• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт (утеплення фасаду) Гусятинського ясла-саду «Дзвіночок» по вул. Шевченка, 35 в смт. Гусятин, Чортківського району, Тернопільської області. Коригування»

(ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) "Правила визначення вартості будівництва" Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником.

Завершена

9 198 161.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 990.80 UAH
Період оскарження: 26.05.2021 16:04 - 07.06.2021 00:00
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 4e73d9085b8c4e67bc9a0589a2923ed6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-012635-b.b3
Назва: вимога
Вимога:
відповідно до умов ТД Учасники повинні підтвердити спроможність поставити теплоізоляційні вироби з мінеральної вати та матеріали для утеплення фасадів з опорядженням декоративним розчином за технологією “CERESIT” (суміш для приклеювання та захисту плит із мінеральної вати, фарба грунтуюча, акрилова фарба, штукатурка декоративна акрилова) в обсягах, що вказані у технічному завдані та тендерній пропозиції учасника, що документально підтверджується гарантійним листом від товаровиробника чи представника товаровиробника обладнання (у разі, якщо товар не виробляється на території України) із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro. (У разі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника треба розуміти та читати з додатковим виразом "або еквівалент" (згідно з частиною три статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII). Посилання на торгівельну марку, фірму, патент здійснено для коректного визначення Учасником вартості надання послуг, зазначених у технічному завданні.) ПИТАННЯ: ВІД КОГО МАЄ БУТИ НАДАНИЙ ЛИСТ?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога включена відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «тендера документація може містити іншу інформацію». Тобто учасник повинен надати гарантійного листа від товаровиробника, (у разі, якщо товар не виробляється на території України) від представника товаровиробника про спроможність поставити теплоізоляційні вироби з мінеральної вати та матеріали для утеплення фасадів з опорядженням декоративним розчином за технологією “CERESIT” (суміш для приклеювання та захисту плит із мінеральної вати, фарба грунтуюча, акрилова фарба, штукатурка декоративна акрилова) в обсягах, що вказані у технічному завдані та тендерній пропозиції учасника. (У разі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника треба розуміти та читати з додатковим виразом "або еквівалент" (згідно з частиною три статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII). Посилання на торгівельну марку, фірму, патент здійснено для коректного визначення Учасником вартості надання послуг, зазначених у технічному завданні.).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати сертифікат про аудит, який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації акредитованим Національним агентством акредитації України на видачу зазначеного сертифікату.

Номер: 55bb87eb8ae74654811f2ebabca9a47d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-012635-b.b2
Назва: Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати сертифікат про аудит, який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації акредитованим Національним агентством акредитації України на видачу зазначеного сертифікату.
Вимога:
Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати сертифікат про аудит, який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації акредитованим Національним агентством акредитації України на видачу зазначеного сертифікату. ЩО ЦЕ ЗА СЕРТИФІКАТ?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вимога пункт 8 частини 24 Додатку 1 до Тендерної документації передбачає, що Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати сертифікат про аудит, який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації акредитованим Національним агентством акредитації України на видачу зазначеного сертифікату. На підставі пункту 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (або його міжнародному стандарту ISO 9001:2015) – це документ, що є доказом, що система управління (менеджменту) якістю успішно впроваджена та функціоную на підприємстві. Сертифікат, виданий підприємству, підтверджує, що Орган сертифікації перерив функціонування системи управління якості на підприємстві, та підтверджує, що вона відповідає вимогам даного стандарту, а також передумовою що роботи будуть виконані якісно та згідно встановлених строків.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Приберіть не потрібне

