-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція
Завершена
548 596.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 742.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 742.98 UAH
Період оскарження:
20.06.2017 09:17 - 01.07.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Гарантійний лист та торгове найменування
Номер:
3d738c0da5eb4475b7b31ace65064c23
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-20-000171-b.c1
Назва:
Гарантійний лист та торгове найменування
Вимога:
І. Відповідно до пункту XIV.8. Кваліфікаційних критеріїв до Учасників (Додаток 3 Тендерної документації на закупівлю товару за предметом «Фармацевтична продукція (Севофлуран) – 108 уп.» ДК 021:2015 – 33600000-6, затвердженої рішенням Тендерного комітету комунальної установи «База спеціального медичного постачання» Житомирської обласної ради 20.06.2017 року), учасники подають гарантійний лист / лист авторизації виробника (його представництва, філії), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі.
Вважаємо, що таке формулювання звужує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками предмета закупівлі, їх представництвами, що суттєво обмежує кількість учасників процедури закупівлі, і позбавляє права участі осіб, які не мають прямих правовідносин із виробниками, але станом на момент проведення відкритих торгів володіють у повному обсязі предметом закупівлі разом із супровідними документами на нього (реєстраційне посвідчення на лікзасіб, сертифікат виробника щодо якості / відповідності лікзасобу, інструкції для медичного застосування лікзасобу, висновок уповноваженого державного органу щодо якості ввезеного лікзасобу) і походження якого (країна, виробник товару) встановлена уповноваженими державними органами (наприклад, митними органами ДФС).
Крім того, Замовником законодавчо не обґрунтовано подання таких листів авторизації. За таких обставин, зазначені дії Замовника містять ознаки обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що є порушенням частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Схожої думки притримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у своєму рішенні №618-р/пк-ск від 31.03.2016 (додається).
У зв’язку з цим, а також задля уникнення можливих оскаржувань та затягування процесу закупівель просимо Замовника внести відповідні зміни у вище згадану Тендерну документацію та дозволити взяти участь у закупівлі іншим, не зв’язаним з виробником медичних препаратів / його представництвом, однак ліцензованим на реалізацію лікарських засобів особам, що володіють предметом закупівлі, який перевірений уповноваженими центральними органами виконавчої влади.
ІІ. У згаданій Тендерній документації (Додатку 1) Замовник відтворив інформацію (зокрема, «пластиковий флакон об'ємом не менше 250 мл з ковпачком системи Quik fil»), яка відповідно до Реєстраційного посвідчення на лікарський засіб №UA/4139/01/01, оформленого 30.12.2015, вказує на лікзасіб «СЕВОРАН». Це є порушенням пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
У цій частині також просимо звернути увагу, що ковпачок системи Quiсk-Fill запатентований виключно для флаконів лікарського засобу під найменуванням «СЕВОРАН» і, як наслідок, аналоги обладнуватися ним не можуть, а тому виробники еквівалентів «СЕВОРАН» вправі оснащувати свою продукцію конструкціями, які НЕ повторюють ковпачок системи Quiсk-Fill, але придатні для заповнення випарників із системою заливу Quiсk-Fill.
За таких обставин, просимо Замовника у Тендерній документації зазначити: «лікарський засіб з міжнародним непатентованим найменуванням «севофлуран», який сумісний з системою quick-fill» або схоже формулювання.
Додаток: в 1 прим. на 4 арк.
Пов'язані документи:
Учасник
- SCAN_20170622_123728382 22.06.2017 12:42
- рішення N 618 від 31 3 2016 22.06.2017 12:42
Дата подачі:
22.06.2017 12:42
Вирішення:
1.Стосовно вимоги щодо виключення з Тендерної документації надання Учасниками гарантійного листа від виробника або його представника (пункт ХIV.8 Кваліфікаційні критерії до Учасників (Додаток 3 Тендерної документації):
Вищезазначена вимога Тендерної Документації була встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів. Вказана вимога документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських препаратів, постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв'язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання товару, що є неоригінальним, неякісним, а також товар може потрапити на територію України не офіційними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків. Виходячи з власного досвіду, у разі недобросовісного постачання Учасником продукції в строк, що передбачаються тендерною документацією, Замовник не буде мати змоги провести закупівлю необхідних лікарських препаратів.
Складене Технічне завдання Тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійних листів виробників (представництва, філії виробника) жодним чином не звужує коло потенційних Учасників, оскільки ані виробники, ані їх представництва, дбаючи про свою ділову репутацію на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів по колу осіб, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Вимога щодо «надання у складі тендерної пропозиції гарантійних листів виробників або (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на території України, але при цьому самі вони не здійснюють комерційну діяльність) яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни , визначені вище викладеною документацією та пропозицією учасника торгів» є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель такого роду препаратів, оскільки, з огляду на тяжкість захворювань, в цілях лікування яких здійснюється закупівля, Замовника турбує своєчасність поставок ліків та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування хворих, відсутності ускладнень та побічних реакцій. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі.
Крім того, виробники (передусім – це інтернаціональні компанії з великою репутацією та багаторічним досвідом) в будь-якому випадку зацікавлені в продажах своїх товарів через надійних партнерів, тому, з огляду на такі зазначені цілі, на власний розсуд та на конкурентній основі визначають своїх контрагентів, через яких здійснює реалізацію своєї продукції.
Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний Учасник Процедури закупівлі, що виявив бажання представляти їхню продукцію, має можливість отримати гарантійний (авторизаційний) лист на рівних засадах з іншими учасниками ринку.
Отже, якщо Учасник Процедури закупівлі не може отримати гарантійний лист виробника або його офіційного представника, то це, на думку КУ «База спеціального медичного постачання » Житомирської обласної ради, може свідчити, про те, що виробник або представник виробника має підстави не видавати такий лист Учаснику з об’єктивних причин.»
2. Стосовно вимоги про внесення змін до тендерної документації Додатку №1 щодо технічної вимоги тендерної документації, то кожен учасник має право подавати свою тендерну пропозицію відповідно до запису «або еквівалент» тобто аналогічну зазначеної в вимогах документації. Це не протирічить вимогам законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено