-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Ремонтно-будівельні роботи
Капітальний ремонт приміщення з заміною вікон ДНЗ №23
Завершена
931 643.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 660.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 660.00 UAH
Період оскарження:
25.04.2016 15:34 - 04.05.2016 16:00
Скарга
Виконана замовником
Невідповідність пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» вимогам Замовника
Номер:
ddbb10b10bf4449da5d12153513961bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-04-25-000313-b.b2
Назва:
Невідповідність пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» вимогам Замовника
Скарга:
Уповноважений орган: Комісія з розгляду звернень
Замовник торгів: Управління освіти Чернігівської міської ради
14032, Україна, Чернігівська обл., Чернігів, проспект Перемоги, 141
+380462775083, +380953905090, upr_osvita@ukr.net
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Соліден»
14021, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Широка, 2
+380462653998, +380977216970, soliden2011@mail.ru
1. Відповідно до Додатку 1 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Замовником вимагалось надання на запропоновані матеріали тех. паспорта, протоколи тех. випробувань, сертифікаційні документи та висновки державної сан-епідем. експертизи щодо відповідності профілю діючому санітарному законодавству. (Додаток № 1)
Проте, ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" не було надано наступні технічні документи:
- протокол технічних випробувань на склопакети, що будуть використовуватись при виготовленні віконних блоків;
- специфікації на запропоновані віконні конструкції.
2. Відповідно до пункту 6.2.7 Оголошення про проведення закупівлі товарів, робіт,послуг без проведення процедур через систему електронних закупівель, Замовник вимагав надати Копію дозволу органів Держгірпромнагляду на виконання робіт підвищеної небезпеки. (Додаток № 1)
Учасником ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» надано лише копії Дозволів:
1) № 078.13.74, відповідно до кого він має право виконувати роботи з технічного обслуговування вантажопідіймальних кранів;
2) № 149.12.74, відповідно до якого він має право експлуатувати електричне устаткування електричних станцій та мереж напругою понад 1000 В до 10 кВ та кран автомобільний КТА-25;
3) № 079.13.74, відповідно до якого учасник має право експлуатації самохідного стрілового вантажопідіймального крану КС-557;
4) № 148.12.74, відповідно до якого ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» має право виконувати роботи в діючих електроустановка напругою понад 1000 В до 10 кВ, роботи в колодязях, траншеях, котлованах, замкнутому просторі, земляні роботи на глибині понад 2 метрів, роботи по зведенню, монтажу і демонтажу будинків, споруд та зміцнення їх аварійних частин, а також зварювальні роботи. (Додаток № 2)
Проте, Дозволу Держгірпромнагляду на роботи із застосуванням ручних електроінструментів, роботи із застосуванням лакофарбових покриттів, ґрунтовок та шпаклівок, та роботи на висоті із застосуванням риштувань, Учасником - ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» не надано.
Таким чином, дана пропозиція повинна буди відхилена, як така, що не відповідає вимогам Замовника. (Додаток № 3)
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 - оголошення.PDF 24.05.2016 10:18
- Додаток 2 - Дозволи МЖК-Сервіс.PDF 24.05.2016 10:18
- Додаток 3 - Протокол № 29 від 16.05.2016 р..pdf 24.05.2016 10:18
- _UA-2016-04-25-000313-b.b2.pdf 07.06.2016 17:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.05.2016 10:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.06.2016 17:55
Скарга
Виконана замовником
Дискримінація
Номер:
366321cfdfe04af5b48301cfab98e2b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-04-25-000313-b.a1
Назва:
Дискримінація
Скарга:
Дискримінація
Щодо дискримінаційних вимог учасників
Просимо Вас пояснити вимогу щодо наявності виробничих потужностей в повним циклом виробництва віконних конструкцій в м. Чернігові. Хочимо запитати - як впливає наявність виробничого цеху на виконання робіт?
Ми представники в м.Чернігові заводу виробника м/п конструкцій, що розташований в м.Кіровоград. Маємо бригаду монтажників для здійснення оперативного монтажу та сервісного обслуговування м/п конструкцій. Також мажємо кваліфікований персонал малярів-штукатурів, адже характер робіт передбачає улаштування зовнішніх та внутрішніх укосів.
Дана вимога має дискримінаційний характер за місцем знаходження учасника, адже звужує коло учасників і передбачає лобіювання інтересів "своїх фірм". А це вже корупційна складова і є порушенням Конституції України, ст. 3,5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах і Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників .
Просимо дану вимогу переглянути і внести зміни до документації.
Пов'язані документи:
reviewers
- _45_UA-2016-04-25-000313-b.a1.pdf 15.05.2016 00:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.04.2016 14:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.05.2016 00:22