705-21 з терміном дії з 17 травня 2021 до 16 травня 2022 є завод (виробник) «СHINA ESTARCO., LTD», Китай. Яким чином ми маємо отримати запропонований вами як крітерій кваліфікації лист? По-третє - обладнання для закупівлі будь який учасник може придбати не безпосередньо у заводу виробника і виступати його дилером а і у самого дилера, який надає і сертифікати на продукцію і гарантії по її заміні. І в такому випадку дилер не зобов’язаний брати на себе відповідальність, виступаючи від імені заводу (виробника). З вищевикладеного і для проведення дійсно конкурентної а не фейкової закупівлі вимагаємо прибрати вимоги про завірення сертифікатів уповноваженою особою заводу (виробника), вимоги про надання листів. Шановний замовник, окремі умови закупівлі не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: • Умовами закупівлі чітко встановлено вимоги до предмету закупівлі в суворій відповідності до Статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», де вказано, що «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Тобто це право Замовника, а не його обов’язок. • Стаття 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає право встановлення Замовником вимог до предмета закупівлі. Замовник визначив вимоги, які є на його думку необхідними та достатніми для підтвердження можливості виконання робіт, що є предметом закупівлі, такими, що впливають на якість робіт, підтверджують кваліфікацію учасників та забезпечать гарантійне обслуговування об’єкта. • Разом з тим зрозуміло, щ встановлення будь-яких вимог до кваліфікації учасників тим чи іншим чином обмежує конкуренцію та звужує коло потенційних учасників. Закон забороняє встановлювати лише дискримінаційні вимоги. Ви у своїй вимозі не довели, що встановлені Замовником вимоги є дискримінаційними. • Пунктом 8.3 проекту договору про закупівлю передбачено проведення гарантійного ремонту протягом п’яти днів. Такий термін встановлено враховуючи значне соціальне значення безперебійної роботи вуличного освітлення, особливо в сільській місцевості хоча б в гарантійний період. • Учасник, котрий лише для отримання листа-підтвердження гарантійних зобов’язань від уповноваженої особи заводу(виробника) планує витратити більше 10 робочих днів, явно не в змозі виконувати гарантійні зобов’язання за договором. Так само і дилер (дистриб’ютор), котрий «не зобов’язаний брати на себе відповідальність, виступаючи від імені заводу (виробника)», явно не забезпечить виконання умов закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Матеріально-технічна база

Номер: 23ecb04c1cd345ba9de3efb0d565eddb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-27-002975-b.b1
Назва: Матеріально-технічна база
Вимога:
Доброго дня. Вимагати наявність обладнання та матеріально-технічної бази не більше ніж 100 км, є порушенням прав інших учасників в яких бази знаходяться на більшій відстані. І не може здійснюватись здорова конкуркнція закупівля. Ми просимо Вас видалити цей пункт із умов закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Отже, Замовник визначив вимоги, які є на його думку, достатніми для підтвердження можливості виконання робіт, що є предметом закупівлі, такими, що впливають на якість робіт, підтверджують кваліфікацію учасників та забезпечать гарантійне обслуговування об’єкта. Дана вимога оголошення зазначена в першу чергу для забезпечення гарантій вчасного та якісного виконання робіт по гарантійному та післягарантійному обслуговуванню об'єктів, що є предметом даної закупівлі. Закон не забороняє будь-якому учаснику мати виробничу базу на відстані до 100 км від об’єкта будівництва (в тому числі на умовах оренди), тобто вказана вимога не може розцінюватися як дискримінаційна.
Статус вимоги: Відхилено