-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Зупиночні павільйони з встановленням, до складу яких входять окремо встановлені дошки для об’яв
Завершена
495 283.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 952.83 UAH
мін. крок: 1% або 4 952.83 UAH
Період оскарження:
26.05.2021 21:07 - 17.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
346abe9bbe5743d483069f9d2fa24c2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-26-015144-b.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДКОМУНСЕРВІС"
код ЄДРПОУ 32547164,
ІПН 325471610150,
IВАN UA943052990000026000020105739, банк АТ КБ "ПРИВАТ БАНК",
тел.: +38 067 687 80 39
Україна, 08801 Київська, м. Миронівка, пров. Захарченка, буд № 5Б
Вих. №____ від 07.07.2021 року
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна Колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита Липківського, 45, м. Київ , 03680
Скаржник: Приватне підприємство "РЕМБУДКОМУНСЕРВІС", 08801 Київська, м. Миронівка, пров. Захарченка, буд № 5Б, тел. +38 067 687 80 39,
Ідентифікаційний код юридичної особи 32547164
Банк: АТ КБ "ПРИВАТ БАНК"
Рахунок IВАN UA943052990000026000020105739, МФО 305299
Електронна адреса: remrbks@ukr.net
Замовник: Управління з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 41830167
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул.Свято-Миколаївська, буд. 27
Телефон: +380677366582
Електронна адреса: cmvb@i.ua
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-26-015144-b
СКАРГА
на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів
відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
26.05.2021 року відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Управління з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради (далі – Замовник) оголосили відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-26-015144-b.
22.06.2021 року відбувся аукціон, участь в якому взяли участь учасники:
1. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДКОМУНСЕРВІС"
2. ФОП Коваленко Вадим Олександрович
3. ФОП Волик Наталя Сергіївна
4. ФОП Мамаєва Анна Сергіївна
5. ФОП Єрополов Юрій Петрович
6. ФОП Нікітін Віктор Олександрович
Найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію Приватного підприємства "РЕМБУДКОМУНСЕРВІС" (далі – Підприємство).
1. Частина 10 статті 29 Закону передбачає, що строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Отже, кінцевим строком розгляду пропозиції ПП «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» було 30.06.2021.
Закон передбачає, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та для учасника надається 24 години з моменту розміщення такого повідомлення для виправлення невідповідностей.
На виконання вимоги Закону Змовником було розміщено повідомлення «Вимога про усунення невідповідностей» о 18:06 годині 25.06.2021 року у поза робочий час. Додатково зазначаємо, що строк усунення невідповідностей було до 18:06 години 26.06.2021. що підпадало під офіційний загальний вихідний день.
Конституцією України в статті 45 гарантується, що кожен хто працює, має право на відпочинок.
Звертаємо увагу, що норми Конституції України мають найвищу юридичну силу, а також пряму дію.
Отже, дана вимога є порушенням прямої норми Конституції України.
Також дана вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Замовники, повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Таким чином, Замовник здійснив зловживання своїми правами та розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у поза робочий час.
Разом з тим, додатково зазначаємо, що відповідно до трудового законодавства робочий день – тривалість роботи працівника протягом доби відповідно до графіка чи розпорядку роботи.
На офіційному сайті Управління з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради за посиланням https://vykonkom-tsmkr.gov.ua/ зазначено про тривалість робочого дня з 8:00 до 16:30.
Таким чином, Замовник розмістив повідомлення про усунення невідповідностей з порушенням строків, а саме менше ніж за два робочі дні.
Відповідно до внутрішніх положень робочий день ПП «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» встановлений в понеділок - четвер з 9:00 до 18:00 годин, в п’ятницю з 9:00 до 16:45 години, тобто Підприємство не могло знати про розміщення вимоги Замовника, чим було порушено наші права.
Отже, Замовником при розміщенні в поза робочий час вимоги про усунення невідповідностей було порушено норми Конституції, а також Закон України «Про публічні закупівлі», оскільки Замовником не було дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а також порушено строк відповідно до частини 16 статті 29 Закону.
2. Протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення Підприємством не було змінено довідку про наявність працівників, але на нашу думку, Замовником було неправомірно висунуто вимогу.
Підприємство не погоджується з вимогою Замовника про усунення невідповідностей, а отже, у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції Підприємства виходячи з наступного.
В розміщеному повідомленні Змовником «Вимога про усунення невідповідностей» було зазначено: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації зазначено, що ПП «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» має спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі у той час, як необхідно зазначити саме про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а предметом закупівлі є зупиночні павільйони з встановленням, до складу яких входять окремо встановлені дошки для об’яв. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2.1 Додатку 3 до тендерної документації: Довідка у довільній формі про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку у довільній формі про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
ПП «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» надало в складі тендерної пропозиції файл «про наявність прауівників .16.pdf» в довільній формі, де відповідно до тендерної документації було зазначено про наявність спеціалістів відповідної кваліфікації, а отже виконало умови тендерної документації.
