• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення Хмельницької області (оформлення прав власності на земельні ділянки в смугах відведення автомобільних доріг державного значення Хмельницької області: виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування та технічних документацій із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства в смугах відведення ділянок автомобільних доріг державного значення Т-23-05 Хмельницький – Віньківці – Дашківці в межах Хмельницького району, Т-23-10 Голосків – Деражня – Лука Барська в межах Хмельницького району, Т-23-11 Хмельницький – Волочиськ в межах Хмельницького району та М-30 Стрий – Умань – Дніпро – Ізварине в межах Хмельницького району (Хмельницької області) (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)

Торги відмінено

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період оскарження: 26.05.2021 18:03 - 13.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення Замовника щодо незаконного визначення переможцем торгів

Номер: deecdb3edb434a69b737af5a94f08deb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-002929-c.b2
Назва: СКАРГА на рішення Замовника щодо незаконного визначення переможцем торгів
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника щодо незаконного визначення переможцем торгів
Дата розгляду скарги: 09.08.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.07.2021 12:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.08.2021 12:06
Автор: ТОВ "ЗАХІДЗЕМЛЕПРОЕКТ", Іван Ірза +380996194228 zahidzemleproekt2000@ukr.net
Скарга
Відхилено

Скарга на неправомірні дії Замовника

Номер: c4d0167474424b85b61afc9661123f19
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-002929-c.a1
Назва: Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Замовником торгів було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги) номер закупівлі UA-2021-05-26-002929-c. Фізична особа-підприємець Ванчура Роман Богданович (надалі – Скаржник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (надалі – ТД) подав тендерну пропозицію. Предметом закупівлі є Експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення Хмельницької області (оформлення прав власності на земельні ділянки в смугах відведення автомобільних доріг державного значення Хмельницької області: виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування та технічних документацій із землеустрою щодо встановлення меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства в смугах відведення ділянок автомобільних доріг державного значення Т-23-05 Хмельницький – Віньківці – Дашківці в межах Хмельницького району, Т-23-10 Голосків – Деражня – Лука Барська в межах Хмельницького району, Т-23-11 Хмельницький – Волочиськ в межах Хмельницького району та М-30 Стрий – Умань – Дніпро – Ізварине в межах Хмельницького району (Хмельницької області) (63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), що зазначено в оголошенні про проведення закупівлі та ТД. За результатами електронного аукціону Скаржником запропоновано найнижчу ціну пропозицію, у зв’язку з чим Замовник здійснив розгляд пропозиції Скаржника. За результатом розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було опубліковано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 23 червня 2021 року та надано 24 години (до 11:00 24 червня 2021 року) на виправлення наступних невідповідностей: 1. ДОДАТОК № 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 1) перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ванчура Романа Богдановича містяться документи, зокрема: - Інформація про перелік матеріально-технічної бази, Вих. № 15.06-9 від 15.06.2021 року (файл «17 червня 2021 09:18 Довідка про наявність МТБ.PDF»): - за позиціями «1» та «2» зазначено у графі «Найменування, тип, марка, модель обладнання, матеріально-технічної бази, програмного забезпечення*»: «GPS Приймач Glonas, L1/L2, №07040100053» та «GPS Контролер Satlab Geosjlution AB SL 300, №10751759», а в графі «Примітка» навпроти позицій «1» та «2» зазначено: «Договір купівлі-продажу №244 від 24.04.2017 року». Проте до завантаженого Договору купівлі-продажу №244 від 24 квітня 2017 року (файл «17 червня 2021 09:18 9.3.