Номер: 6901bbbda4ff483ab25515d4f55daf87
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-012635-b.c1
Назва: Приберіть не потрібне
Вимога:
Доброго Вам вже вечора. Просимо перечитати в додатку так буде ясніше видно. Не хотів Вам тут писати , але не стримався пишу , Ви не задумались чому, депутати міської ради м.Гусятина Вам передали цей обєкт , от тоді прочитайте зауваження і їхні висновки. Тепер Ви слово вслово переписали те , що прописали в Гусятині у Вас є свої вимоги роками вже прописані , для чого Вам спенціалістам будівельникам переписувати було «муру» інакше не скажеш в організації далекої від будівництва. Зрозуміло те , що Ви не прочитали і не вникали в свою зайнятість, що там написано , а тим більш не зайшли на сайт закупівлі ними поданого завдання. Для Вас пропишимо трохи мягче , бо будемо до Вас звертатись по роботі, але прочитайте і зробіть висновки . Вам добавимо 4 сторінки пояснень про ISO 9001:2015 Замовник відхиляє пропозицію відповідно до ч. 13 статті 14 Закону, в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; РОЗЯСНЕННЯ: У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію відхиляється на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону ОБГОВОРЕННЯ Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 45 000,00 грн (Сорок пять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Щоб взяти участь у Вашій закупівлі потрібно в банк поставити на депозщит - 45000,00 грн (сорок пять гривень 00 копійок). За дану проведену роботу банку проплатити - 1700грн. За участь у Вашій закупівлі - 3400грн. За роботу кошторисника – 2000грн ( кошторис не великий) Печатка КЕП - 1000грн 6. Зважаючи на те, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, учасники надають у складі тендерної пропозиції підтвердження (лист, довідка) про наявність у них, станом на дату подання тендерних пропозицій, ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності, що відповідає предмету закупівлі. 7. Учасники надають у складі тендерної пропозиції підтвердження (лист/довідка із зазначенням номера, дати видачі і терміну дії) про наявність у них, станом на дату подання тендерних пропозицій, дозвільного документа передбаченого постановою Кабінету Міністрів України № 77 від 03.02.21 року на виконання робіт підвищеної небезпеки, які передбачені Додатком 2 до тендерної документації технічним завданням. – ця вимога коштує 15000 грн. 8. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати сертифікат про аудит, який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації акредитованим Національним агентством акредитації України на видачу зазначеного сертифікату. Ми хотіли б знати Ви працюєте на дану фірму – ця вимога коштує 25000 грн. ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», Значить ISO 9001:2015 «Система управління збереження довкілля. Вимоги», - це ще 25000гр , а також не має ISO 9001:2015 «Система управління охорони праці. Вимоги», - це ще 25000гр Ви як Замовник ставили собі запитання для чого такі вимоги – правда ні, а от я Вам поясню , бо мені уже «Слава Богу» дуже багато років поясню щоб ми такі організації як ПП, ФОП, ТОВ – по простому пропали, а Ви якрас і будите тим виконавцем , щоб нас не було. Задасте питання , та що ви там пишите – щоб бути учасником на Вашій закупівлі потрібно понести витрати підбийте - 122600грн , добавте ще два ДСТУ ISO 9001:2015 по 25000грн +25000грн , а ще на дозвіл на автокран 15000грн , то було б 182600грн .. от Вам відповідь Вашими руками знищують малий і середній бізнис. Пишу окрім Вас може хтось ще читає, може зроблять якісь висновки. Я не юрист, а будівельник так що до термінології юридичної не будемо пристібуватись просто перечитайте все . Висновки все одно Вам робити Ми тепер маємо право тільки виїзжати на запробітки, шкода що мені вже ого , вже пізно. Тепер на нас заробляють ті , що придумали поставити КЕП вже ЕЦП не проходить , бо ЕПЦ сам ставив , а чере КЕП вже два тендери пропало , бо самі ті що це придумали поставити не можуть. Заробляють ті , що придумали ISO прочитайте що це за організація і за що ми платимо такі кошти, оці три основні грамоти не знаємо де їх прикріпити. Добре , що Ви не потребували на мінвату на матеріали висновки ISO тоді ще і матеріал не знайдемо . Тепер придумали постановою Кабінету Міністрів України № 77 від 03.02.21 року на виконання робіт підвищеної небезпеки, раніш це було безплатно видавали декларацію, а зараз потрібно авдит, кожен дозвіл 15000грн. Прийдуть через місяць перевірять заберуть те що видали. Просто не робота , а обхохочешся.