-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточного ремонту приміщення 1 класу в будівлі Петриківської філії Петриківського опорного закладу І-ІІІ ступенів Петриківської селищної ради за адресою :вулиця Шевченка, будинок 3,смт. Петриківка Дніпропетровської області; Покривання підлоги та стін за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника-45430000-0; ДБН А.2.2-3:2014
Завершена
195 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
Період оскарження:
27.05.2021 01:06 - 02.06.2021 01:11
Вимога
Залишено без розгляду
оскарження
Номер:
e83fdc883ed547dc8088617b1a80875d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-27-000031-b.c1
Назва:
оскарження
Вимога:
Уповноваженій особі
Управління освіти,молоді
та спорту Петриківської селищної ради
Данильченко Т.В.
Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Управління освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради прийняте протоколом №101 від «14» червня 2021 року про відхилення пропозиції ТОВ «ТМК-ПРОЕКТ» так як:
1) згідно Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження інформації, зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів, в складі своєї пропозиції учасникам потрібно надати «не менше однієї повної кольорової, сканованої з оригіналу, копії договору щодо аналогічних послуг».
Інформуємо, що сканкопія документу - це електронний вигляд документу, який отримують шляхом сканування документу. За допомогою сканування вдається зробити якісну електронну копію в графічному форматі. Отже сканкопією документу є сканований оригінал документу будь-якого формату (PDF, JPEG та інші.) Враховуючи коментар Органу оскарження щодо Рішення №5894-р/пк-пз від 18.06.2018 р. (https://radnuk.com.ua/zhurnaly/shchodo-nenadannia-oryhinalu-dokumenta-shcho-posvidchuie-osobu-upovnovazhenu-na-pidpysannia-dohovoru/), в якому зазначається:
«Якщо в тендерній документації замовника є вимога надання учасником саме «оригіналу документа», то учасникові необхідно при підготовці тендерної пропозиції брати саме оригінал та сканувати його. І саме цю копію долучати до складу власної тендерної пропозиції. Якщо в тендерній документації замовника є вимога надання учасником «копії з оригіналу документа» то учасникові необхідно при підготовці тендерної пропозиції брати оригінал документа, робити з такого документа ксерокопію, далі таку копію завіряти належним чином, а потім сканувати таку завірену копію документа. І саме цю копію долучати до складу власної тендерної пропозиції.»
Враховуючи вищенаведене та сформульованої Замовником вимоги в оголошенні про надання «сканованої з оригіналу» копії аналогічного договору, учасникам необхідно було надати сканований оригінал аналогічного договору. Тому дискваліфікацію з причини надання сканкопії з оригіналу аналогічного договору вважаємо безпідставною та такою, що суперечить вимогам оголошення.
Крім того, згідно Наказу №710 від 15.04.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затверджено Перелік формальних помилок які не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасників. Тому згідно п.8 даного переліку: Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
2) Всі гарантійні листи учасника надаються в складі тендерної пропозиції, відповідно до вимог оголошення (Додаток 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” п.3,4,5,6,7), на розгляд тендерному комітету( або уповноваженій особі у відповідності до рішення Замовника) Замовника закупівлі.. Будь-які інші вимоги, стосовно оформлення довідок в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відсутні. Функції, які покладені на уповноважену особу, не відрізняються від функцій, які виконує тендерний комітет(статті 11 закону “Про публічні закупівлі”). Тому дискваліфікація ТОВ «ТМК-ПРОЕКТ» за даної підтави є такою, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі», а саме п.4 та п.5 ч.1 ст. 5.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Управління освіти,молоді та спорту Петриківської селищної ради прийняте протоколом №101 від «14» червня 2021 року про відхилення пропозиції ТОВ «ТМК-ПРОЕКТ» та проводити оцінку тендерних пропозицій учасників з дотриманням Закону України «Про публічні закупівлі».
Директор ТОВ «ТМК-ПРОЕКТ» О.В. Кулешов
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження 14.06.2021 16:43
- протокол 15.06.2021 16:47
Дата подачі:
14.06.2021 16:43
Вирішення:
Наказ №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» не застосовується до спрощених закупівель. Мінімальний перелік інформації, яка обов’язково має міститися в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, визначений частиною 3 статті 14 Закону про публічні закупівлі, і про формальні помилки у цій нормі не згадується. Відзначимо, що за змістом пункту 19 частини 2 статті 22 Закону про публічні закупівлі опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, є обов’язковим елементом лише тендерної документації, тобто документації щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31 частини 1 статті 1 Закону). Таким чином, поняття формальних помилок застосовують лише при проведенні конкурентних процедур закупівель (тендерів), а отже, замовник не зобов’язаний передбачати в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі опис та приклади формальних помилок. Замовник має право (але не обов’язок!) включити до відповідного оголошення про проведення спрощеної закупівлі і застереження щодо формальних помилок.В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю Поточного ремонту приміщення 1 класу в будівлі Петриківської філії Петриківського опорного закладу І-ІІІ ступенів Петриківської селищної ради за адресою :вулиця Шевченка, будинок 3,смт. Петриківка Дніпропетровської області; Покривання підлоги та стін за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника-45430000-0; ДБН А.2.2-3:2014 не міститься такі застереження щодо формальних помилок.
2. Відповідальною за організацію та проведення спрощеної закупівлі з 19.04.2020 є лише уповноважена особа згідно зі статтею 11 нової редакції Закону.Тендерний комітет може бути відповідальним за організацію та проведення конкурентних процедур закупівель (тендерів).Тому твердження учасника ТОВ «ТМК-ПРОЕКТ», щодо «Функції, які покладені на уповноважену особу, не відрізняються від функцій, які виконує тендерний комітет» хибне.
Вважаю рішення правильним і виявлені помилки важливими невідповідностям, наявним у тендерній пропозиції переможця спрощеної закупівлі так як головне правило публічних закупівель — це повна відповідність тендерної пропозиції умовам оголошеної спрощеної закупівлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.06.2021 16:52