Договір купівлі GPS.PDF») на підтвердження передачі Товару не додано відповідних накладних; На підтвердження здійсненої повірки обладнання зазначеного у позиції «1» : «GPS Приймач Glonas, L1/L2, №07040100053» учасником не надано відповідних документів. -за позиціями «3», «4», «5» та «6» зазначено у графі «Найменування, тип, марка, модель обладнання, матеріально-технічної бази, програмного забезпечення*»: «Електронний тахеометр Leica Geosystems TS 02 №1301210», «Візирна ціль GPR для TPS», «Віха телескопічна GLS11» та «Штатив GST05 Woden Tripod», а в графі «Примітка» навпроти позицій «3», «4», «5» та «6» зазначено: «Договір купівлі-продажу б/н від 16.12.2015 року». Проте до завантаженого Договору купівлі-продажу б/н від 16.12.2015 року (файл «17 червня 2021 09:18 Договір купівлі-продажу тахеометра.pdf») на підтвердження передачі обладнання у власність покупця не додано відповідних накладних; - за позиціями «7», «8» та «9» зазначено у графі «Найменування, тип, марка, модель обладнання, матеріально-технічної бази, програмного забезпечення*»: «Принтер МФУ EPSON WorkForce WF 3620 A4», «Принтер МФУ EPSON WorkForce WF 7710 A3» та «Ноутбук DELL Inspiron 15 3000Series», а в графі «Примітка» навпроти позицій «7», «8» та «9» зазначено: «Договір оренди офісного обладнання №01/01/21 від 03.01.2021 року». Проте до завантаженого учасником Договору оренди офісного обладнання №01/01/21 від 03.01.2021 року (файл «17 червня 2021 09:18 Договір оренди офісної техніки.pdf») на підтвердження передачі вказаної техніки в оренду не надано відповідних актів приймання-передачі. Також в зазначеному договорі, який за назвою та природою договору оренди відсутня інформація про орендну плату, натомість зазначається інформація про загальну вартість робіт (Розділ «2. Вартість робіт і порядок оплати»), що не може бути предметом договору оренди згідно норм Цивільного кодексу України. - за позицією: «10» зазначено у графі «Найменування, тип, марка, модель обладнання, матеріально-технічної бази, програмного забезпечення*»: «Програмне забезпечення Digital», а в графі «Примітка» навпроти позиції «10» не вказано та не завантажено підтверджуючих документів згідно вимог тендерної документації. - за позицією: «11» зазначено у графі «Найменування, тип, марка, модель обладнання, матеріально-технічної бази, програмного забезпечення*»: «Офісне приміщення (39,2 кв.м.)», а в графі «Примітка» навпроти позиції «11» зазначено: «Договір оренди №22 від 01.12.2020 року». Проте до завантаженого учасником Договору оренди №22 від 01.12.2020 року (файл «17 червня 2021 09:18 Оренда офісу.pdf») на підтвердження передачі вказано нежитлового приміщення в оренду не надано відповідного акту приймання-передачі. Окрім того, не надано листа від орендодавця щодо не заперечення використання його приміщення для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК № 2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на фірмовому бланку учасника згідно з таблиці: Учасник торгів також повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази (власна, орендована, та інше) (офісних приміщень, складських приміщень, тощо) необхідної для виконання робіт/надання послуг відповідно до вимог технічного завдання, а також з дотриманням технології виконання робіт/надання послуг згідно з діючими нормами і правилами. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно форми наведеної Таблиці №1. Таблиця № 1 Інформація про перелік матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування, тип, марка, модель обладнання, матеріально-технічної бази, програмного забезпечення* Кількість Власна або залучена на інших правових підставах (вказати яких) Примітка 1 2 3 4 5 * Звертаємо увагу учасників торгів! До довідки включаються машини, механізми та обладнання, програмне забезпечення, що будуть використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг за предметом закупівлі, які будуть надані учасником, згідно технічного завдання (технічне завдання подається Замовником разом з тендерною документацією в окремому файлі). Учасник має документально підтвердити наявність у нього мінімальної кількості обладнання: - приймачі супутникового обладнання GPS геодезичного призначення – не менше 1 одиниці; - електронні тахеометри – не менше 1 одиниці; - комп’ютерне обладнання з ліцензійним програмним забезпеченням; - обчислювальна та організаційна техніка. В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці №1, або для підтвердження правових підстав щодо наявності залучених обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник зазначає правові підстави, згідно яких він його залучає з наданням у складі тендерної пропозиції відповідних документів: - договору (договорів) оренди (надання послуг, тощо) з усіма додатками, передбаченими договором (договорами); - лист (листи) від орендодавця (орендодавців) (надавача (надавачів) послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його обладнання та матеріально – технічної бази та технологій, для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі, з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. Обладнання, зазначене в довідці повинно бути повірено та/або відкалібровано відповідними службами контролю, на підтвердження учасник надає документи згідно чинного законодавства України. Повірка повинна бути чинною на період виконання робіт/надання послуг. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Згідно вимог затвердженої тендерної документації від 26 травня 2021 року №70/1, учасник ФОП Ванчура Роман Богданович повинен надати документальне підтвердження по інформації щодо матеріально-технічної бази та технологій щодо виявлених невідповідностей. Тендерний комітет керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» частиною 16 статті 29 та частиною 9 статті 26 та на підставі протокольного рішення тендерного комітету №70/3 від 23 червня 2021 року та вище зазначеного, прийшли до спільної згоди щодо розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ФОП Ванчура Роман Богданович, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Голова тендерного комітету М. П. Пастухов. На виконання вимог повідомлення про усунення недоліків Скаржником о 16:45 23 червня 2021 року (з накладенням підпису о 19:26 23 червня 2021 року) надано наступний перелік документів: 23 червня 2021 16:45 Супровідний лист.PDF 23 червня 2021 16:45 9. Лист від орендодавця офісного приміщення.pdf 23 червня 2021 16:45 8. Публічний договір оферти.pdf 23 червня 2021 16:45 7. Підтверджуючи документи на програмне забезпечення.pdf 23 червня 2021 16:45 6. Лист-розяснення програмне забезпечення.PDF 23 червня 2021 16:45 5. Додаткова угода-офісного обладнання.PDF 23 червня 2021 16:45 4. Акт на офісне обладнання.PDF 23 червня 2021 16:45 3. Акт-тахеометр.PDF 23 червня 2021 16:45 2. Лист-роз'яснення щодо повірки.PDF 23 червня 2021 16:45 10. Акти на офісне приміщення.pdf 23 червня 2021 16:45 1. Акт GPS.PDF Однак, згідно Протоколу № 70/5 Засідання Тендерного комітету Замовника від 24 червня 2021 року прийнято рішення про відхилення пропозиції Скаржника з наступних підстав: Учасник ФОП Ванчура Роман Богданович у складі завантажених на виправлення невідповідностей та/або документів не надав на підтвердження факту передачі житлового приміщення по Договору оренди № 22 від 01.12.2020 року акту приймання-передачі; На підтвердження передачі згідно договору купівлі-продажу № 244 від 24.04.2017 року «GPS Приймача Glonas, L1/L2, № 07040100053 та «GPS Контролера Satlab Geosjlution AB SL300, № 10751759, учасником не надано відповідних накладних, передбачених умовами договору. На підтвердження передачі у власність покупця згідно договору купівлі-продажу б/н від 16.12.2015 року «Електронного тахеометру Leica Geosystems TS 02 № 1301210», «Візирна ціль GPR для TPS», «Віха телескопічна GLS11» та «Штативу GST05 Woden Tripod» не надано відповідних видаткових накладних. Завантажений лист Вих № 2306-1 від 23.06.2021 року (файл 23 червня 2021 16:45 «9. Лист від орендодавця офісного приміщення.pdf») від орендодавця – ТОВ «АСКЕЛО» по договору оренди № 22 від 01.12.2020 року щодо не заперечення використання його приміщення для виконання робіт/надання послуг виготовлено на бланку ФОП Ванчура Роман Богданович. Скаржник не погоджується із такими діями Замовника та вважає їх такими, що порушують його законні права та інтереси виходячи з наступного: Відповідно до ст.. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Відповідно до ДОДАТКУ № 2 Тендерної документації Учасник торгів також повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази (власна, орендована, та інше) (офісних приміщень, складських приміщень, тощо) необхідної для виконання робіт/надання послуг відповідно до вимог технічного завдання, а також з дотриманням технології виконання робіт/надання послуг згідно з діючими нормами і правилами. Учасник має документально підтвердити наявність у нього мінімальної кількості обладнання: - приймачі супутникового обладнання GPS геодезичного призначення – не менше 1 одиниці; - електронні тахеометри – не менше 1 одиниці; - комп’ютерне обладнання з ліцензійним програмним забезпеченням; - обчислювальна та організаційна техніка. В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці №1, або для підтвердження правових підстав щодо наявності залучених обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник зазначає правові підстави, згідно яких він його залучає з наданням у складі тендерної пропозиції відповідних документів: - договору (договорів) оренди (надання послуг, тощо) з усіма додатками, передбаченими договором (договорами); - лист (листи) від орендодавця (орендодавців) (надавача (надавачів) послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його обладнання та матеріально – технічної бази та технологій, для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі, з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. Із вищенаведеного вбачається, що Замовником не вимагалося у Тендерній Документації надання у складі пропозиції Учасників вказаних у «вимозі про усунення недоліків» видаткових накладних. Разом з тим, не зважаючи на безпідставну вимогу щодо усунення недоліків Скаржником в межах 24 годин надано відповідні документи, які підтверджують факт отримання майна, яке є предметом договорів купівлі-продажу. Так, Скаржником додано документи: 23 червня 2021 16:45 3. Акт-тахеометр.PDF 23 червня 2021 16:45 1. Акт GPS.PDF 23 червня 2021 16:45 10. Акти на офісне приміщення.pdf Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій (ч. 1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). Статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Відповідно до ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції; одиницю виміру господарської операції, посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис, аналог власноручного підпису або підпис, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України “Про електронний цифровий підпис”, або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Надані Скаржником «Акти» повністю відповідають вимогам щодо первинних документів та в сукупності із наданим договором купівлі продажу підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Накладна - документ, що використовується при передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи іншій. Є декілька видів накладних, наприклад, видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, тощо. Видаткова накладна фіксує факт отримання/передачі товарів або послуг і по суті завершує купівлю-продажу між продавцем і покупцем. Видаткова накладна може бути замінена актом здачі-приймання. Форму видаткової накладної не затверджено. Однак є Накладна-вимога на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів (форма № М-11), затверджена наказом Мінстату від 21.06.1996 р. № 193 (далі — наказ № 193). Зазвичай саме цей документ беруть за зразок для розроблення видаткової накладної. Під час розроблення власної форми видаткової накладної не можна ігнорувати вимоги ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Тобто первинні документи повинні мати всі обов’язкові реквізити. Додатково варто зазначити, що сторони мають право підписати акт приймання-передачі товарів навіть якщо це прямо і не передбачено самим договором. При цьому, виходячи з того, що акт прийому-передачі та накладна є взаємозамінними документами, при підписанні акту прийому-передачі необхідність підписання накладної – відсутня. Таким чином Скаржник повністю виконав вимогу Замовника щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази в цій частині. 2. На виконання вимоги Замовника щодо матеріально-технічної бази в частині наявності власного чи орендованого приміщення вважаємо за необхідне надати наступну інформацію: У складі пропозиції Скаржника наявний документ 17 червня 2021 09:18 9.7. Оренда офісу.pdf – в якому міститься скан-копія договору оренди між Скаржником та орендодавцем офісного приміщення за адресою: 79026, м. Львів, вул.. Лазаренка, 4, площею 39,2 кв.м. На виконання вимог Замовника про усунення невідповідностей Скаржником додано документ 23 червня 2021 16:45 10. Акти на офісне приміщення.pdf. Така форма акту встановлена самим орендодавцем та Скаржник не має можливості жодним чином змінити її. Разом з тим, така форма акту жодним чином не порушує права та обов’язки сторін за договором, підтверджує факт отримання-передачі та користування майном, яке є предметом договору. Як вбачається із самих актів, Орендодавець не має жодних претензій до Скаржника щодо користування майном. Додатково вважаємо за необхідне зазначити, що відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації Замовником вимагалося від Учасників закупівлі подання у складі тендерної пропозиції листа (листи) від орендодавця (орендодавців) (надавача (надавачів) послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його обладнання та матеріально – технічної бази та технологій, для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі, з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. Доданий Скаржником документ 23 червня 2021 16:45 9. Лист від орендодавця офісного приміщення.pdf повністю відповідає вищевказаним вимогам. Тендерна документація не містить жодної згадки про виконання вищевказаного листа на фірмовому бланку орендодавця. Крім цього, виготовлення такого листа на фірмовому бланку Скаржника жодним чином не порушує вимог Тендерної документації чи чинного законодавства України. Таким чином Скаржником повністю виконано вимогу Замовника щодо надання підтверджуючих документів щодо матеріально-технічної бази в частині наявності офісного приміщення. На підставі наведеного вважаємо, що подана Скаржником тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією та Закону України «Про публічні закупівлі», а Замовник не мав жодних підстав відхиляти пропозицію Скаржника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.07.2021 19:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.07.2021 20:35
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАНЧУРА РОМАН БОГДАНОВИЧ, Ванчура Роман 380962869563 R.VANCHURA@GMAIL.COM