- мені вже таке , а молодь то не працює, та і професія будівельна зараз не престижна. . Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Ми не можимо зрозуміти для чого Замовник списуючи десь такі вимоги не зміг співставити із своїм технічним завданням такі вимоги. - підйомний самохідний кран, вантажопідйомністю не менше 10 т (або аналог) - 1 одиниця; - що яку роботу по Вашому тех.завданню буде робити . - агрегат зварювальний пересувний з бензиновим двигуном, з номiнальним зварювальним струмом 250-400 А (або аналог) - 1 одиниця; - компресор пересувний (або аналог) – 1 одиниця; Ця вимога взагалі по хлопські сказано ні в які ворота не влазить - пiдiймачi щогловi будiвельнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т (або аналог) - 1 одиниця; Цю роботу робить спеціаліст сам собі подає мінвату , шпакльовку. Ви як Замовник повинні вимагати тільки ті механізми і машини за які учасник у своєму кошторисі буде брати у Вас за ці механізми кошти , які буде використовувати підчас роботи. Тому така колонка писанини просто писанина . - автомобіль вантажний вантажопідйомністю не менше 5 т - 1 одиниця; Для чого ця вимога нам не потрібний даний автомобіль ми для доставки буд матеріалів по телефону закажимо прямо з будівельної бази, або з будівельного магазину прямо у Вас в смт. Гусятині і закажимо всі матеріали і вони самі привизуть. Доставлять в кращому вигляді ще і з сертифікатами на будівельну продукцію. Ви потратили не потрібного часу, щоб комусь угодити , а конкретно своєму «своячку». 1.1. Відомості подаються згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «а»). Довідка повинна містити інформацію про наявність у власності/користуванні Учасника машин, механізмів та техніки в кількості не менше, визначеної в тендерній документації, а саме: - підйомний самохідний кран, вантажопідйомністю не менше 10 т (або аналог) - 1 одиниця; - автомобіль вантажний вантажопідйомністю не менше 5 т - 1 одиниця; - агрегат зварювальний пересувний з бензиновим двигуном, з номiнальним зварювальним струмом 250-400 А (або аналог) - 1 одиниця; - компресор пересувний (або аналог) – 1 одиниця; - пiдiймачi щогловi будiвельнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т (або аналог) - 1 одиниця; В підтвердження наявності в Учасника зазначених машин, механізмів та техніки Учасник надає оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки(техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо). Якщо машини, механізми, техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник додатково надає: - оригінал(-и) договору(-ів) оренди, суборенди, лізингу, машин, механізмів та техніки, що підтверджують право користування ними. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт(надання послуг), або містити умови про його пролонгацію, а також містити інформацію про марку та модель машин, механізмів та техніки, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів. - оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від орендодавця, власника, лізингодавця тощо із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки Учасником протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається). У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цих машин, механізмів, техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: -копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів. 1.2. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пункту п.1.1. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригі-нал(-и) листа-підтвердження(листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг). 1.3. Якщо законодавством не передбачена обов’язкова державна реєстрація деяких машин, механізмів, техніки, то Учасник зазначає про це у довідці. 2.1. По Вашій вимозі ми повинні пристроїти ще чотири спеціаліста , а тепер подивіться в свою кошторисну документацію заробітню плату другого блоку - заробітну плату ІТР. Ми ФОП , ПП, ТОВ – маємо можливість утримувати такий штат. Я буду вже конткретно від себе спеціаліст 43 роки стажу в будівництві який за своє життя щось таки побудував маю ще пристроїти чотирьох питається в задачі для чого для якої цілі для Замовника таку кількість спеціалістів. Хочу зазначити що Ви ці вимоги ще списали розумні , а от у вимозі ремонт в середені будівлі сільського клубу в с.Шупарка рядом з вами прописали пристроїти еколога двох працівників пожежної беЗпеки один із них повинен мати ще закінчиний ВИШ із заграничним дипломом – так що Замовники вже далеко пішли. Давайте по справі , цю роботу виконує один спеціаліст який є керівником організації разом із тим виконавцем з посвідчення охорони праці і ще двома посвідченнями можна залученими з держустанов представників які зможуть утворити комісію для перевірки знань по охороні праці в робітників , а їх повинно бути в кількості не менше трьох членів комісії. муляр -2 особи , що вони будуть робити яку роботу по Вашому технічному завдані . - електрик – 1 особа; - електрогазозварник – 1 особа, яка робота для даних спеціалістів , ми щось будемо зварювати , а також є електричнв роботи - машиніст крана - 1 особа – на які роботи буде задіяно автокрана , в даному Тех. Завдані це все ручна робота – для чого ці вимоги. - водій автотранспортного засобу – 1 особа , тепер пояснюю для чого я один керівник –виконавиць , відповідальний за охорону праці і ще для того , щоб по телефону заказати будівельні матеріали і нам тепер не потрібно крана для розгузки, вантажного автомобіля все привизуть самі . Тому Законодавець не прописує скільки потрібно і яких потрібно спеціалістів ми повинні виконати вчасно і якісно роботу. Тепер поясню ще по вимозі інженер з проектно-кошторисної роботи, так як я той що це Вам пишу і пояснюю повинен як спеціаліст вміти все те , що вчить навіть не ВУЗ , а Чернівецький будівельний технікум , бо тут готовлять спеціалістів середньої ланки і ми проходили таку школу що повинні вміти все і тим більш складання смєти . Той хто дійсно вчився готовий виконати любу будівельну роботу . Ці вимоги можуть бути прописані для тих керівників які не мають будівельної професії , а очолюють будівельні організації. 2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання робіт (зразок довідки додається у таблиці «б») в кількості не менше, визначеної в тендерній документації, а саме: - працівник, що здійснюватиме загальне керівництво працівниками, що виконуватимуть заявлені роботи - 1 особа; - інженер-будівельник – 1 особа; - інженер з охорони праці – 1 особа; - інженер з проектно-кошторисної роботи - 1 особа; - виконавець робіт - 1 особа. Кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації (подається у наступному вигляді: сканована копія або сканований оригінал). Кваліфікація особи, що виконуватиме функції інженера з охорони праці, підтверджується додатково оригіналом документа встановленого законодавством взірця (посвідчення), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці. Освіта та кваліфікація основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) повинна відповідати відповідній галузі Народного господарства України, до якої відносяться заявлені роботи. 2.2. Довідка, що містить інформацію про наявність робітників основних будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід з виконання заявлених робіт (зразок довідки додається у таблиці «в») в кількості не менше, визначеної в тендерній документації, а саме: - муляр -2 особи - штукатур – 2 особи; - маляр – 2 особи; - тесляр -1 особа ; - облицювальник-плиточник – 1 особа; - електрик – 1 особа; - електрогазозварник – 1 особа; - водій автотранспортного засобу – 1 особа; - машиніст крана - 1 особа; 2.3. «Наявність в учасника працівників згідно підпунктів 2.1. та 2.2. підтверджується оригіналом/копією штатного розпису (за наявності), якщо ж учасник не складає штатного розпису то наявність працівників може бути підтверджена оригіналами інших документів, передбаченими чинним законодавством України, на кожну особу зазначену у довідці. 3.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору(ів) згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «г») . 3.2. На підтвердження надати не менше двох оригіналів аналогічних договорів (що виконувалися протягом останніх 6 років), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором вважається договір предмет договору якого відповідає предмету закупівлі, а саме: капітальний ремонт об’єктів будівництва або реконструкція об’єктів будівництва або будівництво об’єктів будівництва. 3.3. Договір(ори) повинен(ні) бути укладений із замовником будівництва та виконаний (ні) повністю; (під терміном «Замовник будівництва» слід розуміти, що це – фізична чи юридична особа, яка видає замовлення на будівництво, укладає договір підряду (контракт), контролює хід його виконання, здійснює технічний нагляд, приймає завершені роботи, здійснює розрахунки за них, та здає об’єкт в експлуатацію). На підтвердження інформації щодо виконання поданого(их) договору(ів) надати: - оригінал позитивного листа-відгука(ів) про співпрацю по договору від Замовника будівництва, що вказані в інформаційній довідці про виконання аналогічного (их) договору(ів). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. - оригінали/копії документів (встановленого взірця), що засвідчують готовність об’єктів до експлуатації, роботи по яких виконувались згідно договорів, наданих в якості аналогічних або лист роз’яснення від учасника з посиланням на сторінку сайту уповноваженого, видавати такі документи органу, де розміщено інформацію про введення об’єктів в експлуатацію. 3.4. Учасники повинні підтвердити досвід виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) одним договором або сумарно, а саме: - Утеплення фасадів мінеральними плитами не менше – 1000 м2 - шпаклювання стін ; - штукатурення стiн; - улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші. Виконання зазначених робіт учасники підтверджують оригіналами/копіями (завіреними згідно вимог цієї тендерної документації) «Актів приймання виконаних будівельних робіт», що виконувалися у відповідності до договорів, наданих в якості аналогічних. Інші додатки до договору можуть не надаватися. Якщо один і не менше 1000м2 влаштування утеплення – то ми вже не учасник , як Ви думаєте Законна вимога. оригінали/копії документів (встановленого взірця), що засвідчують готовність об’єктів до експлуатації – даний документ находиться у замовника тепер нам потрібно їхати до замовника і просити , щоб він знайшов у себе такий документ , зрозуміло така організація як УКБ Тернополя таку справку знайде, а що буде робити тоді Заліщицький відділ освіти , що він надасть який документ якщо було зроблено фасад на дитячому будинку. Тепер велике запитання для чого Замовнику такі качелі нам придумані? Давайте тоді краще Ви б були прописали , що учасники повинні приїхати на оглядини даної закупівлі і нам прямо пояснили , що тут паотрібно дати роботу отакій то організації і ми б не парились і не влітали в таку копійку і це б було чесно і справедливо. Утеплення стін дитячого садочка 423м2 в м. Заліщики уже не підійде. І мої 43роки віданні державі в будівництві пішли на смарку? Тому , що Замовник вимагає те чого ми вже не зможемо навіть такі роботи робити. А це робота колись в недалекому минулому прорабської дільниці і при тім успішної до тепер стоять ті будови. Вимога є дискримінаційна, до нас як учасника тому що де знайти нам таку роботу, щоб ми мали 5мільйонів обороту за 2020р. Всеодно є вихід ми змушені звертатись за допомогою (про співпрацю) до забудівельників висотних будинків в місті. Тепер запитання для чого така вимога , щоб вони виконували такі роботи? Тоді що ми маємо робити ПП, ФОП, ТОВ. Учасник документально підтверджує наявність річного доходу(обороту) грошових коштів учасника за 2020 рік, який повинен бути не меншим ніж 60% очікуваної вартості предмета закупівлі. На виконання цієї вимоги учасник надає у складі тендерної пропозиції один із документів фінансової звітності (Баланс підприємства, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, тощо). З ПОВАГОЮ… ISO 45001 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги» — це перший у світі міжнародний стандарт охорони здоров’я та безпеки праці (OH&S), дотримання вимог якого допомагає зменшити рівень професійної захворюваності та кількості випадків, що призводять до виробничих травм. Стандарт являє собою основу для підвищення безпеки, зменшення ризиків на робочому місці та підтримання здоров’я персоналу під час виконання робіт. Використання ISO 45001 дозволяє організації активно підвищувати свої показники з охорони праці та статистику щодо професійних захворювань. КОМУ ПОТРІБЕН СТАНДАРТ ISO 45001 Стандарт ISO 45001 може бути адаптований для застосування широким колом організацій незалежно від галузі чи характеру бізнесу, включаючи: • великі промислові підприємства; • підприємства середнього і малого бізнесу; • некомерційні, благодійні, державні організації. Сертифікація на відповідність вимогам ISO 45001 необхідна перш за все тим підприємствам, в діяльності яких передбачаються роботи підвищеної небезпеки та може мати місце ризик нанесення шкоди здоров’ю працівників. До них належать, наприклад, будівельні організації, промислові підприємства тощо. Наявність сертифікату відповідності ISO 45001 суттєво спростить взаємовідносини з партнерами для компанії, які планують вихід на закордонний ринок, адже стандарт ISO 45001 є визнаним у всьому світі та встановлює єдиний для всіх підхід до управління охороною здоров’я і безпечністю праці. ЦІЛІ ТА МЕТА СЕРТИФІКАЦІЇ ISO 45001 Основним призначенням стандарту ISO 45001 є допомога у побудові такої системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, функціонування якої сприяло б попередженню виробничого травматизму і професійних захворювань в компанії. Основу стандарту ISO 45001 складає: • важливість лідерства та сприяння керівництва ефективному функціонуванню системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці; • застосування ризик-орієнтованого мислення, що дозволяє ідентифікувати небезпеки та контролювати ризики для здоров’я персоналу; • використання процесного підходу, що забезпечує ефективність роботи системи та допомагає на практиці реалізувати безперервне поліпшення процесів. Завдяки дотриманню вимог стандарту компанія можу досягти: • зменшення аварій та нещасних випадків на робочому місці; • зниження витрат, пов’язаних з розслідуванням інцидентів та компенсаціями, виплатою штрафів, ліквідуванням наслідків аварій; • створення культури охорони здоров’я та безпеки праці, підвищення ефективності роботи персоналу; • підсилення зобов’язання керівництва активно впливати на покращення показників охорони праці та здоров’я працівників. ПЕРЕВАГИ СЕРТИФІКАЦІЇ ISO 45001 Завдяки сертифікації системи менеджменту професійної безпечності і охорони здоров’я згідно вимог стандарту ISO 45001 компанія отримує можливість демонструвати: • дотримання всіх нормативно-правових вимог щодо охорони праці; • відповідальний підхід до організації робочих місць та створення безпечних умов праці; • піклування про здоров’я та безпеку працівників і відвідувачів; • підвищення авторитету за рахунок зниження професійних ризиків і створення іміджу надійного роботодавця; • прагнення до постійного поліпшення діяльності в аспекті охорони здоров’я та безпеки праці ЕТАПИ СЕРТИФІКАЦІЇ ISO 45001 Найкращий спосіб продемонструвати, що компанія відповідає критеріям стандарту ISO 45001 – пройти процедуру сертифікації незалежним і вповноваженим органом. Ті організації, які керувалися в своїй діяльності вимогами OHSAS 18001, можуть шляхом нескладних змін і доопрацювань привести свою систему у відповідність ISO 45001 та отримати сертифікат як офіційне підтвердження дотримання всіх вимог стандарту. Процедура сертифікації передбачає кілька етапів: Перший етап — направлення заявки до органу, компетентного в питанні сертифікації за стандартом ISO 45001; після призначення аудиторів та погодження дат наступає перехід до другого етапу. Другий етап — аудит документації, в ході якого перевіряються вимоги стандарту відображені в документах системі управління охороною здоров’я та безпекою праці. Третій етап – аудит підприємства на місці, огляд робочих місць та спостереження за перебігом процесів в організації. За підсумками аудиту оголошують всі виявлені невідповідності — відхилення від вимог стандарту, норм, інструкцій, а також узгоджуються способи та терміни їх усунення. Якщо компанія у встановлений строк усуває зазначені зауваження – сертифікаційний орган приймає рішення про видачу сертифікату. Сертифікат видається з терміном дії протягом трьох років, але за умови підтвердження відповідності стандарту не рідше, ніж один раз на рік шляхом повторного проходження незалежного аудиту. ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ СТАНДАРТУ ISO 45001 В умовах конкуренції все більше компаній вибирають для співпраці організації, які демонструють ефективний менеджмент, відповідальність, готовність забезпечити надання послуг чи товарів без простоїв, пов’язаних з аваріями та нещасними випадками. Для задоволення ринкових потреб та спрощення партнерських відносин Міжнародною організацією із стандартизації (ISO) за участю експертів з понад 70 країн було розроблено стандарт ISO 45001, в якому враховано вимоги стандарту OHSAS 18001, національних трудових стандартів, чинних директив, керівних принципів Міжнародної організації праці та кращі концепції менеджменту. Стандарт був опублікований 12 березня 2018 та за короткий проміжок часу набув достатньо широкої популярності. ОСТАННЯ РЕДАКЦІЯ СТАНДАРТУ ISO 45001 ISO 45001 прийшов на зміну стандарту OHSAS 18001 (з урахуванням трирічного перехідного періоду). Це означає, що організаціям, сертифікованим за стандартом OHSAS 18001, необхідно перейти на стандарт ISO 45001 до березня 2021 року. Мета нового документу ідентична тій, яка стояла перед OHSAS 18001, але на відміну від попереднього стандарту, в ISO 45001 враховані сучасні підходи для систем менеджменту (ризик-орієнтований підхід, важливість лідерства), введено поняття контексту організації, включені вимоги до аутсорсингу та управління змінами. Стандарт ISO 45001 викладений в такій же структурі високого рівня, що й інші стандарти системи управління ISO, такі як ISO 9001 (управління якістю) та ISO 14001 (екологічний менеджмент). Цей факт суттєво спрощує інтеграцію кількох стандартів в одну систему менеджменту, що робить можливим направити зусилля керівництва компанії в одне русло. Вимоги до замовника Дискримінація учасників Чи потрібно в закупівлі 13. Копії чинних на момент подання пропозиції сертифікатів: - Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; - Систему екологічного управління ISO 14001:2015; - Систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018. Рішили нас кинути на 75000грн. Яким організаціям необхідно впровадити Систему Менеджменту ОЗіБП? Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці має бути впроваджена і сертифікована в організаціях, що прагнуть змінімізувати ризики, пов’язані зі здоров’ям та безпекою своїх співробітників і клієнтів. Новий міжнародний стандарт спрямований на підвищення безпеки праці, яка є юридичною вимогою, в організаціях будь-яких розмірів та галузей незалежно від їх місця розташування. В умовах великої конкуренції клієнт розраховує не лише на вигідні ціни від постачальника! Дії підприємств та організацій мають бути також спрямовані на забезпечення безперервного надання послуг або товарів, без затримок, які виникають у наслідок нещасних випадків під час виконання співробітниками своїх трудових обов’язків. Переваги сертифіката ISO 45001: • Міжнародний сертифікат, який допоможе збільшити вартість торгової марки • Збільшення рівня безпеки праці • Мінімізація ризику, поліпшення рівня безпеки завдяки системі моніторингу загроз та ризиків, управління загрозами для здоров’я та безпеки • Зниження витрат ОЗіБП. Поліпшення дієвості управління завдяки зменшенню кількості нещасних випадків і обмеження часу простоїв, зменшення кошту страхування, відшкодувань і штрафів за порушення законодавства • Відповідність вимогам світових концернів щодо ОЗіБП Переваги, що надає система за стандартом ISO 45001 підприємству. Стандарт ISO 45001 — це збірник найсучасніших світових вимог до охорони здоров’я і безпеки праці, які були зібрані з передового досвіду Міжнародної Організації Праці, та всіх існуючих до цього норм та стандартів. Тому, підприємство, що працює за вимогами цього стандарту має можливість: o зменшити рівень травматизму і професійних захворювань; o зменшити витрати на лікарняні і страхові виплати; o підвищити лояльність співробітників, що зменшить плинність кадрів і підвищить продуктивність праці; o зміцнити імідж компанії; o бути готовим до перевірок контролюючих органів, що зменшує можливість отримання штрафів. Також, наявність сертифікату ISO 45001, може бути як вимога участі в тендері. Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник висунув наступні вимоги у ТД. - Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; - Систему екологічного управління ISO 14001:2015; - Систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018. на підтвердження чого учасником у складі ТП надається копія відповідного сертифікату. . Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника. Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, ДСТУ - Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; - Систему екологічного управління ISO 14001:2015; - Систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018. ВИМОГИ у Спрощені/Допорогові закупівлі є безпідставні щодо: чинних на момент подання пропозиції сертифікатів: - Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; - Систему екологічного управління ISO 14001:2015; - Систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018 Не старайтесь нас учасників кидати на бабки , ми Вам прописали і Вас повідомили, що це все є не Законно для даної закупівлі, тому будемо участвувати і просим учасників які вже не думали йти такі підтримати Замовника і піти, щоб не був один учасник який має дані сертифікати . На нашу думку нам соромно за такого Учасника який придбав за 75000грн. дані сертифікати , і іде на Спрощені/Допорогові закупівлі, та ще і таким шляхом. СЕРТИФІКАЦІЯ ISO В ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ – ЩО ЦЕ І ДЛЯ ЧОГО? Стаття Марти Гоголь про те, що таке сертифікація ISO та коли її можна вимагати при проведенні публічних закупівель, а коли не варто Мабуть, активних гравців ринку публічних закупівель неможливо нічим здивувати, адже доволі часто в тендерних документаціях ми зустрічаємо вимоги, які, м’яко кажучи, дивні. Однією з таких нестандартних вимог є сертифікат ISO. Що ж таке сертифікація ISO і чи законно її вимагати в публічних закупівлях? Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000, 18001. ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції. ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги. OHSAS 18001 «Системи менеджменту безпеки праці та охорони здоров'я» - містить вимоги до системи менеджменту безпеки праці та охорони здоров'я. OHSAS 18001 є стандартом, на підставі якого проводиться аналіз системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Передумовою його розробки стала потреба компаній в ефективній роботі з охорони праці, безпеки і здоров'я працівників.Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Як вже зазначалось, організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар., а в нашому випадку роботу. Ще раз З ПОВАГОЮ…
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Вимога частини 1 додатку 1 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Даний кваліфікаційний критерій передбачений пунктом 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням вимог абзацу другого частини 3 статті 16 Закону тому нами, встановлено даний критерій задля забезпечення залучення надійних підрядників для виконання робіт по закупівлі. Пунктам 1,1 частини 1 додатку 1 до тендерної документації умови передбачають учасник може підтвердити як власною технікою так і орендованою, а також згідно пункту 1,2 частини 2 додатку 1 до тендерної документації передбачено залучення потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Обладнання, матеріально-технічна база та технологій визначається на основі технічного завдання та відомості ресурсів робочого проекту по закупівлі робіт. Нами як замовником встановлюються мінімальна вимога щодо підтвердження кількості техніки, обладнання, яка буде виконуватись при виконанні робіт. Кількість працівників визначається на основі технічного завдання та відомості ресурсів робочого проекту по закупівлі робіт. Нами як замовником встановлюються мінімальна вимога щодо підтвердження кількості працівників і саме тих, які будуть виконувати функції із організації та виконання робіт . Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з тих кваліфікаційних критеріїв: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовник, встановлюючи кваліфікаційну вимогу щодо підтвердження учасниками досвіду виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) одним договором або сумарно, виходив з того, що перелік виконаних учасником робіт, який є співставним з переліком основних робіт за Процедурою закупівлі, можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпечення Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника і якісному виконанні робіт за Процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобов’язаний забезпечити. Вимога «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.» а саме: Учасник документально підтверджує наявність річного доходу(обороту) грошових коштів учасника за 2020 рік, який повинен бути не меншим ніж 60 % очікуваної вартості предмета закупівлі. На виконання цієї вимоги учасник надає у складі тендерної пропозиції один із документів фінансової звітності (Баланс підприємства, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, тощо). Даний кваліфікаційний критерій передбачений пунктом 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням вимог частини 3 статті 16 закону тому нами, як замовником прийнято рішення встановлення даного критерію задля забезпечення залучення надійних підрядників для виконання робіт по закупівлі. Саме наявність відповідного річного доходу(обороту) грошових коштів учасника за 2020 рік є одним із ключових показників, що учасник зможе забезпечити закупівлю матеріалів та виконання робіт у встановлені строки. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Вимога пункт 8 частини 24 Додатку 1 до Тендерної документації передбачає, що Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати сертифікат про аудит, який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації акредитованим Національним агентством акредитації України на видачу зазначеного сертифікату. На підставі пункту 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Статус вимоги: Відхилено