Слово «спеціалісти» не суперечить слову «працівники», оскільки «спеціаліст» це освітньо-кваліфікаційний рівень працівника.
Отже, Підприємство надало перелік працівників для виконання предмету договору.
В оголошенні про проведення закупівлі, а також безпосередньо у тендерній документації Замовник використовує різний вид предмета закупівлі. Так, в оголошенні Замовником зазначено про «послуги», разом з тим, у тендерні документації Замовник використовує, зокрема, в пункті 4.3. використовується конструкція «кількість товару та місце його поставки», в пункті 4.4. «місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги», а в повідомлені про усунення невідповідностей «товар».
Таким чином, використання слова «роботи» у довідці про наявність відповідних працівників не суперечить вимогам Замовника.
Більш того, в назві довідки зазначено «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації».
Додатково у файлі «відомості про учсника.pdf» Підприємство підтверджує про можливість виконати вимоги Замовника відповідно до предмета закупівлі, а також підтверджує про відповідність Підприємства як учасника закупівлі всім технічним, якісним та кількісним характеристикам закупівлі.
Протокольним рішенням № 13 уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель управління з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради було відхилено тендерну пропозицію Підприємства на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Своїм рішенням про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» та визначення ФОП Коваленка Вадима Олександровича переможцем у закупівлі, Замовник порушив наші права та охоронювані Законом інтереси, як учасника процедури закупівлі. Тому з метою захисту своїх прав та інтересів, ми:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 1.pdf 07.07.2021 12:23
- Рішення від 09.07.2021 № 15584.pdf 09.07.2021 16:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2021 № 16471.pdf 20.07.2021 16:52
- Рішення від 19.07.2021 № 16471.pdf 22.07.2021 22:00
- Повідомлення про виявлення невідповідності.docx 14.07.2021 18:38
- про наявність прауівників .16.pdf 14.07.2021 18:38
- Лист Постійно діючій адмінколегії АМК України.docx 14.07.2021 18:38
- Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.docx 14.07.2021 18:38
- Протокол №13.pdf 14.07.2021 18:38
- Лист Постійно діючій адмінколегії АМК України.pdf 14.07.2021 18:38
- Протокол №13.docx 14.07.2021 18:38
- 55.pdf 19.08.2021 11:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.07.2021 13:18
Дата розгляду скарги:
19.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.07.2021 17:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.07.2021 22:01
Дата виконання рішення Замовником:
19.08.2021 11:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради виконало рішення АМКУ від 19.07.2021 №16471-р/пк-пз та скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "РЕМБУДКОМУНСЕРВІС" та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Коваленка Вадима Олександровича переможцем процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі ДК 021:2015: 44210000-5 – Конструкції та їх частини (зупиночні павільйони з встановленням, до складу яких входять окремо встановлені дошки для об’яв).
Вимога
Є відповідь
Безпідставне відхилення
Номер:
bea55e91add74bc39508851b3a50119d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-26-015144-b.c1
Назва:
Безпідставне відхилення
Вимога:
Відповідно до «Вимога про усунення невідповідностей» розміщеної о 18:06 годині 25.06.2021 року в поза робочий час за процедурою закупівлі з ідентифікаційним номером UA-2021-05-26-015144-b Замовник зазначає: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації зазначено, що ПП «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» має спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі у той час, як необхідно зазначити саме про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а предметом закупівлі є зупиночні павільйони з встановленням, до складу яких входять окремо встановлені дошки для об’яв. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2.1 Додатку 3 до тендерної документації: Довідка у довільній формі про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку у довільній формі про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На зазначене повідомляємо.
ПП «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» надало в складі тендерної пропозиції файл «про наявність прауівників .16.pdf» в довільній формі, де відповідно до тендерної документації було зазначено про наявність спеціалістів відповідної кваліфікації, а отже виконало умови тендерної документації.
Відповідно до тендерної документації, а саме в розділі ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» пункті 8 зазначено, що учасник має надати інформацію про залучення субпідрядника в разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг.
ПП «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» для виконання робіт зі встановлення зупиночних павільйонів, до складу яких входять окремо встановлені дошки для об’яв будуть задіяні спеціалісти відповідно до укладеного договору субпідряду в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг.
Отже, просимо замовника визнати ПП «РЕМБУДКОМУНСЕРВІС» переможцем закупівлі з ідентифікаційним номером UA-2021-05-26-015144-b.
Вразі відхилення будем вимушені звернутись до АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.06.2021 17:57
Вирішення:
Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду та перевірки тендерної пропозиції учасника, уповноваженою особою 25.06.2021 розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 цього Закону.
Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник не виправив виявлені замовником невідповідності у відведений йому Законом час.
Відповідно до абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник, виконуючи вимоги абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону, відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено