• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи ( "Реконструкція вуличного освітлення по вул.Вишнева в с.Тинне, Сарненського району,Рівненської області")

Завершена

746 574.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 732.87 UAH
Період оскарження: 26.05.2021 16:46 - 01.06.2021 18:00
Вимога
Відхилено

Вимога до Замовника

Номер: 60a8f1c9d0b04494bf1ea63abda70cf5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-013854-b.b3
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
Вимога до Замовника
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Документацією до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано, що Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його Пропозиції умовам, визначеним в Оголошенні та вимогам до предмета закупівлі. Учасником КП "Агропроменерго" 16.06.2021р. подано вимогу UA-2021-05-26-013854-b.b3 В складі тендерної пропозиції КП "Агропроменерго" відсутні наступні документи: 1. Погодження з валютою тендерної пропозиції. 2. Документальне підтвердження наявності обладнання та інструментів. 3. Довідка в довільній формі, що обсяг чистого річного доходу від реалізації продукції учасника за останній звітний період, не менший ніж очікувана вартість предмета закупівлі. 4. Копія «Звіту про рух грошових коштів» за 2020 рік з документом (чи реквізитом), що підтверджує його реєстрацію у податковому органі або довідка у довільній формі про те, що цей звіт учасником не подається з посиланням на конкретні статті законодавства України. 5. Довідка про відповідність характеристик запропонованого світильника. 6. Відомість ресурсів з зазначенням машин та/або механізмів та/або обладнання та переліку матеріалів, які будуть застосовуватися під час виконання робіт без зазначення вартісних показників. А отже, пропозиція КП "Агропроменерго" не відповідає вимогам документації до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. В документації до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано, що для правильного оформлення Пропозиції Учасник вивчає всі інструкції, форми та терміни, наведені у Документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує Документація, або подання Пропозиції, яка не відповідає вимогам Замовника, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої Пропозиції. Документацією до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано, що для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних Учасником у довідці за формою, наведеною у Додатку 3 до Документації, Учасник повинен надати у складі своєї Пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію,та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг (вказані договори оренди/про співпрацю/користування/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття пропозиції) та/або оборотно-сальдову відомість та/або інших документів, які підтверджують право власності або користування чи залучення. У разі надання документа (договору), що підтверджує право оренди (чи залучення) на відповідне обладнання, машину чи механізм, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель. Замовником вимагались підтверджуючі документи, на підставі яких учасник володіє машинами та механізмами. Учасник ТОВ «Компанія Енерго-Буд» в складі тендерної пропозиції надав Договір оренди майна № 01-05/21 від 20.05.2021 р. з ТзОВ «БК «ЕНЕРГО», в якому вказано конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель. Замовником не вимагались підтверджуючі документи, на підставі яких володіє машинами та механізмами орендодавець. А отже, пропозиція учасника ТОВ «Компанія Енерго-Буд» відповідає вимогам документації до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо утилізації

Номер: 7feeaa9ff7344f5b84202c03f00421bd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-013854-b.b2
Назва: Щодо утилізації
Вимога:
Можливо Ви неуважно читали мою вимагу, але вже є висноки аналогічні в рішенні антимонопольго комітету?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: b415b59b77ec4329a8eda99a45e420d7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-013854-b.b1
Назва: про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Відповідно до умов проведення оголошення пропозиція Учасників повинна містити документи дозвільного характеру, що підтверджують право учасника на провадження діяльності з вивезення та утилізації відходів, або діючий договір по наданню послуг по вивезенню та утилізації відходів. Проте предметом даної закупівлі є "Реконструкція вуличного освітлення по вул.Вишнева в с.Тинне, Сарненського району,Рівненської області". Надання та отримання документів дозвільного характеру, що підтверджують право учасника на провадження діяльності з вивезення та утилізації відходів, або діючий договір по наданню послуг по вивезенню та утилізації відходів жодним чином не впливають на порядок виконання робіт/надання послуг згідно даного предмету закупівлі. Оскільки проведення робіт із реконструкції вуличного освітлення здійснюється на підставі Ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України, дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки: дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Поводження з побутовими відходами в Україні здійснюється відповідно до державних норм і стандартів. Ці правила закріплені у законах України "Про житлово "комунальні послуги", "Про відходи" та "Про місцеве самоврядування в Україні". Механізм надання суб’єктами господарювання незалежно від форми їх власності послуг з поводження з побутовими відходами у містах, селищах і селах визначено Правилами надання послуг з поводження з побутовими відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 року № 1070 (зі змінами). Відповідно до ст.1 Закону України "Про відходи", відходи - будь-які речовини, матеріали і предмети, що утворилися у процесі виробництва чи споживання, а також товари (продукція), що повністю або частково втратили свої споживчі властивості і не мають подальшого використання за місцем їх утворення чи виявлення і від яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення; Відповідно до ст.4 Закону України "Про відходи", особливості регулювання відносин щодо поводження з невловлюваними газоподібними речовинами, що викидаються безпосередньо у повітря, речовинами, що скидаються із стічними водами у водні об'єкти (крім тих, які акумулюються і підлягають вивезенню у спеціально відведені місця складування), радіоактивними відходами і речовинами, забрудненими ними, розкривними породами гірничодобувних підприємств, які за технологією зворотного відвалоутворення використовуються для закладення виробленого простору, металобрухтом, включаючи побічні продукти від виробництва та обробки чорних і кольорових металів та їх сплавів (шлаки, шлами та інше), а також вторинними матеріальними чи енергетичними ресурсами та іншими відходами визначаються відповідними законами. Наше підприємство здійснює діяльність у відповідності до отриманих дозволів. У своїй діяльності ми не порушуємо законодавство з питань охорони навколишнього природного середовища, дотримується заходів із захисту довкілля, відсутні невідповідності екологічних характеристик в діяльності нашого підприємства, підтвердженням є відповідні гарантійні листи, а також які будуть надані у складі пропозиції. Разом з тим, надати у складі пропозиції документи дозвільного характеру, що підтверджують право учасника на провадження діяльності з вивезення та утилізації відходів, або діючий договір по наданню послуг по вивезенню та утилізації відходів не вбачається можливим, оскільки порядок укладення договору по наданню послуг по вивезенню та утилізації відходів для учасників, які надають послуги/роботи з Реконструкції вуличного освітлення не передбачений, а також отримання дозвільного характеру, що підтверджують право учасника на провадження діяльності з вивезення та утилізації відходів в разі наданні послуг згідно предмету закупівлі не передбачений чинними нормативно-правовими актами. Також Типовий договір про надання послуг з приймання, захоронения та утилізації (знешкодження) відходів для даних учасників не розроблений та не затверджений уповноваженим органом. Провадження господарської діяльності без укладення вищезазначеного договору не порушує вимоги чинного законодавства України. Вами, як Замовником не доведено необхідність встановлення наведеної вище умови Оголошення. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають в наявності або зможуть надати дозвільного характеру, що підтверджують право учасника на провадження діяльності з вивезення та утилізації відходів, або діючий договір по наданню послуг по вивезенню та утилізації відходів, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, нас як Учасника. (Аналогічного висновку міститься в рішенні адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5773-р/пк-пз від 23.03.2021) Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ваші дії в частині встановлення у оголошення наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5, якою передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до оголошення в цій частині, а саме вилучити вимогу в частині надання Документів дозвільного характеру, що підтверджують право учасника на провадження діяльності з вивезення та утилізації відходів, або діючий договір по наданню послуг по вивезенню та утилізації відходів. Повідомляємо, що в разі незадоволення вимоги будемо звертатись до контролюючих органів у сфері публічних закупівель, на який покладено обов'язок здійснювати контроль за дотриманням законодавства про закупівлі з метою усуння порушень порядку проведення даної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний БОРИСОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ При виконанні робіт з реконструкції вуличного освітлення, будуть утворюватися «відходи» - будь-які речовини, матеріали і предмети, що утворюються у процесі людської діяльності та не мають подальшого використання за місцем утворення чи виявлення та яких їх власник повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення, а саме від обладнання, матеріалів, транспортних засобів та працівників, які будуть виконувати роботи даного характеру. Дані «відходи» повинні бути утилізовані згідно Закону України «Про відходи» організацією, яка має на це право та ліцензію згідно чинного законодавства. Згідно законодавства України замовник має право вимагати додаткові документи. На нашу думку немає нічого поганого ,якщо виконавець робіт прибере після себе відходи. Дякуємо за запитання
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні