• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи зі встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням ( в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напряму евакуювання) в будівлі Любопільської гімназії Визирської сільської ради, Лиманського району, Одеської області за адресою Одеська область, Одеський район, с. Любопіль, вул. Шкільна, 114

Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.

Завершена

500 312.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 501.56 UAH
Період оскарження: 26.05.2021 15:48 - 01.06.2021 00:00
Вимога
Відхилено

ТОВ «ЦЕНТР ОПС», як Учасник процедури закупівлі, звертаємось до Замовника, згідно частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Номер: 579472f4f9624848b968d181b5404104
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-012102-b.a2
Назва: ТОВ «ЦЕНТР ОПС», як Учасник процедури закупівлі, звертаємось до Замовника, згідно частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Вимога:
ТОВ «ЦЕНТР ОПС», як Учасник процедури закупівлі, звертаємось до Замовника, згідно частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що учасник ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» не може бути визнаний преможцем процедури закупівлі, оскільки наявна невідповідність пропозиції вимогам оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі; наявні підстави для відхилення пропозиції згідно п. 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». 1 - Пункт.7 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі 7. Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі (Додаток 2 до оголошення): подається Учасником на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів. Надані у складі пропозиції ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» технічні вимоги (Тех.завдання додаток 2 Л) не містять вихідного номеру та дати складання, надані не на фірмовому бланку (підприємство має фірмовий бланк), а одже: наявна невідповідність пропозиції вимогам оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі; наявні підстави для відхилення пропозиції згідно п. 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» 2 - Пункт.3.1-3.2 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі 3.1 Довідку за наданою формою (Таблиця 2) про виконання аналогічного договору/аналогічних договорів за предметом закупівлі відповідно до виду робіт, що закуповуються. Під аналогічним договором слід розуміти договір за період 2017-2020 роки, який виконано у будь-якому з цих років, за яким учасником виконувались роботи відповідно до аналогічного предмета закупівлі (послуги/роботи із встановлення системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією). 3.2 Скан-копію аналогічного договору/аналогічних договорів, вказаного/вказаних в довідці, з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору, та позитивний лист-відгук від контрагента. Учасник ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» не підтвердив досвід виконання робіт, що визначені Замовником як аналогічні, а саме послуг/робіт з монтажу сислем передачі тривожних сповіщень, оскільки аналогічний договір, акт наданих послуг та відгук від Замовника, не містять інформації про досвід виконання зазначених робіт/послуг. Одже наявна невідповідність учасника кваліфікаційним та вимогам оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі; наявні підстави для відхилення пропозиції згідно п. 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» 3 - Пункт.1.3 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Надати підтверджуючі документи щодо наявності в Учасника автотранспорту та приміщень (офісного та складського) які використовуються Учасником для провадження господарської діяльності. Підтвердити даний пункт документами на право власності або оренди.» Учасник ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» не підтвердив наявність власного або орендованого складського приміщення
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Причина відхилення Вашої пропозиції зазначена в протоколі №221 від 14.06.2021 року. Учасник ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» знаходиться на кваліфікації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимагаємо усунути вимогу щодо надання підтверджуючих документів органу/-ів сертифікації (який/які проводив/-ли сертифікацію учасника) щодо підтвердження його акредитації в НААУ (копія сертифікату про акредитацію/витяг з реєстру акредитованих ООВ, що видавав сертифікат ISO учаснику, з посиланням на веб-ресурс реєстру), оскільки дана вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників виходячи з наступного:

Номер: 4a97c530d7e545bb92fc517b0a9abe59
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-26-012102-b.b1
Назва: Вимагаємо усунути вимогу щодо надання підтверджуючих документів органу/-ів сертифікації (який/які проводив/-ли сертифікацію учасника) щодо підтвердження його акредитації в НААУ (копія сертифікату про акредитацію/витяг з реєстру акредитованих ООВ, що видавав сертифікат ISO учаснику, з посиланням на веб-ресурс реєстру), оскільки дана вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників виходячи з наступного:
Вимога:
Згідно вимог додатку 1 до оголошення, учасник повинен надати у складі пропозиції «1.8 Копію/оригінал сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT)* на підтвердження наявності в учасника сертифікованої системи управління якістю щодо підтвердження можливості якісного виконання робіт (надання послуг), що закуповуються. Задля підтвердження виконання вимог системи управління якістю працівниками (яких планується залучити до робіт) Учасника, надати підтверджуючі документи щодо проходження навчання працівниками Учасника по програмі ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) (копії сертифікатів). 1.9 Учасник повинен надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань акумуляторних батарей та електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1кВ (свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005*). 1.10 Підтвердити копією/оригіналом сертифікату впроваджену в Учасника Систему екологічного управління – ДСТУ ISO 14001:2015* (ISO 14001:2015, IDT). Задля підтвердження виконання вимог системи екологічного управління працівниками (яких планується залучити до робіт) Учасника, надати підтверджуючі документи щодо проходження навчання працівниками Учасника по програмі ДСТУ ISO 14001:2015* (копії сертифікатів). 1.11 Підтвердити копією сертифікату впроваджену в Учасника Систему управління охороною здоров’я та безпекою праці – ДСТУ ISO 45001:2019* (ISO 45001:2018, IDT). Задля підтвердження виконання вимог системи управління охороною здоров’я та безпекою праці працівниками (яких планується залучити до робіт) Учасника, надати підтверджуючі документи щодо проходження навчання працівниками Учасника по програмі ДСТУ ISO 14001:2015* (копії сертифікатів) *Надати підтверджуючи документи органу/-ів сертифікації (який/які проводив/-ли сертифікацію учасника) щодо підтвердження його акредитації в НААУ (копія сертифікату про акредитацію/витяг з реєстру акредитованих ООВ, що видавав сертифікат ISO учаснику, з посиланням на веб-ресурс реєстру).» Вимагаємо усунути вимогу щодо надання підтверджуючих документів органу/-ів сертифікації (який/які проводив/-ли сертифікацію учасника) щодо підтвердження його акредитації в НААУ (копія сертифікату про акредитацію/витяг з реєстру акредитованих ООВ, що видавав сертифікат ISO учаснику, з посиланням на веб-ресурс реєстру), оскільки дана вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників виходячи з наступного: 1. Державна система сертифікації припинила своє існування з 01.01.2018 Лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07: «У зв'язку із втратою чинності з 01.01.2018 Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (далі - Декрет) повідомляємо. ...З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації». 2. Основний принцип проведення акредитації - добровільність (акредитація не є обов'язковою) 1. Стаття 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»: «Діяльність з акредитації базується на таких основних принципах: забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін. добровільності акредитації» 2. Національне агентство з акредитації України (НААУ) в «Основних принципах діяльності НААУ» також чітко вказує на добровільність акредитації (офіційний сайт НААУ). 3. Неприпустимість штучного обмеження потенціного кола учасників тендера Лист Мінекономіки № 3433-09/17860-09 від 23.03.2021 підписом заступника міністра І. Новікової: «Мінекономіки розглянуло Ваше звернення щодо сертифікації систем управління якістю акредитованим органом із сертифікації та повідомляє. Виходячи з норм Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон про закупівлі), вимоги в тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону про закупівлі, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону про закупівлі, не призводячи своїми діями до штучного a6o умисного обмеження потенційного кола учасників. Відповідно до норм Закону про закупівлі та Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій замовників в конкретних випадках. Разом з цим зазначаємо, що відповідно до статті 5 Закону України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”, який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність...» Віходячи з наведеного вище, вимагаємо усунути вимогу щодо надання підтверджуючих документів органу/-ів сертифікації (який/які проводив/-ли сертифікацію учасника) щодо підтвердження його акредитації в НААУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Детально вивчивши Ваше запитання зазначаємо, що відповідно до положень ч. 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація». Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, в розумінні положень Закону. Разом з тим, звертаємо вашу увагу, на те, що на сьогодні є безліч акредитованих суб’єктів сертифікації, які акредитовані з зазначених нами стандартів (при чому така акредитація є доступною для усіх бажаючих відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності») в кожному регіоні України, в підтвердження чого Ви можете звернутися до Реєстру https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/. Разом з тим, впровадження зазначених стандартів, які до речі є державними, є загальнодоступним і будь-яка компанія, яка має належний рівень організації своєї господарської діяльності, має можливість впровадити у себе такі стандарти та отримати відповідні сертифікати. На етапі проведення закупівлі та кваліфікації Замовник має змогу перевіряти Учасника шляхом аналізу поданих ним документів у складі пропозиції. Під час закупівлі за бюджетні кошти ми, як Замовник, маємо впевнитись, що отримаємо саме той результат робіт, який закуповуємо. Така вимога до Учасників є додатковою гарантією виконання впроваджених стандартів та їх виконання, а також запобігання участі в закупівлі некомпетентних та віртуальних компаній (осіб), які вдаються до не зовсім законних та допустимих методів задля отримання перемоги.
Статус вимоги: Відхилено